Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
SikaNiska87
0649529.jpg

kauan meinaat että toi penkki kestää sun painoja:D
omassa penkissä joka kotona on niin ei ois tollasta määrää pistää ees se on kyllä nyt tossa pyykki telineenä ei oo tullu kotona treenattua ja meijän salilla näkee tollasta runkkupenaa paljon joten mut hakattaisiin jos menisin neuvomaan jotain :)
ittellä saan sellasen kaaren selkään että persekkin pysyy penkissä tuntuu että mua kattotaan vihasesti ain kun kaari tulee mutta mun ikäsii ei salilla ees näy niin painotkin voi olla suuret:anssi:
pienet näihin pakkislaisiin verrattuna:jahas:
jokanen tyylillään jatka vaan kun et oo kisaaja viellä;)

Kyllä se vielä kestää. 160kg ainakin kestänyt jo.

^^Ai mikkihiiret niinkuin sinä? :D Sähän fanitat 17 vuotiasta TEINIPOIKAA täällä elikkäs oot pahempi :david: kun runkkupenkkaaja :D
Mut tiiätteks mitä, sitte ku runkkupenkkaaja menee inttiin niin se ei jaksa PALJOO PASKAAKAAN siellä :D eli joutaa jonnekki kranaatinheitinkomppaniaan missä kaikki muutki läskit on

Noh, mähän oon kohta jo 18 !! ;)

Sikaniska itse taitaa olla n.15 vuotias, ainakin jutuista päätellen.

Saman verran ku runkkupenkkaaja prosenteissa 9kk treenillä, ja juoksen myös pidemmälle, pyöräilen myös kovempaa sekä uin myös sen tainnoksiin =)

Ei voi muuta sanoa kuin että kova äiä !!

Koska pystyy! :D
Tulipahan vaan vastaan yhtä reeniblogia lukiessa ja päätin kokeilla. Ihan hauskahan toi oli ja onhan se ny paljon miehekkäämpää supersetata kyykkyä ja mavea ku jotain haukkaa ja ojentajaa.

Tuosta Intoxicationin penkistä. Onko sillä nyt niin väliä vaikka penkkais kolminkerroin, kun kuitenki koko ajan kehitystä tulee, eikä oo vissiin kisoihin menossa, ainakaan vielä?

Ehkä joskus, en nyt vielä ainakaan.

On tä pakkis kyllä hauska paikka, kiva nähdä nää samat kommentit jokasen mun penkkivideon jälkeen aina :D No, senhän takia mä niitä tänne laitankin ;)

eikö tälle "sikaniskalle" vois antaa jo banaania? tyyppi heittää ihan vitun paskaa juttua jokapaikassa ettei toi trollaaminen ole enää ees hauskaa.

Hassua kyllä, että näillä pakkiksen parhaimmilla penkkiguruilla on oma penkkitulos jo vuosikaudet pyörinyt sielä 70-100kg välillä.:) Intollakin niin kova kehitys ettei pitäisi kellään olla varaa valittaa treenityylistä.

Täytyy kyllä sanoa, että tuo SikaNiska87 on aivan helposti typerin keskustelija, jota tällä palstalla on aivan hetkeen nähty. Aivan uskomaton munapää, jolla ei ole mitään muuta annettavaa pakkikselle ku asiantuntematon vittuilu ja leuhottaminen. Ei paljon pakkista köyhdyttäis jos tuommosen apinan potkis hiuksista vittuun.

Intoxicationilla kyllä todella hyvää kehitystä penkissä!! Hienoa, lohdutukseksi voin sanoa että kyllä se tuloksen nousu toppaa jossaki välissä:).
Ei muuta kun pöhinällä tuloksia ylös kun nyt kulkee!

Hienoja nostoja nuorella mielellä!

Huvittavaa muuten, kun yleensä porukka ajattelee, että jos penkissä on kaarta, niin tekniikka on silloin huono ja erittäin huonosti rintalihaksia kehittävä tyyli. Tai tämmöiseen olen törmännyt ihan salillakin useaan otteseen, enkä vain internetin ihmeellisessä maailmassa.
No jos sen penkin aikoo "eristää" mahdollisimman hyvin rintalihaksille, niin on käytännössä jo ihan itsestäänselvyys ettei siinä kummempaa kaarta käytetä. Ja yleensä kaarta käytettäessä pyritään nostamaan muutenkin mahdollisimman isoja rautoja, eikä se kyllä ole millekään lihakselle lihaskasvun kannalta paras mahdollinen juttu.

:offtopic: ^ehkäpä fuxi tahallaan vähän kärjisti, ja tarkoitti ettei kaaren tekeminen itsessään vielä rintalihaksia poissulje :P Tottakai puhtaasti bodityylin treenissä koko liike on jo erilainen alkuasennosta lähtien. Ja lihaskasvun kannalta pelkästään itse en tekis penkkiä ollenkaa.

Intoxication vois nyt mennä isojen miesten salille penkkaamaan, missä olis ainakin tukevat penkit (;)) Vaikka ei tossakaan näyttäis mitään vikaa olevan. Mites on muuten paino muuttunu viimeaikoina sulla?

onhan se ny paljon miehekkäämpää supersetata kyykkyä ja mavea ku jotain haukkaa ja ojentajaa.
Onhan se. Silti, en oo perehtynyt supersetteihin, mutta eikö tarkotus oo rasittaa vuorotellen vastakkaisia lihaksia, tai ainakin eri lihaksia? :D

Antakaa sikaniska87:n elää! Sillä on interwebbi kotona ja se on kovi jäbä ikinä nyt. Suokaamme hälle tämä suuruuden hullaannuttama tila.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Sikaniska87:lle: put your money where your mouth is eli laitappas videota omasta suorituksesta niin nähdään puhdasoppinen penkkitekniikka. Mutta tuskin laitat joten voisitko olla arvostelematta toisten suorituksia jotka kuitenkin on kovempia kuin sinun.

Into, sinuna en paljoa ottais noista sikaniskan kommenteista hirveesti itteeni. Tosiasia kuitenkin on että suurin osa aikuisista miehistäkään ei tule koskaan ottamaan tuota rautamäärää penkistä, oli tyyli sitten mikä tahansa. Tykkään sun tyylistä et reenaat yksin kotona ja vielä uskallat ottaa maksimi rautoja siellä ilman varmistajaa, kuka täällä voi myöntää että uskaltaa tehdä saman?

Se taas että, millä tyylillä tekee niin on minusta jokaisen henkilökohtainen valinta. Asiallahan ei ole mitään väliä jos ei kilpaile, vaan kuten Into jo sanoikin; treenaa vaan omaksi iloksi.

Itse penkkaan kaarella, perse penkissä 120kg ja olen itse 120kiloinen....voin siis myöntää että olen melko kateellinen sinulle tuosta penkistä vaikka omassa lajissa kova penkki ei olekkaan se tärkein asia(voimamiesurheilu).

Keep up the good work ja silleen :).

En kyllä vaan jaksa edes enää ymmärtää. Intoxication pisti vielä "kisapenkin" videon, missä kahdesti nosti stopilla ja persuus kiinni penkissä. 130 ja 135, ei valittamista, hyvät malmit sieltä nousee. Silti itkun määrä on melkein vakio. :jahas: "Runkku"penalla voi hyvin ottaa tuntumaa isompiin rautoihin ja kyllä se kehitys kulkee sitten käsi kädessä kummassakin. Sikaniska87:n kommentit nyt voi sivuuttaa jo ihan totaalisesti, urpoja näemmä löytyy joka lähtöön...

Eikö sulla Into ole mitään varmistusrautoja tuossa? Hulluhan sie oot ku tollasia rautoja yksin nostelet! Nimimerkillä, kerran jäi 185kg rinnalle ollessani yksin salilla...Jokatapauksessa, hatunnoston arvoiset punnerrusvoimat sulla on, etenkin kun huomioi tuon iän:rock: Pysyhän ehjänä.
Ja sikaniska: Oot mun idoli. Jatka samaan mallin, kommenttejasi on piristävää lukea. Nytkin on näyttö ihan aamupuurossa, sen verran pisti nuo teikäläisen kommentit naurattamaan kaikessa säälittävyydessään.

Minusta noissa INTON "runkkupenkeissä" ei ole mitään vikaa, siistejä salipenkkejä. Nuo merkkipenkit taas oli tosi hyviä, perse penkissä jne.

KEEP GOING!

hienoa keskustelua. jaksaa vielä toistaseks naurattaa :D pitääki taas vähä videoida matskua salilta ja laittaa kaikkien kiusaksi tänne. täähän on huippuviihdettä! ja harvemmin täällä neuvoja antavat ne ketkä oikeesti tietää jotain, siks mäki yleensä pidän näppäinsormeni kurissa :rolleyes: hehheh..

Anna Into palaa vaan, hyvin on kehitystä tullu 135 kg merkistä ja 150 kg pienellä runkulla on kovia rautoja. Onhan se tietysti kova kolaus monelle kauemmin treenanneelle, tunnustaa itselleen, ettei oo lahjoja tai treenaa muuten päin vittua. Tulet Into kuluvan vuoden aikana ottamaan tuon 150kg merkkipenkillä, varma on näin.

Mutta missä on video Intoxin epäonnistuneesta penkistä? Haluan nähdä, miten sieltä alta tullaan pois :D

Eihän toi nyt ole temppu eikä mikään. Penkin olen viimeiset vajaa kolme vuotta tehnyt yksin himassa, on sieltä alta tullut kömmittyä kerran jos toisenkin :) Isoin tosin on 110kg, ja se nyt ei paina mitään niin pystyi vaan nostaman tangon eka tuohon jalkojen päälle, ja siitä sitten kylmästi nousemaan ylös tanko käsissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom