Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mulle noi Intoxin videot antaa helvetisti motivaatiota penkkitreeneihin. Niistä saa uskoa omaankin tekemiseen, kun tietää, että treenamalla oikein ja helvetillisen kovalla asenteella saa tuollaista kehitystä aikaan.

Vaikka ei noi runkkutyylit kuulukkaan mun treeniin, niin hattua on pakko nostaa sille kehitykselle jota tässä on saatu seurata. Ja stoppipena on taatusti hyvin pian sen 150kg. Good work!!

Intoxication vois nyt mennä isojen miesten salille penkkaamaan, missä olis ainakin tukevat penkit (;)) Vaikka ei tossakaan näyttäis mitään vikaa olevan. Mites on muuten paino muuttunu viimeaikoina sulla?

Joo kyllä mä sinnen salille tästä ainakin sitten eksyn kun kortin saan.

Kyllähän sitä painoo vähän lisää tullut taas. N.94kg aamupaino (tosi nesteinen kunto kyllä tällähetkellä). No seuraava tavote nyt onkin nostaa nuo samat ainakin 82-85 kilosena.

Eikö sulla Into ole mitään varmistusrautoja tuossa? Hulluhan sie oot ku tollasia rautoja yksin nostelet! Nimimerkillä, kerran jäi 185kg rinnalle ollessani yksin salilla...Jokatapauksessa, hatunnoston arvoiset punnerrusvoimat sulla on, etenkin kun huomioi tuon iän:rock: Pysyhän ehjänä.

Ei oo varmistusrautoja, mutta niin kuin Metallica tossa sanokin niin helposti sieltä alta pois pääsee.

En nyt mitään videota siitä kehtaa pistää kun sieltä alta räpistelen pois, kun sitä joku täällä kysyi :D

Antakaa ton KynäNiskan olla, kaveri on tyhmä kuin saapas ja luulee itsestään liikoja. Jättäkää sen viestit kokonaan huomioimatta, kuten huomaattekin se vain innostaa häntä vittuilemaan/trollaamaan lisää..

aivan...siinä oliki tappelija asialla, niinpä tietysti. ja kyllä siellä kehässäki varmaan vielä tappio tulee... oli miten oli:rolleyes: no tuolta saa kattoa kenellä on varaa paukutella henskeleitä:wtf:
http://www.voimaforum.fi/viewtopic.php?p=181818#181818

Kattelin noita sun videoita, siinä puhuu raaka voima, kyllä se raw on aina raw. Ihan hirveetä katottavaa kun toinen tekee siistiä penkkiä niillä raudoilla mitä itte vetelee maasta:D

edit. Olkoot. Meni jo.

Pistetäänpä omakin lusikka vielä tänne soppaan kun niin ärsyttää tuo niskan kirjoittelu. Tässä on kaverin tavoitteet threadin posti.

Tavotteet

Pena: 1x75kg
Hauberi: 1x25kg
Kulmasoutu: 1x55kg
Reiden ojennus: 1x85kg
Reiden koukistus: 1x45kg
Olankohautus: 1x75kg

Ei sillä, että kenenkään tuloksille nauraisin, mutta ei näillä raudoilla vielä toisten runkkupenkeistä paljon viitsisi itkeä. :jahas:

Mutta vähän näihin kohuttuihin videoihin, hyviä nostoja nuo on minunkin mielestä. Hauskan näköistä kun tuota asentoa hakee noin kauan. Hienoa kehitystä tullut kun on seuraillut! Ootko minkälaisella treenillä tuloksesi repinyt?

INTOXICATION: kerros vähän kuinka usein treenaat penkkiä viikottain ja millä toistomäärillä/sarjoilla? Sen verta kehitystä on tullut, niin voisit vähän avata kehityksesi salaisuutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jättäkää oikeesti toi sikaniska omaa arvoonsa.. ei jaksa ees noteerata enää.

Asiaan! Tulihan vähän kuvattua ku piti vielä treenin lopuks koittaa vähän tota sotilastyylin ykkösmaksimia. Tuntu ihan helvetin tiukalta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta vähän näihin kohuttuihin videoihin, hyviä nostoja nuo on minunkin mielestä. Hauskan näköistä kun tuota asentoa hakee noin kauan. Hienoa kehitystä tullut kun on seuraillut! Ootko minkälaisella treenillä tuloksesi repinyt?

INTOXICATION: kerros vähän kuinka usein treenaat penkkiä viikottain ja millä toistomäärillä/sarjoilla? Sen verta kehitystä on tullut, niin voisit vähän avata kehityksesi salaisuutta.

Ihan perusreeniä. Välillä ihan vain fiilispohjaltakin sarjoja, mutta esim. 2x6 (tai 2x5 esim.), 5x5 ja 3x4-->6x6 on toiminut hyvin. Pidempääkin sarjaa aina välillä, että tulee vähän vaihtelua. + jotain itse sovellettuja progressioita.
Parhaiten on toiminut normipenkki ja kapea eri päivinä kerran viikkoon. Fiksu nelijakonen sopii hyvin tohon penkkireenin rungoksi, tai sitten perus 2-jakonen.

^ Hieno nosto nikulalta !

Jättäkää oikeesti toi sikaniska omaa arvoonsa.. ei jaksa ees noteerata enää.

Asiaan! Tulihan vähän kuvattua ku piti vielä treenin lopuks koittaa vähän tota sotilastyylin ykkösmaksimia. Tuntu ihan helvetin tiukalta :D

Asiaa!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulin pakkikselle, klickkasin itteni "Treeni" osioon ja näin, että reenivideo-topickkiin oli tullut 2 sivua lisää parissa päivässä----> hymyilytti hieman, kun arvasin heti et taas on Intoxication pistänyt penkki videon ja taas on sota käynnissä.

Mun mielestä on turha ruveta väittelemään tuosta iänikuisesta runkkupenkistä. Mut muistaakseni sulta oli muutama kuukausi takaperin penkkivideo 120kg ykkösestä, ja tekniikka oli tuo sama mikä tuossa uusimmassa. Tästä voi mun mielestä vetää johtopäätöksen et jos tekniikka on pysyny samana nii voimaa sinne on pakko olla tullu lisää, ja 30kg ei oo mikään pikku juttu, ja sen jos lisäät penkkiin oli metodi mikä tahansa niin siihen täytyy tehdä paljon asioita oikein.

Miksihän muiden runkkupenat ei laita näin paljon vihaisia ihmisiä liikenteeseen? Innon kova kehitys laittaa vähän kateutta peliin?

Itse kun olen laittanut runkkupenkki videoita niin kukaan ei ole mitään moittinut jos onkin niin hyvin vähäistä on vastarinta ollut.

Laitas eibbi joku rehti kyykkypätkä näytille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom