Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Missukka sanoi:
No voihan perse! Mistä minut muka tunnistetaan??? Ja mie en tiijä mitään mistään... :jahas: Uskallankohan edes tulla ensi kesäksi Fittarille treenaamaan, kun joudun vaihoharhaisena kyttäämään kaikkia ihmisiä...
:D

Noh, minä nyt vain päättelin. Ja oikeesti, ei siellä montaa kovaa treenaavaa naista kuitenkaan käy.
Mulla ei ole ongelmaa että joku tunnistaisi, yleensä pakkiksen tyypit ovat käsittääkseni isoja..:itku: Tosin ei tässä oo aikoihin veri suussa maistunukaan reenaillessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ite kyylään jos joku on tod kuosissa, etenkin jos on naispuolinen, ajattelen , että voi piru miksen minä ole tuon kokoinen?! en tietty kyylää silmämunat kovana. jos joku on tullu salille kyyläämään ihmisiä niin siitä vaan, meidän salilla ei tietääkseni ole kovinkaan paljon sellaisia ja hyvä niin.

Meidän salilla käy n. 40v mies ja se kyttää. Silleen inhottavasti. Hyi. :(

Täytyy myöntää, et perät tulee tsekattua (jos hyvät), mut eihän sitä herrasmiehenä viitsi enempää tuijotella..

Kyllä sitä aina niitä kyyliä löytyy, mutta ei se enään häiritte. Alussa kun oli vain vähän kulkenut salilla se ahisti, mutta kaikkeen tottuu..:D

Meidän salilla tulee kyyläiltyä väkisin silloin, kun lihatiski kokoontuu. On meinaan sen verran hyvän näköistä lihaa liikkeellä, että tarvitsee tarkistaa perät useampaan otteeseen.:kuola:
Silloin kun itse alottelin niin tuppas kaikki vakio bodarit kyläämään et mikä kynis toi on, mutta nykyään antavat vain hyviä neuvoja, sekä auttavat paskanjauhannassa.:D

Meiän salilla en oo kertaakaan nähny naista :D
Aika tyhjää siellä muutenkin on.. Kaveri valittaa, että yks vanha pappa kyylää sitä aika intensiivisesti :D

Meillä päin kun sattuu olemaan lentopalloilu isossa roolissa, niin salilla käy noita naispuoleisia 16-30v tytteleitä treenaamassa.
Ilo on katsella kun treenailevat sitten niissä mustissa tiukoissa pelihousuissaan:kuola: :kuola:
(Voin sanoa, että silloin kun salilla on näitä palloilijoita, niin lähes 99% salin miehistä on kyyliä ja ovatkin pahoja sellaisia. Tuo 1% sitten keskittyy omaan suoritukseensa, mutta sen jälkeen liittyy taas tuohon kyyläporukkaan)

Sarjojen aikana tuijotan silmät tapilla jotain kärpäsenpaskaa seinällä autuaan tietämättömänä kyylääkö joku. Sarjojen välissä en ole pahemmin kyyläilyä huomannut, joskus jotain pientä. Itse kyllä sarjojen välillä kyylään jos lähimaastossa on hyvät kumpuilevat maisemat laaksoa ja kukkulaa ja tämä maisema keskittyy omiin puntteihinsa eikä huomaa minua.. kun kunnon lihaksissa ja siinä tekemisen meiningissä nyt vaan silmä lepää. Koettakaa pojat kestää. Toinen mitä katson on se, että mitä helv... toi tekee, alottelija kun oon enkä oikeen tiiä mistään mittään.

Itsellä tulee välillä väkisinkin kyylättyä, varsinkin kun Körmy (#1,#2 tai #3) on salilla. Körmyt ovat naisia, jotka ovat isoja... Varsinkin ykkönen on komia ilmestys, mavettaa varmasti vähintään saman verran tai enemmän kuin keskiverto kävijä, kyykystä en tiedä kun en ole nähnyt jalkapäivänä, ja selkä on iso kuin..Mastodontti. :)

meidän salilla ei tarvii kyyliä miettiä koska ehkä kerran vuodessa meitä on enemmän kuin kaks mut meidän sali onkin todella idyylinen se on koulun vanha väestösuoja maan alla eikä sinne kukaan uskalla tulla. kerran siellä kävi yks kunnan täti tarkistus reissulla ja totes HYVI SELKEESTI ETTEI SITÄ VOI SANOA KUNTOSALIKSI VAAN SE ON PUHDAS PUNTTISALI:D

on siellä joskus 70-80 luvulla piipahtanut sm tason nostajiakin (älkää kysykö nimiä kun enää muista)
:thumbs:

"Joo tiedetään että siellä on poika jolla on ihanat luonnonkiharat, mutta jos vain treenataan!"

Kukahan lie. :lol2:

Eipä tuota reenatessa sen kummemmin huomaa kyylääkö joku vai ei ja loppuen lopuks aika sama kun keskittyy siihen omaan tekemiseensä.

en kyllä huomaa/ole huomannut kyylätäänkö minua,itse en taida kyylätä,sitä on sen verran psykoosissa jos on hyvä reeni menossa...täytyy tarkkailla kyylätilanne huomenna:D

Mä kyylään ainaki! Just eilen oli yks mimmi sopivasti mun takana jolla oli upeat latsit ni kattelin sen sarjaa ja mitä sillä oli pakassa. Oon utelias...

Yritän olla kyyläämättä, mutta mihin sitä nyt silmänsä pistäisi, noloa koko ajan aivan zombienakaan olla. Joskus kyllä oikeasti kovan sarjan jälkeen olen niin muissa maailmoissa, että oma äiti vois kävellä vastaan enkä huomaisi ;)

Mun salilla ei ole ainakaan pahoja kyyliä, se on sellainen iso, steriili ketjusali. Ihan sitä sellasta "oho, toi huomas että katon, ööh..." En kärsi, saa katsoa. Kyllä minuakin joskus kiinnostaa katsoa, jos esim joku tekee jotain liikettä todella hyvällä tekniikalla, jos vaikka oppisi jotain. Ja äh tunnustan, kyllä ne komeat miehet saattaa helpommin joutua katseen alle ;)

Duunin salilla sitten kaikki taas on niin tuttuja, ettei katsominen ole issue kun muutenkin jutellaan, treeni- tai työasiaa tai mitä milloinkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom