Rakkikoira sanoi:No niin, puhutaanpa ny asiasta joka ainakin mua ottaa päähän aika kunnolla. Siis vittuilevat kukkakepit. Semmoset 50-kiloset idiootit jotka on aukomassa päätä aina sillon kun niillä on n. 20 kaveria ympärillä, mutta kun näkee niitä yksin, nii ne lähinnä koittaa luikahtaa ohi niin nopeesti kun pääsee. Mun koulussa on just tämmönen malliesimerkki, yks saatanan rääpäle trendipelle homotyylinen nahkatakki päällä on ottanut asiakseen aukoa turpaansa joka kerta kun se näkee mut, tyyliin vitun homo, vitun läski ym. älykästä. En koskaan tälle jätkälle mitään tehny, ja kylhän sitä vittuilua on ennenkin kuultu, mut koko saatanan vuoden mitä siinä koulussa oon ollu ni samaa paskaa, ei sitä mies enää kestä. Siis en ny yleensä kaikkia ruipeloita oo hakkaamassa, mut tää jätkä kerjää kyllä verta nenustaan. No ei sitä tietenkään voi turpaankaan keskellä koulua leipoa ku ei se käsiks käy, mut oottakaas ku nään sen jossain kadulla nii nähään kumpi onkaan se läski vitun homo... Kyllähän se varmaan tuntee joukossa ittensä jotenkin hirveen kovaks jätkäks, mutta luulis sen tajuuvan et ei silti kannata vittuilla itteensä puolet isommille jätkille, ei ne kaverit välttämättä aina ehdi auttamaan... Onko muilla kokemuksia vastaavasta?
Oma on ratkaisusi.
Oma mielipiteeni (jätä omaan arvoonsa):
Sulla ei ole mitään oikeutta puuttua toiseen fyysisesti tässä tilanteessa...ei mitään. Ja jos puutut fyysisesti, hänellä on mielestäni vapaat kädet.