Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Nojuu ei oo.

Tätä nykyä punttailen kotona ja työpaikan salilla, missä käy joskus harvoin lähinnä keski-ikäisiä tätejä. Eli toivotaan nyt ettei pyydettäisikään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähtityttö: Toi mummun ja paapan suhde oli kyllä omastaki mielest erikoinen, mutta ennenwanahaanhan kaikki on ollu vähän erikoista....:D

Btw pappa kuoli `96 ja mummu on nyt vasta jotain reilut 70v aika heikossa hapessa tosin...:(

Oli muuten kaikkien aikojen offtopic!

Jengiä vituttaa, kun joku toinen saa nuorta peuraa. Häh-häh-hää.. :joulu5:

Raskolnikov sanoi:
ei vaan jumalauta oo tullu vastaan kovin montaa henkisesti tai edes fyysisesti niin kypsää 16 vuotiasta tyttöä, jonka vois kuvitella elävän tasapainoisessa ja TASAVERTAISESSA suhteessa itseään reilusti vanhemman miehen kanssa.

Niitä kuitenkin mielestäsi on olemassa(?).Ilmeisesti systeris ei kuuluu tähän harvinaiseen kategoriaan. Voisinkohan tiedustella omaa ikääsi kun et sitä tonne profiiliin ole vaivautunut laittamaan.

Mulla alko heräileen epäilys, että Integrandi -nimimerkin takana kirjoittelee entinen radiotoimittaja T. Salonen.

T. Salonen sanoi:
Kiistän syyllistyneeni rikokseen, sillä minulla oli perusteltu syy olettaa tyttöjen olleen 16 vuotta täyttäneitä. Se on syy jättää minut tuomitsematta, Salonen toteaa"

Kerros mulle Integrandi, että oliko Timpen toiminnassa mitään ihmeellistä? Oliko se outoa, että hän molo ojossa herutti hameväkeä, joiden hän oletti olevan jopa 16-vuotiaita? Hän ilmeisesti ajatteli kuten sinä, eli että lähempänä kolmeakymmentä olevan miehen on aivan sopivaa ja hyväksyttävää heruttaa 16-vuotiaita - hänen mielestään ilmeisesti kypsiä - naisia.

Pulla sanoi:
Mulla alko heräileen epäilys, että Integrandi -nimimerkin takana kirjoittelee entinen radiotoimittaja T. Salonen.

Kerros mulle Integrandi, että oliko Timpen toiminnassa mitään ihmeellistä? Oliko se outoa, että hän molo ojossa herutti hameväkeä, joiden hän oletti olevan jopa 16-vuotiaita? Hän ilmeisesti ajatteli kuten sinä, eli että lähempänä kolmeakymmentä olevan miehen on aivan sopivaa ja hyväksyttävää heruttaa 16-vuotiaita - hänen mielestään ilmeisesti kypsiä - naisia.

Voi helvetti että osaakin ihminen olla hankala. Onko sulla minkäänlaista kykyä poimia pointti tuolta tekstistä. Toi sun kirjoittama "tarina" Timpestä on ihan vitun naurettavaa eikä liity tähän juttuun millään tavalla.

Integrandi sanoi:
Ihmiset sitten jaksavat arvostella tietämättä tapauksesta hevon vittua
Integrandi sanoi:
En sano että tässä olisi samanlainen juttu, mutta mitä sitä rankaisemaan kun ei taustoja tiedä. Täällä on vissiinkin jo tuomittu jätkä kiihkeäksi saalistajaksi ja nainen sinisilmäiseksi teinipatjaksi.
Integrandi sanoi:
Niitä kuitenkin mielestäsi on olemassa(?).
Noista lauseista sain jotenkin sellaisen kuvan, että sinun mielestäsi 16v likan ja 27v miehen seurustelu/treffailu/nussiminen on tietyissä olosuhteissa ihan normaalia. Minun mielestäni se ei sitä ole missään olosuhteissa.

Jos sä et yllämainitussa tapauksessa näe mitään outoa, niin sahajauho korviesi välissä taitaa olla jo sen verran märkää, että sinulle sitä taitaa olla turha vääntää ratakiskosta.

Seuraavan kerran taidan saada lukea Integrandin seikkailuista Alibista...

Pulla sanoi:
Noista lauseista sain jotenkin sellaisen kuvan, että sinun mielestäsi 16v likan ja 27v miehen seurustelu/treffailu/nussiminen on tietyissä olosuhteissa ihan normaalia. Minun mielestäni se ei sitä ole missään olosuhteissa.

En minäkään tuota seurustelua/treffailua ymmärrä noista vaihtoehdoista :D

Pulla sanoi:

Jos sä et yllämainitussa tapauksessa näe mitään outoa, niin sahajauho korviesi välissä taitaa olla jo sen verran märkää, että sinulle sitä taitaa olla turha vääntää ratakiskosta.

Seuraavan kerran taidan saada lukea Integrandin seikkailuista Alibista...

Niinkuin aiemmin sanoin, tiedän tapauksen, jossa vastaava pariskunta vietti vuosia onnellista aikaa. Ehkä ilman tuota elävää esimerkkiä voisin ajatella samoin kuin itse ajattelet nyt..mene ja tiedä. Pointtini lyhykäisyydessään oli se, että ihmiset tuomitsevat sokeasti tilanteita ilman minkäänlaista taustatietämystä. Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan ole samanlaisia kuin sinä, minä tai kavereiden pikkusysterit.

Koittakaas taas palata asialinjalle ja ketjun aiheeseen, eli "Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?"

Kerran tuli yks aika näpsäkkä tyttö salilla pyytämään, että voisinko ottaa viiskymppiset pois prässistä. Tein toki työtä käskettyä. Myöhemmin samainen daami tuli yrittämään jutustelua, kun olin ylätaljan ääressä nojailemassa. Ilmeisesti neitonen yritti flirttailla. :) Sen toki hiffasin vasta myöhemmin. En ole salilla yleensäkään kovin sosiaalinen. Tarkoitus on vaan liikutella jautaa.

SniffDaddy sanoi:
Kerran tuli yks aika näpsäkkä tyttö salilla pyytämään, että voisinko ottaa viiskymppiset pois prässistä. Tein toki työtä käskettyä. Myöhemmin samainen daami tuli yrittämään jutustelua, kun olin ylätaljan ääressä nojailemassa. Ilmeisesti neitonen yritti flirttailla. :) Sen toki hiffasin vasta myöhemmin.

Tuli pakostakin mieleen tää:

http://www.tky.hut.fi/~kvantti/in/7.shtml

Ei ole pyydetty, syytä on vaikea arvata... Olisikohan siksi, ettei ole muutenkaan paljon pyydetty. Olen ruma kuin vanha kala kesäaamuna...

Jos muuten joku edes kohtuullisen näköinen akka tulisi jutustelemaan salilla, olisin niin otettu, että sulaisin heti...

Eipä ole pyydetty, mikä nyt mikään iso yllätys ole. Jokusen kerran törmännyt nyt viime aikoina salilla yhteen ihan söpöön tyttöön, mutta eipä hänkään ole pyytänyt vaikka jotain on tullutkin juttelemaan. Tekisi mieli pyytä häntä kahville tai jotain, mutta sen verran jo oppinut tyhmempänäkin, että reisille se menee kuitenkin.

Kölli sanoi:
Tekisi mieli pyytä häntä kahville tai jotain, mutta sen verran jo oppinut tyhmempänäkin, että reisille se menee kuitenkin.

Et voi tietää, ennen kuin kokeilet! ;) Nyt ei muuta kun treffejä järkkäämään! :thumbs: Tiedä vaikka suostuiskin! Ja kun heität asian vähän huumorilla ja sivulauseessa, niin tytön kieltäydyttyä pysytte edelleen jutteluväleissä. Näin luulisin. :rolleyes: Ja jos tyttö siis kieltäytyy, JOS.

Miksan sanoi:
Eipä ole pyydetty, mut tekis pirusti mieli pyytää yhtä kivaa tyttöä salilta treffeille (tullu jutskailtua aika paljon), mutta siinä vaiheessa menee aina ihan lukkoon :(
Ei muutakuin rohkeasti vain kysymään!

(minä paraskin puhuja, treffeille kysyminen on pahinta mitä tiedän)
Edit:pelkkä ajatuskin sai aikaan kirj.vihreitä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom