Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
o-t, onko tuohon raw nostoon edes mitään sääntöjä? Olen aina kuvitellut että siinä ei edes testata nostajia :confused: Ei sillä että tästä tarvitsee mitään uutta liittotappelua aloittaa.

o-t, onko tuohon raw nostoon edes mitään sääntöjä? Olen aina kuvitellut että siinä ei edes testata nostajia :confused: Ei sillä että tästä tarvitsee mitään uutta liittotappelua aloittaa.

Ei mutta yleensähän RAW kisoissa nostetaan komennoista ja varusteina on vyö tai vyö ja rannesiteet. Olisihan se kiva kun RAW nostoihin tulisi joku liitto jossa olisi testaus ja muutenkin omat pysyvät säännöt,mutta nyt mennään näillä kyläkisoilla ja RAW finaalin ehdoilla jos ei halua varuste pelleilyyn lähteä mukaan.

Tuli katottua toi video missä ilkka näyttää miten kaari tehdään, tänään sit kokeilin nii kyllähän se heti paljon paremmin meni :) Ennen en oo tajunnu tollee nousta penkille ku sitä kaarta teen.. Hyödyllinen pätkä, kiitokset siitä :)

Laitetaan linkki, ku ei-vipit ei pääse treenipäivyripuolelle.. Tästä on hyvä lähteä, vaikka olikin ennätys. Vittumaiselta tuntuu tuommoset sarjat, mutta videolta varsinkin näkee että varoja jää aika paljon.

Kyykky 20*140kg

Kovaa tekemistä ja jaloille aika kevyen näköisiä jopa ihan viimeseen asti. Taisi olla hapenottokyvylle kovempi tuo sarja kuin jaloille vai?

Itte oon kyllästyny pidemmissä sarjoissa vyön käyttöön. Voipi olla, että on enempi haittaa kun tarvii happea saada aika paljon noissa viimeisissä ja aika tehokkaasti ainakin ittelläni vyö estää kunnolla hyperventiloinnin :lol2: Eikä noissa n. 20 toiston sarjoissa painoa ole niin hirveästi 1RM nähden, että hirveä loukkaantumisvaara sen vuoksi aiheutuisi. Ihan vain tuli mielee tuosta vyö kommentista.... :D

Ei tule kipeäksi ku treenaan kiertäjäkalvosimia ja tasaisesti etu-, sivu- ja takaolkapäitä.. Ei tuo ehkä viisasta ole mutta noin olen tottunut vetämään niin jatkan samalla tavalla :) Olkapäät on kyllä kuitenki joskus vihoitelleet mutta uskoisin että johtu enemmänki lihasepätasapainosta ku treenasin siihen aikaan punnerruslliikkeitä niin paljon, kiertäjille ja taka- ja sivuolille en tehnyt oikein mitään..

Hehee.. Apulus avas pelin leuanvedon osalta, joten minäki annan oman tyylinäytteen. Hieman kevyemmillä painoilla tosin, kun ei voimat riitä tommosiin rautoihin. 20 toistoo lähettiin hakemaan, mutta tuli vaan 18. Jospa kunto vielä parantuis tästä, kunhan totutaan pitempiin sarjoihin kunnolla. :)

Leuanveto 18 x 20 kg:
http://www.youtube.com/watch?v=Q-XV1snz4IA.

Tosi kova veto :)

E: Katoin myös tuon sun jalkajumppailuvideos, rupes oikeen pahaa tekemään ku katto tommosta treeniä :D Siinä kyllä oli jo tekemisen meininkiä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom