- Ikä
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoinen kahden kaverin ihmiskoe. Toisella rasva-adaptaatio kunnossa ja toisella ei mitään taustaa paastoilusta.
View: https://youtu.be/KSSBiNPZs8Q
Saako olla utelias, ootko saanu painon laskemaan/pysymään? Muistan että aaaaikoja sitten painit asian kanssaEdelliseen viestiin liittyen, onko mitään vinkkejä/neuvoja/kokemuksia. 33 h vetoja oon vetänyt jo pitemmän aikaa.
Edelliseen viestiin liittyen, onko mitään vinkkejä/neuvoja/kokemuksia. 33 h vetoja oon vetänyt jo pitemmän aikaa.
Teit ihan oikein, tuossa tilanteessa. Saitko?
Eipä oikeestaan, vedellä ja suolalla meni viikkokin hyvin semifyysisessä työssä. Se tässä paastoilussa parasta onkin, kun ei miteen ihmeempiä kikkailuja tarvi miettiä.
Missä kohtaa on se pahin kuolonkohta, minkä jälkeen homma rullaa vähän kuin itsestään? Viime viikonloppuna vedin 48 h, tänään illalla alkaa 72 h yritys. Mitä olen lukenut muualta kokemuksia, niin jossain +72 h-96 h jälkeen "sivarit" häviävät lähes kokonaan?!
Jotenki hullu ajatus olla syömättä kolme päivää putkeen. Tuntuu, että se "heikotuksen" tunne syömättömyydestä saisi huonovointiseksi varsinki korvien välissä. Alkaisi jotenki ahdistaa. Varmaan noissa pidemmissä paastoissa on adrenaliini- ja kortisolitasot, ja samalla syke tavallista korkeammalla.
Ítse asiassa syke menee todella alas ainakin mulla.
Jotenki hullu ajatus olla syömättä kolme päivää putkeen. Tuntuu, että se "heikotuksen" tunne syömättömyydestä saisi huonovointiseksi varsinki korvien välissä. Alkaisi jotenki ahdistaa. Varmaan noissa pidemmissä paastoissa on adrenaliini- ja kortisolitasot, ja samalla syke tavallista korkeammalla.