niin toisaalta mikään ei ole hotimpaa, kuin mies, jolla on kädentaitoja. :piis:
Huonosti on flaxi käyny huoltomiehellä :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin toisaalta mikään ei ole hotimpaa, kuin mies, jolla on kädentaitoja. :piis:
Se on vähän niin että jos on puntilla käynyt ja että se näkyy, niin silloin jos pääsee tarjoamaan naiselle aamupalan niin syyksi usein pistetään lihakset, mutta jos yksin joutuu baarista himaan lähtemään, niin syy on silloin naisten mieltymyksestä: eli halutaan niitta gootti kyniksiä... mikä on yksi säälittävimmistä asioista tässä maassa.
Onko teille muille ollut lihaksista apua naisten saannissa. Onko helpompi sikee nainen jos on lihasta. Ite en oo huomannu et olis. Amerikas ku olin nii siel tytöt tykkäs lihaksista mut suomes tuntuu et naiset vaan alkaa epäröidä... Onko näin? Kysynpähän vaan? Kokemuksia... Esimerkkejä... Tykkääkö naiset lihaksikkaista miehistä :arvi: :haart:
Jo, olikein ymmärsit. Oli vähän vaikeesti sanottu...siis goottikynikset on yks säälittävimmist asioista vai ymmärsinkö väärin? :D
Se on kyl ihan vitun säälittävää, oon huomannu kanssa. Tätä maata pitäis valistaa oikeen kunnolla:arvi:Monille naisille tuntuu riittävän, että miehellä on hyvä ryhti. Läskin osuus lienee myös tärkeämpi kuin lihaksen. Tavallinen tasapaksu tallaaja joka on joskus jotain urheilullista elämässään harrastanut, kelpaa varmasti valtaväestölle, mikäli korvien välistä löytyy jotain.
Suomessa on suurimman osan vuodesta niin saatanan kylmä, että jopa kesällä tsiigataan nenän vartta pitkin jos meet vaimonhakkaajapaita päällä s-marketin lihahyllylle...
"liian lihakksikaat miehet eivät pidetä fiksuina..."
No kyllä lihaksista on kielttämättä hyötyä, ainakin yhden-illan-jutuissa Helsingissä. Tosin en todellakaan ole mikään iso kaveri, mut t-paidas ku oon nii oikeet paikat pullistelee...
Moni nainen kattelee heti ku tepastelen baariin. Harmittaa vaa ku ne pitää mua jonkinlaisena liha-kimpaleena ilman aivoja. Haluisin niin todistaa kaikille naisille että olen myöskin fiksu ja mukava, mutta he eivät anna mulle mahdolisuutta näyttää sitä puolta itsestäni. Kävi niin kuin äitini minua varotti 4 vuotta sitten "liian lihakksikaat miehet eivät pidetä fiksuina..."
Raha ratkaisee, on aivan sama millainen pullukka olet, mikäli sinulla on riittävästi rahaa, tai tulet oikean nimisestä suvusta, jolla sitä rahaa on.
Kolme ERILAISTA???????
Nimet paperiin ja välittömästi!!!! :haart: