Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Weeboom sanoi:
Toi tuijotusjuttu on hankala. Helposti on itse ihan "pyörtymisen rajalla", niin sitä vaan tyhmästi jää tuijottamaan jotain, vaikka ei kiinnostas yhtään. Ei vaan äly sano, että vois katsoa muuallekkin. Nykyään tän takia katon useasti vaan varpaita tai oon peilitöntä seinää vasten tauon ajan. (näyttää varmaan tämäkin fiksulta)

heh, sama. Meikäki tuijottaa vaa lattiaa siks

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
on kyllä montakertaa mutta ne on aina ollut päälle 40 vuotiaita, kerran yks pyysi hieromaan treeni jälkeen ja menin ;) toisella kertaa toinen pyysi lenkki seuraksi ja menin mutta se lenkki jäi lyhyeen.... :whip: ;)

Ainakin yhden tapauksen muistan ku muija tuli juttelemaan mulle. Kyseli ikää jne...
Mä oon kerran kysyny yheltä sali-chicksiltä numeroa, mutta tätä ei voi varsinaisesti laskea saliyritykseks, koska oltiin ihan eri paikkakunnalla kun sattumalta näin tän söpön blondin.

(Nii joo ei helvetis tippunu kyl sitä numeroo :D )

Ei ole rehveille pyydetty, enkä itsekään ole pyytänyt.... Mutta kuitenkin mieli on useasti tehnyt, sattuu samalla salilla käymään pari aika hyvän näköistä tyttöä jotka treenaa vielä erittäin kovaa(loistava yhdistelmä)..
tuijotettua on tullu hieman ehkä liikaakiin ei aina edes tarkoituksella, hyvin usein vaan huomaa tuijottavansa jotain ihmistä liian pitkiä aikoja.....

Eipä muakaan ole saleilla pyydelty mihkään ja naamaahan siitä yleensä saapi vain syyttää..En kyl muutenkaan oikein diggaa treenailla samalla salilla naisten kaa.Ne vain häiritsee treenausta,u know :) ;) Kovia treenejä vain vaikka ei kukaan pokaamaan tuliskaan :rock:

Eipä oo pyydetty täälläkään, enkä oo itekään pyydellyt, vaikka kyllä salilla välillä näkee oikein kivoja tytsyjä. Tuijoteltua tulee usein, mikä näyttää varmaan helvetin järkevältä: suu auki, henkeä haukkoen ja hikeä valuen vahtaa yhtä jotain tyttöstä/seinää minuutin verran. Tuijottelu on usein myös molemminpuolista, mikä nostaakin reenitehoja mukavasti:D Heti jaksaa tehä pari toistoa enemmän jos huomaa jonkun tytön katselevan:whip:
Kyllä sitä tulee aina jotain juttua heitettyä kanssareenaajille sukupuolesta riippumatta, täytyy vaan pitää ne jutusteluhetket lyhyinä ettei sitten reeni kärsi.

Hahaa ei oo kysytty enkä oo ite kysyny. Välillä kyllä tulee juteltua mukavia mutta yleensä vastapuolisen sukupuolen tekemät keskustelunavaukset on luokkaa: " Voitko avata tuon lukon ku en ite saa". :D Kuulun siihen sarjaan jonka naama punaisena hikeä valuen ähkyy painoja ylös ja naamakaan ei ole todellakaan parhaasta päästä niin helposti saa hätyytettyä kaikki mahdolliset iskuyritykset. :D Sarjojen välissä saatan tuijottaa ihan hyvin pari minuuttia lattiaa etten kuule enkä näe mitään..

:lol2:

nyt on kyllä sanottava, ettei ole hetkeen tullut yhtä montaa tahatonta naurunpyrskähdystä, kuin mitä tuli tämän tredin kerrallalukemisen johdosta. kiitos siitä kaikille osallistuneille. erityismaininnan ratkeamisista saavat mm. seuraavat (tosin monta muutakin hyvää oli) verbaalirallit :

Dopey sanoi:
Ainoa ihminen, joka mua on tullut pokaamaan oli noin 50-60 vuotias mieshenkilö Pihliksen nuderannalla. Kehui munan kokoa ja ehdotti jatkoja :D. Olin niin ikionnellinen siitä, ettei mun tartte kupsahtaa ilman että edes joku on koittanut iskeä, että melkein vastasin myöntävästi äijän luotaantyöntävästä habituksesta huolimatta.

Paukkurauta sanoi:
No oikeastaan mä oon tottunut tohon lauseeseen; ei kiitos. Ja yleensä naiset sanoo mulle kyllä paljon kauniimmin, tyyliin; painu läski v***uun!

itse aiheeseen: onhan se mukavaa, jos kuulee esim. yössä myöhemmin jonkun salikisun sanovan, että ´kyllä mä/me oon/ollaan sut siellä salilla huomattu´, ja on toki myöskin mukavaa huomata että tullaan huomatuksi. ei se sali nyt kuitenkaan niin pyhä paikka ole, etteikö siellä voisi myös treffeille pyytää. onpa jopa joskus käynytkin niin. :)

kylhä ne kattoo ja toi just ku kattovat peilin kautta nii alkaa naurattaa itteä, kerra aika timmi muija tiukis housuis alko roikkuu siin mun edes olevas tangos prkl yritti vissi jotai ? hoho ja vitut :D ei sieltä salilta viitti ketää iskeä ku pitää sitte vaihtaa salia jos ei homma toimi. Ja nykyään reenaan aina illal myöhään niin saa rauhas huutaa ja möykätä naama punasena painoille :whip:

Dee sanoi:
Ohoh. Ehkä mä oon sitten niin erilainen/kovemmalla sosiaalisella kierroksella varustettu että ei ole kyllä tullut mieleenkään että jostain niitä-näitä juttelusta salilla (esim. vieressä treenaavan kanssa) voisi vetää jotain johtopäätöksiä siihen, että nyt tässä yritetään "iskeä".

Tarkoitus ei ollut toki tarkoittaa, että olisin nämä jutteluhommat käsittänyt "iskemiseksi". Anteeksi, olin hieman epäselvä. Se oli vain huono kirjoitukseni avaus.

Ei oo salilla pyydelty, enkä ihmettele. Tosin itte oon pyytäny paria salilla näkemääni tytyä, kun näitä muualla kuin salilla olen sattunu näkemään. Tosin tuollainen vaatii minun kohdalla vähintään 82,54%:sta varmuutta siitä, että tämä yksilö vastaa kyllä. Yleensä tämän varmistuksen saa katsekontaktista, jos on saadakseen.

no perkele, eipä oo pyydetty.. Kerran pyysin JPM:ää treffeille, ja siinä sitten salarakastettiin toisiamme pitkät ajat mutta ei siitä tullut kuitenkaan mitään. Mä oon liian pieni Jpm:lle..

SIPIn voisin pyytää kyllä treffeille, se on niin nätti!! :D

Kerran on salilla sarjojen välissä kaffille kysytty, tiedä sitten kuinka pitkän miettimisen jälkeen. Ihan söpö jätkä, mulle olis vaan ollu liian nuori... Kieltäydyin kohteliaasti varattuna.
Muutama hyvänpäiväntutun ukon kanssa salilla vaihdetaan aina nähdessä muutama sana, näitä ei iskuyrityksiksi oo osannu ottaa... Yksi taitaa olla kyllä pohjustamassa mutta en oo nähny hetkeenaikaan, saas kattoo kuinka käy :D

jalat sanoi:
Jotain toista threadia (joku "turhikset salilla") lukiessa sain inspiksen tähän.
Kertokaas onko teille salilla tullut "ehdotuksia" treffeille, leffaan, kahaveelle tahi suoraan kotio...?
Jos on niin kuinka tämä kutsu kävi?

No joo, mulle tapahtu outoja tossa hetki sitten kun vielä asustelin Porvoossa. Jätkä oli ilmeisemmin mut pongannu salilta ja näki mut sit paikallisessa ravintolassa ja tuli kehaisemaan että mulla oli salin paras perse :hyper: (voi jeesus)
No kiitin kohteliaasti ja jatkoin matkaani ulos ravintolasta, siinä tallustaessani eteenpäin, auto pysähtyy viereen ja sama äijä ravintolasta/salilta kysyy että onko ..... menossa.... ?
hetken äimän käkenä että mistä vitusta se tietää mun nimen ja osoitteen???Niin selvis sitten että yks salilla pyörivistä tyypeistä(poliisi) oli sitten avuliaasti keronut äijälle hieman faktoja kun se lemmenkipeydessään oli niitä ulissu.Et silleen......
Onneks ei tartte enää nähdä kyseistä tyyppiä kun asuu muualla eikä vastata kieltävästi kahvi pyyntöihin!

:david: :david: :david: :david: :david: :david:

pari kertaa kysytty,ei ollu mitään ruusuja,kieltäydyin
en juttele ihmisille salilla...

No ei varmasti oo kysytty eikä kysytä. Pelkästään sarjoihin psyykkaus ajaa naiset karkuun lähettyviltäni. Ja itse sarja vasta kauheaa katseltavaa onkin. En muutenkaan pidä treeneissä kontaktia ulkomaailmaan vaan teen omaa juttuani. Muualla voi sitten jutella.

Eipä ole minuakaan koskaan rehveille pyydetty salilla... Ei sen puoleen ei hirveesti missään muuallakaan. :(

Eipä meikäläistäkään kuukaan neitonen ole lähestynyt salilla tai juurikaan sen ulkopuolella, mutta kun vapaa olen, niin mua saa pyytää treffeille. Reenipaikkana on Wolffi ;)

Paristi ovat kundit pyytäneet salilla. Enkä suostunut. Eivät olleet ihan mun tyyppiä. :D Ja mä saan noita treffeille kutsumisia kuunnella kyllä nykyään useinkin. Palveluammatissa näkee ihmisiä niin paljon, että aika monta miestäkin ehtii vastaan kävellä..
Paras ehkä kuitenkin oli, kun joku viikko sitten mies pysäytti autonsa mun viereen,kun olin lenkillä. Kyseli, että missähän on R-kioski. Sanoin, että ajoit siitä 50 metriä sitten ohi, jonka jälkeen mies myönsi: "okei, oli vähän huono yritys, mut jospa kysyisin nyt vaan suoraan, et lähtisitkö kahville?" :lol2: :lol2: Ei helvetti mä meinasin kuolla nauruun. En suostunut kahville ja loppu lenkki menikin sit ihmetellessä, et näinkö mä unta vai tekeekö joku oikeasti noin. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom