Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Intox: Kyl toi 140kg siltä näyttää, että voimien puolesta tulee helposti kunhan vaan nosto on parempi. Tos heittelee liikerata nosto vaihees niin paljon, että se menee sen takia käteen ku ei pysy vauhti tangossa. Että parempi yritys seuraavaks ni tulee helposti! Ootko muuten 150kg normi penkissä viel yhtään koittanu että miltä se tuntuu?

edit. Intoxication: Kyllä on äijä tikissä

Een mä missään tikissä oo, läski vaan :)

Intox: Kyl toi 140kg siltä näyttää, että voimien puolesta tulee helposti kunhan vaan nosto on parempi. Tos heittelee liikerata nosto vaihees niin paljon, että se menee sen takia käteen ku ei pysy vauhti tangossa. Että parempi yritys seuraavaks ni tulee helposti! Ootko muuten 150kg normi penkissä viel yhtään koittanu että miltä se tuntuu?

Joo eiköhän se sieltä tule. Toi nosto tosiaan "hajos" vähän tosa keskivaiheilla. En oo kapeella tottunu nostamaan mitään ykkösiä niin se tasapaino ehkä vähän hakusessa. Normipenkissä pysyy taas kontrolli kyllä paremmin.

En oo 150 koittanu vielä, kai se jollain runkkupenkki tyylillä vois tulla ainakin. Ens viikolla koitan varmaankin. 142,5 olen normipenkissä ottanut.

Jaahans taas viteooo pukkais täältä suuntaa :D (no mutta tää on nyt viimenen kun kaikki liikkeet on jo käyty läpi :) )

Elikkä selkäpäivän mavettelua...paljon on vielä oppimista kun on niin vähän tehnyt! Esim. en edes vielä oo löytänyt sitä "oikeaa" käsien paikkaa tangolla :D Tullut kokeiltua nyt paria eri versioo...toinen jossa kädet on "merkkien" ulkopuolella ja toinen sisäpuolella eli vähän kapeempi ote. Toi kapeempi tuntuu vähän paremmalta ainakin tällä hetkellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun silmään näyttäis et selkä on vähän mutkalla, suoremmaksi jos saisit, muut sanokoon paremmin mutta näin itseni mielestä.

Vielä vois vähän suoremmaks vetää omasta mielestä ton lopun. Nyt jää vähän vajaaks. En nyt tarkoita tällä, että ruvetaan ojentelemaan sitä selkää vaakatasoon, vaan pikkuisen pystympään ni hyvä tulee!

Meikäläinenki kokeili tänään mavea ensimmäistä kertaa, kun sali oli tyhjä niin uskalsin alkaa tuhertamaan. Teen nyt elaston 2-jakosella ja olin ensin ajatellut, että korvaan maven jollain takareisi-alaselkä -kombolla, mutta nyt kun sitä kokeilin niin taidan mennä oikean ohjelman mukaan. Tarkoitus onkin siis kysyä vähän tekniikasta, että uskaltaako lyödä lisää rautaa tankoon ilman pelkoa välilevyjen poksumisesta?

http://www.youtube.com/watch?v=Gz043kBPGFU

Videolla tangossa 60kg, mutta tein parin sarjan jälkeen 6x90kg ja metkalta tuntui. Alaselässä ja perseessä etenkin terve pumppi päällä. Koitin kiinnittää huomiota, ettei selkä ole notkolla tai kaarella ja että olkapäät on rentoina.

Tekniikkavinkit siis tervetulleita. Jos pakkiksen asiantuntijat näyttää vihreää valoa, niin lähden ensiviikolla isommalla romulla liikkeelle.

Meikäläinenki kokeili tänään mavea ensimmäistä kertaa, kun sali oli tyhjä niin uskalsin alkaa tuhertamaan. Teen nyt elaston 2-jakosella ja olin ensin ajatellut, että korvaan maven jollain takareisi-alaselkä -kombolla, mutta nyt kun sitä kokeilin niin taidan mennä oikean ohjelman mukaan. Tarkoitus onkin siis kysyä vähän tekniikasta, että uskaltaako lyödä lisää rautaa tankoon ilman pelkoa välilevyjen poksumisesta?

http://www.youtube.com/watch?v=Gz043kBPGFU

Videolla tangossa 60kg, mutta tein parin sarjan jälkeen 6x90kg ja metkalta tuntui. Alaselässä ja perseessä etenkin terve pumppi päällä. Koitin kiinnittää huomiota, ettei selkä ole notkolla tai kaarella ja että olkapäät on rentoina.

Tekniikkavinkit siis tervetulleita. Jos pakkiksen asiantuntijat näyttää vihreää valoa, niin lähden ensiviikolla isommalla romulla liikkeelle.

Jopa yllättävän hyvännäköistä. Vetele vain menemään. Tanko vähän karkas välillä irti vartalosta mutta kaikki tuomoset pikku virheet kyllä katoaa ko lisäät rautaa tankoon.

Mun silmään näyttäis et selkä on vähän mutkalla, suoremmaksi jos saisit, muut sanokoon paremmin mutta näin itseni mielestä.

Vielä vois vähän suoremmaks vetää omasta mielestä ton lopun. Nyt jää vähän vajaaks. En nyt tarkoita tällä, että ruvetaan ojentelemaan sitä selkää vaakatasoon, vaan pikkuisen pystympään ni hyvä tulee!

Joo mutkalla toi mun selkä on :/ No koitetaan korjata :) Ja tuosta loppuojennuksesta mä oon kans samaa mieltä...oon normaalisti tehnyt ehkä jopa pienen yliojentamisen mutta kun siitä on niin paljon varoiteltu niin jätin sitten näköjään turhankin vajaaksi :D

Jopa yllättävän hyvännäköistä. Vetele vain menemään. Tanko vähän karkas välillä irti vartalosta mutta kaikki tuomoset pikku virheet kyllä katoaa ko lisäät rautaa tankoon.

Itse huomasin joskus maastavetoa tehdessä, että kun laittoi tarpeeksi rautaa (ei liikaa) niin tekniikka parantui huomattavasti.

Joo, kiitos kommenteista. Eikai tässä sitten muuta, kuin (sopivasti) lisää rautaa tankoon :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jaahans taas viteooo pukkais täältä suuntaa :D (no mutta tää on nyt viimenen kun kaikki liikkeet on jo käyty läpi :) )

Elikkä selkäpäivän mavettelua...paljon on vielä oppimista kun on niin vähän tehnyt! Esim. en edes vielä oo löytänyt sitä "oikeaa" käsien paikkaa tangolla :D Tullut kokeiltua nyt paria eri versioo...toinen jossa kädet on "merkkien" ulkopuolella ja toinen sisäpuolella eli vähän kapeempi ote. Toi kapeempi tuntuu vähän paremmalta ainakin tällä hetkellä.

Katoin nopeasti tuon maven ja edellisestä videosta pystärit. Maastaveto alkoi kyllä hirvittämään selkä on suorana tai lähes pyöristyy, selän pitäisi olla taivutettuna kaarelle, silloin ei selkäranka rasitu. Pystypunnerrusta ei kannata vetää ihan ylösasti koska silloin loppuu ensimmäisenä puhti ojentajista vaikka olkapäät jaksaisi.

^Jännän leveä jalka-asento sulla.

Laita hyvä mies tekniikkas kuntoon, tuolla tyylillä rikot ittes varmasti. Ensimmäisenä korjaat tuota jalkojen asentoa, nyt sulla oli polvet kääntyneinä sisäänpäin koska jalat oli ihan liian leveällä. Jos oikein katsoin niin jalat oikenivat melkein heti ja koko loppu veto meni selälle.

Maastaveto alkoi kyllä hirvittämään selkä on suorana tai lähes pyöristyy, selän pitäisi olla taivutettuna kaarelle, silloin ei selkäranka rasitu.

eikä tarvi, riittää että se pysyy suorana. feenix-miehelle siinä saattaa olla vielä vähän petrattavaa, mutta enempi pistää silmään toistojen jättäminen kesken jostain käsittämättömästä syystä.

Pystypunnerrusta ei kannata vetää ihan ylösasti koska silloin loppuu ensimmäisenä puhti ojentajista vaikka olkapäät jaksaisi.

jos ojentajista loppuu ruuti ensimmäisenä, niin minkä tahansa punnerruksen jättäminen vajaaksi on kyllä vihoviimmenen ajatus.

eikä tarvi, riittää että se pysyy suorana. feenix-miehelle siinä saattaa olla vielä vähän petrattavaa, mutta enempi pistää silmään toistojen jättäminen kesken jostain käsittämättömästä syystä.

jos ojentajista loppuu ruuti ensimmäisenä, niin minkä tahansa punnerruksen jättäminen vajaaksi on kyllä vihoviimmenen ajatus.
Siitä selän suorasta olemista on niin lyhyt matka siihen että se menee rangalla joten kovissa toistoissa on todella tärkeää että se selkä on kunnon kaarella.

Tuo PP:n vajaavaisen toiston opin tässä hetki sitten yhdeltä kehonrakentajalta ja ainakin itsellä se toimii, enennen sitä lopetti kun ojentajat ei jaksanut mutta nyt saa ne olkapäät kunnolla väsyneeksi, ojentajat sitten omillla liikkeillä.

Siitä selän suorasta olemista on niin lyhyt matka siihen että se menee rangalla joten kovissa toistoissa on todella tärkeää että se selkä on kunnon kaarella..

Väittäisin että ei ole sellainen ylikorostettu selän notkolle vetäminen paljon sen parempi kuin lievä pyöristyminenkään.

Ensimmmäiset boksikyykyt koskaan, ultraleveä jalka-asento, 11x100 kg. Tekniikassa reippaasti parantamista, nyt istuin liian eteen, jolloin syvyyskin jäi vajaaksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom