Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
mardella aika raju setti ennen kisoja...jos sellaset jo tulevana viikonloppuna. Itse vetelisin "pinnoista" ilman vyötä ja ns. suorin jaloin.Parempi vaste/hyöty ainakin itsellä.

Pistetään tämä ajan kuluksi tännekin.

Kyykky 160 kiloa oma enkka, yli 150 en ole ennen edes yrittänyt. Varaakin jäi vähän, tiedä sitten paljonko. Perään valakyykky 2x85, myös oma ennätys. Tangon lasku niskaan on videolla aika hurjan ja kontrolloimattoman näköinen, mutta kyllä se oli aivan hallittu toimenpide, vaikkei siltä näytäkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä tuossa nyt mitään vakuuttavaa voikaan olla =) Otin tuon vedon ihan Termiksen kiusaksi... :D

Ei musta 300kg vetäjää saa tekemälläkään.. Aikoinaan lopetin vetämisen välilevyn pullahtamisen takia..

Aikaa on vierähtänyt tovi,kun viimeksi olen tankoon tarttunut maastanostaakseni...:rolleyes:

Tekniikka nyt ainakin aluksi kuntoon jos meinaat aloittaa aktiivisemman vetelyn. Muuten tuo välilevy muistuttaa itsestään hyvin pian jos oikeasti pullistuma ollut. Muistuttaa luultavasti joka tapauksessa eli tekniikka kaiken a ja o.

Pistetään tämä ajan kuluksi tännekin.

Kyykky 160 kiloa oma enkka, yli 150 en ole ennen edes yrittänyt. Varaakin jäi vähän, tiedä sitten paljonko. Perään valakyykky 2x85, myös oma ennätys. Tangon lasku niskaan on videolla aika hurjan ja kontrolloimattoman näköinen, mutta kyllä se oli aivan hallittu toimenpide, vaikkei siltä näytäkään.

Hyvä kyykky, paljonko tempaat ja työnnät?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tekniikka nyt ainakin aluksi kuntoon jos meinaat aloittaa aktiivisemman vetelyn. Muuten tuo välilevy muistuttaa itsestään hyvin pian jos oikeasti pullistuma ollut. Muistuttaa luultavasti joka tapauksessa eli tekniikka kaiken a ja o.
Eiköhän allun vetelyt olla vedelty taas piiitkäksi aikaa =) Olen penkkipunnertaja, en voimanostaja. Joskus aikoinaan oli mielessä VN,mutta ei enää aikoihin.. Silloin joskus kun vetoa tuli tehtyä enemmänkin,niin on pinnoilta tullut muutamia kertoja +300kg vetoja. Uskon,että joskus ollut se tekniikkakin ihan ok,kun heimopäällikön opissa oltiin monta vuotta =)

no-body oli niin tahallaan ettiny vittumaisimman biisin mitä löytyy ja lyöny videolle soimaan. kunnon mulgero !

Ja mä kun olin niin kovin ja ehdottoman varma, että kaikki HC-bodarit arvostaisivat tuota kappaletta :dance:. No, saavatpahan päivän kulttuuriannoksen, jotka videon erehtyvät klikkaamaan päälle. Tubeenkin joku oli jo näyttänyt peukkua alaspäin, kelailin juuri eikö joku tykkää musasta vai vituttaako moisen kynäniskailun videointi muuten vain... Tai sitten joku nainen on katsonut pätkän eikä tykkää naamasta:D:.

Hyvin taipuu no-body:lla toi valakyykky, allekirjottaneelta onnistuu vain tangolla ja huonosti silläkin :D

Kyllä mäkin pitkään sain pelkällä tangolla vääntää, ennen kuin alkoi taipumaan mitenkään ;).

Heh.. lahjoista en tiedä,mutta enää ei kyykitä vuosiin.. on tyrä hellänä =/ Varmaan joku 180kg tulis ihan kisa syvyydestä.. ehkä =)

Mitä vittua? :wtf: Jätkä ei treenaa jalkoja yhtään ja ihan nätisti kyykkää 200kg. Millon sie oot viimeksi treenannu jalkoja?

Kovia tuloksia taas Alffoilla. Oli pakko kommenttien jälkeen äänienkin kanssa kattoa no-bodyn video ja VMP :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom