Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hylätty nosto! Kauhea pomppu, nysä katossa ja telineetkin kolahtavat. Painoakin on ihan helvetin vähän, en itse tuolla paljon kehuskelisi höhöhhöh...

Itsehän otan tiukan kolmosen 70:llä.

170 kilon penkki : http://www.youtube.com/watch?v=JcQ4opw2AuQ
Tekniikkaneuvoja kyllä kaipailisin joltain vähän kokeneemmalta voimailijalta, herkiäiskö esim sikaniska87:lta vinkkejä?
Itse en kyllä koskaan ymmärrä tätä perse irti penkistä penkkaamista, itseä vaan kusettaa ja loukkaantumis riskit kasvaa.
Kategoriaan runkkupenkki, vaikka onhan siinä painoa, mutta se ei asiaa muuta.

Itse en kyllä koskaan ymmärrä tätä perse irti penkistä penkkaamista, itseä vaan kusettaa ja loukkaantumis riskit kasvaa.
Kategoriaan runkkupenkki, vaikka onhan siinä painoa, mutta se ei asiaa muuta.

No ihan samaa tasoa tuo on kuin esim. tämän terminator2:sen "pomppupenkit". Eikähän tuo perse ole läheskään niin katossa kuin tällä intoxicationin muutamassa videossa (:D:piis:). Helvetin kova penkki Thompzon! :)

Penkkitekniikasta itkijät voi olla siihen asti ihan hiljaa, kunnes youtubessa on video omasta penkkipunnerruksesta samoilla painoilla ja täydellisellä suoritustekniikalla.

Joo kyllä nämä inisijät voi pitää ne päänsä kiinni siihen asti, kunnes on esittää niitä omia konkreettisia todisteita omista paremmista nostoista:dance2::pano: Thompzonilta hienoja nostoja!

thompzonilla kyl aika kova pomppu ja runkusti perse ilmassa. oikealla tekniikalla tuskin tulis edes satkua.. :david:
painotkin on aika lelun näkösiä, salee pelkkää vanua sisällä ja piirretty tussilla numerot kylkee, vituttaa tollaset egoilijat.

Älytön nosto! Olen kateellinen :D

Olihan tossa Tompan penkissä parempi tekniikka, mitä suurimmalla osalla salin maksiminostoista..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

vaimon posettelua :) tarkoitus on pikkasen kiristellä kesäksi että kehtaa olla sit biksuissa sipsimahojen joukossa... hehheh.
poset ei ehkä ihan oo oppikirjan mukaisia, mutta näillä mennään

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Big J hyvässä kunnossa, mutta vaimolla varsinkin willi sian massat!

biisi on "axel rudi pell-tear down the walls" ja tossa nyt oli aika rauhallista treenailua vielä... pitää kuvata joskus ku oikeen on buusti päällä :D

vaimon posettelua :) tarkoitus on pikkasen kiristellä kesäksi että kehtaa olla sit biksuissa sipsimahojen joukossa... hehheh.
poset ei ehkä ihan oo oppikirjan mukaisia, mutta näillä mennään

Komiat kyllä noi pohkeet. Perkule sentään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom