Tulin pakkikselle, klickkasin itteni "Treeni" osioon ja näin, että reenivideo-topickkiin oli tullut 2 sivua lisää parissa päivässä----> hymyilytti hieman, kun arvasin heti et taas on Intoxication pistänyt penkki videon ja taas on sota käynnissä.
Mun mielestä on turha ruveta väittelemään tuosta iänikuisesta runkkupenkistä. Mut muistaakseni sulta oli muutama kuukausi takaperin penkkivideo 120kg ykkösestä, ja tekniikka oli tuo sama mikä tuossa uusimmassa. Tästä voi mun mielestä vetää johtopäätöksen et jos tekniikka on pysyny samana nii voimaa sinne on pakko olla tullu lisää, ja 30kg ei oo mikään pikku juttu, ja sen jos lisäät penkkiin oli metodi mikä tahansa niin siihen täytyy tehdä paljon asioita oikein.
Ei nyt sentään mitään 30kilon kehitystä muutamassa kuukaudessa :D Kyllähän sen sieltä mun tuben profiilista suunnilleen näkee millon niitä videoita on lisätty.
Kunhan nyt edes kehittyy vähän ni ihan jees.
Enpä usko et keltään nyt voi natuna mitään 30 kilon kehitystä muutamassa kuukaudessa odottaa. Jos ei sitten jostain ihan alottelijasta puhuta.