- Ikä
- 39
..Kävi niin kuin äitini minua varotti 4 vuotta sitten "liian lihakksikaat miehet eivät pidetä fiksuina..."
Äitisi on ollut humalassa sanoessaan noin tuon lauseen. :D
Tai sitten hän oli oikeassa. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..Kävi niin kuin äitini minua varotti 4 vuotta sitten "liian lihakksikaat miehet eivät pidetä fiksuina..."
Äitisi on ollut humalassa sanoessaan noin tuon lauseen. :D
Onko teille muille ollut lihaksista apua naisten saannissa. Onko helpompi sikee nainen jos on lihasta. Ite en oo huomannu et olis. Amerikas ku olin nii siel tytöt tykkäs lihaksista mut suomes tuntuu et naiset vaan alkaa epäröidä... Onko näin? Kysynpähän vaan? Kokemuksia... Esimerkkejä... Tykkääkö naiset lihaksikkaista miehistä :arvi: :haart:
Mielenkiintoinen ilmiö asiaan liittyen on se, että monet naiset ovat nuorena kovasti langanlaihojen androgyynien Jonne Aaron -tyyppien perään, kun taas siinä jossain kahden-kolmenkympin välillä mielenkiinto alkaa suuntautua pikemminkin sinne Kerry King -osastolle.
Dodii, ensivuonna nähdään sitten Heikki lavalla posettamassa liian isoo ruhoaan liian kireenä.;)Mulle on sanottu että mulla on liikaa
Mutta onneksi oma vaimokulta ei valita.
Voi hyvinkin olla ja sen minkä mä oon huomannu ni melkein kaikki baarimuijat haluaa jotain kovaa ja suht kylmää miestä(!!)Johtuisikohan siitä, että näillä nuorilla tyttösillä (teinix) on se "mies"-kuva vielä vähän köykäinen, kun suurin osa ympärillä pörräävistä pojistakin on langanlaihoja.
toisaalta mikään ei ole hotimpaa, kuin mies, jolla on kädentaitoja. :piis:
Dodii, ensivuonna nähdään sitten Heikki lavalla posettamassa liian isoo ruhoaan liian kireenä.;)
No demissä oli kerran kysymys et katotko ennemmin komeeta kroppaa vai kasvoja, ja kyllähän ne kasvot voitti mut oli kroppakin saanu ääniä
(DEMI RULES!!!!!!!!!)
Onnea vauvan johdosta!Änkkäri, ensi vuonna Heikki harjoittelee paskavaipan vaihtoa.
Jos joku asia on varma, ni se et naiset rakastaa kynäniskoja yli kaiken. Se ei voi tulla kenellekkään yllätyksenä :D