Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
http://www.youtube.com/watch?v=mLpg-tSgQGw&feature=channel_video_title
piti totaki kokeilla :D kovan selkä ja kesitreenin+venyttelyn päätteeksi. pitää vissii alottaa tonki treenaaminen että saa kukkoilla muille. painoo joku 103kg tällähetkellä

Aika kova suoritus kun on painoakin noin perkeleesti. Human flag on itelläkin tavoitelistalla, mutta tuntuu toistaiseksi aika kaukaiselta. Tällä hetkellä menossa etu- ja takavaaka reenit renkailla. Takavaaka pysyykin jo lähes kymmenen sekuntia.

Tuli parina viikkona vedettyä leukoja tässä minun heilumisia, parannettaa kovasti. 12x25kg ja 2x47,5kg, ei ole mitään puhtosia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Hyviä penkkejä! Räjähtävästi lähti vielä 150-kiloakin merkistä. Paljonko oli paino suoritushetkellä?

Aamupaino oli n.100kg tossa.

Tässä sitten itse kisasta viimenen nosto. Harvoin tulee kokeilta salilla sitä "ykköstä" ni aattelin toho kisaan mennä kokeilemaa ni nousha se PR 15kg :D

Noniin.. taas oli salilla senverran vähän jengiä(tyhjää), että uskals vähä kuvata :D Pakko kyl myöntää(selityksiä), että tää treenien ajankohdan vaihtaminen aamulle vaan yhen aterian voimin vähän verottaa treeniä.. :s
Ja sori taas nää yksittäiset videot, puhelin on uusittu mutta windows movie maker ei siltikään hyväksy mp4 tiedostoja.. mikä neuvoks?

tän päivän "kovimpia" sarjoja..

Huono kuvakulma ei tuo esille mun massiivista ojentajaa:( :D

puhtaita nähnykkää, ja tää kulma ei ollukkaa nii edullinen mun keskivartalolle... :D

Kertokaahan mulle, kun ite en tiiä. Näitä "ei niin puhtaita" hauiskääntöjä tangolla näkee melko usein. Onko se jotenkin parempi vetää isommilla painoilla, kuin pienemmillä painoilla puhdas saman pituinen sarja? Idiootti kysymys, mutta sama kysyy! :D

Noniin.. taas oli salilla senverran vähän jengiä(tyhjää), että uskals vähä kuvata :D Pakko kyl myöntää(selityksiä), että tää treenien ajankohdan vaihtaminen aamulle vaan yhen aterian voimin vähän verottaa treeniä.. :s
Ja sori taas nää yksittäiset videot, puhelin on uusittu mutta windows movie maker ei siltikään hyväksy mp4 tiedostoja.. mikä neuvoks?

Lataa joku video converteri millä saat ne mp4 esim avi. tiedostoiksi. Paitsi taitaa olla niin että ilmaseksi ei saa kun jotain trial versioita joita käyttäessä sittes esim. videon keskelle tulee joku teksti.

Kovat painot sulla liikkuu ! Paljonko on omapaino tällähetkellä ?

Kertokaahan mulle, kun ite en tiiä. Näitä "ei niin puhtaita" hauiskääntöjä tangolla näkee melko usein. Onko se jotenkin parempi vetää isommilla painoilla, kuin pienemmillä painoilla puhdas saman pituinen sarja? Idiootti kysymys, mutta sama kysyy! :D
Eikös kyse ole cheat curl:ista, eli ihan tahallaan heijataan hieman. Ja hei, Iso Arska tykkäs!

"If you've read anything about his biceps training, you know that cheat curls were one of his favorite size builders. No, he didn't invent them, but he sure made them popular. He used to start his biceps program with them, heaving up massive poundage's."

629.jpg

http://imbodybuilding.com/articles/arnoldrsquos-cheat-technique/

Toimii.

Korjaatko joku jos olen väärässä.

Itsellä lähinnä siksi että saisi totutella vähän kovempii painoihin, kun eine sarjapainotkaa koskaa kasva jos aina hinkkaa sitä ultrapuhdasta. Sitäpaitsi, todistetusti jotta hauislihas saisi rasitusta koko pituudelta niin se vaatii vähän olkavarrenkin liikkumista tuolla supistusvaiheen lopussa :D

Intox; joo täytyy jotain kehitellä että sais noi videot ees yhtee pötköö, mut thanks! Ja joo omapaino on yhä siinä vähän päälle 90, rasvaprosenttia en ees arvaile :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom