Päätään aukovat kukkakepit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hah luin melkein koko threadin läpi ja aikamoisia ninja tarinoita täälä joukossa myös. Tyyliin...

"Tultiin kavereiden kanssa baarista pois kun siihe pamahti 9 semmosta n. 120kg rasvat 3% kokoista karpaasia ja sitte yks semmonen Bruce Leen opeissa ollu kunfu kuru... No frendit juoksi karkuu ja jäin siihe yks... eka sielt tuli ne 9 sällii kimppuu ja yritti potkii ja lyödä.. sain onneks väistettyy kaiki. Tiputtelin siitä sitte rennoinrantein kaikki nää yheksän iha aamupalaks. No sit tää "päävihu" jäi vielä. Meiä tapellu oli aikasemmosta mortal Combat tyylistä, eli se jakeli kierttareita ja lenttareita joita sit väistelin ja annoin sitä mukaa tupla kierttareita takas. No siihe paikalle sit keräänty n. 20 aika hyvännäköstä kimmaa, ja ajattelin että eihä täs viitti alkaa hikoilemaan koska muuten jää piparit saamatta. Tein sit mun erikoisliikeen jonka opin myös mortal combatista, eli tulipallon... eiku. No joo ehkä liiottelin, oikeesti tiputin sen vaa kurkipotkulla. No nää naisethan oli iha kuumana muhu ja lähin sitte ajamaan näitä kaikkia 20:ntä muija... myöhemmn sain sit selville et ne oli playboy malleja jotka oli tullu tänne vaa hengaa..."

No joo. Ehkä vähä yliammuttu, mut laitetaan tylsyyden piikkii :) Tää ei ollu sit kenellekkään henkilökohtaisesti tarkoitettu, osa ketjun viesteistä on vaan kirjoitettu hieman tuontyylisesti, joskin ei kuitenkaan noi pahasti :D

Tästä viestistä tulee mieleen yks kaverini jolla on samantyyliset tarinat, mutta ainoa eroavaisuus tarinoissa on että kaveri kertoo näitä ihan tosissaan eikä pelleile :hyper:
Olen sitä mieltä että se on kova jätkä joka kävelee välittämättä tästä 50kg, vaikka itse olisikin 120kg karpaasi jonka penkki ois 200.
Imo ehkä kaikkein pahimmat päätä aukojat ovat 1vuoden reenanneet jotka haluavat koetella voimiaan. :lol2:
Myönnän että itse ollut samanlainen jos ilta ei ole menny putkeen ja juomat ovat loppuneet, mutta nyt asia on toisin olen kylmä kun pakastin tilanteesta riippumatta :D

Just, täräytä vaan vatsaan ja viskaise maahan. Sitten kun jampan pää kajahtaa kivetykseen on niin vitun ylpeä itsestään :jahas:

Tappelu on viimeinen keino ja uskon, että koulutasolla löytyy muitakin ratkaisuja. Näyttää omalla asenteellaan ja viileällä käyttäymisellään kuinka kova on, eikä lähde ensimmäiseen provoiluun luuvitonen tanassa.

Tuo vittulu ei välttämättä lopu, vaikka heittäisit kiusaajan niskaperseotteella portaat alas.

Komppaan täysin :thumbs:

Tästä viestistä tulee mieleen yks kaverini jolla on samantyyliset tarinat, mutta ainoa eroavaisuus tarinoissa on että kaveri kertoo näitä ihan tosissaan eikä pelleile :hyper:
Olen sitä mieltä että se on kova jätkä joka kävelee välittämättä tästä 50kg, vaikka itse olisikin 120kg karpaasi jonka penkki ois 200.
Imo ehkä kaikkein pahimmat päätä aukojat ovat 1vuoden reenanneet jotka haluavat koetella voimiaan. :lol2:
Myönnän että itse ollut samanlainen jos ilta ei ole menny putkeen ja juomat ovat loppuneet, mutta nyt asia on toisin olen kylmä kun pakastin tilanteesta riippumatta :D

Kyllä sitä tuli itekkin 15 kesäsenä hölmöiltyä kun oli salia takana 2 - 4kk ja oli tullu kavereilta jo vähä positiivista palautetta että kun on hihat tullu ahtaimmiks jne. Siihe pari kaljaa päälle niin sitä oli yllättävän iso olo (painoa 65kg haha) ja sen myötä sitä tuli pari kertaa mentyäkin aiak suurin elein rääpimään päätä. Onneks omat kaverit sitte palautti parilla avarilla maan pinnalle :D

Sitä määkin tossa aattelin... aika saman kokosia ne oli, ainakin omaan silmään, toinen vähän lyhyempi

Suositut

Back
Ylös Bottom