Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tollasil rateil reenaminen ei varmasti ota rintaa :D ei saatana mikä tos idea? pääsee helpommalla ?

Erikoistekniikka siinä ku muutkin. Onhan nuo monet kehuneet myös tuon avulla pystyvänsä nostamaan vaikka olkapäät ovat vihoitelleet tankopenkissä aikaisemmin.

tollasil rateil reenaminen ei varmasti ota rintaa :D ei saatana mikä tos idea? pääsee helpommalla ?

a) Räjähtävyyttä penkkiin
b) Jos tekee vähän isoimmilla painoilla puhtia loppuojennukseen
c) Jos johonkin "penkkilihaksista" koskee, kuten minulla tänään lämmittelyissä venähti aika ikävästi rinta, kun piti sotilaspenkkiä tehdä, niin tukee rintaa sen verran hyvin, että pystyi jonkun verran sentään tekemään
d) Opettelee käyttämään isompia painoja mihin keho normaalisti pystyisi, esim. minun penkkimaksimi ilman tuota rättiä on joku 140-142,5 kg ja en ole kokeillut, mutta jos tuo auttaisi minulla sen 10 % mitä mark bell lupaa, niin se liikkuisi siellä jossain 155-157,5 rajamailla.

Elikkä lyhykäisyydessään idea on, että tuo rätti imitoi penkkipaitaa (Tosin ei auta niin paljoa)

Tietystikkään ei kannata korvata kokonaan penkkiä vääntämällä tolla :D mutta hyvä tehokeino.

15-20kg. Eli paidalla olen huono nostamaan johtuen varmaan siihen touhuun paskoista välityksistä(kaarta ei saa ja pitkät kädet). Parhaimmillaan kunto ollut: raw n.160, slingshot 175(johon jäi hiukan varaa), penkkipaita 170kg(kisanosto). Salillakaan en ole paidalla enempää saanut otettua, joskin harvemmin tulee enää edes nosteltua kun parempi tuossa rawi-penkissä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kannetaan nyt omakin korsi kekoon ettei mene vain muiden neuvomiseksi :)

Selkävammaisen maastavetoja muistaakseni viime joulukuulta. Lähtöasento aika korkea mutta omat välitykset sallii sen kohtalaisen hyvin.

[video]http://youtu.be/Uhg18REa5g4[/video]

Erikoistekniikka siinä ku muutkin. Onhan nuo monet kehuneet myös tuon avulla pystyvänsä nostamaan vaikka olkapäät ovat vihoitelleet tankopenkissä aikaisemmin.

Pitäs hommata mutta venyy vaan.. Metalliltahan on tullut catapult. Tiedä sit onko se paree, samanlaisia nuo kaiketi on.

Back
Ylös Bottom