Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuvasin eka kertaa omaa tekniikkaani maven osalta. Minulla selkä ei mene koko liikkeen aikana läheskään niin vaaka-asentoon kuin no-bodyllä, tosin olen lyhyt ja käytän sumotekniikkaa, mutta silti. Se tuossa no-bodyn tekniikassa kiinnitti huomiota, että paino hilataan ylös melkein selällä rullaamalla hitaasti, kun taas minulla selkä pysyy suorassa ja lantio kippaa painon ylös. Hitto mitä juttuja huomaakaan kun kuvaa omaa nostelua. Minulla on tyhmä maneeri heilutella käsiä ennen nostoa, hassunnäköiset hiukset ja huono ryhti.

Minulla selkä ei mene koko liikkeen aikana läheskään niin vaaka-asentoon kuin no-bodyllä, .... Se tuossa no-bodyn tekniikassa kiinnitti huomiota, että paino hilataan ylös melkein selällä rullaamalla hitaasti,

Kyllähän raskaat vedot kapealla asennolla tuppaavat aina olemaan selkäpainotteisia eikä selkä omasta mielestäni mennyt ainakaan pahasti notkolle. Nyt mua oikeasti kiinnostaisi kuulla joku muukin viisas mielipide aiheesta, kun Kricen mielestä tulee ilmeisesti liikaa selällä ja Big Evil taas puhui painonnostotyyppisestä mavesta...

Minulla on tyhmä maneeri heilutella käsiä ennen nostoa,

Mulla on jokaisen noston sensuroimattomassa versiossa videolla ~minuutti käsien ja olkapäiden heiluttelua ja epämääräistä puhisemista. Ihmettelen, etten ole vielä löytänyt itseäni salikomediaketjusta ottaen huomioon, että sama show toistuu treenatessa kaikissa raskaissa nostoissa tai sarjoissa.

~minuutti käsien ja olkapäiden heiluttelua ja epämääräistä puhisemista.

Tämähän on ihan perus :D Ennen maksimisuorituksia mulla aina myös epämääräistä heilumista, ympäriinsä tallustelua ja hermostunutta hengitystä. Kiekot tulee myös varmistettua aina muutamaan otteeseen, että ovat varmasti kunnolla paikallaan. Sitten juuri ennen nostoa siihen suorituspaikalle seisomaan/istumaan, tyhjä katse maahan ja naamasta näkyy ajatukset "nouseeko se nyt vittu. ei. joo. ei. joo. hitto pää tyhjeni, täytyy psyykata taas alusta. nousee se nousee saatana jos ei nouse". Nosto kuvitellaan about 10 kertaa mielessä ja sitten kauheella raivolla kiinni tankoon ja haetaan se paras asento ikinä ja kuvitellaan viellä kerran paras nosto ikinä. Sitten lähtee.

Ja auta armias jos ei nouse....

Kyllähän raskaat vedot kapealla asennolla tuppaavat aina olemaan selkäpainotteisia eikä selkä omasta mielestäni mennyt ainakaan pahasti notkolle. Nyt mua oikeasti kiinnostaisi kuulla joku muukin viisas mielipide aiheesta, kun Kricen mielestä tulee ilmeisesti liikaa selällä ja Big Evil taas puhui painonnostotyyppisestä mavesta...

Mulla on jokaisen noston sensuroimattomassa versiossa videolla ~minuutti käsien ja olkapäiden heiluttelua ja epämääräistä puhisemista. Ihmettelen, etten ole vielä löytänyt itseäni salikomediaketjusta ottaen huomioon, että sama show toistuu treenatessa kaikissa raskaissa nostoissa tai sarjoissa.

Niin, siis mun veikkauksella tuo on painonnoston lajivaatimukset mukavasti täyttävä veto. Ensinnäkin se on vedetty kengillä, ja toisekseen selkä pidetään suorassa koko noston ajan, jolloin mahdollinen kakkosveto tulisi oikeaan kohtaan. Sen lisäksi se on tietysti turvallisempi välilevyille, kun rauta ei määräydy kissanselän mukaan. Tietysti jotkut voimanostajat tulevat kohta oikeutetusti kertomaan, kuinka sillä ja sillä tyylillä tulisi 20 kiloa enemmän, mutta se ei taida voimiin juuri liittyä. Meille aloitteleville painonnostajille painotetaan juuri sitä, että perse pystyssä lähtö. Nopeasti sinäkin kääntäisit selvästi satasen päälle rinnalle, kun vain alkaisit opettelemaan.

Toisekseen, ei vahvoista tehdä salikomediaa hehe.

Niin, eihän painonnostoon kuulu kyykkykään, ja sitäkin jotkut painonnostajat tekevät, hurjaa!

Mutta jos tosissasi olit niin tuontyylistä maastavedon liikerataa voisi olla hyvä jatkaa esim. työntövedolla tai rinnallevedolla.

Big Evil puhuu asiaa.

Itte oon myös sitä mieltä et vedossa selkä tulis olla suorana, iha jo turvallisuuden takia. Jotkut taas on sitä mieltä et sen pitää olla pyöreenä:rolleyes:

Tossa joku puhu ylempänä, et sumolla pysyy selkä enemmä pystyssä ku kapiassa vedossa. Noita kahta on aika paha lähtee tekniikan puolesta edes vertailemaan...

Meinasin vastata tähän mave keskusteluun jotain mutta mua edelleenkin naurattaa toi "painonnoston lajivaatimukset täyttävä veto".

Itte oon myös sitä mieltä et vedossa selkä tulis olla suorana, iha jo turvallisuuden takia. Jotkut taas on sitä mieltä et sen pitää olla pyöreenä:rolleyes:
Niin, yläselän on ihan hyvä olla pyöreänä. Kysy vaikka Jto:n mielipide asiaan.
Meinasin vastata tähän mave keskusteluun jotain mutta mua edelleenkin naurattaa toi "painonnoston lajivaatimukset täyttävä veto".
Mikähän siinä niin naurattaa? Ei painonnostoa treenaavan ole mitään järkeä tehdä maastavetoa voimanostajan kanssa samalla tavalla (välttämättä ei ole järkevää edes tehdä maastavetoa, mutta se on asia erikseen). Painonnostaja ei voi "roikottaa" tankoa yläselkä pyöreänä ykkösvedossa (eli käytännössä maastavedossa), jos haluaa saada vielä hyvän kakkosvedon. Jos painonnostaja treenaa maastavetoa, miksi hän tekisi sen eri tekniikalla, kuin itse lajissa, jos haluaa siitä olevan apua? Tätä varmaan Big Evilkin tarkoitti tuolla lauseellaan. No-bodyn veto on sellainen, että siitä voisi painonnostajalle olla treenissä hyötyä. Vai oliko tuo jotenkin muuten hassu ilmaisu?

Laitetaan taas välillä tännekkin jotain. Eli tässä diettireeneistä pätkää
Leuat on tältä päivältä, setistä 4x5x128,5kg 40kg lisä, 1. ja 4. sarja siis videolla
Penkki on eilisestä setistä 4x5x117,5kg, 2.sarja. Penkki ei mikään pr ole mutta nyt jo aletaan vähän lähestyä...
Aamupaino tänään 86,8kg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
QUOTE=Räpeltäjä;3235845]Haha, hyvännäköstä kipuamista toi sun vika toisto leuoissa. :D

[/QUOTE]

Sitkeä sissi olet kyllä, jos en olisi tiennyt että 20 toistoa on tulossa, olisin veikannut että lopetat jo ennen puolta väliä, yleensä jos itse joudun pysähtymään keräilemään niin ei sieltä enää mitään 10 toistoa ole tulossa :thumbs:[

Kiitoksia. :)

Kaseiini, eihän tuo paha ole seisoskella ja lepäillä kun on sen verta kevyt paino selässä. Vielä kun ois ollu malttia ottaa sitä happea pari sekuntia pitempään, niin olis toi vikaki nosto menny.

Videota kun kattoo, niin rupes loppupään kyykyt jäämään turhan mataliks, mutta kyykätessä en kyllä huomannut eroa tossa syvyydessä. Tosin tunto kropasta alko katoamaan siinä puolenvälin jälkeen, että ehkäpä se selittää.:D

^ Kovaa vääntämistä noi kyykyt !

Leukoja ja penkkiä taas, kapeeta penkkiä tosin
innostuin kokeilemaan ykkösiä leuoissa...

Suositut

Back
Ylös Bottom