Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
vähän OT mut mitä helvettiä tossa niinku tapahtuu, venytetään olkapäitä mutta wtf? mulla jäi ihan pimentöön

Tossa pitää odottaa vähän aikaa etuolkapäiden rentoutumista ennenkun pystyy laskeutumaan, sen jälkeen pitää koittaa nostaa hartioita ylöspäin samalla kun laskeutuu ja toivoa et kädet ei lähtis luisumaan alaspäin seinää pitkin, mulla luisti vähän.. paina niillä sen verran vaan ettei ne luiskahda ja hanskoja tai tahmeaa seinää vois myös käyttää, se auttaa myös rentoutumaan jos ei tarvi painaa kauheesti. Jotkut menee tossa paljon pidemmälle, mä oon kankee ja siks otin ton seinän apuvälineeksi.

Heitetään vaihteeks tännekkin joku pätkä, kun harjottelin vetoja korokkeelta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

pitkästä aikaa solttupena maksikokeilu :D tekniikassa hiomista vielä ja tästä on hyvä lähteä taas kehittämään :)

Videolla ei ole muuta tarkoitusta kuin elvistellä sillä kun olen läskiä polttanut ja näkyy joitain paukamia selässä.

Jos tekee pystyssä, liike ottaa hartioihin (=pystysoutu)

Yates-soutu tehdään lähes pystyasennossa.. liikeradallakin on siis merkitystä siihen mitkä lihakset sitä painoa liikuttaa. Eikä minusta Arnoldin tapa tehdä kulmasoutu ole liian pyöristynyt, siis alaselän osalta. Siellä pitää vaan olla voimaa, että jaksaa pitää sen asennon. Pystymmässä asennossa on helpompi liikutella isompia painoja jos se tuntuu paremmalta egolle. Liikeradat vaan näyttää sen tyylisissä kulmasouduissa olemattoman pieniltä ja lapojen rutistus jää vaatimattomalle tasolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom