Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskolnikov sanoi:ei vaan jumalauta oo tullu vastaan kovin montaa henkisesti tai edes fyysisesti niin kypsää 16 vuotiasta tyttöä, jonka vois kuvitella elävän tasapainoisessa ja TASAVERTAISESSA suhteessa itseään reilusti vanhemman miehen kanssa.
T. Salonen sanoi:Kiistän syyllistyneeni rikokseen, sillä minulla oli perusteltu syy olettaa tyttöjen olleen 16 vuotta täyttäneitä. Se on syy jättää minut tuomitsematta, Salonen toteaa"
Pulla sanoi:Mulla alko heräileen epäilys, että Integrandi -nimimerkin takana kirjoittelee entinen radiotoimittaja T. Salonen.
Kerros mulle Integrandi, että oliko Timpen toiminnassa mitään ihmeellistä? Oliko se outoa, että hän molo ojossa herutti hameväkeä, joiden hän oletti olevan jopa 16-vuotiaita? Hän ilmeisesti ajatteli kuten sinä, eli että lähempänä kolmeakymmentä olevan miehen on aivan sopivaa ja hyväksyttävää heruttaa 16-vuotiaita - hänen mielestään ilmeisesti kypsiä - naisia.
Integrandi sanoi:Ihmiset sitten jaksavat arvostella tietämättä tapauksesta hevon vittua
Integrandi sanoi:En sano että tässä olisi samanlainen juttu, mutta mitä sitä rankaisemaan kun ei taustoja tiedä. Täällä on vissiinkin jo tuomittu jätkä kiihkeäksi saalistajaksi ja nainen sinisilmäiseksi teinipatjaksi.
Noista lauseista sain jotenkin sellaisen kuvan, että sinun mielestäsi 16v likan ja 27v miehen seurustelu/treffailu/nussiminen on tietyissä olosuhteissa ihan normaalia. Minun mielestäni se ei sitä ole missään olosuhteissa.Integrandi sanoi:Niitä kuitenkin mielestäsi on olemassa(?).
Pulla sanoi:Noista lauseista sain jotenkin sellaisen kuvan, että sinun mielestäsi 16v likan ja 27v miehen seurustelu/treffailu/nussiminen on tietyissä olosuhteissa ihan normaalia. Minun mielestäni se ei sitä ole missään olosuhteissa.
Pulla sanoi:Noista lauseista sain jotenkin sellaisen kuvan, että sinun mielestäsi 16v likan ja 27v miehen seurustelu/treffailu/nussiminen on tietyissä olosuhteissa ihan normaalia. Minun mielestäni se ei sitä ole missään olosuhteissa.
Jos sä et yllämainitussa tapauksessa näe mitään outoa, niin sahajauho korviesi välissä taitaa olla jo sen verran märkää, että sinulle sitä taitaa olla turha vääntää ratakiskosta.
Seuraavan kerran taidan saada lukea Integrandin seikkailuista Alibista...
SniffDaddy sanoi:Kerran tuli yks aika näpsäkkä tyttö salilla pyytämään, että voisinko ottaa viiskymppiset pois prässistä. Tein toki työtä käskettyä. Myöhemmin samainen daami tuli yrittämään jutustelua, kun olin ylätaljan ääressä nojailemassa. Ilmeisesti neitonen yritti flirttailla. Sen toki hiffasin vasta myöhemmin.
rasvanahka sanoi:
Kölli sanoi:Tekisi mieli pyytä häntä kahville tai jotain, mutta sen verran jo oppinut tyhmempänäkin, että reisille se menee kuitenkin.
Ei muutakuin rohkeasti vain kysymään!Miksan sanoi:Eipä ole pyydetty, mut tekis pirusti mieli pyytää yhtä kivaa tyttöä salilta treffeille (tullu jutskailtua aika paljon), mutta siinä vaiheessa menee aina ihan lukkoon :(