Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eleonoora sanoi:Paras ehkä kuitenkin oli, kun joku viikko sitten mies pysäytti autonsa mun viereen,kun olin lenkillä. Kyseli, että missähän on R-kioski. Sanoin, että ajoit siitä 50 metriä sitten ohi, jonka jälkeen mies myönsi: "okei, oli vähän huono yritys, mut jospa kysyisin nyt vaan suoraan, et lähtisitkö kahville?" :lol2: :lol2: Ei helvetti mä meinasin kuolla nauruun. En suostunut kahville ja loppu lenkki menikin sit ihmetellessä, et näinkö mä unta vai tekeekö joku oikeasti noin.
Mitäpä sitä naureskelemaan rohkean kaverin yrityksille, hyvä että ihmiset koittaa sentään tutustua. Kerran kun olin baarissa jossa tyttöystäväni oli jo paikanpäällä, niin yksi jätkä kysyi muijaani tanssimaan tms. Stten muija sanoi, että ei lähde kun on mun kanssa (ja raahasi mua käsivarresta siihen hollille kun olin tiskillä), niin se kaveri alkoi pahoittelemaan kovin yms. Mitä siinä sen kummemmin pahoittelemaan, sillä eipä voinut kaveri tietää.cisco sanoi:Hauska tapaus oli myös kerran kun olin vaimon kanssa spinnaamassa ja vaimoa (silloin vielä tyttöystävää) tultiin pyytämään treffeille/syömään, hetken hiljaisuuden jälkeen salin omistaja sanoi pojalle, että kysyppäs antaisko Cisco sulle siihen luvan. Oli nuorimies pikkasen häpeissään kun 10 salissa ollutta alkoi nauramaan... Noh mistäpä hän sen olisi voinut tietää.
Pelkkää myönteistähän se on että muutkin pitää sitä kauniina. Ne pari (siis ainoat kaksi) kertaa kun olen ollut baarissa oikeasti kauniin naisen kaa on ollut hirveä egoboosti kun tulee porukkaa pyytämään tanssia vaikka istumme kaksistaan jossain nurkassa. :lol2:Proteos sanoi:Mitäpä sitä naureskelemaan rohkean kaverin yrityksille, hyvä että ihmiset koittaa sentään tutustua.
Eleonoora sanoi:Paras ehkä kuitenkin oli, kun joku viikko sitten mies pysäytti autonsa mun viereen,kun olin lenkillä. Kyseli, että missähän on R-kioski. Sanoin, että ajoit siitä 50 metriä sitten ohi, jonka jälkeen mies myönsi: "okei, oli vähän huono yritys, mut jospa kysyisin nyt vaan suoraan, et lähtisitkö kahville?" :lol2: :lol2: Ei helvetti mä meinasin kuolla nauruun. En suostunut kahville ja loppu lenkki menikin sit ihmetellessä, et näinkö mä unta vai tekeekö joku oikeasti noin.
Yhtä#Hauista sanoi:Tosta auton pysäyttämisestä tulikin mieleen viime viikonloppu.
Sunnuntaina olin menossa jalkatreeneihin vanhempien paikkakunnalla polkupyörällä. Kolme kertaa yksi auto ajoi ohi ja aina sieltä vilkutti ja hymyili joku mies. En tunnistanu tota miestä aluks mutta se oli siis tuttu(vain salituttu, josta en todellakaan pitänyt koska se on niin uskomattoman röyhkee ja tunkeileva n.45v mies jolla on myös aina kersa mukana.)
Joo, sit se auto oli parkissa venaamassa yhen huoltsikan pihassa kun ajoin siitä ohi ja prkl, taas hirmu vilkutus ja leveä hymy!
Sitten auto oli pysäytetty yhen mäen päälle ja kun fillaroin sinnepäin, ajattelin että mitä v***ua nyt!!! Ja kuinka ollakaan, tämä mies nousi autostaan ja pysäytti mut kun jonkun hyvänkin ystävän ja sillä oli oma poika kyydissä! :curs: Sitten se alkoi udella oonko reenaamaan menossa ja onko bodia tullu? Ja että pitäis kuulemma tarkistaa asia...! Voi vittu että ällötti. Ja hirmunen lirkutus oli päällä muutenkin yäks. Sitten lopuslta sanoin että mulla on kiire ja lähin poispäin.
Ja eikö tämä prkl äijä sitten ilmesty salille heti ja tule kokeilemaan hauista! Mahaakin se yritti koskea mutta väistin onnekkaasti... Ja koko ajan sillä ois riittäny juttua, ihan omista henk koht asioistaan vaikka ei kiinnosta ja en tunne sitä!
Monet naiset on valittanu että se äijä on erittäin tunkeileva ja törkeä, ja olen ehdottomasti samaa mieltä. Todella ahdistava viiksivallu. Baarissakin se aina tuppaa kylkeen prkl.
Ja treenin päälle oon useesti nähny kun se SYLKÄSEE lattialle, :urjo: sekös on muka niin karskia ja miehekästä....! Ei edes ite näe miten karsea on....
edit.... En edes huomannut miten tämä oli... mutta sainpahan purkaa tuntojani kun ei muutakaan tekemistä ole...
Sumu sanoi:Mä en oikeestaan ymmärrä, että miksi tuossa tilanteessa pitäisi kuolla nauruun? Hyvä vaan, että ihmiset kysyvät ja pyytävät jos joku näyttää kiinnostavalta. Treffeille pyytämisessä ei mielestäni ole mitään oikeaa ja virallista kaavaa paikan suhteen.
Tosin onhan toi jo aika ylläri pysäyttää auto viereen jne kun toinen on lenkillä Mutta jos ei veikkaa, ei voi voittaa...
Eleonoora sanoi:Huvitti se miksi se ensin mut olevinaan pysäytti. Olevinaan etsi R-kioskia.. Mut kaveri oli mukava, nauroi asialle itsekin. Juttelimme jonkun minuutin ja erotessamme mies pyysi ottamaan yhteyttä sitten, kun eroan nykyisestä miehestä. :D Mut eipä ole tuon vieraan miehen numeroa..
Sumu sanoi:Pääasia on edelleen se, että kysyy jos tekee mieli kysyä. Eipähän jää sitten vaivaamaan, että "oliskohan se lähteny"...
Sumu sanoi:Ok Hauskoja tilanteitahan noista syntyy kun kysyy ihan tahallaan jotain "tyhmää" tms ja sitten pyytää ulos
Pääasia on edelleen se, että kysyy jos tekee mieli kysyä. Eipähän jää sitten vaivaamaan, että "oliskohan se lähteny"...