Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tuosta? Itse olen 27v ja treffit 16-vuotiaan kanssa. :D Ja aivan uskomaton tyttö kyseessä. Tosin ei tavattu salilla...jalat sanoi:a) olin 25 vuotias, hän oli juuri 17 vuotta täyttänyt (olisin kuvitellut iäksi 22-23)
quiz sanoi:Mitä tuosta? Itse olen 27v ja treffit 16-vuotiaan kanssa. :D Ja aivan uskomaton tyttö kyseessä. Tosin ei tavattu salilla...
quiz sanoi:Mitä tuosta? Itse olen 27v ja treffit 16-vuotiaan kanssa. :D Ja aivan uskomaton tyttö kyseessä. Tosin ei tavattu salilla...
Sumu sanoi:Off-topic: Öö, mitä yhteistä sinulla ja kuusitoistavuotiaalla tytöllä on? Mitä sinä mahdollisesti haluat _kuusitoistavuotiaasta_ tytöstä?
Makunsa kullakin, mutta...
Integrandi sanoi:Ihmiset sitten jaksavat arvostella tietämättä tapauksesta hevon vittua
Mikä tuossa nyt niin yli hilseen menee? Se että 16-vuotias on kiinnostunut 27-vuotiaasta vai toisinpäin?Sumu sanoi:Ei tuosta todellakaan tartte tietää muuta kuin se, että nainen on 16 ja mies 27. Toki meitä on moneen lähtöön, mutta aina ajoittain jotkut asiat menevät minullakin yli hilseen, vaikka kovin suvaitsevainen olenkin.
Sumu sanoi:Kerro toki jos sinulla on tiedossasi tärkeitä asiaan liittyviä faktoja?
Ei tuosta todellakaan tartte tietää muuta kuin se, että nainen on 16 ja mies 27. Toki meitä on moneen lähtöön, mutta aina ajoittain jotkut asiat menevät minullakin yli hilseen, vaikka kovin suvaitsevainen olenkin.
quiz sanoi:Mikä tuossa nyt niin yli hilseen menee? Se että 16-vuotias on kiinnostunut 27-vuotiaasta vai toisinpäin?
Integrandi sanoi:Täällä on vissiinkin jo tuomittu jätkä kiihkeäksi saalistajaksi ja nainen sinisilmäiseksi teinipatjaksi.
Tuntuu aika vieraalta tuollainen vaihe-ajattelu. Itse näen asian niin, että heilun täällä x-määrän päiviä ja sitten kuolen pois. Ei minua kiinnosta, missä vaiheessa joku nainen on. Itse en ainakaan ole missään vaiheessa, vaikka aina vaiheessa olenkin. Ja mitä aikuisuuteen tulee, niin aika hämärä käsite. 16-vuotias on parin vuoden päästä täysi-ikäinen ja muutaman vuoden päästä täysiverinen nainen. Ei siis pitäisi olla kiinnostunut, vaikka on täysin selvää, että hän on mielestäni myös aikuisena hyvin kiinnostava?Sumu sanoi:Itseäni ainakin häiritsee se, että elämä on molemmilla täysin eri vaiheessa ja toinen EI OLE AIKUINEN.
Toisin kuin Sumu, minä myös tuomitsen! :DSumu sanoi:Minä vain ihmettelen tilannetta, en välttämättä tuomitse.
Pulla sanoi:Toisin kuin Sumu, minä myös tuomitsen! :D
Mietitääs nyt hetki...
Keskiverto 16-vuotias tyttö on juuri päässyt ylä-asteelta, kruisailee 50cc moposkootterillansa, hänen lauseessaan joka toinen sana on "niinq" tai "tiäx", hän pyytää isosiskoaan hakemaan pussikaljaa siwasta jotta voi mennä vetäsemään pissaliisa-kännit läheiseen puistoon, itkemään kajaalinsa poskille ja huutamaan, että "tajuux et miten vittu mä oon kännissä niinq tiäx!!".
Keskiverto 27-vuotias mies omaa vakituisen työpaikan, makselee auto- ja asuntolainaansa, haaveilee häistä ja perheenlisäyksestä sekä tarkkailee peilistä pälvikaljunsa muodostumista.
Sanokaas Integrandi ja quiz, että ettekö te oikeasti näe kahden tälllaisen ihmisen treffailussa kertakaikkiaan yhtään mitään ihmeellistä tai eriskummallista? Jos ette, niin ei taida kummallakaan ns. hissi jaksaa ylös asti.
Ja kaikki on sitten keskivertoja? Entäs jos otetaan se 16-vuotias sieltä kypsyysjaukauman yläpäästä ja se 27-vuotias sieltä alapäästä? :D Ja 16-vuotias voi sitäpaitsi olla jo toista vuotta lukiossa. 27-vuotias voi myös olla hemmetin paksut hiukset omaava opiskelija, joka ei todellakaan haaveile perheenlisäyksestä vielä vuosiin.Pulla sanoi:Toisin kuin Sumu, minä myös tuomitsen! :D
Mietitääs nyt hetki...
Keskiverto 16-vuotias tyttö on juuri päässyt ylä-asteelta, kruisailee 50cc moposkootterillansa, hänen lauseessaan joka toinen sana on "niinq" tai "tiäx", hän pyytää isosiskoaan hakemaan pussikaljaa siwasta jotta voi mennä vetäsemään pissaliisa-kännit läheiseen puistoon, itkemään kajaalinsa poskille ja huutamaan, että "tajuux et miten vittu mä oon kännissä niinq tiäx!!".
Keskiverto 27-vuotias mies omaa vakituisen työpaikan, makselee auto- ja asuntolainaansa, haaveilee häistä ja perheenlisäyksestä sekä tarkkailee peilistä pälvikaljunsa muodostumista.
Sanokaas Integrandi ja quiz, että ettekö te oikeasti näe kahden tälllaisen ihmisen treffailussa kertakaikkiaan yhtään mitään ihmeellistä tai eriskummallista? Jos ette, niin ei taida kummallakaan ns. hissi jaksaa ylös asti.
Pulla sanoi:Siis oikeasti ei saatana, mihin tämä maailma on menossa? :D Nyt ollessani 25-vuotias en edes kehtaisi painella kaupungilla edes 18v naisen kanssa. Isä todennäköisesti tekisi minut perinnöttömäksi ja kaverit nauraisivat pihalle! :D
Pulla sanoi:Toisin kuin Sumu, minä myös tuomitsen! :D
Mietitääs nyt hetki...
Jos minun sisko ollessaan 16v olisi tuonut 27v jannun kotiin näytille niin todennäköisesti olisin ensin lätkäissyt ottaan, kysynyt että "mit vit?" ja suunnannut kaverin matkan ovea kohti.
Siis oikeasti ei saatana, mihin tämä maailma on menossa? :D Nyt ollessani 25-vuotias en edes kehtaisi painella kaupungilla edes 18v naisen kanssa. Isä todennäköisesti tekisi minut perinnöttömäksi ja kaverit nauraisivat pihalle! :D
Ei voi muuta sanoa kuin, että voi nyt perseen suti! Sanattomaksi vetää tällainen touhu...