Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Omalla salilla on ainakin joku vitun soija/lisäravinne mummo joka syöksyy aina samaisesta soutulaitteesta ja alkaa paasaamaan/kauppaamaan jotain saatanan soijajyviä:evil: Olihan ne ekat kaks kertaa ihan "kiitos tiedosta" kokemuksia mut loput kymmenen kertaa vituttaa aina vaan enemmän
"sie kun teet noe mahtavilla painoilla nii varmasti tartteet lisäravinteita"
joo-joo saatana ymmärretty on:evil:
Helvetin kaupparatsut:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SavonPoika sanoi:
paitsi kerran ärsytti kun yks isomahanen rhp kyyläs muita aina (kovanluokan)suorituksensa jälkeen.

Juuri nämä apinat:david: !
Viime kesänä olin tekemässä jalkatreeniä, vieressäni pari keski-ikästä KEKEÄ treenas penkkiä, kauhee mulkoilu aina "muka kovien" sarjojen välissä ja omien epäkehittyneiden hauiksiensa vertailu..kun he jossai välissä olivat päässeet koviin ykkösiin ja itse olin päässyt treenini loppuun niin päätin näyttää näille apinoille..
Kysyin treenini lopuksi näiltä hepuilta että voisinko ottaa yhden "kevyen" sarjan, lupa heltis ja luulivat varmaan että nappaan kiekkoja pois, nej, pistin 40kg lisää ja nappasin 6x. Kiitin, lähdin ja jätin rojut tankoon...

Tampereen powerhousella nuori tumma jätkä... Reenas viimeks eilen. On sitten niin vitun kyylä kun olla voi:curs: Hieman pistää vituttaan kun näkee sen tyypin.

Mä kyylään tyttöjä kun mä tykkään niistä ja sit mä kyylään miehiä jos niillä on isommat lihakset kuin mulla :kade:

Minä kyylään kyllä ehdottomasti..:rolleyes: ....kyyläyksen kohteen on oltava yli 100kiloinen ja helvetin isoja rautoja liikutteleva mies...

ei oo kyyliä ja voin sanoa että on oulun ainoa sali missä ei kyylätä, onneksi.

Missukka sanoi:
Olen kai sitten niin hemaiseva tai sitten aivan kamala. Tai sitten ne on jotain pakkislaisia, jotka epäilee minua pakkislaiseksi...

No et sinä ainakaan se kamala ole. Ehkä se johtuu siitä kun tollanen pienikokonen (siis pituudeltaan) tytöntyllerö touhuaa siellä salilla sen näköisenä että hommassa on tekemisen meininkiä, se vaan näyttää niiiiin söpöltä! :haart:

Niin, minä en siis ole ollut mikään kyylä, kai. :D

Sepi80 sanoi:
No et sinä ainakaan se kamala ole. Ehkä se johtuu siitä kun tollanen pienikokonen (siis pituudeltaan) tytöntyllerö touhuaa siellä salilla sen näköisenä että hommassa on tekemisen meininkiä, se vaan näyttää niiiiin söpöltä! :haart:

Niin, minä en siis ole ollut mikään kyylä, kai. :D

Nyt kyllä olet erehtynyt henkilöstä, jos kuvittelet tietäväsi minut :love: Luultavasti... :jahas:

Ite usein salilla ollessa istun paikallani ja tuijotan johonkin kiintopisteeseen kauan kun mietin jotain ja se saattaa näyttää muitten silmiin kyyläykseltä vaikka en tosiassa ees huomaa mitä edessäni tapahtuu..

Missukka sanoi:
Nyt kyllä olet erehtynyt henkilöstä, jos kuvittelet tietäväsi minut :love: Luultavasti... :jahas:

Käsittääkseni en, vaikka et enää Fittarilla käykään..:D

On tämä hauskaa kiusata toista..:lol2:

kyllä löytyy useitakin.. paikalla on aina n. 5 about 15v jannua jotka lopettaa aina omat tekemiset ja keskittyy kyyläämään toisia jos joku tekee vähänkin isommilla raudoilla

Onhan niitä, paras on sellanen noin 50-vuotias mies jolla on verkkarit kainalossa ja joka menee naisten viereen kyyläämään. Tänään sille sitten tais sitten joku enemmänkin treenannut nainen jotain tokaista kun lähti ukko hyvää vauhtia toiseen päähän salia. :D

Treeniasenteesta päätellen tämä naishenkilökin lukee pakkista. :)

Vakiokävijät ketkä on mun salilla voi toimia varmistajinakin, koska ei se mikään major's tai golden's sali ole missä ihmiset on katkeria kusipäitä, että kaikki vähän kyylää kaikkia ja kannustaa, ihan hyvä on, ei voi olla liikaa tuttuja salilla, koska on aina hyvä kun on joku joka osaa varmistaa. Ei tarvitse olla mykkä tiukkapipo.

Entisellä salilla oli joku ihme tyyppi, joka hymyillen katso jokasen muun treenaajan ilmeitä. Kyllä ne jotkut osaa sitten olla dorkia :david:

Sepi80 sanoi:
Käsittääkseni en, vaikka et enää Fittarilla käykään..:D

On tämä hauskaa kiusata toista..:lol2:

No voihan perse! Mistä minut muka tunnistetaan??? Ja mie en tiijä mitään mistään... :jahas: Uskallankohan edes tulla ensi kesäksi Fittarille treenaamaan, kun joudun vaihoharhaisena kyttäämään kaikkia ihmisiä...
:D

Kovarääpäle sanoi:
Vakiokävijät ketkä on mun salilla voi toimia varmistajinakin, koska ei se mikään major's tai golden's sali ole missä ihmiset on katkeria kusipäitä, että kaikki vähän kyylää kaikkia ja kannustaa, ihan hyvä on, ei voi olla liikaa tuttuja salilla, koska on aina hyvä kun on joku joka osaa varmistaa. Ei tarvitse olla mykkä tiukkapipo.

Ei hassumpaa tuotosta, kyllä äikänmaikka on varmasti ylpeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom