Päätään aukovat kukkakepit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Typpi sanoi:
No lakihan sen estää.

Joskus pitää rikkoa lakia saavuttaakseen päämääränsä. Ei sitä ole pakko niin paljon mätkiä, että tulee pysyviä vahinkoja. Sitä paitsi sitä saa mitä tilaa... :evil:

Saapas sanoi:
Ei se ole niin helppoa, verbaalisesti lahjakkaampi henkilö voittaa sanasodan ja kun vielä sitä useampi henkilö katselee, ei ole helppoa olla välittämättä. Eihän se mitään haittaa, jos kaksin kinaltelis. Yleinen nolaus se pahin on.

Hoh hoijaa...no joo joo. Tuon ketjun aloitusviestin, kun lukee niin ei oikein osaa asiaa vakavalta pohjalta ottaa vaikka juttu kirjoittajaa häiritseekin. Siinä kun on asioita, jotka ponnahtavat silmille ainakin meikäläisellä. Kaveria haukutaan vitun homoksi, mutta haukkujalla on päällään kirjoittajan mukaan homotyylinen nahkarotsi. Tää homottelu on kärsinyt inflaation ja sitä kuulee ympärillä jatkuvasti. Sitäpaitsi Rakkikoira tuntuu tietävän 100% miten homman hoitaa kotiin eli nou hätä. Kysymyshän oli alunperin, onko muilla vastaavia kokemuksia.

Minä nyt muille tässä vähän selvensin asioita. Kun nyt katsoo näitä muitakin threadeja, niin löytyykö yhtäkään, jossa keskusteltaisiin täysin aiheesta, koko ajan? Ja tämä sentään koskee aika paljon aihetta.
"Homo" sana nyt on muotia... Ärsyttää tosin sen liiallinen käyttö.
Kummas puolella sä nyt olitkaan, Penneck? On taidettu vahingossa haukkua suakin tässa threadissa, taitaa vituttaa? Anteeks iiihan hirveesti. :nolo:

Tuohon itse kysymykseen,

Itse käyttäisin seuraavanlaista taktiikkaa:
1. Odottaisin että kaveri on yksin
2. Kaverin luo ja mies rinnuksista seinälle
3. Tässä vaiheessa huomio on jo saatu, ei muuta kun kertomaan että ei ole enää varaa vittuilla, vielä kun ärähtää uskottavasti eikä enää tässä vaiheessa ala vinkumaan tai änkyttämään.

Rakkikoiralle: Älä anna kenenkään nujertaa sinua.

Saapas sanoi:
Minä nyt muille tässä vähän selvensin asioita. Kun nyt katsoo näitä muitakin threadeja, niin löytyykö yhtäkään, jossa keskusteltaisiin täysin aiheesta, koko ajan? Ja tämä sentään koskee aika paljon aihetta.
"Homo" sana nyt on muotia... Ärsyttää tosin sen liiallinen käyttö.
Kummas puolella sä nyt olitkaan, Penneck? On taidettu vahingossa haukkua suakin tässa threadissa, taitaa vituttaa? Anteeks iiihan hirveesti. :nolo:

Muahan vituttaa aina ja kokoajan. Jopa sellaiset munattomat ihmiset joilla ei ole pokkaa perustella tekojaan...jos tunsit piston rinnassa niin se olit juuri sinä ;)

Tässä nyt on ollut pari hyvää vinkkiä. Lueppa tämä tarkkaan.

Ei sodassakaan lähdetä heti sotaan vaan kolistellaan sapeleita ja näytetään mihin pystytään, jos vaatimuksiin ei suostuta.

Jos kolistelu ei auta, niin annetaan vähän alkulämmittelyä tulevasta; tässä tapauksessa voisi ampua varoituslaukauksen.

Jos uhkailu ja esimaku tulevasta ei tehoa, sitten se on täyttä sotaa.

SIIS: painosta aluksi(rintojen kolistelu tai se olkäpää esimerkki sopii hyviin tähän)
Jos ei toimi niin painosta lisää, luo kylmäävä samuel l. jackson tyyppinen mulkaisu ja sano jotain tosi uhkaavaa.
Jos ei hyvällä uskota niin sitten pahalla. Anna selkäsauna ruokavälkällä siinä ruokajonossa heittelemällä jätkää ympäri lattiaa. Siinä kyllä koko koulu nauraisi!

EI IKINÄ KANNATA LYÖDÄ KASVOIHIN NE LEFFATYYLISET LYÖNNIT KASVOIHIN OVAT TODELLA VAARALLISIA!!!

En kyllä tuntenut.. :D
(perustella tekojaan?) Jaa-a, ota nyt tostakin selvää :D
Mä nyt taisin osuakkin.. Mä olen hyvä arvioimaan ihmisen koulutusta ym. tekstin pohjalta sun muusta käytöksestä.
Sulle vaan :thumbs: , koita jaksaa!

Joskus nuorempana tuollainen alituinen vittuilu varmaan vaikuttaa aika paljon ja saa masentumaan, mutta itse en ainakaan tässä, jo tuon pahimman teinikauden ohittaneessa iässä, jaksaisi mistään haistavittuvitunhomo tyylisestä höpöhöpöstä ärsyyntyä, varsinkin jos tietää vittuilijan olevan joku itsetunto-ongelmista kärsivä keskimääräistä tyhmempi taapertaja. Tuollaisille tyypeille kannattaa vain naureskella, siitä ne ärsyyntyy kaikkein eniten. Itseäni kiusattiin ala-asteella ja yläasteen alussa, ja kiusaajina oli pari tyyppiä, jotka ainakin näennäisesti olivat ennen olleet kavereita. Se tuntui silloin tosi pahalta. Niinpä nykyään joidenkin vieraiden tyyppien vittuilut eivät tuntuisi paljon missään, ja itse ottaisin homman huumorin kannalta ja naureskelin tällaisille "alemmille ihmisille", ainakin siihen asti kun homma muuttuisi fyysiseksi. Sitten voi, ja kuuluu, antaa takaisin ja kunnolla.

mattibodari sanoi:
EI IKINÄ KANNATA LYÖDÄ KASVOIHIN NE LEFFATYYLISET LYÖNNIT KASVOIHIN OVAT TODELLA VAARALLISIA!!!
oih, your the man! :thumbs:

mutta jos tappeluksi menee, vaikkakaan en suosittele, niin paini. PAINI.

Vielä kerran tuon esille sen, että varmaan useimmat jotka sanoo, että älä vaan välitä, niin niitä ei ole kiusattu ikinä pahasti (en tiedä millainen tilanne threadin aloittajalla on, ilmeisesti rajoittuu pelkkään vittuiluun, mikä ei ole niin paha asia). Usein, kuten minunkin tapauksessa tämä ns. ignooraaminen johti yläasteella vain siihen, että haukkumisen lisäksi alettiin töniä, myöhemmin lyödä ja lopuksi kuristamaan ja kiristämään rahoja. Jos ei ole kavereita, on esim. muuttanut uudelle paikkakunnalle, eikä muutenkaan saa apua niin alkaa pikkuhiljaa pää hajoamaan pahemminkin.

Lukioikäisenä, ehjällä itsetunnolla varustettuna, vanhempana ja jos on vielä kavereitakin, kiusaamisesta voi selvitä jo olemalla vain välittämättä. Mutta 12 - 15-vuotiaiden kohdalla tämä vaan yllyttää niitä pahempaan. Itsellä meni ainakin useampi vuosi, että kiusaamisen aiheuttamista ongelmista pääsi kokonaan eroon. Nyt vasta lohduttaa, että niillä kiusaajilla menee elämä pääasiallisesti päin helvettiä (silti vetäisin turpaan jos ne nyt jatkaisivat, niin pahasti pilasivat osan elämääni). Nykyään pystyn suhtautumaan vittuiluun neutraalisti, mutta olen sitä mieltä, että tälläinen käytös pitää saada mahdollisimman nopeasti loppumaan, ei hakkaamalla henkihieveriin, mutta jollakin tavalla pitää näyttää, että ei siedä sitä tippaakaan.

Outoa on kuitenkin se että yhteiskunta ei puutu tähän niinkuin olisi tarpeen. Miksei oppilaitoksissa tapahtuvaan kiusaamiseen voisi opettajat puuttua tehokkaammin?
Rangaistukseksi vaikka ensin puhuttelua vanhempien kanssa ja jos ei auta niin selvitetään kiusaajan ongelma vaikka pakkoterapialla.
Auttaisi ehkä pidemmälläkin tähtäimellä niin ei tulisi työpaikkakiusaamistakaan myöhemmällä iällä.
Näin luulisin olevan tehokkain tapa, JOS yhteiskunta olisi homman takana 100%sesti...

Mutta koska tätä ei kovin pian saada käytäntöön niin tällä hetkellä taattu tapa on juurikin Ironmindin sivulla 2 kirjoittama asteikko-lähestyminen.

Aikansahan sitä vittuilua jaksaa kuunnella, mutta ei sen kestäminen mikään kansalaisvelvollisuus ole.

Suosittelen avaria pokelle...ole tarkkana ETTET lyö korvan taakse tai korvalle. Voi käydä huonosti.

Joskus ite löin nyrkillä suoraan keskelle otsaa. Sattuu omaan käteen, mutta tieto siitä, että "kaveria" sattuu enemmän, helpottaa.

edelbrock sanoi:
Mikä estää sitten pieksämästä sitä? Sillä tavalla minä ainakin asian ratkaisisin. Kyllä se posken soittaminen sitten loppuu! :evil:

Hyvä koukku maksan kärkeen, niin kukaan ei edes tiedä mitä sille kävi. :evil:

Uber-Gott sanoi:
Outoa on kuitenkin se että yhteiskunta ei puutu tähän niinkuin olisi tarpeen. Miksei oppilaitoksissa tapahtuvaan kiusaamiseen voisi opettajat puuttua tehokkaammin?

Opettajilla ei ole aikaa eikä ne muutenkaan välitä. Joten vaihtoehdoksi jää tuo aikaisemmin esitetty turpaan lyöminen - näyttävästi ja lujaa niin että koko paskahousulauma saa viestin perille.

:david:

Tosiaan on helpompi sanoa, että älä välitä kiusaamisesta. Ihminen, jota ei ole koskaan kiusattu, ei voi tietää kuinka pahalta se tuntuu. Varsinkin, jos on tullut kiusatuksi herkässä ala-yläasteiässä. Vaikka ignooraaminen lopettaisikin kiusaamisen, se tehoaa yleensä niin myöhään, että vahinko on jo ehtinyt sattua. Olo ei helpotu ja arvet jää. Voiko siis sanoa selvinneensä kiusaamisesta? Tieto siitä, että on parempi ihminen ei riitä, koska ei siitä mitään tunnustusta kuitenkaan saa. Kiva olla hienompi ihminen, jos sitä ei kukaan huomaa?!

Lisäksi perääntyminen kerran voi johtaa siihen, että saa perääntyä jatkuvasti. Periaatteelisesti ajatellen vääryyden edessä ei tulisi koskaan perääntyä, mutta homma ei todellisuudessa mene kuten elokuvissa, jossa hyvä useimmiten voittaa.

En kyllä voi täysin suositella väkivaltaakaan. Siitä voi koitua ongelmia itsellekin. Suurin ongelmahan tossa on, että siinä voi helposti tulla lisää takkiin, jolloin ollaankin siirrytty ojasta allikkoon. Henkisestä kiusaamisesta voi tulla fyysistä. Kumpi on valmis menemään pitemmälle, jos pieni pyörittäminen ei autakaan?

Helppoa ratkaisua ei ole.

Pakoon juokseminen on hyvä ratkaisu nakkikioskijonon tappeluissa, mutta ei se oikein päivittäisissä tilanteissa toimi. Itseään pitää puolustaa ja asiaan täytyy puuttua ajoissa.

Lukioiässä luulisi rauhallisen puheen jo toimivan, tai takaisin vittuilun (jos siihen pystyy). Yläasteella tuli nähtyä useampikin tilanne, jossa vittuilijan seinälle nostaminen auttoi kummasti, itse jouduin sen tekemään kerran. Siinä tapauksessa pitää kyllä olla voimaa takana, ei saa jäädä toiseksi.

eiköhän jos läskiksi haukkuu niin ole parempi kuitata takasin että "mitä vi*tua sinä s**tanan kynäniska siinä alat avautumaan..." lisäksi kasvoille semmonen uskomaton roidrage ilme ja silmät ristissä tuuletat kitarisojasi.. varsinkin sillon kun näitä kavereita ei ole kovin montaa ympärillä. ei todellisuudessa ne kaverit suunapäänä hyökkää "avuksi" näissä tilanteissa.

pitäisi viimestään tässä alkaa itsesuojeluvaiston alkaa toimia.

En jaksanu lukea threadia läpi, mutta jos turpaan meinaat antaa sille, niin varo ettet tee sitä liian rajusti- joudut pian maksumieheksi. Ihan sama kuinka paljon se päätään aukoo, nokan poskelle lyömisestä joutuu oikeudessa ihan varmasti maksumieheksi. Kyllä mä sun asemassa kuitenkin kävisin sitä hieman puristelemassa.
Tulipa mieleen, että lukiossa mullekin yks tyyppi aukoi väillä päätään. Se huuteli leikillään aina että mitä homo, vastailin aina samaan tyyliin, kuitenkin jonkinlaisia tuttuja oltiin. Sitten mua vaan alkoin vittaan tuo saman vitsin jankkaaminen, enkä puhunut sille tyypille enää. Sit loppui se huutelu. Tämä ei taida toimia tässä sun jutussa.. tulipahan kerrottua.

Saapas sanoi:
J
Pari pääkaveria, joilla sitten takana muita mulkkuja. AINA kun nähtiin, tuli jotain kommenttia. Yksi ysikin rupesi sitten rääpimään...

Yläasteella oli meidänkin koulussa tuollainen, joka kävi ilman mitään syytä melkein kaikkien päälle oma, palvova, jengi siinä ympärillä. Sillä oli tapana lyödä ohikävelijöitä olkapäähän ja kun olin aikani touhua katsonut, päätin lyödä takaisin, jos se tulisi minua lyömään. No tottahan sellainen tilanne tuli ja löin sitä kovempaa takaisin ja hymyilin päälle. Ei tullut enää sen jälkeen lyömään.

Nykyään toi kaveri on aika surkeassa kunnossa, kun ohimennen kadulla näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom