Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mxm sanoi:Kyllähän niitä kyyliä löytyy ja kyylään aina itsekin jos en parempaa tekemistä keksi. Ihan mukavahan se on katella kun ihmiset tekee sarjojaan, siinä voi oppia samalla jotain uuttakin tai saada vaihtoehtoisesti hyvät naurut:D
Mniska sanoi:ja kyllä salin vakkareita tarvii kyylätä ja varsinkin omaa kokoluokkaa olevia, niin voi hiukan vertailla mites kehitytään. ja mahtaako se vakkareitten kanssa keskustelu/kaveeraus enää olla edes kyttäystä.
TRENT sanoi:Ehkä kyylään, ehkä en. Ehkä on kyylätty, ehkä ei. Eipä tuo haitta mitenkään. Johonkihan sitä on ihmisen katsottava.
Kaminari sanoi:En minä ainakaan salilla ole tekemässä kavereita tahi juttelemassa ihmisille joita en tunne. Jo moikkaaminen tuntuu hölmöltä. Nykyään onkin kyllä helppo kun päätin ruveta iltareenaajaksi. Jos siitä tulee joku pop-ilmiö, painun salille 5 aikaan aamulla.
Jukkah sanoi:Samoilla linjoilla trentin kanssa. Itseäni ei ainakaan haittaa vaikka joku kyyläileekin.
Jonnekkin salilla pitää katsoa... vai pitääkö aina kyylätä lattiaa ja seiniä.?
Ja vältellä kaikenlaisia silmäkontakteja.
ps. Ja jos joku kyylää niin antaa kyylätä ei sen pitäis elämää kaataa.
Ei siinä pahaa ole . Ite vaan nimenomaan otan tän "zombi" lookin treenatessa. Se on valintakysymys ja auttaa keskittymisessä. Jos alan vilkuilla ja katsella jokaista silmiin, herpaantuu harjoittelu. Näin siis mulla.ZweCCo sanoi:No ainakin tuolla salilla missä minä käyn niin tosi monet kyylää. Minäkin monesti ja monesti muut minua. Mikäs siinä on vikana? Miks ei muka saisi katsoa? Ei luulisi että katselussa mitään pahaa on.
Hyvin pitkälti oon samaa mieltä kun timba. Sekin vielä sitten että nämä jotka ei tykkää kyyläämisestä niin eivät taida itse kyylätä ikinä? Tuolla salilla huomaa niitä jotka kulkee ihan lasittunein silmin että eivät vaan katsois ketään ja niillä on se sama ilme muuallakin jos näkee. Eivät katso yhtään ketään tai minnekkään päin vaan pelkästään eteenpäin ihmeesti tuijottaen kun jotku zombit.
Inkeri sanoi:Oon muuten miettinyt tätä monta kertaa et mitä siellä salilla pitää vahdata (puolin jos toisin)? Miten siellä on edes aikaa siihen toisten treenien seuraamiseen..saati ylenmääräiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen. Kun jokainen keskittyis omiin sarjoihinsa niin hyvä olis. Pahana päivänä olis varmaan syytä ottaa ne treenit klo 6 aamulla tai 22 illalla ja sais puhista ihan ypösenyksinään :D
Mniska sanoi:no sä et kavereita vissiin kaipaa, punttis kaverit on kivoja, löytyypähän aina puheen aihetta.