Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mie tahon tietää, millä tavoin se helpottaa tulevaisuuden treenejä? Ei kait tolla oo mitään väliä jos ei oo kisoihin menossa.

Tottakai on parempi tehdä hyvällä tekniikalla, vaikkei kilpailisikaan. En jaksa alkaa keskustelemaan tästä, sillä pidän intoxicationin nostoja aivan tarpeeksi hyvinä omaksi iloksi reenaamiseen. Tuo nyt ei ollut edellisen viestini pointti, enkä puuttunutkaan intoxicationin nostoon, vaan en ymmärrä mitä pahaa Big J sanoi. Ihan asiallisesti mainitsi, että kannattaa tommotteet pikkujutut korjata nyt, kun se on vielä mahdollista reenaamisen alkuvaiheessa.

Ja JP Fuxin uudempaan viestiin: Juu olen huomannut, että tämä ei ole ensimmäinen keskustelu tästä aiheesta, mutta puhuinkin reaktioista Big J:n kommenttiin. Et ehkä huomaa, mutta sinä olet mukana tekemässä tästä tämmöistä sotaa, kun et anna kenenkään puuttua asiaan ja tuomitset asiallisen neuvon turhaksi kitinäksi.

Jos joillekin Intoxicationin perseen nouseminen penkistä on ylitsepääsemätön ongelma, on se osalle niin pyhä asia, ettei sitä saa edes mainita.

Tottakai on parempi tehdä hyvällä tekniikalla, vaikkei kilpailisikaan. En jaksa alkaa keskustelemaan tästä, sillä pidän intoxicationin nostoja aivan tarpeeksi hyvinä omaksi iloksi reenaamiseen. Tuo nyt ei ollut edellisen viestini pointti, enkä puuttunutkaan intoxicationin nostoon, vaan en ymmärrä mitä pahaa Big J sanoi. Ihan asiallisesti mainitsi, että kannattaa tommotteet pikkujutut korjata nyt, kun se on vielä mahdollista reenaamisen alkuvaiheessa....

Niin minäkin pidän intoxicationin nostoja aivan tarpeeksi hyvinä kun omaksi ilokseen treenaa. Ja onpa tuo postannut sama mies myös videoita, joissa näyttää että osaa nostaa myös perse penkissä, joten sikäli vähän turhaa kuittailua monelta. Ei se, että tekee treenejä myös rumemmalla tekniikalla välttämättä tarkoita ettei osaa nostaa puhtaasti. Toki pitää joka jampan tietää mitä on tekemässä, ja uskon kyllä että intoxication tietää jo aivan hyvin miten se treenailee.

Ja JP Fuxin uudempaan viestiin: Juu olen huomannut, että tämä ei ole ensimmäinen keskustelu tästä aiheesta, mutta puhuinkin reaktioista Big J:n kommenttiin. Et ehkä huomaa, mutta sinä olet mukana tekemässä tästä tämmöistä sotaa, kun et anna kenenkään puuttua asiaan ja tuomitset asiallisen neuvon turhaksi kitinäksi.

En ymmärrä miksi tuohon perseen nousemiseen pitää edes puuttua. Niin kuin marde sanoi, on into laittanut myös videoita missä se perse pysyy penkissä. Joten onkohan tuo nyt aivan tarpeellista jokaisen penkkivideon jälkeen tulla tuosta mainitsemaan ja neuvomaan?

Mun mielestä aika turha aihe kinata; runkkupenkki ja kisapenkki on kaks eri liikettä. Ennätykset ei oo vertailukelposia, eikä liikkeet, koska nehän kehittääkin jo erilailla. Eihän porukka mavea ja pukeiltavetoakaan vertaile keskenään.

nonii... jos tää runkku vs lahna keskustelu loppus jo :D kattokaa vaikka vaimon hauistreeniä ja arvostelkaa sitä sit välillä ni tulee ainaki jotain muuta keskustelua :) mutta tästä videosta en sitte halua kuulla mitään runkkaamiseen liittyvää ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
BIG J hyvännäkönen liike pitää joskus kokeilla. hah pakko kommentoida. on kyllä vaimo niin prinsessa ainesta et ei tollaselle runkata. tollasta ihaillaan. pliis älä lyö ainakaan naamaan

BIG J hyvännäkönen liike pitää joskus kokeilla. hah pakko kommentoida. on kyllä vaimo niin prinsessa ainesta et ei tollaselle runkata. tollasta ihaillaan. pliis älä lyö ainakaan naamaan

hehheh... eikö se niin menny että mahaan vai naamaan? :D toi on ihan pätevä liike hanskoille ja tossaki tehtiin just pyramidisarjaa pakkotoistoilla avustettuna. pumppi on sit muuten ihan kohtuullinen! koittaa vaan tehdä koko liikeradalla ettei mitää lyhyttä nytkytystä. ja mitä tohon prinsessajuttuun tulee, ni enhän mä nyt herrajumala rumaa vaimoo ottas ittelleni :D

Hienosti pysyy tekniikka kasassa. Onko sulla jotku sandaalit jalassa? :D

Laitetaas omasta mavesta tänne video, tekniikkaneuvoja otetaan vastaan. 6x150kg eli 187,5% omasta painosta, uusi ennätys. Aiempi 6x140kg.

Muutenhan tuo näytti ihan hyvältä, mutta jos tosta peilin kautta kattomisesta pysty näkemään oikein niin tankohan ei kulje kokoaikaa "kropan mukaisesti" eli tanko näytti olevan irti reisistä? Tämä taas sitten lisää turhaa painetta selälle ja varmaan myös lisää tietenkin loukkaantumisriskiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Laitetaas omasta mavesta tänne video, tekniikkaneuvoja otetaan vastaan. 6x150kg eli 187,5% omasta painosta, uusi ennätys. Aiempi 6x140kg.
Olen amatööri mutta siltineuvon. Yläasennossa pidä vatsa tiukkana ettei alaselkä notkistu sisällepäin. Näkeehän sitä aina, mutta jos välilevynpullistuma leviää sisällepäin, halvaannut.

Hienosti pysyy tekniikka kasassa. Onko sulla jotku sandaalit jalassa? :D
Joo tollaset halvat kopiot varvastossuista :D.

Muutenhan tuo näytti ihan hyvältä, mutta jos tosta peilin kautta kattomisesta pysty näkemään oikein niin tankohan ei kulje kokoaikaa "kropan mukaisesti" eli tanko näytti olevan irti reisistä? Tämä taas sitten lisää turhaa painetta selälle ja varmaan myös lisää tietenkin loukkaantumisriskiä.
Oot varmaan nähny oikein. Itellä toi sääri taipuu melkosesti eteenpäin, niin kyykyssä kuin mavessa. Siitä johtuen mavessa on ennen monen monta kertaa kopsahtanu tohon polveen tanko nostaessa kun olen yrittänyt nostaa tankoa mahdollisimman läheltä kroppaa. Nykysin nostossa tosiaan on ehkä hieman ilmaa tangon ja kropan välillä, joskaan en mitään haittaa siitä ole vielä havainnut. Ens kerralla kyl pitää kiinnittää tohon huomiota, harjoitella vaikka pienillä painoilla ja kattoo josko jotain kannattas muuttaa!

Olen amatööri mutta siltineuvon. Yläasennossa pidä vatsa tiukkana ettei alaselkä notkistu sisällepäin. Näkeehän sitä aina, mutta jos välilevynpullistuma leviää sisällepäin, halvaannut.
Notkistuuko se? Itse en kyllä videosta huomaa oikein tai sitten olen sokea :). Mutta voihan tuo olla mahdollista, yleensä koitan pitää kropan tiukkana koko sarjan ajan, mutta tää sarja oli kyllä omille voimille niin kova että tuntu siinä olevan vaikeuksia. Ens kerralla vois myös tätä huomautusta tarkkailla ja kiinnittää erityistä huomiota paketin kasassa pitämiseen. Todennäkösesti tiputan vähän painoja pois, tuntu aika suurelta lisäykseltä tuo 10 kiloa kertaheitolla, kun entinen ykkösmaximikin on 140kg ennen vuodenvaihdetta.

Hyvältähän tuo selkä näytti imo ehrman noissa nostoissa. Itse elelen ainakin siinä käsityksessä, että selkä ei tulisi pyöristyä "ulos" vedossa ja yliojennusta on vältettävä.

Tuollanen loiva ässähän tuon lordoosin tulisikin olla.

Kaikkien runkkupenkistä inisiöiden kiusaksi laitan lisää runkkupenkkiäni tänne !!
No on siinä pari "kisanostoakin" nyt sitten...

En ole stopilla pitkään aikaan reenannut. Jos taas alkaisi niin eiköhän 5kg enemmän tulisi aika pian.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaikkien runkkupenkistä inisiöiden kiusaksi laitan lisää runkkupenkkiäni tänne !!
No on siinä pari "kisanostoakin" nyt sitten....

On toi sun penkkityyli kyllä aika omalaatuinen (":D" Tero Pitkämäki style), mutta pakko olla kyllä voimaakin (ojentajissa) kun tuommoset painot liikkuvat ylös. Kisapenkeiksihän ei noita varmaan voi kutsua kun ei ole se peppu kiinni penkissä. Hurjaa sinänsä että yksin uskallat ottaa kotona tollasilla painoilla. Monestikko oot joutunu kömpimään alta pois? :D

On toi sun penkkityyli kyllä aika omalaatuinen (":D" Tero Pitkämäki style), mutta pakko olla kyllä voimaakin (ojentajissa) kun tuommoset painot liikkuvat ylös. Kisapenkeiksihän ei noita varmaan voi kutsua kun ei ole se peppu kiinni penkissä. Hurjaa sinänsä että yksin uskallat ottaa kotona tollasilla painoilla. Monestikko oot joutunu kömpimään alta pois? :D

Ei nyt sentään ihan pitkämäki style :D

Mä en sen enempää mistään kisojen säännöistä tiedä, mutta perse ei ole irti penkistä noissa "kisapenkeissä". Että en sitten tiedä pitääkö kisoissa perseen olla täysin rentona siinä penkillä tai niin.... Joittenkin videoiden mukaan ei kai....
En kyllä millään jaksais alkaa tän enempää selittämään tosta mun perseestä taas..... Uskokoon ketä haluaa mutta perse ei irti penkistä ole noissa "kisanostoissa".

Monta kertaa oon joutunu tankoa pyörittelee pois :) 140 suurin minkä oon failannut. Ihan helposti se onnistuu kyllä.

Älkää ampuko, mutta mitä saavuttaa sillä, kun tekee penkkiä pyppendaali ilmassa? En ole koskaan kokeillut vaan aina lahnana (tietenkin pikku kaari, lavat yhteen jne..) penkkiä hinkannut. Antaako se jotain supervoimia jolla penkkitulos lähtee nousuun?

Kyllähä se auttaa totuttelee isoihi painoihi, mutta en ymmärrä miksi tehdä sitä jatkuvasti. Mutta jokainen tyylillään eikä se muilta oo pois, paitsi ehkä jonkun egosta ku toinen nostaa enemmän.

Kyllähä se auttaa totuttelee isoihi painoihi, mutta en ymmärrä miksi tehdä sitä jatkuvasti. Mutta jokainen tyylillään eikä se muilta oo pois, paitsi ehkä jonkun egosta ku toinen nostaa enemmän.

Aivan, aivan. Jotain tuontapaista ajattelinkin. Ei mua kiinnosta juuri painot vaan peilikuva. Mietin puhtaasti kehonrakennusmielessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom