Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:offtopic: Onko teille muille ollut lihaksista apua naisten saannissa. Onko helpompi sikee nainen jos on lihasta. Ite en oo huomannu et olis. Amerikas ku olin nii siel tytöt tykkäs lihaksista mut suomes tuntuu et naiset vaan alkaa epäröidä... Onko näin? Kysynpähän vaan? Kokemuksia... Esimerkkejä... :love: Tykkääkö naiset lihaksikkaista miehistä :arvi: :haart:

Mulle on sanottu että mulla on liikaa :nolo:

Mutta onneksi oma vaimokulta ei valita.

Pitää sanoa kyllä että sai sitä naisilta paljon enemmän huomiota silloin kun oli täysi kynäniska. Kynäniska olen mielestäni yhä mutta silti välillä kuulee jotain kitinää ettei pidä hommata liikaa lihaksia. Ja vitut. Saavat luvan arvostaa vähäistä älykkyyttäni ja olematonta huumorintajuani kun ei kroppa kelpaa.

Oma naiseni pitää kookkaammasta ulkomuodostani. Ei tässä mikään järkäle olla, 185cm ja 100kg, mutta keskivertotallaajaa isompi. Itseasiassa kaksi viimeistä tytsyä on sanonut inhoavansa kynäniskoja. Ennen näitä kahta on kyllä saanut baarissa olla aika rauhassa. Välillä on tullut palautetta, että lihakset on ällöttäviä.

Toiset tykkää ja toiset ei. Aikamoinen havainto. :david:

Kartoitukseni perusteella moni nainen pitää hieman isommista miehistä. Jotkut sellaisista, joilla on suuret lihakset, toiset niistä vatsakkaistakin. Aika moni on sanonut, että liian kireät lihakset eli turhan alhainen rasvaprosentti saavat miehen näyttämään kuvottavalta, joidenkin naisten mielestä peräti homomaiselta.

Mielenkiintoinen ilmiö asiaan liittyen on se, että monet naiset ovat nuorena kovasti langanlaihojen androgyynien Jonne Aaron -tyyppien perään, kun taas siinä jossain kahden-kolmenkympin välillä mielenkiinto alkaa suuntautua pikemminkin sinne Kerry King -osastolle.

Mielenkiintoinen ilmiö asiaan liittyen on se, että monet naiset ovat nuorena kovasti langanlaihojen androgyynien Jonne Aaron -tyyppien perään, kun taas siinä jossain kahden-kolmenkympin välillä mielenkiinto alkaa suuntautua pikemminkin sinne Kerry King -osastolle.

Johtuisikohan siitä, että näillä nuorilla tyttösillä (teinix) on se "mies"-kuva vielä vähän köykäinen, kun suurin osa ympärillä pörräävistä pojistakin on langanlaihoja.

Johtuisikohan siitä, että näillä nuorilla tyttösillä (teinix) on se "mies"-kuva vielä vähän köykäinen, kun suurin osa ympärillä pörräävistä pojistakin on langanlaihoja.
Voi hyvinkin olla ja sen minkä mä oon huomannu ni melkein kaikki baarimuijat haluaa jotain kovaa ja suht kylmää miestä(!!)
Mullekin edellinen muija sano että olen liian ihana. Aluks otin sen ihan huumorilla kunnes tuli ero. Uskon että sillä oli jotain tekemistä eron kanssa.
Hemmottelin häntä aika paljon ja jakelin kehuja, näytti kyl tykkäävän mut ei sit toiminu:(
Aluks sano että on rakastumas muhun ja pari päivää myöhemmin sano ettei oo valmis mihinkään vakavampaa... jolloin mä pistin asialle pisteen. Yhen illan jutut alkaa jo tympiä.
Lihakset toimivat yhen illan jutussa, mutta sitten tulee hiljasta....:)

toisaalta mikään ei ole hotimpaa, kuin mies, jolla on kädentaitoja. :piis:

Tässäpä vasta ilahduttava kommentti, varsinkin näin puusepäksi opiskelevan näkökulmasta. :)

Mutta toivonpa todellakin, että nistä lihaksistakin olisi jotain apua, sillä Lisäälihasta-kestoprojekti on itselläni jatkuvasti käynnissä.

Eikä sitten masennuta, vaikka huolestuttavasti näyttäisikin siltä, että ne kauniskasvoiset salibandypellet joilla on puuhelmet kaulassa (ja tämä kaikella kunnioituksella itse lajia kohtaan, ihan kiva pallopeli) vievät kaikki meidän muijat. Luotetaan vaan jämäkästi siihen, että naiset loppupeleissä turvautuvat meihin astetta kovempiin kundeihin.

:)

Sitä odottellessa... Salibandy on ihan petollinen laji, karmasevaa katseltavaa. Laji johon siirty lätkän ystävät ketkä ei pysynyt luistimilla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Naisnäkökulmaa taas ..

Luonnehan se on tärkein, mutta en voi kieltää etteikö sporttiset ja lihaksikkaat miehet silmää miellyttäisi :rolleyes:

.. Sehän on todella seksikästä, että mies on niin vahva, että suojelee tilanteessa kuin tilanteessa ;)

Täytyy vielä lisätä, että äitini mielestä salilla käyvät "muskelimiehet" ovat luonteeltaan yksinkertaisia ja tyhmiä. Kun itse aloin treenaamaan tosissani niin muuttui ääni kellossa ;)

Dodii, ensivuonna nähdään sitten Heikki lavalla posettamassa liian isoo ruhoaan liian kireenä.;)

Änkkäri, ensi vuonna Heikki harjoittelee paskavaipan vaihtoa. Se sujuu kuulemma paremmin kun ei ole dieetillä samaan aikaan. Eli -08 voi tulla kisasyksy meikäläiselle, aikaisintaan.

No demissä oli kerran kysymys et katotko ennemmin komeeta kroppaa vai kasvoja, ja kyllähän ne kasvot voitti mut oli kroppakin saanu ääniä

(DEMI RULES!!!!!!!!!)

No demissä oli kerran kysymys et katotko ennemmin komeeta kroppaa vai kasvoja, ja kyllähän ne kasvot voitti mut oli kroppakin saanu ääniä

(DEMI RULES!!!!!!!!!)

Onhan tuossakin perää. Siis että Demi rules.

Ei, mutta aikuisten oikeasti esim. kasvoilla on väliä: hymy kolahtaa jos mikä. Aito, rehellinen ja iloinen hymy! Toinen on silmät ja pitkät katsekontaktit. Jos toisella on välttelevä katse koko ajan, niin helposti saa sellaisen "epärehellisen" kuvan (noin hieman kärjistettynä, kun en kekkassut osuvampaa sanaa).

MRIks,

voi mälsä sitä eroa joka päättyi "hemmottelun takia". Harvoin tuntuu miehet tosiaan vallan hemmottelevan. :haart: Mutta kai se on ihan naiskohtainen juttukin, miten tuon "liian" kokee.

Mä en osaa sanoa, kun ei ole koskaan hemmoteltu. :itku:

Änkkäri, ensi vuonna Heikki harjoittelee paskavaipan vaihtoa.
Onnea vauvan johdosta!

PS: Helmikorut on niin out.

On ollut apua. Baareissa tulee naiset kyllä usein kehumaan, että on sulla hyvä kroppa tai saako sun takapuolta kokeilla kun se on niin pyöree...kyykky rules. :)
Tosin varmemmin toimii se, että on jo parisuhde eikä ole tarvetta etsiä ketään. Se näyttänee rennomalta kun ei pää pyöri koko ajan etsien mahdollista hoitoa.

On ollut, tosin aika harvoin. Kerran sain kommentin baarissa, että miten sulla muka riittäisi aikaa seurustella, kun joutuu pitää kroppaa kunnossa. Eipä se keskustelu sitten pitkälle kantanut, vaikka yritin kyseiselle neitokaiselle selittää, että ei tää nyt mitään 24/7 hommaa ole.

Jos nyt keskitytään nimenomaan ulkonäköseikkoihin ja typyköiden huomion kerjäämiseen, homma taitaa kulkea *useimmiten* seuraavasti:

- Synnyinlahjana saadut kasvonpiirteet ja kropan mittasuhteet (pituus, raajojen suhde muuhun kroppaan, lantion kapeus jne.) ovat ne jutut, joihin tytöt iskevät silmänsä. Ja niihinhän ei valitettavasti voi vaikuttaa mitenkään, vaikka urheilisi niin maan penteleesti.

- Lihakset ovat hyvästä, mutta eivät läskin kustannuksella. On parempi kaventaa vyötäröään viidellä sentillä kuin leventää hartioitaan viidellä, jos noistä kahdesta nyt jostain syystä pitäisi valita. Atleettinen ja timmi jäbä miellyttää silmää, massiivinen ei.

- Murskaenemmistö pitää todella massiivista bodarikroppaa vastenmielisenä. Se on ikään kuin anorektikkokropan käänteisversio.

Niin että jos hardcore-raudankolistelu kiinnostaa, harrastukselle kannattaa kyllä kehitellä muut kannustimet ja motivaattorit kuin typsyjen vokotteleminen.

On kuitenkin huomioitava, ettei "liian isoihin" mittoihin niin vaan yhtäkkiä pelkällä kaurapuurolla pääse. Tietysti tämäkin riippuu katsojasta, mutta luulenpa ettei natutreenaaja varsinkaan herää eräänä aamuna "liian isona". Vie kyllä mielestäni hommalta vähän pohjan pois, jos ajatellaan treenaavansa vaan tiettyyn pisteeseen asti, minkä jälkeen ruvetaan tekemään pelkkää ylläpito-treeniä monta kymmentä vuotta:rolleyes:

Jos joku asia on varma, ni se et naiset rakastaa kynäniskoja yli kaiken. Se ei voi tulla kenellekkään yllätyksenä :D

siis näinhän se menee! se on nähty niin monta kertaa! minulla on monta nais kaveria ja eivät todellakaan ole susirumia:lol2: yksikään ei voi sietää lihaksikkaita miehiä.. siis pitää olla laiha,pitkä ja hieman näkyvää lihasta eli sellainen fittness lookki puree:thumbs: välillä ihan huvittaa kun baarissa tulee muijan siskoa esimerkiksi iskemään viimisen päälle itsestään varma sikaniska jonka hanska on 40cm:D tulee nätit pakit aina:hyper:

Jotenki tuntuu et on se vaan niin neidosta kiinni et mistä se pitää.
Oma mussukka ei tykkää yhtään ku juoksen salilla pää kolmantena jalkana mut ei se siitä napotakkaan yhtään eli WTF ja sit ku käy kapakissa ja on pikkasenkaa tiukempaa itselläni yllä ni johan on emännät käpälöimässä ja kyselemässä...
Onkohan se asia sitten niin että sinkkuna nainen pitää lihaksikkaista miehistä ja sitte ku pääsee sellasen itelle iskemään nii kummasti muuttuu ääni kellossa ihan ku se ois jonku sortin syntin käydä salilla ku seurustelee.

Kaikista huvittavinta ja itseäni kohtaan epämiellyttävää on se että oma mussu ei tosiaankaan halua eikä viitsi liikkua yhtään enää ja se on ikävä kyllä alkanut näkyä vaikka kuinka yrittää häntä saada liikkeelle nii kuuluu perinteiset "en minä viitsi" ja "en minä semmosesta tykkää" mutta ennen seurustelua kun tapasin mussuni nii hän juoksi tanssimassa ja rullaluistelemassa ja uimassa eli jälleen kerran WTF!?

mielenkiintoista tämä parisuhde vs lihakset ja sinkku <3 lihakset
:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom