Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mua ei henk. kohtasesti haittaa vaikka joku kyyläisi. Mistä sen tarkoituksia tietää, jos vaikka mallia ottaa :D Salilla ei kuitenkaan yleensä olla yksin ja se nyt on mun mielestä normaalia, että siellä ei kaikki ihmiset lattiaan koko ajan tuijottele. Kyllä mäkin joskus kattelen, kun joku sattuu tekemään hyvällä tekniikalla jotain liikettä ja yritän ottaa mallia tai vastaavasti, jos joku vääntää jotain ihan päin persettä. Kyllä mua huomattavasti enemmän vituttaa sellaset "treeniporukat" minkä päätavoite on kovaan ääneen kertoilla kaikki yksityiselämän pienimmätkin juonenkäänteet sen porukan kesken niin, että se raikaa sen mp3-soittimenkin läpi!

Summa summarum: Mua ei haittaa kevyt kyylääminen, kunhan nyt ei sentään kiinni käy (tai naiset tietty saa käydä :D ).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon täydellinen zombie salilla. Mikään ei hetkauta. Tulkaa fitnesskissat (jotka kiehnäätte aina mun ympärillä: lähikaupassa, dojolla, houmoubaarissa, mummolassa) venyttelemään vaan mun eteen: kun hyvä kohta rapatusta seinästä löytyy silmille, ne ei liiku mihinkään siitä. Turha yrittää, leidit! Mä oon täällä reenaamassa, en tyydyttämässä teidän riettaita intohimojanne: pitäkää näppinne kurissa, kiitos.

Jäystän sitä purkkaa, odotan 47 sekkaa sarjatauon ajan, pistän malmin liikkeelle, menee ekalla puskulla failureen, tanko an sich tippuu naamaan, lähden itkien kotiin. Ylihuomenna uudestaan. :arvi:

Tunnustan, olen kyylä. Se on tosin täysin tahatonta, yleensä kuljen salilla niin nollat taulussa, että en edes huomaa tuijottavani. Tosin treenaavat naiset ja kovaa treenaavat/ hyvännäköiset miehet vilkaisen aina läpi, se on ihan tahallista :D

jos joku erottuu muusta porukasta painojen, erikoisen liikkeen tai kaameen tekniikan suhteen niin pakko vähän katsoa.

Mun kotisalilla yleinen tapa treenata, on tehdä sarja penkkiä jonka jälkeen puhua 5min paskaa ja lukea lehteä toinen 5min. Varsinkin Yhtä#hauista kanssa treenatessa tuntuu,että porukka kyylää,ei tuo nyt kyllä oo ihmekään kun liikkeissä liikkuu kovemmat raudat kuin salin 20kiloa painavemmilla "vahvoilla" puuhelmipojilla.:D

meidän salilla kyyliä ovat:

-puuhelmipojat (jotkut tosin uskaltautuvat juttusillekkin)
- yli 30 vuotta täyttäneet naiset

Ainakin näin omalla kohdallani

Meidän salilla ei varsinaisesti kyyliä kyllä onneksi ole, tosin välillä kun lähellä maksimirautoja kolistellaan, niin porukka seuraa nostoja, mutta johtunee siitä, että kävijä määrä on kohtuu pieni ja näin ollen kaikki tuppaa tuntemaan kaikki. Nuorempana eräällä toisella salilla, joka nyt jo on kiinni, oli yksi oikea kyylä ukko. Se oli noin 40v ja se aina seurasi minua ja treenikaveriani. Kerran sitten jalkatreenissä räjähdin sille, kun se tuijottaminen alkoi tuntumaan niin häiritsevälle etten voinut keskittyä itse asiaan enää. Sen koomin en ole herraa nähnyt ja parempi niin.

Itse olen niin jäässä aina salilla, että saatan jäädä tuijottamaan jotakin sarjatauolla, mutta yleensä se on joku oikein komealla suoritustekniikalla jotain liikettä tekevä nuori herra, Dragon painitrikoissa tai h_jones venyttelemässä.... :D

Meah sanoi:
...70-80 ukko polkemassa kuntopyörää... ja siellä papan lyhyistä shortseista roikkui koko mela... ja se lerssi heilu siinä samalla polven lähettyvillä:lol2:

On muuten papalla ollu pitkä lerssi, kun polven vieressä roikkuu! TAi sitten sillä oli pirun lyhyet jalat :lol2: Joo, väsynyttä perjantaijuttua, kohta kotiin :)

Kuningasankka sanoi:
On muuten papalla ollu pitkä lerssi, kun polven vieressä roikkuu! TAi sitten sillä oli pirun lyhyet jalat :lol2: Joo, väsynyttä perjantaijuttua, kohta kotiin :)
Se on jo aikasessa vaiheessa elämäänsä tajunnut, että yksi päivä viikossa on hyvä pyhittää venyttelylle :zzzz:

Omalla "kotisalilla" sport-lightilla ee oo kyyliä vaan mukavia ihmisiä ja lähes kaikki tuttuja, mutta uimahallilla treenatessa näkee aina sivusilmällä tai peilin kautta vaikka minkälaisia katseita: paheksuvia, kummeksuvia, kammoksuvia, ihailevia ja muuten vaan tuijottavia. Se on niin iso paikka että kyyläys ei oo mitenkään epätavallista.Eikä se häiritse... kyllä ihmiset saa kyylätä jos niitä sattuu huvittamaan.:D

Inkeri sanoi:
Ei siinä pahaa ole :) . Ite vaan nimenomaan otan tän "zombi" lookin treenatessa. Se on valintakysymys ja auttaa keskittymisessä. Jos alan vilkuilla ja katsella jokaista silmiin, herpaantuu harjoittelu. Näin siis mulla.

Ei sitä yleensä tuu silmiin katsottua vaan johonkin muualle. :D Treenaat varmaan aika lyhyillä sarjojen väleillä kun sanoit että ei ole aikaa kyylätä? Imo salillahan melkein puolet ajasta treenataan ja sitten se vähän yli puolet kyylätään eli pidetään niitä taukoja. Ois tylsää vaan tuijottaa seinää aina siinä sarjojen välillä. Mutta kukin tyylillään. :)

Eiköhän se niin ole että kun siihen treeniin keskittyy 100%:sti niin ei niitä tuijotteluja huomaa, eikä niistä välitä.

Eiköhän niitä kyyliä joka salilla ole. Mutta mun reeniajat on niin "hyvät", yleensä 21.00-> (24h/sali). Jolloin saa aika rauhassa reenata. :)

Näimpä, siellä se MELKEEN roikku. :D

Kyl mä kyylään :nolo: Hyvin harvoin meidän salilla sattuu olemaan ketään samaan aikaan, ja sen takia sit kiinnostaa aina jonkun verran..

Sali, jolla käyn on kyllä niin HC-mesta, että totta kai siellä kaikki toisiaan kyyläävät, varsinkin salin uusia naamoja.

Salilla hengitetään pölyä, laitteet ovat rikki ja koitetaan saada patti kasvamaan pelkällä tahdonvoimalla :rock: Ilmoitelkaa mikäli tunnistatte salin :rolleyes:

ma_ria sanoi:
Eiköhän se niin ole että kun siihen treeniin keskittyy 100%:sti niin ei niitä tuijotteluja huomaa, eikä niistä välitä.

Paitsi jos joku istuu 3 metrin päässä jumppapallon päällä ja tarkkailee kuinka vedät puolen tunnin kyykkytreenin. Kyllä sen huomaa, usko pois. Se on sitten eri asia haitanneeko tuo mitään, lähinnä huvittavaahan tuollanen on.

eipä ainakaan tuolla kotikylän salilla paljon kyylääjiä ole..korkeintaan siellä on treenamassa aina yhtäaikaa noin 4 ihmistä :D eipähän ainakaan tarvitse siellä jonottaa että pääsee johonkin laitteeseen..vaikka niitä ei paljoa olekkaan :)

Viikinki 86 sanoi:
meidän salilla kyyliä ovat:

-puuhelmipojat (jotkut tosin uskaltautuvat juttusillekkin)
- yli 30 vuotta täyttäneet naiset

Ainakin näin omalla kohdallani

Isket silmää niille akoille vaan...
Ne haluaa nuorta lihaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom