Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Integrandi sanoi:
No enpä tästä asiasta tiedä yhtään mitään. Satunpa vaan tuntemaan menneisyydestä pariskunnan, jolla oli iän kanssa melkein sama tilanne. Hyvin niillä näytti pyyhkivän pitkän aikaa...En sano että tässä olisi samanlainen juttu, mutta mitä sitä rankaisemaan kun ei taustoja tiedä.

Täällä on vissiinkin jo tuomittu jätkä kiihkeäksi saalistajaksi ja nainen sinisilmäiseksi teinipatjaksi.
Mun mielestä sillä on aika iso että vaikkapa 20 vuotias nainen tapailee 30 vuotiasta miestä, kun se että 16 tyttö tapailee melkein 30 vuotiasta miestä.
Jos aikuinen mies pelittää sen ikäisen ihmisen kanssa joka ei välttämättä rakenna elämäänsä vielä aikuisen ihmisen tavoin, niin se on musta kyllä aika ihme touhua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pulla sanoi:
Keskiverto 16-vuotias tyttö on juuri päässyt ylä-asteelta, kruisailee 50cc moposkootterillansa, hänen lauseessaan joka toinen sana on "niinq" tai "tiäx", hän pyytää isosiskoaan hakemaan pussikaljaa siwasta jotta voi mennä vetäsemään pissaliisa-kännit läheiseen puistoon, itkemään kajaalinsa poskille ja huutamaan, että "tajuux et miten vittu mä oon kännissä niinq tiäx!!".

Jos puhuit nyt 16-vuotiaista yleisesti,niin ansaitsisit läpsyjä naamaan...monia.

onion sanoi:
Mun mielestä sillä on aika iso että vaikkapa 20 vuotias nainen tapailee 30 vuotiasta miestä, kun se että 16 tyttö tapailee melkein 30 vuotiasta miestä.

Ihanko muuten vain quottasit mun tekstin vai mainitsinko jossain välissä, että nuo ikäasetelmat vastaisivat toisiaan?

Integrandi sanoi:
Ihanko muuten vain quottasit mun tekstin vai mainitsinko jossain välissä, että nuo ikäasetelmat vastaisivat toisiaan?
Et maininnut.

Integrandi sanoi:
No enpä tästä asiasta tiedä yhtään mitään. Satunpa vaan tuntemaan menneisyydestä pariskunnan, jolla oli iän kanssa melkein sama tilanne. Hyvin niillä näytti pyyhkivän pitkän aikaa...En sano että tässä olisi samanlainen juttu, mutta mitä sitä rankaisemaan kun ei taustoja tiedä.
Jotenka tämän voi tulkita monella eri tavalla.

Pulla sanoi:
Toisin kuin Sumu, minä myös tuomitsen! :D
Mietitääs nyt hetki...
Keskiverto 16-vuotias tyttö on juuri päässyt ylä-asteelta, kruisailee 50cc moposkootterillansa, hänen lauseessaan joka toinen sana on "niinq" tai "tiäx", hän pyytää isosiskoaan hakemaan pussikaljaa siwasta jotta voi mennä vetäsemään pissaliisa-kännit läheiseen puistoon, itkemään kajaalinsa poskille ja huutamaan, että "tajuux et miten vittu mä oon kännissä niinq tiäx!!".
Keskiverto 27-vuotias mies omaa vakituisen työpaikan, makselee auto- ja asuntolainaansa, haaveilee häistä ja perheenlisäyksestä sekä tarkkailee peilistä pälvikaljunsa muodostumista.

Sanokaas Integrandi ja quiz, että ettekö te oikeasti näe kahden tälllaisen ihmisen treffailussa kertakaikkiaan yhtään mitään ihmeellistä tai eriskummallista? Jos ette, niin ei taida kummallakaan ns. hissi jaksaa ylös asti.

Jos minun sisko ollessaan 16v olisi tuonut 27v jannun kotiin näytille niin todennäköisesti olisin ensin lätkäissyt ottaan, kysynyt että "mit vit?" ja suunnannut kaverin matkan ovea kohti.

Siis oikeasti ei saatana, mihin tämä maailma on menossa? :D Nyt ollessani 25-vuotias en edes kehtaisi painella kaupungilla edes 18v naisen kanssa. Isä todennäköisesti tekisi minut perinnöttömäksi ja kaverit nauraisivat pihalle! :D

Ei voi muuta sanoa kuin, että voi nyt perseen suti! Sanattomaksi vetää tällainen touhu...

Ei voi paremmin enää tuota sanoo ;)

Olen ainakin tavannut 16-vuotiaita tyttöjä, jotka ovat kypsempiä kuin valtaosa tämän palstan 10 vuotta vanhemmista miehistä, itseni mukaanlukien :) Suurimpaan osaan 16-vuotiaita tämä ei tietenkään päde, mutta poikkeuksia löytyy aina. Kyllähän sitä itseänikin hymyilyttäisi jos kaveri esittelisi uuden 16-vuotiaan tyttöystävänsä, muttei suhdetta, kaverin motiiveja tai tytön kypsyyttä voi suoraan iän perusteella päätellä.
Tiedän erään parin jonka ikäero oli seurustelun alkaessa tätä mainittua tapausta suurempi kumpaankin suuntaan; nyt yli 10 vuotta myöhemmin ovat naimisissa. Toivottavasti ovat onnellisia.

Mä olin 15, kun aloin seurustella 21-vuotiaan kanssa. :nolo: Ainoa häiritsevä tekijä oli se, että toinen pääsi baariin, minä en. :jahas: Ei siitä vielä silloin mtn tullut (en kestänyt sitä ryyppäämistä, mitä mies harrasti), mutta vähän myöhemmin palasimme yhteen molemmat viisastuneina. :love: Ja tässä sitä nyt ollaan edelleen useamman vuoden jälkeen.

Ja oli mulla alle 2-kymppisenä suhde 30-vuotiaan miehen kanssa. Mut se olikin puhtaasti pelkkää panemista. Mutta harrastaisin hänen kanssaan edelleen samaa, jos olisin sinkku.. :hyper: Se mies oli jotain ihanaa. :rolleyes: Mut oikeaan elämään kuitenkin liian vanha mulle. :jahas:

Eleonoora sanoi:
Ja oli mulla alle 2-kymppisenä suhde 30-vuotiaan miehen kanssa. Mut se olikin puhtaasti pelkkää panemista. Mutta harrastaisin hänen kanssaan edelleen samaa, jos olisin sinkku.. :hyper: Se mies oli jotain ihanaa. :rolleyes: Mut oikeaan elämään kuitenkin liian vanha mulle. :jahas:

SCHWINGG!
Teinitytöt on ihquja :love:
Toivo elää!

<- tosta näkee iän. Tässä vuoden sisään olen ihan_sattumalta törmännyt kolmeen 21 tyttöön, naiseen, miten vaan. Joka kerta homma on mennyt niin, että naiset ovat itse olleet erittäin aloitteellisia ja voin sanoa, että vaikea siinä on eitä sanoa, vaikkei hääkellot ja kultaiset noutajat mielessä olekaan näkyneet. Jokainen kehui käytöstavoista lähtien herrasmiesmäisyyttä sun muita taitoja mitä tässä on vuosien varrella tullut hiottua. Enkä puhu nyt siitä lihallisuudesta, vaan ylipäätään. Ja eikä tämä ollut mikään oman erinomaisuuden ylistyslaulu taikka puolustuspuhe, vaan toteamus, että kysyntä kohtaa tässä tarjonnan. Enkä tosiaan ole mikään saalistaja, saalis korkeintaan, katsos, kun pelimiehet maalaa itsensä nurkkaan.

Eugen, taking care of princess

quiz sanoi:
Tuntuu aika vieraalta tuollainen vaihe-ajattelu. Itse näen asian niin, että heilun täällä x-määrän päiviä ja sitten kuolen pois. Ei minua kiinnosta, missä vaiheessa joku nainen on. Itse en ainakaan ole missään vaiheessa, vaikka aina vaiheessa olenkin. :) Ja mitä aikuisuuteen tulee, niin aika hämärä käsite. 16-vuotias on parin vuoden päästä täysi-ikäinen ja muutaman vuoden päästä täysiverinen nainen. Ei siis pitäisi olla kiinnostunut, vaikka on täysin selvää, että hän on mielestäni myös aikuisena hyvin kiinnostava?

Minulle tämä vaihe-ajattelu on ihan täysin arkipäivää. Minulla ei vaan voi olla tuon ikäisen tytön kanssa yhtään mitään yhteistä, ei niinkuin tippaakaan. Ja kun ei yhteisiä asioita ole, niin eipä ihan kauheasti napostele tuon ikäisiä deittailla. Tuon ikäisellä vakiintuminen ei ensimmäisenä ole mielessä, joten pitäisin itseltäni ajan haaskaamisena tapailla tuon ikäisiä.

Itseasiassa tuohon saa lyödä sen 4-5v ikää lisää ja siltikään en ole aivan täysin varma, että onko se vakiintuminen naisilla mielessä vai ei. Riippuu ihmisestä ja asuinseudusta. Tuntuu, että ainakin stadissa tämä ziiderii-biletystä-ja-sk-ravintoloit-kulttuuri on turruttanut monen ihmisen pään ja se vakiintuminen alkaa pyöriä mielessä silloin kun ikää on jo 35+ ja ollaan edelleen yksin.

Toki nämä ovat tapauskohtaisia asioita, joten tästä on turha tulla ulisemaan että älä yleistä.

Sumu sanoi:
Tuntuu, että ainakin stadissa tämä ziiderii-biletystä-ja-sk-ravintoloit-kulttuuri on turruttanut monen ihmisen pään ja se vakiintuminen alkaa pyöriä mielessä silloin kun ikää on jo 35+ ja ollaan edelleen yksin.

Jossain lehdessä (city?) oli hyvä artikkeli Helsingin seudulle muuttavista kolmekymppiä lähenteleviä tai kolmekymppisiä, jotka haluavat jatkaa "nuoruuttaan".

Se kellä onni on, sen piilottakoon.

Johan on jumalauta markkinat, pikkusisko on sen kuuentoista ja jos joku yli parikybänen heebo tulis sitä kotikulmille riiustaan ni johan ois Rasha rassaamassa haulikonpiippua ja kyselemässä suolapatien perään... Kyllä lapset on sentään out of limits tässä touhussa :curs:

Paappani oli 50v kun nai 24v mummuni repikää siitä:D

Mun mielest se talo-ohjelman voittajapariskunta on kyllä eriskummallinen... en voisi ite kuvitella olevani faijani ikäsen miehen kanssa, raja menee siinä 40v kohdalla :D NE voi kyllä olla hyvinkin IHQUJA tai sitten jo täysin ukkoja, tapauskohtaista niin tapauskohtaista.... Tykkään sellaisista "ikuisista pojista" heh... :lol2: tietyllä tavalla. En kylläkään suoranaisen lapsellisista miehistä.

sori :offtopic:

Raskolnikov sanoi:
Johan on jumalauta markkinat, pikkusisko on sen kuuentoista ja jos joku yli parikybänen heebo tulis sitä kotikulmille riiustaan ni johan ois Rasha rassaamassa haulikonpiippua ja kyselemässä suolapatien perään... Kyllä lapset on sentään out of limits tässä touhussa :curs:

Hienoa, että tuot mielipiteesi julki tässä rakentavassa keskustelussa. Sun pikkusysteri kun varmasti vielä sopivasti edustaa ajatusmaailmaltaan ja kehitykseltään kaikkia maailman 16-vuotiaita..

Integrandi sanoi:
Hienoa, että tuot mielipiteesi julki tässä rakentavassa keskustelussa. Sun pikkusysteri kun varmasti vielä sopivasti edustaa ajatusmaailmaltaan ja kehitykseltään kaikkia maailman 16-vuotiaita..

Hienoa, että sinusta on hienoa, että elämä on hienoa ja että parikymppiset jätkät deittailee lapsia. Aivan sama kuinka vanhalta ja viisaalta joku kuuentoista kesänen tyär vaikuttaa (ei vissiin oo tullu vain vastaan). Tapauskohtasta tai ei ni pistää vaan kovasti epäillyttämään aikuisen miehen motiivit jos pitää hakea seuraa "naisista" jotka eivät oo vielä seittämättätoista kesäänsä nähneet.

Okei mä yleistän ja heitän kehiin melkosen paljon omaa fiilistä asiasta, mutta ei vaan jumalauta oo tullu vastaan kovin montaa henkisesti tai edes fyysisesti niin kypsää 16 vuotiasta tyttöä, jonka vois kuvitella elävän tasapainoisessa ja TASAVERTAISESSA suhteessa itseään reilusti vanhemman miehen kanssa.

No ilmeisesti olet heitä tavannut, mutta muodostan mielipiteeni ihan omakohtaisten kokemusten pohjalta ja perustan olettamukseni siihen että systeri on suhteellisen normaali sen ikäinen nuori. Joten kolmeakymppiä lähentelevät miekkoset eivät kuulu mun ihannelanko kategoriaan tässä vaiheessa.

Ettei ny mee AIVAN :offtopic: puuhailuks niin ei... Ei oo tosiaan tullu kukaan pyytään salilla treffeille... Kumma homma ku alkaa ajatella

Meidän työpaikan salilla käy lähes pelkästään miehiä. Eikä tähän mennessä kukaan ole tullut pyytämään treffeille. Pitäisiköhän alkaa iskemään silmää ja pyytämään varmistamaan kyykkyyn? "juu, laita ne kädet vaan kunnolla perseelle, liikuta mukana ja sanon sitten jos tarvii nostaa lujempaa...". Vois kokeilla pomolle, tulee joko potkut tai sitten palkankorotus :D

Yhtä#Hauista sanoi:
Paappani oli 50v kun nai 24v mummuni repikää siitä:D

En tiiä sun paapastas tai mummustas mutta ite en kyllä pysty kuvittelemaan että olisin yli kolmekybäsen, tai sanotaan vaikka nyt 35+ kanssa. Tietysti poikkeuksia voi sieltäkin löytyä, mut hei haloo. Mun isä on 50+, en nyt kuitenkaan mitään isin kalakaveria haluis kumppanikseni. Mut tää ei ollut siis mitenkään sulle henk. koht. haukkari.

Ja tossa yllä olevassa tapauksessakin kuitenkin 24 vuotias on kuitenkin VÄHÄN eri kehitysvaiheessa kun 16-vuotias, joka ei oo edes vielä fyysisesti nainen, henkisyydestä nyt puhumattakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom