Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä noi kyylääjät muuten haittaa, mut joskus kun treeni menee huonosti niin sillon vois olla kyyläämättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myönnän kyyläyksen. Kyylään niitä, jotka treenaa päin helvettiä ja niitä jotka ovat kovassa kunnossa. Mut mä olenkin ovela kyylä: mä kyylään huomaamatta, kuten kaikki kyylät varmaan omasta mielestään.

Kyllähän noita naisia tulee kyylättyä. Yleensä vielä siihen asti, kunnes ne huomaa ja sitten hävettääkin. Minkäs teet, kun ei silmiä irti saa :kuola: :kuola: :kuola:

Mua ei kukaan onneksi kyylää. Paitsi muuan vanha homopappa joka on muutenkin vähän pipi päästään ja kyylää kaikkia muitakin. Sitä ei voi laskea..

Treenaan ite kolmessa eripaikkaa, Joko kaupallisella salilla jossa riittää töllääjiä tai sitten koulun sali jossa on aina yks tukevahko ja laiheliini ulkoasuissa ja aina katsomassa paikalla kun nostan penkkiä eikä ne tee mitään muuta välillä hieman ärsyttää ne kaks :S Kolmas paikka jossa käyn yksityinen ja siellä treenaa vain 6tyyppiä ja 3 niistä on mun hyviä kavereita ettei haittaa.:rolleyes:

ei kyylissä mitään, mutta todella pahasti pistää ärsyttämään sellaiset vanhan parrat, jotka tietävät kaiken treenistä ja ovat siitä vielä niin varmoja että kokevat voivansa neuvoa ketä tahansa (nuorenpaa) missä tahansa asiassa, ja vielä esim kesken sarjan!
Vielä kun kyseessä on sellanen setä joka on hankkinut kaiken "tietonsa" luulojen ja kuulopuheiden kautta.

mxm sanoi:
Kyllähän niitä kyyliä löytyy ja kyylään aina itsekin jos en parempaa tekemistä keksi. Ihan mukavahan se on katella kun ihmiset tekee sarjojaan, siinä voi oppia samalla jotain uuttakin tai saada vaihtoehtoisesti hyvät naurut:D

toi on ihan totta, kyylääminen on suositeltavaa. voi oppia lisää liikkeitä ja liikkeistä.
ja kyllä salin vakkareita tarvii kyylätä ja varsinkin omaa kokoluokkaa olevia, niin voi hiukan vertailla mites kehitytään. ja mahtaako se vakkareitten kanssa keskustelu/kaveeraus enää olla edes kyttäystä.

Treenaan lähes aina klo 6 aikaan aamulla ja silloin salilla ei ole ketään. Välillä ruuhkaisempana aikana treenatessani jotkut kyyläävät joko suoraan tai "ovelasti" peilien kautta. Oman salin kyylääjät on yleensä sellaisia vähän vanhempia naisia, jotka polkevat kuntopyörää ja kattovat kun mä teen naama punasena kyykkyä tai jotain muuta. Eipä tuo suuremmin häiritse. Ajatelkoon mitä ajattelevat..
Täytyy myöntää että joskus tulee itsekin seurattua jonkun ison mörön treeniä sarjojen välissä.

Mä "kyylään" jos on joku kova treenaaja samaan aikaan salilla.. lähinnä kai yritän oppia jotain ja ihan uteliaisuudestaki tietty..:rolleyes:

Meah..
naistensalilla on viel se, että naiset tunnetusti kyylää ihan avoimesti toisiaan, eikä edes yritä peitellä uteliaisuuttaan niinku miehet (kai?).. mut kyl siihen tottuu aika nopeesti:D

Mniska sanoi:
ja kyllä salin vakkareita tarvii kyylätä ja varsinkin omaa kokoluokkaa olevia, niin voi hiukan vertailla mites kehitytään. ja mahtaako se vakkareitten kanssa keskustelu/kaveeraus enää olla edes kyttäystä.

En minä ainakaan salilla ole tekemässä kavereita tahi juttelemassa ihmisille joita en tunne. Jo moikkaaminen tuntuu hölmöltä. Nykyään onkin kyllä helppo kun päätin ruveta iltareenaajaksi. Jos siitä tulee joku pop-ilmiö, painun salille 5 aikaan aamulla.

TRENT sanoi:
Ehkä kyylään, ehkä en. Ehkä on kyylätty, ehkä ei. Eipä tuo haitta mitenkään. Johonkihan sitä on ihmisen katsottava.

Samoilla linjoilla trentin kanssa. Itseäni ei ainakaan haittaa vaikka joku kyyläileekin.

Jonnekkin salilla pitää katsoa... vai pitääkö aina kyylätä lattiaa ja seiniä.?:eek:
Ja vältellä kaikenlaisia silmäkontakteja.

ps. Ja jos joku kyylää niin antaa kyylätä ei sen pitäis elämää kaataa.

Kaminari sanoi:
En minä ainakaan salilla ole tekemässä kavereita tahi juttelemassa ihmisille joita en tunne. Jo moikkaaminen tuntuu hölmöltä. Nykyään onkin kyllä helppo kun päätin ruveta iltareenaajaksi. Jos siitä tulee joku pop-ilmiö, painun salille 5 aikaan aamulla.

no sä et kavereita vissiin kaipaa, punttis kaverit on kivoja, löytyypähän aina puheen aihetta.

Rae: Niimpä näin.:) Olinkin just kirjottamassa että vaikka käyn tosiaan naisten salilla missä ei käy miehiä niin silti kyyliä löytyy:D Ehkäpä johtunee nimenomaan siitä. Naiset katsovat toisiaan avoimemmin.

Itseäni ainoastaan ehkä häiritsee hieman miesten kyyläily(sori guys:D), erityisesti kylläkin vanhojen pappojen. Joskus myös naisten, koska naisista ei oikeen nää, katsooko ne sua pahalla vai ei, ne vaan katsoo. Ilme värähtämättä.

Ompas paljon kyyliä, kun joku tunti sitten tän topiikin perustin ja nyt jo 4 sivua ihmiset kirjoittanu että kyyliä löytyy ja se on ärsyttävää:lol2:

Kyylään ja on varmaan kyylätty. omaa treenikaveria en kyylää. Isompia karjuja tulee kyylättyä ja vakoiltua treenityyliä. jos vaikka kasvais.

En näe pahana asiana jos tekee vaivihkaa ja huomaamattomasti. toinen asia sitten on jos tuijottaa kokoajan ja vieressä.

Jukkah sanoi:
Samoilla linjoilla trentin kanssa. Itseäni ei ainakaan haittaa vaikka joku kyyläileekin.

Jonnekkin salilla pitää katsoa... vai pitääkö aina kyylätä lattiaa ja seiniä.?:eek:
Ja vältellä kaikenlaisia silmäkontakteja.

ps. Ja jos joku kyylää niin antaa kyylätä ei sen pitäis elämää kaataa.

Samoilla linjoilla minäkin. Jos joku ei katsetta kestä, niin painukoot jonnekin kellariin treenaamaan. Tottakai jokainen terve mies katsoo jos kaunis nainen treenaa, mutta joku roti tietenkin tässäkin on oltava, ettei nyt kuola suunpielistä valuen silmät puoli metriä päästä irti tuijoteta.

Ja kyllä mäkin tsekkaan jos joku tekee vaikka mulle tuntematonta liikettä tai jotain muuta erikoista. Samoin jos salilla treenaa joku uusi kovempikuntoinen kaveri, niin totta hitossa pitää vähän tsekkailla miten se treenailee.

Jos tällaista ei kestä, niin sitten kaupallinen sali on väärä paikka treenata.

No ainakin tuolla salilla missä minä käyn niin tosi monet kyylää. Minäkin monesti ja monesti muut minua. Mikäs siinä on vikana? Miks ei muka saisi katsoa? Ei luulisi että katselussa mitään pahaa on. :)

Hyvin pitkälti oon samaa mieltä kun timba. Sekin vielä sitten että nämä jotka ei tykkää kyyläämisestä niin eivät taida itse kyylätä ikinä? Tuolla salilla huomaa niitä jotka kulkee ihan lasittunein silmin että eivät vaan katsois ketään ja niillä on se sama ilme muuallakin jos näkee. Eivät katso yhtään ketään tai minnekkään päin vaan pelkästään eteenpäin ihmeesti tuijottaen kun jotku zombit.

Oon muuten miettinyt tätä monta kertaa et mitä siellä salilla pitää vahdata (puolin jos toisin)? Miten siellä on edes aikaa siihen toisten treenien seuraamiseen..saati ylenmääräiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen. Kun jokainen keskittyis omiin sarjoihinsa niin hyvä olis. Pahana päivänä olis varmaan syytä ottaa ne treenit klo 6 aamulla tai 22 illalla ja sais puhista ihan ypösenyksinään :D

ZweCCo sanoi:
No ainakin tuolla salilla missä minä käyn niin tosi monet kyylää. Minäkin monesti ja monesti muut minua. Mikäs siinä on vikana? Miks ei muka saisi katsoa? Ei luulisi että katselussa mitään pahaa on. :)

Hyvin pitkälti oon samaa mieltä kun timba. Sekin vielä sitten että nämä jotka ei tykkää kyyläämisestä niin eivät taida itse kyylätä ikinä? Tuolla salilla huomaa niitä jotka kulkee ihan lasittunein silmin että eivät vaan katsois ketään ja niillä on se sama ilme muuallakin jos näkee. Eivät katso yhtään ketään tai minnekkään päin vaan pelkästään eteenpäin ihmeesti tuijottaen kun jotku zombit.
Ei siinä pahaa ole :) . Ite vaan nimenomaan otan tän "zombi" lookin treenatessa. Se on valintakysymys ja auttaa keskittymisessä. Jos alan vilkuilla ja katsella jokaista silmiin, herpaantuu harjoittelu. Näin siis mulla.

Inkeri sanoi:
Oon muuten miettinyt tätä monta kertaa et mitä siellä salilla pitää vahdata (puolin jos toisin)? Miten siellä on edes aikaa siihen toisten treenien seuraamiseen..saati ylenmääräiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen. Kun jokainen keskittyis omiin sarjoihinsa niin hyvä olis. Pahana päivänä olis varmaan syytä ottaa ne treenit klo 6 aamulla tai 22 illalla ja sais puhista ihan ypösenyksinään :D

No vaikka pyrin kovaa treenaamaankin, niin mulle sa sali on myös sosiaalisen kanssakäymisen paikka ja sieltä kautta on monta hyvää ystävyyssuhdetta solmittu. Eli jos ei ehtisi huomaamaan muita, ei tätä olisi tapahtunut.

Etkös sinä ja Mikekin tavanneet salilla? Eli on vähän ehditty tekemään muutakin kun puhisemaan ja ähisemään tangon alla. ;)

Varsinaista kyyläämistä en oo havainnu, mutta kyllähän kaikki, myös minä, vilkuilee toisten treenejä tauoilla. Tosin mä en kehtaa hirveesti naisia tuijotella :nolo: .

Toissa treeneissä oli pieni poikkeus:
Eräänä muuten rauhallisena iltapäivänä salille pöllähti yhtäkkiä luokallinen 7-luokkalaisia tyttöjä. Hirvee hälinä heti päällä, mutta hetken päästä opettaja tuli paikalle ja alkoi näyttämään tytöille laitteita ja suoritustekniikoita. Alotin sitten prässisarjan, mutta heti muutaman toiston päästä opettaja tokas: "Tässä näättekin sitten hyvin, miten jalkaprässiä tehdään plaaplaa...". Lopun sarjan sitten suoritinkin tusinan verran 13 kesäsiä tyttöjä ympärillä. Elämäni pisimmän sarjan lopetuksen kruunasi vielä kysymys "paljon tos oikeen oli painoa?".

Siinä teille kyyläämistä.

Mniska sanoi:
no sä et kavereita vissiin kaipaa, punttis kaverit on kivoja, löytyypähän aina puheen aihetta.

En kyllä ole oikein sosiaalinen tyyppi. Ei se sitä tarkota tietenkään ettenkö ymmärtäis jos jotkut siellä jutustelee ja ei se todellakaan mitään kyyläystä olekkaan. Mulle salillakäynti on nimeomaan se millon koitan sulkea kaiken muun pois. Välillä huonolla menestyksellä, niinkuin tossa aiemmin jo mainitsinkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom