Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aina välillä tulee kyykkäiltyä..:D

Kommentit ovat tervetulleita (olis ne sitten positiivisia tai negatiivisia...)
P.S. Tiedän että peruutan liikaa taaksepäin telineestä. Toi tapa on jo korjattu. Kuvattu viime talven aikana.

Musat on ainakin kohdillaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

P.S. Tiedän että peruutan liikaa taaksepäin telineestä. Toi tapa on jo korjattu. Kuvattu viime talven aikana.

Hyvännäköistä peruskyykkyä, satkussa vähän hätäilit ja jäi korkeaksi. Itse tuskin saisin sitäkään.

Mutta itsekin peruutan aina kauas, etukyykystä jäänyt tapa että saa rauhassa pudottaa painon lavalle.

Näyttää että menee "polvikyykyksi" eli istut suoraan alaspäin ja polvet menevät puolimetriä varpaiden yli. Harjoittele box-kyykyn kautta työntämään se perse taakse. Tolla nykysellä tavalla ottaa polviin ja ei saada kaikkea voimaa käyttöön. Selkä pysyy tosin hyvin suorassa ja pystyssä.

Tämä ei ole minun videoni, mutta jos videossa oleva kaveri näkee tämän viestin, niin korjaapa tekniikkasi ennen kuin selkäsi on totaalisen paskana!

Tuli laitettua tubeen "maastaveto" hakuun ja tämä löytyi aika tuoreena lisäyksenä. Jos postaus ei sovi tänne, niin modet poistakoon.

Tämä ei ole minun videoni, mutta jos videossa oleva kaveri näkee tämän viestin, niin korjaapa tekniikkasi ennen kuin selkäsi on totaalisen paskana!

Tuli laitettua tubeen "maastaveto" hakuun ja tämä löytyi aika tuoreena lisäyksenä. Jos postaus ei sovi tänne, niin modet poistakoon.

Hui! oikein selästä vihlasi kun tämän katsoi :wtf:

Kyllä tekee pahaa pelkästään katsoa. Nuorena sällinä itsekin tuli tehtyä mavea hyvin kyseenalaisella tekniikalla ja muutaman vuoden selkä kestikin mutta sitten rupesi tulemaan ihan saatanasti ongelmia alaselän kanssa. Monta vuotta kesti saada selkä taas kuntoon eikä se ihan entiselleen vieläkään ole palannut.

Herra varjelkoon! Pahempi ku Allanin tekniikka ;D

Joo ei näin, nyt rauhoita homma ja rautaa vähemmäksi ja tekniikka kuntoon.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Jalkojen asentoa vähän leveämmäksi niin ne polvet eivät enää karkaa noin pahasti. Voi olla videosta kiinni mutta ei näytä olevan edes hartioiden leveydellä noi jalat?

Herra varjelkoon!;D

Kammottava veto, omatkin vedot tuntuu varsin selkäystävällisiltä tuon jälkeen.
Hienoa kyykkyä Terminaattorilla, muuten.

Kyykky on aina komiaa katseltavaa, mut onko tuosta avustajasta tuossa iholla muuta iloa kuin henkinen voidaan olla montaa mieltä..... Tyylikkäin kyykkysarja mitä täällä on ollut.

Kai siitä kahdestaan noustaan jos voimat loppuu kesken sarjan, harvoin ne voimat ihan nolliin menee. Toki jos ns. osuu paska tuulettimeen niin taitaa tulla avustajalle kiire alta pois.

Kyykky on aina komiaa katseltavaa, mut onko tuosta avustajasta tuossa iholla muuta iloa kuin henkinen voidaan olla montaa mieltä..... Tyylikkäin kyykkysarja mitä täällä on ollut.

Kiitos ! :) Tosiaan, itse pyysin avustajan ihan iholle, koska silloin tuntuu, että jaksaa tehdä enemmän. Tämä siksi, että tämä oli eka takakyykky vissiin puoleen vuoteen, niin oli "eri" kivat fiilikset lähtee monttuun 180 kilolla :D

Aku_Ankka_74947c.jpg

Tekniikka kuin oppikirjasta, vaikka rautaa on noinkin paljon niskassa. Vakuuttavinta mitä olen vähään aikaa tässä ketjussa nähnyt. Jatkahan :puntti:

:) Yes, kiiitos!

Allun veto ei kyllä vakuuttanu...

Joosella kyllä keskivartalo hallinnas :)

Eipä tuossa nyt mitään vakuuttavaa voikaan olla =) Otin tuon vedon ihan Termiksen kiusaksi... :D

Ei musta 300kg vetäjää saa tekemälläkään.. Aikoinaan lopetin vetämisen välilevyn pullahtamisen takia..

Aikaa on vierähtänyt tovi,kun viimeksi olen tankoon tarttunut maastanostaakseni...:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom