Päätään aukovat kukkakepit

Munkaan mielestä toi ignooraaminern ei ole kovin hyvä vaihtoehto koska sitten nää muutkin pässinpäät huomaa että et uskalla tai et viitsi tehdä mitään ja yhtä-äkkiä kiusaajia onkin sitten jo useampia.
Minä ainakin olen entisenä koulu kiusattuna sitä mieltä että annat varoituksen ekana ihan vaikka taklaamalla kaverin kovaa seinälle, ja jos se ei auta niin vedät turpaan niin että tyyppi varmasti uskoo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uber-Gott sanoi:
Outoa on kuitenkin se että yhteiskunta ei puutu tähän niinkuin olisi tarpeen. Miksei oppilaitoksissa tapahtuvaan kiusaamiseen voisi opettajat puuttua tehokkaammin?

Kyllähän tuohon vois virkavallankin saada mukaan (RL 9§ kunnianloukkaus) mutta... Jos asia hirveenä häiritsee niin hoida asia opettajien ym. kanssa.

Sterpuska sanoi:
...ja jos se ei auta niin vedät turpaan niin että tyyppi varmasti uskoo.

Älä nyt ainakaan mene pahoinpitelemään ketään. Varmaan tuossa iässä saattaa tuntua pahalta, mutta kyllä se vituttaa vielä enemmän jos joudut maksumieheksi. Tätä threadia kun lukee niin kyllä vahvistaa käsitystä bodareista. Ja sitten taas kohta valitetaan kuinka on ennakkoluuloja bodareita kohtaan, että ne on vaan tyhmiä ja ratkoo ongelmat väkivallalla. Kyllä tuollaiset "hakkaa se" neuvot vois ymmärtää jonkun 15 kesäisen suusta kuultuna, mutta täällä "aikuiset" ihmiset, siis kolmekymppiset, jakaa samanlaisia neuvoja. :david:

WTA sanoi:
Kyllähän tuohon vois virkavallankin saada mukaan (RL 9§ kunnianloukkaus) mutta... Jos asia hirveenä häiritsee niin hoida asia opettajien ym. kanssa.

Älä nyt ainakaan mene pahoinpitelemään ketään. Varmaan tuossa iässä saattaa tuntua pahalta, mutta kyllä se vituttaa vielä enemmän jos joudut maksumieheksi. Tätä threadia kun lukee niin kyllä vahvistaa käsitystä bodareista. Ja sitten taas kohta valitetaan kuinka on ennakkoluuloja bodareita kohtaan, että ne on vaan tyhmiä ja ratkoo ongelmat väkivallalla. Kyllä tuollaiset "hakkaa se" neuvot vois ymmärtää jonkun 15 kesäisen suusta kuultuna, mutta täällä "aikuiset" ihmiset, siis kolmekymppiset, jakaa samanlaisia neuvoja. :david:

Edit: Ikävää ettei Maailma ole niin hieno paikka että kiusaajat lopettaisivat jos niille sanoo ettei ole kivaa.

Nyt täytyy kysyä onko sinua koskaan kiusattu? mä yritin junnuna tuota opettajien avun pyytämistä lopputuloksena oli se kiusaajat joutuivat puhutteluun ja mulla hajosi melkein kaikki vaatteet puhuttelun jälkeen, ja kiusaus jatkui 100 kertaa pahempana. enkä todellakaan ihannoi väkivaltaa tai käytä sitä ongelman ratkaisuna mutta joskus on parempi lyödä kun menettää
itse kunnioituksensa. Kaduttaa todella paljon etten pystynyt hakkaamaan omia kiusaajiani. :curs:

sterpuska sanoi:
Nyt täytyy kysyä onko sinua koskaan kiusattu? mä yritin junnuna tuota opettajien avun pyytämistä lopputuloksena oli se kiusaajat joutuivat puhutteluun ja mulla hajosi melkein kaikki vaatteet puhuttelun jälkeen, ja kiusaus jatkui 100 kertaa pahempana. enkä todellakaan ihannoi väkivaltaa tai käytä sitä ongelman ratkaisuna mutta joskus on parempi lyödä kun menettää
itse kunnioituksensa. Kaduttaa todella paljon etten pystynyt hakkaamaan omia kiusaajiani. :curs:

Se ei tosiaan usein auta vaan pahentaa tilannetta kun siitä kertoo opettajalle tai vanhemmille. Tulee turpaan vaan kahta kovemmin. Ei ketään tarvitse ehkä hakata, mutta sen verran voi painia tai nostaa keverin seinälle, että se tajuaa, että voi käydä pahemminkin. Melkein kannattaa ottaa se riski, että saa sen jälkeen vielä pahemmin turpaan, mutta sekin on parempi, koska sitten ne kiusaajat yleensä etsivät jonkunn toisen (no eihän tämä kyllä perimmäistä ongelmaa ratkaise) joka ei pistä vastaan. Se on paljon mukavampi kiusata silloin, kun tietää ettei tule nyrkistä päähän. Lukioikäisetkin ovat usein vielä niin tyhmiä, että puhuminen ei auta.

lej sanoi:
Lukioikäisetkin ovat usein vielä niin tyhmiä, että puhuminen ei auta.

Ja jopa Aikuiskoulutus keskuksissa ja työpaikoissa löytyy kiusaajia kelle ei puhe auta.

Edit: Toisaalta pitäisi olla kiitollinen kiusaajilleni koska heidän ansiostaan olen
löytänyt mahtavan harrastuksen, ja olen aika varma siitä että mua ei enää koskaan kiusata.

Rakkikoira sanoi:
No niin, puhutaanpa ny asiasta joka ainakin mua ottaa päähän aika kunnolla. Siis vittuilevat kukkakepit. Semmoset 50-kiloset idiootit jotka on aukomassa päätä aina sillon kun niillä on n. 20 kaveria ympärillä, mutta kun näkee niitä yksin, nii ne lähinnä koittaa luikahtaa ohi niin nopeesti kun pääsee. Mun koulussa on just tämmönen malliesimerkki, yks saatanan rääpäle trendipelle homotyylinen nahkatakki päällä on ottanut asiakseen aukoa turpaansa joka kerta kun se näkee mut, tyyliin vitun homo, vitun läski ym. älykästä. En koskaan tälle jätkälle mitään tehny, ja kylhän sitä vittuilua on ennenkin kuultu, mut koko saatanan vuoden mitä siinä koulussa oon ollu ni samaa paskaa, ei sitä mies enää kestä. Siis en ny yleensä kaikkia ruipeloita oo hakkaamassa, mut tää jätkä kerjää kyllä verta nenustaan. No ei sitä tietenkään voi turpaankaan keskellä koulua leipoa ku ei se käsiks käy, mut oottakaas ku nään sen jossain kadulla nii nähään kumpi onkaan se läski vitun homo... Kyllähän se varmaan tuntee joukossa ittensä jotenkin hirveen kovaks jätkäks, mutta luulis sen tajuuvan et ei silti kannata vittuilla itteensä puolet isommille jätkille, ei ne kaverit välttämättä aina ehdi auttamaan... Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Kyl mä ainaki vetäisin kanisteriin sellasta tyyppiä... eihän tollasta nyt kauaa jaksas kuunnella. Yleensä tollaset suunsoittajat on ihan velliperseitä. Ja kantsii sille toki muistuttaa että "Mulle ei vittuilla" :D

sterpuska sanoi:
Munkaan mielestä toi ignooraaminern ei ole kovin hyvä vaihtoehto koska sitten nää muutkin pässinpäät huomaa että et uskalla tai et viitsi tehdä mitään ja yhtä-äkkiä kiusaajia onkin sitten jo useampia.
vetäset paskaset naurut naamalle ja kävelet tiehesi..

Tätä threadia kun lukee niin kyllä vahvistaa käsitystä bodareista. Ja sitten taas kohta valitetaan kuinka on ennakkoluuloja bodareita kohtaan, että ne on vaan tyhmiä ja ratkoo ongelmat väkivallalla. Kyllä tuollaiset "hakkaa se" neuvot vois ymmärtää jonkun 15 kesäisen suusta kuultuna, mutta täällä "aikuiset" ihmiset, siis kolmekymppiset, jakaa samanlaisia neuvoja.

Tätä threadiä, kun lukee, ymmärtää, että aika moni, joka on koittanut olla välittämättä kiusauksesta, kärsii siitä edelleenkin kolmikymppisenä, vaikka itse kiusaaminen on loppunut jo aika päiviä sitten.

Sitten kannattaa muistaa, että koulussa lasten välillä ei toimi samat säännöt, kuin täällä aikuisten maailmassa.
Ei ole kovin vakavaa, jos koululainen lyö toista, mutta jos aikuinen lyö toista työpaikalla, niin asia ratkaistaan oikeudessa.
Keinot tilanteen mukaan.

WTA sanoi:

No just joo. Ja mitäs toi opettajalle puhuminen muka auttaa? Ei yhtään mitään. Kiusaajat joutuu ehkä puhutteluun, mutta ei sen kummempaa. Ja voit olla varma, että sen jälkeen se kantelu kostetaan. Sulla ei näköjään ole omakohtaisia kokemuksia tosta kiusamisesta?

[/QUOTE]Älä nyt ainakaan mene pahoinpitelemään ketään. Varmaan tuossa iässä saattaa tuntua pahalta, mutta kyllä se vituttaa vielä enemmän jos joudut maksumieheksi. Tätä threadia kun lukee niin kyllä vahvistaa käsitystä bodareista. Ja sitten taas kohta valitetaan kuinka on ennakkoluuloja bodareita kohtaan, että ne on vaan tyhmiä ja ratkoo ongelmat väkivallalla. Kyllä tuollaiset "hakkaa se" neuvot vois ymmärtää jonkun 15 kesäisen suusta kuultuna, mutta täällä "aikuiset" ihmiset, siis kolmekymppiset, jakaa samanlaisia neuvoja. :david:[/QUOTE]

Kyllä se vaan niin, että jos ei muu auta, niin kyllä silloin pitää tollasille kiusaajille antaa turpaa. Ei ne muuten usko. Ei sitä s**tanan kiusaamista kukaan kauaa kestä.

Itse en koskaan ole ollut kiusattu enkä tunnusta olleeni kiusaajakaan, mutta yks tilanne sattui ammattikouluaikoihin. Luokkakaverini veti ilmeisesti herneet nenään kun menestyin paremmin kun se ja alotti sellasen jatkuvan vittuilun tyyliin "vitun hikari" ja tulihan nämä "homotkin" sieltät tottakai sun muuta, en muista tarkemmin, mutta kerron safkalta tullessa se laukasi sen "vitun hikun" taas kerran ja silloin nappasin sitä pillistä kiinni oikein kunnolla ja työnsin seinälle ja puristin LUJAA! Kaveri siinä naamataulu punasena ähisi ja sanoin sille että "kokeileppas sanoa toi vielä kerran" ja kappas vaan se loppu kun seinään. Ja jokusen kk:n päästä naureskeltiin tapahtuneelle ja oltiin myöhemmin parhaat kaveritkin pidemmän aikaa! no tämä olikin ihan täysjärkinen tyyppi, mutta halus vaan heittää kuittia kun se muita huvitti ja minä en oo mikään suustani lahjakas kaveri joskin en mikään hissukkakaan.

Eli en suosittele todellakaan ingnooraamaan, enkä myöskään vittuilemaan jos ei todellakaan ole taitoa vittuilla, siinä voi joutua naurunalaseksi pahemman kerran. Turpaan ei kannata mennä todellakaa vetämään, mutta se kenttään vääntäminen ja pillisti kiinni ottaminen on ihan varteenotettavia vaihtoehtoja.

Toinen tapaus oli kun pikkuveljeä kiusattiin oiskohan ollu 3-luokalla, opettaja ei tehnyt mitään, äiti soitti kouluun, ei tulosta. Ne oli niitä opettajan suosikkipoikia ne kiusaajat. No vanhemman pikkuveljeni kanssa mentiin kerran niitä jätkiä vastaan kun ne tuli koulusta ja pikkusen pyöriteltiin pitkin lumihankia näitä kyseisiä kiusaajia ja ilmotettiin että ette tule löytämään reittiä sellasta reittiä kotiin että ei oltas teitä jatkossa vastassa jos ei kiusaaminen lopu. Sieltä tuli uhkausta kaikkea isoveljestä papan haulikkoon, mutta kappas vaan, ei tullut isoja veljiä meitä kurittamaan ja kiusaus mun pikkuveljeä kohtaan loppu siihen. Kiusas ne muita, mutta rumasti sanottuna ei ole mun ongelma se!!

Timba79 sanoi:
Toinen tapaus oli kun pikkuveljeä kiusattiin oiskohan ollu 3-luokalla, opettaja ei tehnyt mitään, äiti soitti kouluun, ei tulosta. Ne oli niitä opettajan suosikkipoikia ne kiusaajat. No vanhemman pikkuveljeni kanssa mentiin kerran niitä jätkiä vastaan kun ne tuli koulusta ja pikkusen pyöriteltiin pitkin lumihankia näitä kyseisiä kiusaajia ja ilmotettiin että ette tule löytämään reittiä sellasta reittiä kotiin että ei oltas teitä jatkossa vastassa jos ei kiusaaminen lopu. Sieltä tuli uhkausta kaikkea isoveljestä papan haulikkoon, mutta kappas vaan, ei tullut isoja veljiä meitä kurittamaan ja kiusaus mun pikkuveljeä kohtaan loppu siihen. Kiusas ne muita, mutta rumasti sanottuna ei ole mun ongelma se!!

Lyhyesti sanottu, kannattaa hankkia tarvittava verkosto, joka suojaa sun selustaa tilanteessa kun tilanteessa. Aikuistenmaailmassa sut ois voitu ymmärtää joinakin monista nimeltämainitsemattomista rikollisjärjestöistä ,
jotka olis palkattu hoitamaan, jonkin 'havaitun ongelma' pois päiväjärjestyksestä. Samat toiminta kuviot toimivat aikuisten ja lasten maailmoissa, mutta mittakaavat ovat vain isommat :)

sterpuska sanoi:
Minä ainakin olen entisenä koulu kiusattuna sitä mieltä että annat varoituksen ekana ihan vaikka taklaamalla kaverin kovaa seinälle, ja jos se ei auta niin vedät turpaan niin että tyyppi varmasti uskoo.
erittäin hyvin sanottu. toisaalta joissakin tilanteissa on hyvä nauraa myös itselleen ennen muita, niin tajuavat että turha siitä alkaa vittuilemaan. esim. telkkarissa näyttivät lihavaa miestä joka kuittasi että "heitäs pari tuolia ni mahtuu istumaan" yms. loppuvat mulkoilut äkkiä tuolla. jos vaan on hiljaa niin saavat lisää aihetta vittuiluun kun huomaavat asian olevan arka.

lieska sanoi:
Lyhyesti sanottu, kannattaa hankkia tarvittava verkosto, joka suojaa sun selustaa tilanteessa kun tilanteessa. Aikuistenmaailmassa sut ois voitu ymmärtää joinakin monista nimeltämainitsemattomista rikollisjärjestöistä ,
jotka olis palkattu hoitamaan, jonkin 'havaitun ongelma' pois päiväjärjestyksestä. Samat toiminta kuviot toimivat aikuisten ja lasten maailmoissa, mutta mittakaavat ovat vain isommat :)

Onhan se näinkin joo, tosin en oo nyt ihan varman ymmärsinkö pointtisi oikein. Mutta mun pointti tässä oli kertoa tarina millä kiusaaminen mun pikkuveljen kohdalta saatiin päätökseen, oishan tässä voinut käydä toisinkin, mutta sitten ois varmaan otettu lisää keinoja käyttöön. Koulun keinot kun eivät näyttäneet tehoavan mitenkään.

Pate83 sanoi:
No just joo. Ja mitäs toi opettajalle puhuminen muka auttaa? Ei yhtään mitään. Kiusaajat joutuu ehkä puhutteluun, mutta ei sen kummempaa. Ja voit olla varma, että sen jälkeen se kantelu kostetaan. Sulla ei näköjään ole omakohtaisia kokemuksia tosta kiusamisesta?

Mikäli tuo quote oli mulle tarkoitettu tai ei niin EN postauksessani sanonutkaan että TÄLLÄ HETKELLÄ olisi kannattavaa opettajille kantelu. Tiedän kyllä varsin hyvin miten "tehokkaita" nämä puhuttelut ovat jollekin asennevammaiselle (anteeksi, väärinymmärrettynuori lienee oikea termi). Ei tehoa.

Mutta kun näitä kaikkia hienoja lakeja säädetään niin miksei tuohonkin voitaisi puuttua ja hoitaa niin että rangaistus olisi sellainen että tämän kiusaajan (selkeät) omat ongelmat saataisiin hoidettua esim. edellä mainitulla pakkoterapialla, ennenkuin tämä mahd. tuhoaa/huonontaa muiden elämäntasoa.

Täytynee itse hankkiutua diktaattori-valtaan niin saa asiat järjestykseen, muutoin ei yksi ihminen yhteiskunnassa paljoa saa aikaan. :down: :arvi:

Mitäs mieltä jengi on siitä, että vuosia yläasteen jälkeen kostaa kaikille kiusaajilleen?

Yläasteella en tehnyt vittuilun loppumiseksi mitään. Ei ollut kavereita - vittuilijalla oli. Nyt kolme vuotta myöhemmin näin kaupungilla kännätessä sen pahimman vittuilijan. Ja tuli vaan mieleen, kuinka oikeutettua mielestänne olisi nöyryyttää vittuilija.. Vaikka menneistä onkin jo aikaa ja vittuilija on luultavasti saanut järkeä päähänsä(?) Niin oli kyllä kova hinku purkaa kaikki agressiot siihen.. Jätin pieksemisen väliin ja se harmittaa.

Homman olisi voinut hoitaa kotiin vaikka menemällä ihan "ystävällisesti hymyillen" juttelemaan vittuilijalle. Sitten sopivasti provoamalla saada aikaan tappelu. Heittää vaikka kaljaa sen vaatteille ja katsoa käykö päälle.

Timba79 sanoi:
Onhan se näinkin joo, tosin en oo nyt ihan varman ymmärsinkö pointtisi oikein. Mutta mun pointti tässä oli kertoa tarina millä kiusaaminen mun pikkuveljen kohdalta saatiin päätökseen, oishan tässä voinut käydä toisinkin, mutta sitten ois varmaan otettu lisää keinoja käyttöön. Koulun keinot kun eivät näyttäneet tehoavan mitenkään.

Ymmärsit ihan oikein, jos nyt verrataan koulua ja yhteiskuntaa. Koulussa on rehtori ja opettajat, jotka ovat päättävässä asemassa yksinkertaisesti ajateltuna. Yhteiskunnassa on eduskunta, poliisi, eri-asteiset oikeudet, etc. Jos opettajalta ja rehtorilta ei saada apua (= yhteiskunnan päätäviltä elimiltä) , käännytään ulkopuolisen avun puoleen, veljesi tapauksessa se olit sinä, taas aikuisten maailmassa se olisi joku ulkopuolinen tekijä. Toiminta malli on kuitenkin sama. Eli lyhyesti, kenellä on parhaimmat suhteet, pärjää pisimmälle, yksin et ole mitään.

hitto, mä kirjotin ton väsyneenä koulusta tulon jälkeen, ennenkun olin käyny salilla pahinta vitutusta purkamassa, eli ei ihme et toi teksti ei oo mitään hirveen järkevää... (huono tekosyy). Ois ehkä kuulunu johonkin vitutus-threadiin tai jotain... ihme, ettei tosta pahemmin oo kuittailtu, kelatkaa ny, päälle satakilonen jätkä valittaa et joku hyttynen kiusaa... no niin, asiaan. Jos olisin yli 18, niin olisin jo tehny sille luikulle väkivaltaa, mut alaikäsenä ei hirveesti paskaa viitti tehdä, koska mutsihan sen loppeenlopuks joutuu maksamaan, ja se kumminkin on tehny mun hyväks niin paljon, et en viitti sille harmia enää tuottaa. Ja ku tän jannun kavereita on koko koulu ja mä oon ihan yksin, nyyh. Eli koita siinä sitten yrittää pysyy rauhallisena ku joutuu kuunteleen vittuilua vähän joka suunnasta. ehkä voisin tosissaan jossain ruokalan jonossa tai jossain "vahingossa" vähän tönästä niitä... no, 18-vuotiaana oon toivottavasti ainakin vähän isompi, niin että vois vähän vierailla noitten kaikkien vittuilijoiden ja kiusaajien luona, tyyliin moro, kiusasit muuten mua päiväkodissa, nyt saat maksaa, heheh. vaikuttaa taas varmaan tosi selväpäiseltä tää teksti, pitäs varmaan vaan pysyä siinä pakkikseksen lukemisessa, eikä kirjottaa tämmöstä paskaa...

"Väkivalta ja uhkaukset

Suoran toiminnan muodoista ehkä yleisin on tietenkin perinteinen väkivalta. Yleensä väkivalta jaetaan kahteen osaan; fyysiseen ja henkiseen väkivaltaan. Näistä molemmat muodot ovat tehokkaita, kun asiaan oikein paneutuu, mutta parhaan lopputuloksen saa yhdistelemällä näitä molempia väkivallan muotoja. Henkisen väkivallan esimerkkinä käy hyvin eri asteiset uhkailut ja pelottelut, sillä jokaisen ihmisen perustarpeista turvallisuudentunne on siellä kärkipäässä. Kun ihminen tuntee turvallisuutensa olevan uhattuna, niin useat normaalitoimet alkavat tuottaa vaikeuksia ja samalla henkilö alkaa todennäköisesti miettimään ajamansa politiikan tai suuntauksen mielekkyyttä aivan uudessa valossa. Tosin samoja aseita käyttävät luonnollisesti myös vastustajamme. Tälläkin saralla on kirjallisuutta saatavilla, vaikka kuinka paljon, ja jos haluaa syventyä sodankäyntiin noin yleensä, niin kannattaa etsiä käsiinsä Sun-Tzun teos aiheesta. Uhkauksien välittämisessä voit käyttää puhelinta, postin palveluja, sähköpostia ja viesti menee varmasti perille, jos käyt laittamassa asianomaisen ikkunat uuteen uskoon. Elokuvissa on monesti varsin käytännöllisiä ja mukavia tapoja muistaa vihamiestä. Kuten muissakin toimissa on tietenkin oleellista ettet jää kiinni. Joten, jos käytät puhelinta, niin oikeastaan ainoa järkevä vaihtoehto on käyttää puhelinkoppia, ja mieluiten vielä sellaista, joka on alueella jossa ei ole valvontakameroita. Postin palveluita käytettäessä, tulee muistaa, ettei mistään lähettämästäsi materiaalista löydy sinun sormenjälkiäsi, joten hanskat on tässäkin hommassa paikallaan. Eikä luonnollisestikaan kannata käyttää nuoltavia postimerkkejä, vaan sellaisia joissa on liimapinta jo valmiina. Sähköpostiakin käyttäessäsi tulee muistaa, että senkin jäljittäminen onnistuu Nevalan vainukoirilta varsin hyvin. Siirryttäessä fyysisen väkivallan puolelle, nousee haasteet huomattavasti. Fyysisen väkivallan harjoittaminen siten, ettet jää siitä kiinni on lähes taidetta. Fyysisen väkivallan käyttämisessä on huomattava se, että sitä suuremmalla intensiteetillä virkavalta sitä tutkii mitä perusteellisempaa jälkeä teet. Onkin positiivinen asia, että varsin useat patriootit harrastavat jotain hienoa lajia, joka opettaa väkivallan hienouksia. Käytettävän intensiteetin määrä on tavallaan kaksiteräinen miekka, koska luonnollisesti parasta olisi murjoa se kommari tunnistamattomaan kuntoon, mutta siitä seuraa taasen se, että mikäli jäät kiinni, niin korvaukset nousevat tähtitieteellisiksi, etenkin jos asianomistaja edustaa jotain etnistä, uskonnollista tai seksuaalista vähemmistöä. Voit olla varma, että aina toimiva rasistikortti otetaan käyttöön, ja yleensä sen jälkeen tulee "mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta" kortti. Virkavallan toimia voitkin vaikeuttaa oleellisesti sonnustautumalla "siviilivaatteisiin" ja kasvot suojaamalla. Itse asian "toimitukseen" et tarvitse paljoakaan aikaa, sillä harjaantunut pugilisti murjoo normaali-ihmisen sairaalakuntoon 15 sekunnissa. Jos haluat aiheuttaa vain kipua, etkä halua tuottaa mitään pysyvämpää vammaa, niin se Dr. Martens kannattaa suunnatta reisiin, sisä- tai ulkopinnoille, jos tähtäät sisäreiteen, niin varo nivusaluetta, sillä mikäli uhri menettää hedelmällisyytensä, niin lasku on sen mukainen. Hyvänä kohteena käy myös olkapäät ja olkavarret, kyseiset alueet tuottavat kipua, mutta eivät johda mihinkään vakavampiin vammoihin. Mikäli taas haluat "voidella" punikkia oikein korkojen kera, niin silloin kannattaa tähdätä sinne missä se vika on, eli päähän. Nenä murtuu helposti napakalla iskulla kohti suoraan nenän varteen, tai vaihtoehtoisesti alhaaltapäin iskemällä esimerkiksi kämmenentyvellä. Jos kyseessä on enemmänkin puolustustaistelu, ja haluat lähettää vastustajasi nopeasti untenmaille, niin paras vaihtoehto on leuankärki. Tälläkin saralla kannattaa hakeutua harrastusten pariin, joissa neuvotaan ja opetetaan fyysisen väkivallan saloja."

http://www.kansallissosialismi.com/abc.htm

gnut en tiedä kaikille, mutta ainakin ns. pääkiusaajille monoa vaan

Onko oikeasti monilla 20+ ihmisillä sellainen käsitys työ/opiskelu-porukan ongelmien ratkomisesta, että lättyyn vaan??

tämä nyt voi joidenkin mielestä olla provosoivaa, mutta ihan oikeasti, haloo?

Täällä on moni yli 25-v henkilö kehottanut vetämään turpiin kiusaajia. Ei ketjun aloittaja ole enää mikään yläasteikäinen, vaan profiilinsa mukaan 17-v nuorukainen.

Tuon ikäisten maailmassa väkivalta on jo ihan vakavasti otettava juttu, ja siitä joutuu kuseen. Eikai kukaan teistä vanhemmista lähtisi duunissa ketään hakkaamaan, vaikka vittumainen olisikin?

Siitä saisi varmasti heti kenkää useimmissa mestoissa ja lisäksi loppukeskustelu tapahtuisi käräjäoikeudessa. Pelkkä fyysisesti uhkaava käytös voi herkemmän tapauksen sattuessa kohdalle johtaa jo jonkinlaisiin seuraamuksiin tai ainakin oman aseman vaikeutumiseen yhteisössä.

tottakai se vittuttaa jos joku aukoo päätää, mutta hei haloo? Kyllä munkin tekis mieli töniä usein töissä hankalia jätkiä, mutta ne fiilikset on vaan jätettävä duunielämän ulkopuolelle, purettaviksi salilla tai kehässä.

Tietysti se on eri asia, jos joku ensin tulee päälle.... ja onhan se vittuilu jollakin saatava loppumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom