Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tulin pakkikselle, klickkasin itteni "Treeni" osioon ja näin, että reenivideo-topickkiin oli tullut 2 sivua lisää parissa päivässä----> hymyilytti hieman, kun arvasin heti et taas on Intoxication pistänyt penkki videon ja taas on sota käynnissä.

Mun mielestä on turha ruveta väittelemään tuosta iänikuisesta runkkupenkistä. Mut muistaakseni sulta oli muutama kuukausi takaperin penkkivideo 120kg ykkösestä, ja tekniikka oli tuo sama mikä tuossa uusimmassa. Tästä voi mun mielestä vetää johtopäätöksen et jos tekniikka on pysyny samana nii voimaa sinne on pakko olla tullu lisää, ja 30kg ei oo mikään pikku juttu, ja sen jos lisäät penkkiin oli metodi mikä tahansa niin siihen täytyy tehdä paljon asioita oikein.

Ei nyt sentään mitään 30kilon kehitystä muutamassa kuukaudessa :D Kyllähän sen sieltä mun tuben profiilista suunnilleen näkee millon niitä videoita on lisätty.
Kunhan nyt edes kehittyy vähän ni ihan jees.
Enpä usko et keltään nyt voi natuna mitään 30 kilon kehitystä muutamassa kuukaudessa odottaa. Jos ei sitten jostain ihan alottelijasta puhuta.

No jos sen penkin aikoo "eristää" mahdollisimman hyvin rintalihaksille, niin on käytännössä jo ihan itsestäänselvyys ettei siinä kummempaa kaarta käytetä. Ja yleensä kaarta käytettäessä pyritään nostamaan muutenkin mahdollisimman isoja rautoja, eikä se kyllä ole millekään lihakselle lihaskasvun kannalta paras mahdollinen juttu.

Ilmankos miula on sitten tosi huonosti tisulit kasvanu, kun penkissä on aina ollu mahdollisimman paljon kaarta, ja koittanut aina nostaa mahdollisimman isoja painoja.

Nikulalta hieno penkaamista!

Ei nyt sentään mitään 30kilon kehitystä muutamassa kuukaudessa :D Kyllähän sen sieltä mun tuben profiilista suunnilleen näkee millon niitä videoita on lisätty.
Kunhan nyt edes kehittyy vähän ni ihan jees.
Enpä usko et keltään nyt voi natuna mitään 30 kilon kehitystä muutamassa kuukaudessa odottaa. Jos ei sitten jostain ihan alottelijasta puhuta.
No joo "hieman" meni liiotteluksi. Kävin kattomassa tuolta sun kannulta nii onhan siitä kuitenki 11kk mut kovaa silti on kehitytty.

Oma yritys Dragon flag nimisestä liikkeest ja jumalauta et oli hirveä kokemus :D.. kyllähän siinä muutama toisto meni ihan jees mut sit vähän hajos tekniikka. kylläkin vatsareenin viimenen liike, mut en selittele. KOVA liike koko kropal :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oma yritys Dragon flag nimisestä liikkeest ja jumalauta et oli hirveä kokemus :D.. kyllähän siinä muutama toisto meni ihan jees mut sit vähän hajos tekniikka. kylläkin vatsareenin viimenen liike, mut en selittele. KOVA liike koko kropal :)

Hyvällä mallilla tuo sulla on. Joka kerta pyrit vaan alemmas. Suosittelisin lämpimästi lyhyempiä sarjoja tai staattisia pitoja vaikka tossa äärirajoilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tuossa on lyhyt pätkä meikäläisen vetohommia. Hilupainot ja paska tekniikka, varsinkin pyöröselkä. Videon ensimmäisistä nostoista on monta vuotta aikaa, heti perään vedin 1x250kg ja 4x230kg, mutta niistä ei valitettavasti ole videota. Vaikka tekniikka on mitä on, niin kyllähän tuo on selkä kestänyt kasassa:eek:
http://www.youtube.com/watch?v=iNq7LFARiCg

Kohtuu nöyrää katottavaa toi terminatorin video, kun penkkaa isommilla raudoilla kuin mun kyykyn maksimi. :D Iso hatunnosto täältäkin.

Hyvällä mallilla tuo sulla on. Joka kerta pyrit vaan alemmas. Suosittelisin lämpimästi lyhyempiä sarjoja tai staattisia pitoja vaikka tossa äärirajoilla.
Negatiiviset toimi itellä kohtalaisen hyvin tossa, että niitäkin voisit ilmaari kokeilla.

Ohhoh lihapää hermostu, kylläpäs nyt rupes pelottaan =)
Ja mulla ei ole facebookkia tia muitakaan sosiaalisia medioita
t: Juho Karvonen

edit: ja mulla ei nimenomaan ees oo hirveesti voimaa, ehkä sit ku 200% nousee, tosin eipä tolla penkilläkään hirveesti tee, ennemmin opin hakkaan ihmisiä tehokkaasti kun koitan jotain penamaximia joka viikko et pääsis egoleen niinkun intoxi =) Kyllä kamppailu-urheilijoilla on sitä voimaa ja kestävyyttä enemmän kun jollain 95 kilosella intoxilla, vaikka kamppailijat nostaiski vähemmän penasta.

Onkos se SikaNiska kuka tuolla taivaalla leijuu?

Jes vieläpä Rocky musa ja kuuluu taustal, päivä pelastettu kiitos sulle :D
Mut on kyllä pirun raskas liike kerran oon ite kokeillu ja eihn siitä oikeen mitään tullu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom