Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hah! Tuli ladottu säädettävä käsipaino niin täyteen kuin sain, sitten oli pakko kokeilla pystyykö sitä kulmasoutamaan. Jotakin ihme repimistä sillä sai aikaan mutta ei sitä kyllä kulmasouduks voi kutsua :) Otetaan tavotteeks että tänä vuonna tolla soudetaan vielä kunnollinenkin sarja!

Ihan hyvinhän tuo menee. Eipä se liikerata tartte olla pilkulleen kun voimaa haetaan latseihin. Pääasia just se että on rautaa kehissä! :puntti:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon sitä mieltä että vaikka 200kg kyykky olis vähän vajaa niin se on silti hiton hieno ja voimaa löytyy. Eihän tuota(plus keskivartaloa) kauaa tarttis treenata niin 220 olis kuin paperia. Ja ite oon vieläkin sillä tiellä että se 200 kulkis. Henkinen kantti on -40kg maksimista. keskivartalo heikko edelleen.

Mutta nostan 225 joku päivä se on 3x mun paino ja tavoite.

Allulla 200kg kyykky:wtf: Ootko aiemmin kyykkäilly, vaikka nyt et ole muutamaan vuoteen? On nimittäin paljon rautaa jo tuo 200kg myös. Toki suhteessa penkkiin huono jos nostat tuon +200kg penkistä, mutta siihenhän sä olet kai keskittynyt?

joskus aikoinaan kyykkiny joo... penkki on tosiaan,se laji missä pyrin kehittymään.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom