Ite olen treenaillut painonnostoa 5v. Ja suurimmaksi osaksi olen tehnyt ohjelmat itse mutta nyt vaihtelun vuoksi ajattelin kysellä olisiko teillä minkälaisia uusia ideoita treenaamiseen? Nykyinen ohjelmani on tyyliä:
Ma
Rinnalleveto
Korkeaveto
Raaka ylöstyöntö pukeilta
EK
Ti
JK
Prässi
Pohjenousu
Vatsa
To
Tempaus
Maastaveto
Reisikoukistus
Selkäpenkki
Vatsa
Pe
Työntö
Korkeaveto
EK
Vatsa
Sarjat ovat yleensä 5:sia pari lämmittelyä ja sitten 3, 2 ja 1:siä ihan kunnon mukaan. Ja lisäksi tulee käytyä 1-2 krt viikossa juoksusuoralla vetämässä kimmoisuus treeni. Nyt kiinnostaisi ottaa mukaan myös lisää apuliikkeitä esim. hauiksia, ojentajia ja olkapäitä kun ne ovat jääneet nyt vähän paitsiolle.
Elikkä olisko jollain hyviä ideoita uudesta ohjelmasta missä kuitenkin olisi perus painonnosto liiikkeet mukana mutta muuten ohjelma saisi ollaa ihan erillainen että sais vähän vaihtelua tähän treenaamiseen?
Ma
Rinnalleveto
Korkeaveto
Raaka ylöstyöntö pukeilta
EK
Ti
JK
Prässi
Pohjenousu
Vatsa
To
Tempaus
Maastaveto
Reisikoukistus
Selkäpenkki
Vatsa
Pe
Työntö
Korkeaveto
EK
Vatsa
Sarjat ovat yleensä 5:sia pari lämmittelyä ja sitten 3, 2 ja 1:siä ihan kunnon mukaan. Ja lisäksi tulee käytyä 1-2 krt viikossa juoksusuoralla vetämässä kimmoisuus treeni. Nyt kiinnostaisi ottaa mukaan myös lisää apuliikkeitä esim. hauiksia, ojentajia ja olkapäitä kun ne ovat jääneet nyt vähän paitsiolle.
Elikkä olisko jollain hyviä ideoita uudesta ohjelmasta missä kuitenkin olisi perus painonnosto liiikkeet mukana mutta muuten ohjelma saisi ollaa ihan erillainen että sais vähän vaihtelua tähän treenaamiseen?