Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hmm täähän onki mulle ihan uutta juttua :O :D Miksi selkäranka rasittuisi jos se on suorana ? Eikös sen luulis olevan sama asia onko selkä pyöreenä vai kaarena = huono ?
Selkä pyöristyneenä ja kaarella on aivan eri asia, laitetaanpas esimerkki video miten sen selän kuuluisi olla http://www.youtube.com/watch?v=F-EpmigcGCo . Selkäranka kaarella rasitus kohdistuu vain lihaksiin mutta kun selkäranka pyöristyy kasvaa välilevynpullistuman riski melkoiseksi.
Näköjään täällä ollaan sitä enemmänkin ehditty miettimään http://www.pakkotoisto.com/treeni/7282-selaen-pyoeristyminen-maastavedossa/

ilkka 83 hyvä video! niin siinä vaan tahtoo käydä kun kunnolla diettaa niin saa unohtaa vanhat raudat!

Tekniikan puolesta hyvän näköisiä nostoja, mutta sun sijassasi en noissa painoissa ristiotetta käyttäisi kun myötäotteenkin luulisi riittävän. Jos ristiotteella teet, niin vaihtele sitä välillä äläkä tee aina samoin päin.

joo juuri itsekin mietin sitä myötäotteeseen siirtymistä =)

...
Ja sori taas nää yksittäiset videot, puhelin on uusittu mutta windows movie maker ei siltikään hyväksy mp4 tiedostoja.. mikä neuvoks?
Mulla oli sama ongelma, latasin semmosen ohjelman kuin "quick media converter". Muutin muistaakseni mpeg:si tiedoston niin sitten toimi. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Kyllähän se 140 sieltä tuli.
Kai ton kapeeksi penkiksi vielä voi laskee, vaikka onkin tollanen "semi" kapea ote.

Joo runkkupenkiksihän se taas meni ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ hyi kui runkku, ja karmee pinnistysnosto, hyvä ettei kakka tullu housuu? xiittasit viel vyöllä ja hanskoilla...

hyvä nosto : D (y)

^ hyi kui runkku, ja karmee pinnistysnosto, hyvä ettei kakka tullu housuu? xiittasit viel vyöllä ja hanskoilla...

hyvä nosto : D (y)

Juu melkein tuli !

Noita hanskoja kyllä vähän häpeän :D On tullut tavaksi toi että penkissä ne täytyy olla, vaikka niistä mitään hyötyä ole, paitsi psyykkisesti :)

kannattaa opetella penkkaamaan perse penkissä, tarpeeks pitkään ku runkuttaa ni sitä on vaikee korjata enää. ja sitäpaitsi sillä ei saavuteta mitään muuta ku vittuilua :D ja mä en henk koht pitäs mitää hanskoja penkissä (tai missään muussakaan liikkeessä) koska se huonontaa otetta tangosta, homman idea on just se että sitä tankoo rutistetaan kunnolla että kädet pysyy vakaana, liian usein näkee niitä ku vähänki alkaa rauta painamaan ni kädet on auki ja sormet sojottaa mihin sattuu, samalla jalkojen sätkiessä ilmassa. siittä on vakaus ja varmuus kaukana... mä en edes pysty nostamaan persettä vaikka joskus oikein kokeilin ku sitä niin moni tekee. tulos on oikeestaan sama vaikka ottasin solttutyylillä... ja kuitenki puhutaan nyt +200 raudoista :)

kannattaa opetella penkkaamaan perse penkissä, tarpeeks pitkään ku runkuttaa ni sitä on vaikee korjata enää. ja sitäpaitsi sillä ei saavuteta mitään muuta ku vittuilua :D ja mä en henk koht pitäs mitää hanskoja penkissä (tai missään muussakaan liikkeessä) koska se huonontaa otetta tangosta, homman idea on just se että sitä tankoo rutistetaan kunnolla että kädet pysyy vakaana, liian usein näkee niitä ku vähänki alkaa rauta painamaan ni kädet on auki ja sormet sojottaa mihin sattuu, samalla jalkojen sätkiessä ilmassa. siittä on vakaus ja varmuus kaukana... mä en edes pysty nostamaan persettä vaikka joskus oikein kokeilin ku sitä niin moni tekee. tulos on oikeestaan sama vaikka ottasin solttutyylillä... ja kuitenki puhutaan nyt +200 raudoista :)

Samaa mieltä olen noista hanskoista. Mutta niin kuin jo sanoin niin siitä on tullu tapa josta en ihan heti ainakaa pääse eroon. Tuntuu raudat kevyemmältä hanskoilla ;) Mutta toi nyt on täysin päästä kiinni. Muissa liikkeissä en siis käytä mitään hanskoja.

Mitä runkkupenkkiin tulee niin eiköhän täällä ole jo ihan tarpeeksi ollut siitä juttua. Kun en kerran missään kisaa vaan nostelen omaksi huvikseni niin on ihan sama nouseeko se perse vai ei. Vittuilla saa en mä välitä. Totuus on kuitenkin vähän niin että isompiin rautoihin vaikea päästä jos aina ottaa sillä täydellisellä tekniikalla.

Ei toi perse niin paljoa nouse, että voisi puhua mistään Pitkämäen tyylisestä munat kattoon tyylistä. Jatka Intoxication samaan malliin, mutta välillä voi toki siistimminki rynkytellä menemään. Kun runkkupenassa raudat kasvaa, niin myöskin siistinkin tyylin raudat tulee perässä ylöspäin. Se on fakta. Oletuksena toki, että runkkupena tehdään aina samalla runkkutyylillä.

Runkkupenkit on runkuille. Miehet tekee penkin penkkinä, niin kuin BIG J tossa jo mainitskin. Jos oikeasti haluaa tulla vahvaksi penkissä, niin kannattaa pitää se perse siellä penkissä. Kehittää huomattavasti paremmin rintalihaksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom