Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:Rae: Niimpä näin.
Itseäni ainoastaan ehkä häiritsee hieman miesten kyyläily(sori guys:D), erityisesti kylläkin vanhojen pappojen.
Onko tuo oma kuvasi avatarissa? Jos näin, niin saattaisinpa minäkin vilkaista, jos sut salilla näkisin... ;)ma_ria sanoi:Käyn pienellä salilla ja siellä treenaa yleensä ne samat tyypit aina. Eli ne on tottunu mun kovaan treenityyliin (jos nyt yleensä naisiin verrataan...). Mutta muutaman kerran olen sattunut menemään naisten vuorolla. Varsinkin keski-iän ylittäneet naiset katsovat huuli pyöreenä, kun väännän rautaa naama irvessä. Ajattelevat varmaan, et mikähän hormooninkäyttäjä toi on... Miehet ei niinkään kyylää. Ehkä nuoremmat pojat saattavat katella ja tytöt myöskin ja supittaa jotain toisilleen. Mutta ei se minua haittaa, toivottavasti oppisivat samalla jotain.
Mike sanoi:Eipä siinä pahemmin mitään palaveria pidetty, tuokio kesti volyymitreenin tauon verran. "Saanko kysyä tyhmän kysymyksen, seurusteletko sä?", "en seurustele", "no jos mentäis joku kerta leffaan", "sopii". Ja sitten takaisin prässin ääreen.
Nyt sanon kyllä pahasti, mutta menköön. City gymillä on yksi saatanan runkkari, joka ei tee ikinä yhtään mitään, se vain juttelee ja seurustelee salilla pitkin poikin. Mua vituttaa sen mopsin näköinen lärvi yli kaiken ja toivon että se jää auton alle tai jotain.
pexxi sanoi:Löytyy. mm.yksi niin psykoottisen oloinen muija, että huh huh...
edit. ja salina Töölö.
Baldrick sanoi:Sillä salilla missä käyn, on myös vanhemman oloinen äijä kuka varmasti on GL (gaylord). Ettei reenattas samalla salilla..
Siihen malliin vaahdottaa aina nivusiaan kun oon sattunu samaan aikaan suihkuun. Ja kyylää aina! Mitä tahansa teet, niin se jonkun peilin kautta kattoo. Mukava ja ystävällinen tyyppi se on mutta miks pitää kyylätä?? :urjo:
Hyviä naisia siellä kyllä pyörii, emmä niitä kyttää mutta on sattunu jokunen pakara joskus silmään
http://www.citygym.fi/SerialLoser sanoi:HOO!! Kiitti vinkistä!
Mikä on City Gym?
Tai missä se on?
Smart sanoi:Heh, en tunnusta:D !
Täytyy varmaan palata TG:lle kun siellä on vaan niin ihanaa. Käytiin viime lauantaina Jonna83 treenaamassa siellä ja tuli jotenkin niin kotoinen olo.
Laffer sanoi:Tähänkin on ratkaisuja.
1. Kerää jokinorsun massa
2. Jos et halua noudattaa kohtaa 1. ja niin elä käytä niitä kireitä toppeja/housuja jotka saavat useimmissa miehissä aikaan efektin, ei se koirakaan hännän heiluttamiselle mitään voi ;)
3. Vanhat (haisevat) verkkarit ja xl koon t-paita
4. Ei meikkiä/hajuvettä
Meidänkin salilla on eräs n. 50 vuotias vanha ulkomaalais-syntyinen mies joka näyttää aina juttelevan tyttöjen/naisten kanssa. Saattaisihan tuokin loppua jos joku 15v tyttö sanoisi suoraan päin naamaa että "PAINU V***UN PERVERSSI".
Niin itseäni ei pahemmin haittaa jos joku haluaa treeniäni seurata paitsi silloin jos ei saa mitään rautaa liikkeelle :itku:
sadisti sanoi:Onko tuo oma kuvasi avatarissa? Jos näin, niin saattaisinpa minäkin vilkaista, jos sut salilla näkisin... ;)
Missukka sanoi:Ei noita kyyliä suuremmin ole, pahimmaksi kyllä teilaisin itseni, mutta kyylään kyllä lähinnä noita kavereitani joten ei kai se nyt niin paha ole...
Missukka sanoi:Inhottavinta on kyllä jos joku oikeesti treenanneen ja treenaamisesta tajuava tuijottaa, silloin tulee heti mieleen että teenköhän mä nyt kaiken ihan päin persettä kun tuo tuossa töllöttää... Eipähän tuota kukaan kyllä ole mitään koskaan tullut sanomaan, joten mistäs sitä sitten tietää...