Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
Etkös sinä ja Mikekin tavanneet salilla? Eli on vähän ehditty tekemään muutakin kun puhisemaan ja ähisemään tangon alla. ;)
Juu ainiin tosiaan, mutta kaikki tapahtui niin nopeasti : Mike kysyi kysymyksen, mä nyökkäsin et juu ja treenit jatkui normaalisti :lol2:
Ei siinä kuule pitkään asiaa jahkailtu.
Kyllä ne sosiaaliset kontaktit toki muille suokin mielihyvin myös salilla. Kunhan kaikki muuten menee niinkuin itselle sopii eikä häiriöitä tule. Eli mua kutsuu se kellari-vaihtoehto aika vahvasti.. oma sali tuonne alavarastoon olis kova juttu..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sillai minä ja mike ekan kerran tavattiin kaikki tapahtui meijerin penkkipunneruspaikan lähellä, mike lähestyi minua sähäkästi ja kysyi: james tehdäänkö penkkiä kahdestaan, sanoin nopeasti: mika sinä vanha höpsö tottakai tehdään! se oli rakkautta HETI!

Juu täällä missä asustelen niin todellakin on kyyliä ja neuvojia salilla. On niin herkkua treenata meijerillä.

Usein ajatuksissani katselen jonnekin ja kun salilla ollaan niin eiköhän siinä joku istu. Tuskin kaikki meistä niin ihkuja on että ihailusta olisi kyse :D

Inkeri sanoi:
Ei siinä pahaa ole :) . Ite vaan nimenomaan otan tän "zombi" lookin treenatessa. Se on valintakysymys ja auttaa keskittymisessä. Jos alan vilkuilla ja katsella jokaista silmiin, herpaantuu harjoittelu. Näin siis mulla.
Mulla on niin sama. En kesta myoskaan laitteisiin tai esim. mave-paikalle jonottamista. Menee jotenkin treenin ja palautusten rytmi aivan sekaisin. Tan takia treeniaikojen anraaminen ei ole aina helppoa..
Vituttaa sekin jos salin henkilokunta tulee jotain juttelemaan niinkun usein kay. Mielellani juttelisin niiden kanssa vaikka treenin jalkeen, mutta jotenkin keskittyminen menee aivan pipariksi jos alan turista jonkun kanssa tyhjanpaivaisia. Varmaan pitais munkin siirtya sinne kellariin..

E: Ai niin joo itse asiaan. Meidan salilla on kyylaajia iso joukko mutta eipa ne mua hairitse sinansa. Kunhan itse en ota kontaktia kehenkaan niin treeni sujuu. Joskus jopa tuntuu etta saan ylimaaraista potkua treeniin kun ukot kattoo etta mita tuo piskuinen tytto tuolla ahisee. :D

Timba79 sanoi:
Etkös sinä ja Mikekin tavanneet salilla? Eli on vähän ehditty tekemään muutakin kun puhisemaan ja ähisemään tangon alla. ;)
Eipä siinä pahemmin mitään palaveria pidetty, tuokio kesti volyymitreenin tauon verran. "Saanko kysyä tyhmän kysymyksen, seurusteletko sä?", "en seurustele", "no jos mentäis joku kerta leffaan", "sopii". Ja sitten takaisin prässin ääreen.

Kyllähän salilla tulee joskus juteltua tuttujen kanssa, mutta olen huomannut asian:

keskustelu tuttujen kanssa on suoraan verrannolinen treenitehon laskuun

Nyt sanon kyllä pahasti, mutta menköön. City gymillä on yksi saatanan runkkari, joka ei tee ikinä yhtään mitään, se vain juttelee ja seurustelee salilla pitkin poikin. Mua vituttaa sen mopsin näköinen lärvi yli kaiken ja toivon että se jää auton alle tai jotain.

rocky6 sanoi:
Usein ajatuksissani katselen jonnekin ja kun salilla ollaan niin eiköhän siinä joku istu. Tuskin kaikki meistä niin ihkuja on että ihailusta olisi kyse :D
Ajatuksissaan katselu on jotain ihan muuta kuin "kyyläys" :)
Tässä ei olekaan kyse siitä, että ajattelisi olevansa katseiden kohde hyvässä mielessä vaan jopa usein päinvastoin. Toisilla ainoa asia on todella tulla salille poukkoilemaan ja pyörimään jalkoihin. Tulee vaan välillä mieleen " et treenais toikin äijä lujempaa ja tekis sitä lihasta mikä nyt näyttää pahasti uupuvan tai lähtis kotiin" .
Ei muuta :piis:

Kyllähän noita kyyliä löytyy... Itellä on tapana alkaa tuijottamaan takaisin, loppuu ainakin vähäksi aikaa se tuijotus ja menevät hiukan vaivautuneiksi. :)

Onhan noita ollut mutta toooosi harvoin näkyy. Joko niitä on oikeesti tosi vähän tai ne on hyviä prkl... ;)

No onhan nuita kyyliä näkynyt. Vähenevään määrin tosi. Aikoinaan treenasin illasta ja inhosin tungosta. Sit aloin treenaan aamupäivällä ja se oli ihan jees jo. Sai vielä varmistajankin hyvällä mäihällä. Nyt treenaan n. klo: 06.00, joten ei ne kyylät vaivaudu viel herään siihen aikaan :). Itse en varsinaisesti kyylää, vaan katon melkeinpä lattiaan kokoajan keskittyen olennaiseen.

Joo kyylää.. mun salilla, siis autotallissani treenikaverini (=vanhapieru 2) kyylää mua jatkuvasti. Meinaa mennä hermot! Viimeksiki ku otin penkkiä niin vanhapieru2 kyyläs.. siinä se vaan penkillä istu ja kyyläs. Mie sanoin että "piä perkele huoli omista asioistas". Ei oo kyylänny sen jälkeen. öhö öhö

En ole mitään varsinaisia kyylääjiä huomannut meidän salilla.Itse tulee joskus sivusta seurattua "isojen poikien " treeniä ihan oppimis mielessä.

Täytyy tunnustaa että jonkin verran treeniä häiritsee kun nuo tyttelit pitävät semmosia pyllynkiristys verskoja päällään:kuola: .Tänäänkin oli sellainen herkkulauma liikkeellä ettei kehdannut muualle katsoa (sarjojen välissä) kuin telkkariin tai lattiaan.

Meidän salilla on kanssa ainakin yks kyylä mikä tulee heti mieleen.
Se ei pahemmin kyyläämistään peittele....jos joku tyttö tekee esim. ylätaljaa tiukat trikoot päällä niin tämä herra painelee noin metrin päähän ja ottaa tuijotusilmeen päälle silmät suoraan perseeseen...tytön selän takana...eihän se tyttö sitä heti huomaa, mutta kaikki muut kyllä.
Mulle tulee välillä pieni myötähäpeä tän miehen kyyläilystä....onko aina pakko mennä ihan siihen milliin kiinni ja kyylätä niin intensiivisesti nuorten tyttöjen perseitä?
Niin ja tällä äijällä on ikää n. 40v +-5v.
Oksettava äijä...hyi helvetti!
Kyllä sitä itellä menee kanssa vähän keskittymiskyky jos salille tylee tiukoissa trikoissa joku syötävän näkönen tytteli...Mutta sellaset pitää koittaa sulkee pois mielestäj a katsoa johonkin muualle parhaansa mukaan.
Itse myös kyylään (koitan jostakin syystä peitellä sitä kyllä parhaani mukaan) jonkun ison kaverin treenaamista ja koitan oppia siitä jotakin...
Pari kertaa olen käynyt kysymässä tekniikkaneuvoa kokeneemmilta etten riko heti paikkoja tekemällä ihan päin helvettiä.
Eipä siitä ole ikinä kukaan suuttunut ja olen saanut erittäin hyviä tekniikkaneuvoja ja vinkkejä aina kysyttäessä.:worship:
Onhan se niin että tosimiehet tekee eikä kysele...mut ehkä mä en oo sitten tosimies :)

Kyl ja tulee sitä ihekkin väkisin vilkaistua eri saleilla notta miten ne vakkarit on kehittyneet vaikka työsarjojen välissä tulisikin tuijotettua tyhjyyteen.
Eikä muiden kyyläys häirihe mutta eilen kun olin taas pienemmällä salilla ja tein kohautuksia niin tuntui kaik tuijottavan, yksikin tyyppi tuli toisesta huoneesta istumaan pohjelaitteeseen.:evil:

L0b0 sanoi:
Kyllähän noita naisia tulee kyylättyä. Yleensä vielä siihen asti, kunnes ne huomaa ja sitten hävettääkin. Minkäs teet, kun ei silmiä irti saa :kuola: :kuola: :kuola:

Mua ei kukaan onneksi kyylää. Paitsi muuan vanha homopappa joka on muutenkin vähän pipi päästään ja kyylää kaikkia muitakin. Sitä ei voi laskea..

Sillä salilla missä käyn, on myös vanhemman oloinen äijä kuka varmasti on GL (gaylord). Ettei reenattas samalla salilla..
Siihen malliin vaahdottaa aina nivusiaan kun oon sattunu samaan aikaan suihkuun. Ja kyylää aina! Mitä tahansa teet, niin se jonkun peilin kautta kattoo. Mukava ja ystävällinen tyyppi se on mutta miks pitää kyylätä?? :urjo:

Hyviä naisia siellä kyllä pyörii, emmä niitä kyttää mutta on sattunu jokunen pakara joskus silmään :nolo:

työpaikan salilla käyvistä ihmisistä on miehiä n.90% ja naisia ne loput 10%. kukaan ei pahemmin kyttäile toisiaan paitsi peilinkautta ehkä mutta sekin on todella huomaamatonta.

mutta tämä yksi nainen..hän tulee salille tekee yleensä jalat kolmessa eri koneessa ja lopun aikaa venyttelee..ja kukaan EI VOI olla huomaamatta..joka venytyksen jälkeen hän katsoo ympärillee et kattooko kukaan kuinka notkee hän on perä pystyssä..

muutaman kerran on ärsyttänyt tosi paljon ku jos oon esim tehny käsipainoilla jotain ja pistäny ne hetkeks maahan, käynyt vaikka juomassa ni eiköhän tämä tapaus ole ottanut juuri ne käsipainot maasta ja aloittanut oman. ei siinä mitää jos tämä tapahtuisi vahingossa, eihän ne ny mun painoja ole, mutta kun tää sama on joka laitteella..hänen on heti tultava samalle ja tehtävä mahdollisesti isommilla painoilla mutta vähintään samoilla..ja kaamea kyttäys aina..

Mä oon varmaan itse kyylä :rolleyes:
Mulla on tapana liikkeiden/sarjojen välissä välillä "katsella tyhjyyteen", ja jos joku sattuu siinä samassa suunnassa treenaamaan, niin varmaan luulee että mä kyylään. Tosiasiassa mä en sellaista kyllä harrasta.

Mä en ole kyyliä kauheasti huomannut, vaikka meidän salin käyttäjäkunta on lähinnä sellaisia tavallisia, keski-ikäisiä kuntoilijoita.

Mike sanoi:
Eipä siinä pahemmin mitään palaveria pidetty, tuokio kesti volyymitreenin tauon verran. "Saanko kysyä tyhmän kysymyksen, seurusteletko sä?", "en seurustele", "no jos mentäis joku kerta leffaan", "sopii". Ja sitten takaisin prässin ääreen.

Kyllähän salilla tulee joskus juteltua tuttujen kanssa, mutta olen huomannut asian:

keskustelu tuttujen kanssa on suoraan verrannolinen treenitehon laskuun

Nopeata toimintaa näytti olleen. ;)

Ja tuo treenitehon lasku suhteessa lässytyksen määrään pitää 100% paikkansa ja olen sen itsekin huomannut. Samat sarjat ja toistot teen, mutta treenit venyy jos muutama tietty tyyppi salilla on. Yksi pakkistakin lukeva kerran tokaisi, että "Timban kanssa menee aina nämä treenailut paskanjauhamiseksi". Nooh, sou not kuhan patti kasvaa. :D

Täältä ilmoittautuu yksi kyylä. Minä ainakin, nyt ja jatkossa, seuraan mitä salilla tapahtuu sarjojeni välissä. En tuijota nollat taulussa ja kuola poskella ketään mutta saatan seurata muiden treenejä (hienovaraisesti). Varsinkin silloin tulee seurattua, kun joku treenaa todella kovaa (tai toisaalta päin mäntymetsää). Varsinkin oikeasti kovaa treenaavat naiset saattavat joutua kyyläykseni kohteeksi. Eivät kuitenkaan niin kovin yleinen näky ole, joten ne harvat laittavat pienen ihmisen ihmettelemään. Pahoittelen tätä ja suuri kunnioitus heitä kohtaan. :nolo:

En suostu tuijottamaan lattiaan tai seinään!

Löytyy. mm.yksi niin psykoottisen oloinen muija, että huh huh...
edit. ja salina Töölö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom