Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hylättyhän tuo kyykky on kun ei haettu pompulla "voimaa" pohjista. :D Helvetin huvittavan näköistä kun näiden "pommi" kyykkyjen tiukin kohta tulee 3/4 osassa kyykkyä eikä pohjissa kuten voisi luulla.

Hyväksytty sali kyykky.

katso liitettä 65033

Älä nyt hyvä mies höpötä! Vaikka elastisuuden kautta pohjasta saakin työntövoimaa, niin jokainen joka on kyykännyt isoja rautoja tietää, että korkea kyykky on korkea kyykky... ja kevyempi...ellet ole Shane Hamman alias vieteri...(vitusti pisteitä tässä viestissä)

Katoin nopeasti tuon maven ja edellisestä videosta pystärit. Maastaveto alkoi kyllä hirvittämään selkä on suorana tai lähes pyöristyy, selän pitäisi olla taivutettuna kaarelle, silloin ei selkäranka rasitu. Pystypunnerrusta ei kannata vetää ihan ylösasti koska silloin loppuu ensimmäisenä puhti ojentajista vaikka olkapäät jaksaisi.

Hmm täähän onki mulle ihan uutta juttua :O :D Miksi selkäranka rasittuisi jos se on suorana ? Eikös sen luulis olevan sama asia onko selkä pyöreenä vai kaarena = huono ? Tuosta PP:sta en osaa sanoa oikein mitään...voi kait sitäkin kokeilla, mutta eikös se oo että jos jättää liikkeen vähän vajaaksi niin jännityspysyy koko ajan = väsyy nopeemmin ?

eikä tarvi, riittää että se pysyy suorana. feenix-miehelle siinä saattaa olla vielä vähän petrattavaa, mutta enempi pistää silmään toistojen jättäminen kesken jostain käsittämättömästä syystä.

Tuohon vajaaksi jättämiseen mulla on ollut joku ihme ideologia jäänyt päähän että se olis muka jotenkin parempi kuin "lukitseminen"...täälä kun aina on tuosta "ylikorostuksesta" varoiteltu ja muutenkin oon muka kuvitellu tässäkin samaa että jos jättää liikkeen vähän vajaaks niin jännitys pysyis koko ajan = raskaampaa/tehokkaampaa reeniä ? :D

^mä en tiiä mistä porukka mieltää että täysi liikerata olisi huono... Lähinnä siis tota pystäriä käsipainoilla meinaan. Itse vedän aina niin alas että painot koskettaa toho solisluun alueelle ja siitä ylös niin pitkälle että painot vähän jo hipoo toisiaan(ei siis ojentajat lukkiudu ihan). En siis tiedä mikä pointti olis jättää pystypunnerruksessa se alin vaihe tekemättä.. miten se rasitus menee selälle? en mä niitä käsipainoja kuitenkaan vedä latseilla alas.. wtf. Täytyy kai videota ottaa joskus niin näkee.. :D

^mä en tiiä mistä porukka mieltää että täysi liikerata olisi huono... Lähinnä siis tota pystäriä käsipainoilla meinaan. Itse vedän aina niin alas että painot koskettaa toho solisluun alueelle ja siitä ylös niin pitkälle että painot vähän jo hipoo toisiaan(ei siis ojentajat lukkiudu ihan). En siis tiedä mikä pointti olis jättää pystypunnerruksessa se alin vaihe tekemättä.. miten se rasitus menee selälle? en mä niitä käsipainoja kuitenkaan vedä latseilla alas.. wtf. Täytyy kai videota ottaa joskus niin näkee.. :D

Vastaanpas ihan mutulla, mutta olisiko kyseessä esim. alaslaskussa ihan vaan liikkuvuuden rajat. Tuo ylösasti punnertamatta jättäminen nyt taitaa olla ihan vaan siksi, että saadaan se tuntuma olkapäille paremmin. Bodihommia siis. Aina ei välttämättä kaikkea kannata tehdä ihan täysillä radoilla ihan jo vaihtelunkin takia. En niinkään sanoisi itsensä huijaamiseksi.

Itse kuitenkin siis pyrin tekemään liikkeet mahdollisimman suurilla liikeradoilla, jotka ei kuitenkaan aiheuta mitään epämiellyttävää vääntöä yms.

^Tottakai tehdään oman liikkuvuuden rajoissa, mutta kaippa se sitten muuten on tota sikaniskan mainitsemaa painojen lisäyksen tuomaa liikeradasta huijaamista. Tuskin kauhean moni pakkislainen on kuitenkaan siinä pisteessä että vajaalla liikeradalla saatava etu bodausmielessä ohittaisi täyden liikeradan ja useamman lihasryhmän samanaikaisen toiminnan tuoman edun. IMO jokainen tekee kuten haluaa, mutta kun esim Feenix82.sta porukka ohjeistaa tekemään vajaata, niin itse näkisin hyödyllisempänä tehdä vain ne täydet liikeradat alusta lähtien, eli ihan niinkuin hän videolla tekikin. :)

Päivän penkkisarjat. Pistetään nyt taas tänne kun kerran ennätyksiä olivat.

4. toisto ois ollu ehkä ihan mahdollinen 130kilolla. Ja hyvänä päivänä ois toi 7. toisto 120kilol tullu ;) selittelyjä....

Ja joo runkkupenkkiä varmasti jonkun mielestä. Ei lähellekkään niin paljon kuitenkaan kuin ne jotkut mun aikasemmat.

Itse uskon 150 olevan mahdollinen. Ensi viikolla nähdään nouseeko.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sun kannattas jotkut turvaraudat hommata..... Tsemppiä 150 yritykseen, sulla on hyvä maksimi jos 150 tulee noilla sarjoilla. Mut sarjakestävyys ja maksimit on yksilöllisiä.

Sun kannattas jotkut turvaraudat hommata..... Tsemppiä 150 yritykseen, sulla on hyvä maksimi jos 150 tulee noilla sarjoilla. Mut sarjakestävyys ja maksimit on yksilöllisiä.

Niin kannattais.

Joo tiedän että ei ehkä "normaalisti" noilla sarjoilla 150 nousisi, mutta eihän se sitten ainakaan nouse jos en itse siihen usko :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ensimmmäiset boksikyykyt koskaan, ultraleveä jalka-asento, 11x100 kg. Tekniikassa reippaasti parantamista, nyt istuin liian eteen, jolloin syvyyskin jäi vajaaksi.

Joo tosiaan vähän taaemmas voisi istua. Mutta huhhuh miten hyvällä vauhdilla nuo tulee. Voimaa on takana.

Päivän penkkisarjat. Pistetään nyt taas tänne kun kerran ennätyksiä olivat.

4. toisto ois ollu ehkä ihan mahdollinen 130kilolla. Ja hyvänä päivänä ois toi 7. toisto 120kilol tullu ;) selittelyjä....

Ja joo runkkupenkkiä varmasti jonkun mielestä. Ei lähellekkään niin paljon kuitenkaan kuin ne jotkut mun aikasemmat.

Itse uskon 150 olevan mahdollinen. Ensi viikolla nähdään nouseeko.

Hyvää punnertelua. En kuitenkaan usko, että 150kg tulee vielä noilla sarjoilla. Paha tietenkin sanoa varmaksi, mut joku 145kg varmasti realistinen.

^ jännä suhde kyl sul kapeella ja normipenalla, näytti ainaki siin kapee videos et 130kg toinenki toisto ois hyvinki voinu tulla. Itellä sarjapainot kapean ja normipenkin välillä samoilla toistoilla on abouttia 10kg luokkaa.. mut joo vimeoo sitte siit 150 kokeilusta!

Hyvää punnertelua. En kuitenkaan usko, että 150kg tulee vielä noilla sarjoilla. Paha tietenkin sanoa varmaksi, mut joku 145kg varmasti realistinen.

Jep, voi olla että joudun turvautumaan pomppuun ja perseen nostoon sitten, jos näyttää siltä ettei tule :D

^ jännä suhde kyl sul kapeella ja normipenalla, näytti ainaki siin kapee videos et 130kg toinenki toisto ois hyvinki voinu tulla. Itellä sarjapainot kapean ja normipenkin välillä samoilla toistoilla on abouttia 10kg luokkaa.. mut joo vimeoo sitte siit 150 kokeilusta!

Nojoo, tosin tuo mun kapea ei ollut mikään kovin kapealla otteella. Kyllähän se sitten ainakin vaikuttaa enemmän jo jos jollain 20cm otevälillä punnertaisi.

Ja joo videota pistän kyllä sitten.

Nyt on siirrytty kakkosiin kyykyssä. Edelleen siteet käytössä ja noita kakkosia ois tarkotus joku viikko tehdä tässä ja saada vielä joku kilo lisää noihin painoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom