Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole, mutta itse ajattelin pyytää erästä superlaihaa hieman vässykän oloista tyttöä joka myöskin treenailee aina talvisina perjantai-iltoina, kunhan saan kerättyä rohkeutta ja jaksan <3

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuorena poikana salilla kisakireä fitness-täti (palikat näky vatsassa) kysy mua ulos lenkkiseuraksi kun ei kuulemma uskaltanut yksin pimeässä juosta.. :D No nykyään jostain kumman syystä ne tytöt ei enää uskalla tulla kyseleen vaan vilkuilevat ja viestittävät. No empä mäkään oikein salilla jaksa pokailla.

Toi tuijotusjuttu on hankala. Helposti on itse ihan "pyörtymisen rajalla", niin sitä vaan tyhmästi jää tuijottamaan jotain, vaikka ei kiinnostas yhtään. Ei vaan äly sano, että vois katsoa muuallekkin. Nykyään tän takia katon useasti vaan varpaita tai oon peilitöntä seinää vasten tauon ajan. (näyttää varmaan tämäkin fiksulta)

Kipi I sanoi:
Niin ja sitten häntä koipien välis pukuhuoneeseen ku tulee että EI KIITOS!

No oikeastaan mä oon tottunut tohon lauseeseen; ei kiitos. Ja yleensä naiset sanoo mulle kyllä paljon kauniimmin, tyyliin; painu läski v***uun!

nevahood sanoi:
"salilla tehdään vaikutus vain treenattavaan lihakseen - ei mihinkään tai kehenkään muuhun"

Kuinka moni nainen on salilla yrittänyt tehdä vaikutuksen treenattavaan lihakseesi? :lol2:

Willie sanoi:
Kuinka moni nainen on salilla yrittänyt tehdä vaikutuksen treenattavaan lihakseesi? :lol2:

:lol2:

Minuakaan ei ole salilla kysytty koskaan suoraan treffeille, mutta olen kyllä tyttöjen kanssa välillä jotakin juttua salilla heittänyt. Kerran mietin, että olikohan yhdellä hyvännäköisellä tytöllä jotain taka-ajatuksia, kun se pyysi mua varmistamaan kyykkyyn, vaikka sillä oli kavereitakin siellä salilla? Kieltämättä oma treeni meni jäykäksi vähäksi aikaa, mutta eipä se haitannut.. :) Silmäpeliä tulee joskus joittenkin kanssa, mutta sehän vaan piristää hieman ja rautakin liikkuu tietenkin kovempaa.

Ei oo kyselty. Meidän salilla ei paljon naiset käy. Hyvä jos kerran viikossa siellä jonkun tytön näkee treenaamassa ja onneks ei oo miehetkään tulleet mitään ehdottelemaan. :lol2:

Mulle ei ole kukaan nainen ehdottanut mitään, missään, ikinä :(.

Syynä on varmaan tää korppikotkan naama. Olen tullut siihen tulokseen, että mies saa olla vaikka millainen merinorsu kunhan on kiva naama, hyvä fleda ja kunnon kengät. Mulla on vain tuo kenkähomma hanskassa... Jos nyt jostain löytyis sellainen naisihminen, joka ensinäkemältä kokisi jonkun :haart:-elämyksen mut nähdessään, niin salilla menis kyllä iskuyritykset aivan ohi. Oma aika menee laput korvilla seuraavaan sarjaan psyykatessa, en huomaa muita salillaolijoita ollenkaan ellei ne jonota samaan kyykkypaikkaan tms.

Ainoa ihminen, joka mua on tullut pokaamaan oli noin 50-60 vuotias mieshenkilö Pihliksen nuderannalla. Kehui munan kokoa ja ehdotti jatkoja :D. Olin niin ikionnellinen siitä, ettei mun tartte kupsahtaa ilman että edes joku on koittanut iskeä, että melkein vastasin myöntävästi äijän luotaantyöntävästä habituksesta huolimatta.

Muutaman kerran on joku typy tullut tekemään tikusta asiaa ja jotain muuta vastaavaa. Mä olen kuitenkin sosiaalisesti totaalisen rajoittunut salilla, että mä en osaa kunnolla edes ajatella saati puhua, joten olen joutunut vastaamaan aina hyvin alkukantaisella puhetyylillä. Se on aika hyvin rajoittanut keskustelujen sujuvuutta.

Yhdellä tyttösellä oli aikoinaan tapana treenata aina siinä viereisessä laitteessa kuin mä. Sitte se alkoi mun mielestä oleen jo aika läpinäkyvää, kun se vaihto kesken ylätaljatreeninsä toiseen ylätaljaan jatkamaan samaa liikettä, heti perässä kun mä vaihdoin siitä toisen ylätaljan vierestä toisen ylätaljan viereen.

Jylli81 sanoi:
Olen varsinkin treenatessani sen verran ruman näköinen(eikä muutenkaan ole kyllä kovin hurraamista ;) ), että välillä tuntuu ettei uskalleta edes kysyä, että voisiko tulla tekemään sarjaa välissä.
No ei ihan helpolla uskalla...

Ei kyllä muakaan oo ikinä kukaan salilla yrittäny lähestyä... kai... Mitä nyt Pulla välillä, mutta siihen oon jo tottunu. Pyranhan jutusta tuli vaan mieleen, että ei kai vaan ollut kyseessä pakkikseltakin tuttu blondikaksikko, jotka tulevat salille hihittelemään ja kyttäämään miehiä. Pinkkeihin vinyylipainoihinkin saattavat välillä tarttua :rolleyes:

NOSTO loppukesän kunniaksi.

Salilla on pari kertaa joku tullu juttelemaan, ei siinä mitään.

Keväällä yliopiston hippaloissa yks hyvännäköinen mieshenkilö lähestyi mua:" Moi, mä oon se jamppa sieltä salilta, en oo vaan uskaltanu tulla puhumaan mitään, oon vaan katellu".

Siinä sit esittäydyttiin, ja se jatko vielä: "Sun vatsalihakset narisee niin pahasti, että oli pakko tulla tutustumaan" :hyper: Tää oli kyllä niin paras! :D

Siinä sit vaan jotain juteltiin, "harmi" että olin ja oon varattu. :rolleyes: Ja kaikista eniten mua häiritsee, että en oo kyseistä miestä enää salilla sen jälkeen nähny (tai sitten en vaan muista minkä näkönen se on, kun oli kuitenkin juonut siiderin tai pari silloin bileissä, mut LUULEN muistavani..). Ihan vaan, tuli mieleen, että oliks toi joku kaverin kaverin läppä tai jotain.. :jahas:

Kerran salilla oli jotain ulkomaalaisia aivan uskomattoman hyvännäköisiä naisia. Siinä sitten yhden sarjan jälkeen istuuduin, niin eiköhän nainen tullut minun eteen noin 2 metrin päähän venyttelemään jotain pakaralihaksia/takareisiä minuun päin pyllistellen. Venyi tauko noin 10 minsan mittaiseksi, kun alkoi "hieman" jöpöttämään :D
Oli siinä pakko sitten rankaista ylisuurilla painoilla etten purskahda nauruun, ja olkapää sitten naksahti, ja oli vähän kipeä pari viikkoa.

Siitä pari päivää, ja oli vuorossa jalat, niin eiköhän ne naiset taas olleet salilla. Kirvasin mielessäni, kun se nainen taas alkoi tekemään jotain ihme venytyksiä niin että vako näkyi :D Rankaisin jalkoja siinä paniikissa niin paljon, että kävelin seuraavat 4 päivää kuin olisi ollut paskat housuissa :D

Tähtityttö sanoi:
Salilla on pari kertaa joku tullu juttelemaan, ei siinä mitään.

Ohoh. Ehkä mä oon sitten niin erilainen/kovemmalla sosiaalisella kierroksella varustettu että ei ole kyllä tullut mieleenkään että jostain niitä-näitä juttelusta salilla (esim. vieressä treenaavan kanssa) voisi vetää jotain johtopäätöksiä siihen, että nyt tässä yritetään "iskeä".

Yleisesti toki treenailen omissa oloissani mutta jos joku luonteva tilanne tulee niin kyllä mä ihan puhelias treenin välissä(kin) osaan olla. Enkä kyllä sillä ole koskaan tarkoittanut mitään iskemisiä tmv. enkä osaa itsekään jotain normaalia jutustelua minään sen kummempana pitää. Eri asia on sitten, jos selkeästi pyydetään ulos/treffeille. Ja miksikäs se sali olisi sen huonompi tai parempi paikka kuin mikään muukaan. Jossainhan sitä aina tutustuaan kuitenkin.

EDIT: Vähän aiheesta poiketen mutta mun mielestä suomalaiset on liian herkkiä muutenkin ns. kuvittelemaan vähän kaikkea kommunikaatiota joksikin pintaa syvemmälle meneväksi. Mielestäni small talkista ja jopa verbaalisesta pikkuflirtistä on vielä sadan valovuoden matka siihen, että OIKEASTI olisi jostain ihmisestä kiinnostunut muuta kuin yleisen mielenkiinnon merkeissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom