Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mimmit hei, miks teidän on aina laitettava ne kireimmät pöksyt jalkaan ja pyllisteltävä mun suuntaan? Lopettakaa se heti. Mä yritän reenata! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän niitä kyyliä riittää varmaan jokaisella salilla.

Meidän salilla on ainaskin paljon sellasia, jotka tuijottaa peilin kautta ovelasti tai sitten ihan suoraan.
Yleensä nää tuijottajat on sellasia 15-20v. kundeja tai sitten keski-iän ylittäneitä naishenkilöitä.

Varmaankin johtuu ihan siitä, että meikäläistä tuijotetaan, kun yritän treenata hieman kovempaa kuin sunnuntaitreenaajat ja pientä murinaa kuuluu välissä.(meidän salilla on tosi paljon näitä ns. sunnuntaitreenaajia, eikä paljookaan sellaisia josta näkis, että punttia on nostettu)
Voihan noi nuoremmat sällit tietysti kattoa ihan sitäkin, että miten ne liikkeet pitäis tehdä, kun ovat juuri itse aloittaneet saliharrastuksen. Parempi tosin olis siinä tapauksessa, että tulisivat ihan suoraan kysymään, jos haluaa neuvoja.

Vanhemmat naishenkilöt taas kattovat jotain ihan muuta, kuin miten ne liikkeet tehdään. Niitä sattuu kiinnostamaan ihan muut asiat kuin treenit tai kyllähän niitäkin "treenit" kiinnostaa, mutta ihan toisessa paikassa..:rolleyes:

Meidän salilla käy paljon vanhoja gubbeja ETA Til Eläke +-10v, ja ne kuikuilee mua. Olen järkeillyt sen sillai että ne haikailee nuoruuttaan ja ihailee mun määrätietoista voimailuani + mesh pantsejani joista vilkkuu kimmoisaa lihaa jos hyvin käy.
Naisia ei juuri näy ja on silläkin puolensa, joihin Tomppa85 viittasikin tuossa ylempänä.

ma-pe yhteensä 40~h kyyläämistä, laitteisiin nojailua, irtopainojen siirtämistä, tuntemattomille juttelua yms.
"Kuuraparta is known as Bad-Ass-Runkkari"

Käyn pienellä salilla ja siellä treenaa yleensä ne samat tyypit aina. Eli ne on tottunu mun kovaan treenityyliin (jos nyt yleensä naisiin verrataan...). Mutta muutaman kerran olen sattunut menemään naisten vuorolla. Varsinkin keski-iän ylittäneet naiset katsovat huuli pyöreenä, kun väännän rautaa naama irvessä. Ajattelevat varmaan, et mikähän hormooninkäyttäjä toi on... Miehet ei niinkään kyylää. Ehkä nuoremmat pojat saattavat katella ja tytöt myöskin ja supittaa jotain toisilleen. Mutta ei se minua haittaa, toivottavasti oppisivat samalla jotain.

no kyllähän sitä tulee vähän tuijoteltua jos mimmi on kuosissa ku niitä niin harvakseltaan muuten näkee...varsinki silloin jos venäjän bensat virtaa suonissa ;D

Mutta ei nyt kuitenkaan räkäposkella kuolata...

Meah sanoi:
Rae: Niimpä näin.:)
Itseäni ainoastaan ehkä häiritsee hieman miesten kyyläily(sori guys:D), erityisesti kylläkin vanhojen pappojen.

Tähänkin on ratkaisuja.
1. Kerää jokinorsun massa
2. Jos et halua noudattaa kohtaa 1. ja niin elä käytä niitä kireitä toppeja/housuja jotka saavat useimmissa miehissä aikaan :kuola: efektin, ei se koirakaan hännän heiluttamiselle mitään voi ;)
3. Vanhat (haisevat) verkkarit ja xl koon t-paita
4. Ei meikkiä/hajuvettä

Meidänkin salilla on eräs n. 50 vuotias vanha ulkomaalais-syntyinen mies joka näyttää aina juttelevan tyttöjen/naisten kanssa. Saattaisihan tuokin loppua jos joku 15v tyttö sanoisi suoraan päin naamaa että "PAINU V***UN PERVERSSI". :)

Niin itseäni ei pahemmin haittaa jos joku haluaa treeniäni seurata paitsi silloin jos ei saa mitään rautaa liikkeelle :itku:

ma_ria sanoi:
Käyn pienellä salilla ja siellä treenaa yleensä ne samat tyypit aina. Eli ne on tottunu mun kovaan treenityyliin (jos nyt yleensä naisiin verrataan...). Mutta muutaman kerran olen sattunut menemään naisten vuorolla. Varsinkin keski-iän ylittäneet naiset katsovat huuli pyöreenä, kun väännän rautaa naama irvessä. Ajattelevat varmaan, et mikähän hormooninkäyttäjä toi on... Miehet ei niinkään kyylää. Ehkä nuoremmat pojat saattavat katella ja tytöt myöskin ja supittaa jotain toisilleen. Mutta ei se minua haittaa, toivottavasti oppisivat samalla jotain.
Onko tuo oma kuvasi avatarissa? Jos näin, niin saattaisinpa minäkin vilkaista, jos sut salilla näkisin... ;)

Kyllä ainakin yksi, minä :) . Tulee kurkittua muiden treenejä samalla, kun vetää lepoa omista sarjoista. Ehkä pitäs keskittyä enemmän omaan elämään ja treeniin.

Mike sanoi:
Eipä siinä pahemmin mitään palaveria pidetty, tuokio kesti volyymitreenin tauon verran. "Saanko kysyä tyhmän kysymyksen, seurusteletko sä?", "en seurustele", "no jos mentäis joku kerta leffaan", "sopii". Ja sitten takaisin prässin ääreen.

Nyt sanon kyllä pahasti, mutta menköön. City gymillä on yksi saatanan runkkari, joka ei tee ikinä yhtään mitään, se vain juttelee ja seurustelee salilla pitkin poikin. Mua vituttaa sen mopsin näköinen lärvi yli kaiken ja toivon että se jää auton alle tai jotain.

HOO!! Kiitti vinkistä!
Mikä on City Gym?
Tai missä se on?

Edellisessä (miesvaltaisessa) työpaikassani oli loistava sali, jota käytin ahkerasti. Kun vaihdoin työpaikkaa, yksi mies tuli firman pippaloissa viikkoa ennen vikaa työpäivääni, lähdöstäni kuultuaan, avautumaan (jurrissa, kuinkas muutenkaan), miten harmi on että lähden, kun hänestä oli niin kiva tsekkailla salilla mun tissejä. Ja mä en koskaan huomannut mitään! :eek:

Eli, mä en huomaa/välitä jos mua tuijotetaan ja itsekin kyllä katselen kanssatreenaajia. En kylläkään tunnusta varsinaisesti kyttääväni...

pexxi sanoi:
Löytyy. mm.yksi niin psykoottisen oloinen muija, että huh huh...
edit. ja salina Töölö.

Heh, en tunnusta:D !

Täytyy varmaan palata TG:lle kun siellä on vaan niin ihanaa. Käytiin viime lauantaina Jonna83 treenaamassa siellä ja tuli jotenkin niin kotoinen olo.

Baldrick sanoi:
Sillä salilla missä käyn, on myös vanhemman oloinen äijä kuka varmasti on GL (gaylord). Ettei reenattas samalla salilla..
Siihen malliin vaahdottaa aina nivusiaan kun oon sattunu samaan aikaan suihkuun. Ja kyylää aina! Mitä tahansa teet, niin se jonkun peilin kautta kattoo. Mukava ja ystävällinen tyyppi se on mutta miks pitää kyylätä?? :urjo:

Hyviä naisia siellä kyllä pyörii, emmä niitä kyttää mutta on sattunu jokunen pakara joskus silmään :nolo:

Haaa, joo se on se yks jäbä just kyseessä. On saanut porttikiellot lähes jokaiseen lahen punttisaliin ja uimapaikkaan. Vituttaa oikein välillä, kun se tulee ähiseen siihen viereen. Pitää pamauttaa pian...

Ja auta armias, jos joudut suihkuun samaan aikaan tän jätkän kanssa. Kaveri munat vaahossa vaan vispailee siinä vieressä ja kyylää kokoajan ja pahinta siinä on se, että jos katot sitä jätkää takas silmiin, vaikkapa vähän vihaisellakin lookilla, niin tämä apina jatkaa tuijotusta :curs: :curs: :curs:

Smart sanoi:
Heh, en tunnusta:D !

Täytyy varmaan palata TG:lle kun siellä on vaan niin ihanaa. Käytiin viime lauantaina Jonna83 treenaamassa siellä ja tuli jotenkin niin kotoinen olo.

Et se Sä ole..trust me:)

ma_ria kertoikin jo nuo tarvittavat tiedot tästä meidän salista. Ei noita kyyliä suuremmin ole, pahimmaksi kyllä teilaisin itseni, mutta kyylään kyllä lähinnä noita kavereitani joten ei kai se nyt niin paha ole...
Juu, ja on sitten muutama kundi, jotka eivät jostain syystä saa silmiään irti minusta (olen huomannut tämän koska tyypit on sen verran hyvännäköisiä, että itsekin niitä ajoittain vilkuilen). Olen kai sitten niin hemaiseva tai sitten aivan kamala. Tai sitten ne on jotain pakkislaisia, jotka epäilee minua pakkislaiseksi...
Inhottavinta on kyllä jos joku oikeesti treenanneen ja treenaamisesta tajuava tuijottaa, silloin tulee heti mieleen että teenköhän mä nyt kaiken ihan päin persettä kun tuo tuossa töllöttää... Eipähän tuota kukaan kyllä ole mitään koskaan tullut sanomaan, joten mistäs sitä sitten tietää...

Laffer sanoi:
Tähänkin on ratkaisuja.
1. Kerää jokinorsun massa
2. Jos et halua noudattaa kohtaa 1. ja niin elä käytä niitä kireitä toppeja/housuja jotka saavat useimmissa miehissä aikaan :kuola: efektin, ei se koirakaan hännän heiluttamiselle mitään voi ;)
3. Vanhat (haisevat) verkkarit ja xl koon t-paita
4. Ei meikkiä/hajuvettä

Meidänkin salilla on eräs n. 50 vuotias vanha ulkomaalais-syntyinen mies joka näyttää aina juttelevan tyttöjen/naisten kanssa. Saattaisihan tuokin loppua jos joku 15v tyttö sanoisi suoraan päin naamaa että "PAINU V***UN PERVERSSI". :)

Niin itseäni ei pahemmin haittaa jos joku haluaa treeniäni seurata paitsi silloin jos ei saa mitään rautaa liikkeelle :itku:

ahahah:D
1. No thanks
2.Pakko käyttää kun niissä on mukavinta treenata:rolleyes:
3. Hyi. En ikinä. Eikä löysis kuteis voi vaan yksinkertaisesti treenata
4.en mä käytä paljoo meikkii/en ollenkaan hajuvettä:)

Tuli muuten tost mieleen, et kerran ku olin yhel salilla treenaamas, niin siel oli iältään 70-80 ukko polkemassa kuntopyörää...tein siinä aika lähellä sitä vatsoja matolla, kun yhtäkkii mun kaveri sano et meah vilkaseppas tonne, mut ÄLÄ tuijota! Oli sit uteliaisuuttani pakko vilkasta ylöspäin vasemmalle ja siellä papan lyhyistä shortseista roikkui koko mela...:urjo: :urjo: yäkyäkyäkyäk!!!!! sit se äijä vaan jatkoi pyöräilyy ja se lerssi heilu siinä samalla polven lähettyvillä:lol2:

Ei kyylätä meikäläistä kun ei ole mitään kyylättävää. Homotkin katselevat lähinnä poispäin. Itse en kyylää mutta kaikilta naisilta karvankasvun ja kansaneläkkeen väliltä pitää tarkistaa perse. Jos joku fitnesskissa tulee venyttelemään eteeni aerobisen aikana katson mielenosoituksellisesti seinille ja toivon että olisi pokkaa tuijottaa avoimesti.

sadisti sanoi:
Onko tuo oma kuvasi avatarissa? Jos näin, niin saattaisinpa minäkin vilkaista, jos sut salilla näkisin... ;)

Ihan minä itse. En minä pahaksi pistä jos mua joku vähän vilkuilee ;)

Missukka sanoi:
Ei noita kyyliä suuremmin ole, pahimmaksi kyllä teilaisin itseni, mutta kyylään kyllä lähinnä noita kavereitani joten ei kai se nyt niin paha ole...

Ai kyyläät vai? Ei mua saa kyylätä :) No en oo ees huomannu, joten aika salassa taidat sitä tehdä.

Missukka sanoi:
Inhottavinta on kyllä jos joku oikeesti treenanneen ja treenaamisesta tajuava tuijottaa, silloin tulee heti mieleen että teenköhän mä nyt kaiken ihan päin persettä kun tuo tuossa töllöttää... Eipähän tuota kukaan kyllä ole mitään koskaan tullut sanomaan, joten mistäs sitä sitten tietää...

Kyllähän se yleensä herättää vaan positiivista huomiota, kun tyttö tekee kunnon treeniä :rock: Mut oikeesti siinä on kynnys mennä sanomaan toiselle parannusehdotuksia treeniin jos huomaa toisen tekevän ihan päin peetä. Yleensä itse kyllä sanon. Toiset ei ehkä tykkää, kun joku tulee neuvomaan. Mut niitten parastahan siinä ajatellaan.

Olenko ainoa joka saa jonkin sortin sairasta mielihyvää siitä jos joku kyylää? Heti tulee kauheet adrenaliinit ja sellanen "näytänpä noille!" -fiilis. Voi olla, että se on ihan satunnaista tai "helvetti toi tekee perseelleen" -kyyläilyä, mutta uskottelen että ihmiset vaan ihailee Huimia Voimiani ja Oikeaoppista treenityyliä. :D ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom