Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole salilla kyyliä mutta sen yläpuolella kyllä asuu sellainen ei syntyperäinen Suomalainen jolla elämän tehtävänään vahtia salin käyttöä ja sieltä kuuluvaa ääntä. On parikin kertaa jo meinannut palaa hihat tuohon sankariin. Viimeksi kun olin sunnutaina ennen klo12 treenaamassa niin äijä oli sitä mieltä että en kunnioita häntä kun olen siellä ja treenistä tulee ääntä joka häiritsee sitä kotonaan. Tehtiin noin 5000e äänieristys remontti salille tuossa joku aika sitten ja nyt on hieman vähentynyt sen äijän meuhaaminen mutta varsin tarkkaan vielläkin aina kyttää...no jospa joku losauttas sitä otsaan joku kerta jollakin käsipainolla:curs:

No kaupallisella salilla en seuraa muita niin että olisin huomannut että kyttääkö joku tai ei. Itsellä kyllä joskus saattaa katse pysähtyä johonkin neitokaiseen:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei varsinaisesti kyylä mutta: Kerran erehdyin pyytämään yhtä äijää varmistamaan kyykkyä... Siitäkös se innostui ja on nyt joka *elvetin kääntessä "auttamassa".. Viimeksi kun tein penkkiä ja yritin alussa hakea vähän lämpöä (50kg rautaa) niin eiköhän tää hattivatti tule siihen huutamaan "Vielä menee, vielä menee!!".. No voi sun saatana...

Kyllähän sitä vahingossa aina tulee kyyläiltyä. Vaikka kuinka yrittää vältellä kyyläilyä ja keskittyä olennaiseen, niin eiköhän sitä taas huomaa tuijottavansa jonnekin missä on muita ihmisiä. Tosin eipä se katse kenkien kärjessä kulkeminenkaan häävin näköistä ole.

Meikäläisen salille joku katsoo aina vuorenvarmasti kun teen olankohautuksia.

Ei ne kohautukset nyt niin ihme liike ole, taikka sitten ne on niitä pöljiä jotka luulee että, kohautuksilla tulee heti ja välittömästi hirviömäisen epäluonolliset epäkkäät. Tiedä häntä.

Tähtityttö sanoi:
Tunnustan!
Olin itse tänään kyylä.
Mutta oli vaan pakko, kun kerrankin oli joku toinenkin kovaa treenaava nainen salilla samaan aikaan!

Perkele, kyyläsitkö mua?????:jahas:

Mua kyylättiin tänään sitten koko vuoden edestä! Mikä mussa on vikana?? Älkää kyylätkö muaaaaaaaaaa:wall: Sanoin aikasemmin mun kaverille et mua kyylätään aina, mistköhän se johtuu? sit se vaa tänään et meah hei, toi nainen tuijotti sua ihan taukoamatta kun treenasit. Ja näin sne itekin peilistä! Tuijotti vaan! Ja sit kaks 17-20v muijaa kyyläs kokoaika, ja sit viel se toinen sano sille toiselle jotain. Ja sit ne loput 8 ihmistä kyyläs kans:curs: Vittu menee hermot. Perkele. Lopettakaa toi kyyläminen saatana, jos on asiaa niin tulkaa rohkeasti juttelemaan tai sanomaan se! Kun ei tällästä jaksa..! Tai sit mä vaan treenasin niin kovaa ja hyvin ja olin niin täydellisen näkönen et niit vitutti.:whip: Tai sit en:D ahahha.

Niin tykkäänki, JOS Kyyläys on hetkittäistä, mutta kunnon tuijotus on ärsyttävää!

Meah sanoi:
Niin tykkäänki, JOS Kyyläys on hetkittäistä, mutta kunnon tuijotus on ärsyttävää!

pistä :kuvia: niin voidaan arvioida miks ne sua kyylää :) kyllä mäki kyyläisin jos joku mun ikänen tyttö kävis salil :kuola:

En mä uskalla. :D Eikä se mitenkään asiaan auta, ei se kyyläys lopu sillä kuitenkaan;)

Meah, jos haluat, että me ei kyylätä sua, älä pidä niitä tiukkoja ihonmyötäisiä treenivaatteita. :)

Mr.Referee sanoi:
Tänään kaikki kyyläs ku tein vinopenkkiä käsopainoilla. mut ne oli kaikki vanhoja miehiä...

Kyllähän ison miehen reenejä joka tekee isoilla painoilla pitää kyylätä. ;)

Kyylää tai ei, so not. Vähän aikaa sitten tosin yksi homo veti vähän yli. Tein latseja koneessa ja siinä vastapäätä on peckdeck, siis ihan vastapäätä, n. 1.5m päässä. Se oikein odotti että aloitan sarjan ja hyppäs siihen ja normaalisti se ei ähki eikä puhki mihinkään suuntaan mutta nyt hirveä ähinä päälle, ja tuijotti mua suoraan silmiin. No sai onneksi aika tajuttomat agret ja tuli uus ennätyssarja. Silti oikeesti vitutti koko lopputreenin ajan.

Jos nyt joku väittää että tuo ei ole ärsyttävää, niin otan siitä äijästä kuvan ja laitan tänne, ja voin vakuuttaa, että te ette halua sitä.

Snoopie sanoi:
Meah, jos haluat, että me ei kyylätä sua, älä pidä niitä tiukkoja ihonmyötäisiä treenivaatteita. :)

Kylläpäs pidän mutta ongelmana ei olekaan miehet. Niitä kun ei käy meidän salilla;)

Ja D: Sen takia, koska se antaa vaan vähän puhtia treeniin.

Meah sanoi:
Ite kyylään kun mua kyylätään.

En kyylää, korkeintaan tarkistan perät hyvännäköisiltä naisilta. Mielestäni raja kulkee siinä ettei jää tuijottamaan vaikka olisi minkälaiset muhkut näytillä. Kyllä katsoa saa kunhan ei rupea kyyläämään.

Ja ei, vaikka olen käynyt vuosien varrella lähemmäs 10 eri salilla niin eipä siellä ole näkynyt ammattikyylääjiä laisinkaan. Tai sitten ne tekee sen niin taitavasti peilin tms. kautta ettei tällainen tavis huomaa mitään. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom