mun mielipide on et naiset tykkää lihaksikkaista miehistä, mut ei liian lihaksikaista, esim. jenkkifutis/jääkiekkoilija/rugby pelaaja kiinnostaa enemmän ku pelkkä bodaaja. Näin olen ainakin monen naisen kuullut sanovan. toisinsanoen, " elämme kovia aikjoa hyvät ystäväni" :D Onneks on oma kulta
been there, done that. SIllähän niitä eukkoja sai kun vielä harrasti. Ku naiset tietäis tämän lajin oman vaativuutensa, loppuis tuo ennakkoluulo. Koska olen aikoinaan harrastanut aerobista lajia, joka oli sikäli vaativaa, että harjoitus määrät olivat varsin suuret kehonrakennukseen nähden. Siellä on kuitenkin selvät asiat, ja valmentaja, joiden avulla kehitys on taattua. Mutta kehonrakennus... Tämä on sellainen laji, jossa ei ole selkeää tapaa jolla tämän voi tehdä, vaan tämä on jatkuvaa opiskelua ja itsensä kehittämistä. Tästä päästäänkin siihen, että eiköhän se vaadi älyllisiä lahjoja että pystyy kehittämään jatkuvasti uusia ja toimivia ohjelmia jotka muokkaavat sen massiivisen kropan? Mutta onhan siinä se kääntöpuoli tietysti, että naiset sitten sitä kauttaa saa sen käsityksen, että aivot eivät pysty käsittelemään muita asioita kuin kehoiluun ja ravintoon liittyvät asiat....
No, siinä ajatuksia. ehkä vaan liian väsyneenä kirjottelen mut anyway..