Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Se on vähän niin että jos on puntilla käynyt ja että se näkyy, niin silloin jos pääsee tarjoamaan naiselle aamupalan niin syyksi usein pistetään lihakset, mutta jos yksin joutuu baarista himaan lähtemään, niin syy on silloin naisten mieltymyksestä: eli halutaan niitta gootti kyniksiä... mikä on yksi säälittävimmistä asioista tässä maassa.

Se on vähän niin että jos on puntilla käynyt ja että se näkyy, niin silloin jos pääsee tarjoamaan naiselle aamupalan niin syyksi usein pistetään lihakset, mutta jos yksin joutuu baarista himaan lähtemään, niin syy on silloin naisten mieltymyksestä: eli halutaan niitta gootti kyniksiä... mikä on yksi säälittävimmistä asioista tässä maassa.

siis goottikynikset on yks säälittävimmist asioista vai ymmärsinkö väärin? :D

Eipä ole kyllä lihaksista ollu mitään hyötyä naishommissa:(

Entisestä kokkikoulutuksesta kyllä on, mutta sekin on yleensä kestänyt vain siihen asti kun on saatu maha täyteen:(

Itseasiassa koko elämä on :(

nyyh...

Lisäksi vielä muutamat mimmit ovat luulleet hormoonien käyttäjäksi vaikka oon vaan tämän kokoinen, eli hyötyä?No ei...

taidampakin lähteä vessaan itkemään, voi kun en ois koskaan avannukkaan tätä threadiä:itku:

:offtopic: Onko teille muille ollut lihaksista apua naisten saannissa. Onko helpompi sikee nainen jos on lihasta. Ite en oo huomannu et olis. Amerikas ku olin nii siel tytöt tykkäs lihaksista mut suomes tuntuu et naiset vaan alkaa epäröidä... Onko näin? Kysynpähän vaan? Kokemuksia... Esimerkkejä... :love: Tykkääkö naiset lihaksikkaista miehistä :arvi: :haart:

Monille naisille tuntuu riittävän, että miehellä on hyvä ryhti. Läskin osuus lienee myös tärkeämpi kuin lihaksen. Tavallinen tasapaksu tallaaja joka on joskus jotain urheilullista elämässään harrastanut, kelpaa varmasti valtaväestölle, mikäli korvien välistä löytyy jotain.

Suomessa on suurimman osan vuodesta niin saatanan kylmä, että jopa kesällä tsiigataan nenän vartta pitkin jos meet vaimonhakkaajapaita päällä s-marketin lihahyllylle...

Arg, tänään pitä taas lähtee radalle hakemaan naisia tai ainakin yrittämään. Hitto mä vedän siel baaris vaikka ilman paitaa jos muu ei auta.

siis goottikynikset on yks säälittävimmist asioista vai ymmärsinkö väärin? :D
Jo, olikein ymmärsit. Oli vähän vaikeesti sanottu...
Tai no siis ei itsessään ne gootti kynikset vaan se, että naiset näkee niissä jotain sellasta mitä mä en voi ymmärtä.
Joskus kavereiden kanssa ihmetellään kun supermallien näkösiä naisia kävelee käsi kädessä sellasten heinäkeppien kanssa, jotka on hukkunut mustiin suomileijona huppareihin, taffel lippiksiin ja mustiin pitkiin letteihin..
Kyllä sen ymmärtää, että kun ihmiseen tutustuu niin ei ulkonäöllä ole väliä, mutta missä vaiheessa ne tyypit tutustuu sellasiin naisiin??!
Miten ne edes saa mahdollisuuden??!:itku: :wall:

Tuntuu siltä että ne fäshön-06 pojat jolla on jokainen hius nimetty ja omallalailla muotoiltu saavat sen naisen. Lisäksi koskaan tuskin punttia nähneetkään.

Mutta sellanen kutina on että ei kai siitä lihaksikkuudesta mtn haittaa ole, luulisi sen olevan plussaa. Toki 95% naista bubi ruusuista on vähän liikaa ollut viihteellä, eli tuskin sieltä sitä arvostusta treenausta kohtaan tulisikaan. Ja ne hyvän näköiset ovatkin sellasia diivailioita että heille ei Brad Pittkään saisi tulla puhumaan.

Tulen sitten takaisin kertomaan kun ne lihakset on hankittu-->jatketaan

Ei omaa itsetuntoa ja itsensä arvostusta tule perustaa ulkoisen olemuksen perustalle, jos ja kun ulkonäkö alkaa rapistua esim. ikääntymisen tai vammautumisen/loukkaantumisen takia, niin ei putoa tyhjän päälle jos se vartalon kuva on ollut ainoa asia joka on tuntunut itsestä hyvältä.

Monille naisille tuntuu riittävän, että miehellä on hyvä ryhti. Läskin osuus lienee myös tärkeämpi kuin lihaksen. Tavallinen tasapaksu tallaaja joka on joskus jotain urheilullista elämässään harrastanut, kelpaa varmasti valtaväestölle, mikäli korvien välistä löytyy jotain.

Suomessa on suurimman osan vuodesta niin saatanan kylmä, että jopa kesällä tsiigataan nenän vartta pitkin jos meet vaimonhakkaajapaita päällä s-marketin lihahyllylle...
Se on kyl ihan vitun säälittävää, oon huomannu kanssa. Tätä maata pitäis valistaa oikeen kunnolla:arvi:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jeps, lyhyesti: Ite oon "sellasessa kunnossa josta tytöt tykkää", haluisin lähinnä ite olla "sellasessa mistä pojat tykkää" :D (suomeks sanottuna oon kireä ja lihasta on jonniin verran). Oon kuitenkin pieni ja musta ei huomaa mitään jos on vähänkin enemmän vaatetta päällä, joskus rupes hyvinkin paljon ärsyttää ku kävi monta kertaa sama homma, naaraat ei huomioinu mitään mitenkään ennen kun vähensin vaatteita. Ja välillä on tää tiedostettuna tullu kyllä käytetyttä sitä hyväkskin ja kyllä se yleensä toimii :)
Mutta kyllä, kyllä sillä on pöksyihin päästy ja kuultu se toisen osapuolen suusta.

Hassu juttu sinänsä, olin aika häkeltynyt kun olin pitkästä aikaa "ulkona" viime viikonloppuna, ekaa kertaa mm. join neljään kuukauteen.. Hirveellä työköörillä firman juhlissa tampereella. Kaikki näkee mut aina vaan työvaatteet päällä, nyt kun liikuin t-paitasillani niin sain jotenkin ihan käsittämättömän paljon huomiota ja olin ihan että wtf. Katseiden lisäksi "missä käyt salilla?" ja runsaasti käsien hipelöintiä. Enimmäkseen tais kyllä tulla miespuolisilta ;) ;) vrt. reilu viikko sitten yksi tyyppi joka näkee mut aina työvaatteissa totes "ai, käytkö salilla?".

Toinen asia on sitten tuo seurustelu. Mulla ei ole ikinä ollut naista joka liikkuisi sen enempiä, enkä oo sellaista etsinytkään, ihan hyvin on tähänkin asti pärjätty. En jotenkin osais kuvitella esim. olevani jonkun punttimimmin kanssa, mun mielestä toinen osapuoli pitää olla aika erilainen että mielenkiinto pysyy. OFFtopiccina, mun naiset on myös aina 160 +- 2 cm pitkiä, jos ei paria 155 pitkää lasketa :D Noooo, ehkä tähänkin asiaan joku kerta saadaan selvyys kun tulee sellainen nainen jostain bongattua :)

tulipas avauduttua..

No kyllä lihaksista on kielttämättä hyötyä, ainakin yhden-illan-jutuissa Helsingissä. Tosin en todellakaan ole mikään iso kaveri, mut t-paidas ku oon nii oikeet paikat pullistelee...
Moni nainen kattelee heti ku tepastelen baariin. Harmittaa vaa ku ne pitää mua jonkinlaisena liha-kimpaleena ilman aivoja. Haluisin niin todistaa kaikille naisille että olen myöskin fiksu ja mukava, mutta he eivät anna mulle mahdolisuutta näyttää sitä puolta itsestäni. Kävi niin kuin äitini minua varotti 4 vuotta sitten "liian lihakksikaat miehet eivät pidetä fiksuina..."

Baaripokailuissa lihaksilla voi olla selvempääkin merkitystä, mutta pidemmän aikavälin suhteissa lihaksilla yleensä ei ole merkitystä. Itsekin olen naismetsällä pitänyt tärkeänä kandidaatin elämäntapoja ja liikunnallisuutta, mikä lienee aivan luonnollista jos itsekin harrastaa aktiivisesti liikuntaa. Elämäntavoiltaan terve nainenkin vaatii yleensä mieheltä vähintään yhtä terveitä elämäntapoja, ja terveen näköinen kroppa on jonkunlainen takuu siitä. Terveeltä näyttävän kropan ei tarvitse olla erityisen lihaksikas.

Tässäkin keskustelussa on huomannut sen miten moni mies luulee lihasten olevan suurikin etu naismarkkinoilla. Usein lihakset ovat toki plussaa, mutta ei niistä mitään lohtua ole jos mies ei muuten ole kiinnostava. Ei sitä loppuikäänsä kestä ärsyttävää/rasittavaa kumppania vaikka tämä olisi minkä näköinen. Vuosikymmenien myötä ulkonäkö vain rapistuu, mutta muut ominaisuudet pysyvät. Jos ulkonäkö on ollut suuressa osassa kumppania valitessa, niin miten sitten kun parikymmentä vuotta on vierähtänyt. Kyllähän sitä nykyään ainakin kolmasosa avioliitoista päättyy eroon, eli vaihdetaanko sitten vain nuorempaan?

En siis häävisti panostaisi lihaksiin saadakseni naisia. Jos joku olisi minusta kiinnostunut ulkonäköni (tai lihasteni) takia, niin kyllä pistäisi miettimään mitkä ovat ko. henkilön arvot. Tärkeitä asioita naisiin tutustuessa lienevät terve itseluottamus (=ei hauiksen pullistelu), keskustelutaito ja käytöstavat. Liika yrittäminen taas on haitaksi. Osaksi siitä johtuen varatuilla onkin monesti vientiä, koska he ovat yleensä vapautuneita ja oma itsensä ilman tarvetta iskeä naisia. Itsekin olen aikoinaan kiertänyt baareja, mutta nyt olen asunut puoli vuosikymmentä naisen kanssa saman katon alla, joten jotenkin on alkanut valkenemaan mikä kumppanissa on tärkeää ja mikä ei. Jos aikoo saman ihmisen kanssa olla "tappiin asti", niin homma pitää rakentaa aivan jonkun muun kuin ulkonäön varaan.

Jeps, mielestäni tuo nyt on itsestään selvää ettei niitä lihaksia / ulkonäköä katsotakaan elämänkumppania valitessa ;) Toki ulkonäköön usein ihastutaan ja sitä kautta sitten homma johtaa jos johtaa pidemmälle, eniveis. Ja kyllä, jos kaveri on ihan täys urpo, ei se kroppa kaikkea paikkaa. Itsevarmuus on toki hyvästä mutta liika narsismi ja pullistelu on toki huono juttu. Olen myös tuosta pullistelusta, jota en kyllä julkisilla paikoilla harrasta, saanut kuulla että "kamalaa", kuvien perusteella siis ;)

Itse erosin reilu vuosi sitten kihlatustani, takana 5½ vuotta seurustelua. Ajattelin joskus että olisipas hauskaa lähteä naisiin ja viettää sinkkuelämää..... Paskat. Musta ei yksinkertaisesti ole yhden illan juttuihin, joka ei välttämättä kuitenkaan ole huonokaan juttu loppujen lopuksi :D Porukka vielä usein pitää mua jonkinnäkösenä pleijjerinä, oon siitä saanut kuullakin joskus. Totuus on sitten toinen..

No kyllä lihaksista on kielttämättä hyötyä, ainakin yhden-illan-jutuissa Helsingissä. Tosin en todellakaan ole mikään iso kaveri, mut t-paidas ku oon nii oikeet paikat pullistelee...
Moni nainen kattelee heti ku tepastelen baariin. Harmittaa vaa ku ne pitää mua jonkinlaisena liha-kimpaleena ilman aivoja. Haluisin niin todistaa kaikille naisille että olen myöskin fiksu ja mukava, mutta he eivät anna mulle mahdolisuutta näyttää sitä puolta itsestäni. Kävi niin kuin äitini minua varotti 4 vuotta sitten "liian lihakksikaat miehet eivät pidetä fiksuina..."

:lol2: Mamma on humalassa tosiaan tainnu ton lausua.

Ei mikään ihme, jos baarissa ei mimmit anna mahdollista tehdä vaikutusta fiksusta kundista. Siellä ollaan usein lihatiskillä vaan.

Raha ratkaisee, on aivan sama millainen pullukka olet, mikäli sinulla on riittävästi rahaa, tai tulet oikean nimisestä suvusta, jolla sitä rahaa on.

Ajattelin vielä tuoda tähän yhden naisen mielipiteen.

Oma käsitykseni on se, että useimpien naisten mielestä ihannevartalo on miehellä, jolla on lihaksia jonkin verran, mutta ei kuitenkaan liikaa. Esimerkiksi Tero Pitkämäki ja Andreas Thorkilsen ovat varmasti useimpien naisten mielestä paljon lähempänä ihannevartaloa kuin aktiivibodarit. Melkein arvioisin, että useimpien naisten mielestä laiha riuku on vartaloltaan selvästi parempi kuin "liian" lihaksikas bodari. Kaikista pahinta on kuitenkin se, jos läskiä on liikaa, koska se antaa mielikuvan laiskasta ja vetämättömästä tyypistä.

Ja kuten muutkin ovat sanoneet, niin pitemmän päälle muilla ominaisuuksilla on paljon enemmän merkitystä. Kun aloin seurustella mieheni kanssa, painoi hän 63 kg, vaikka on yli 180 cm pitkä. Ei se kuitenkaan häirinnyt minua tippaakaan. Lievät puutteet ulkomuodossa korvasi moninkertaisesti se, että miehen kanssa pystyi (ja pystyy edelleen) juttelemaan sujuvasti mistä asiasta tahansa ja että arvoissa ja mielenkiinnon kohteissa löytyi paljon yhteistä. Nykyisin miehelle on tullut lisäkiloa yli 10 kg, mutta siitä ei taida olla yhtään kiloa lihasta, vaan kaikki läskiä. Ei se vaivaa edelleenkään lainkaan. Kun sitä asutaan vuodesta toiseen yhdessä, niin monen muun asian tärkeys korostuu.

Raha ratkaisee, on aivan sama millainen pullukka olet, mikäli sinulla on riittävästi rahaa, tai tulet oikean nimisestä suvusta, jolla sitä rahaa on.

Niin se tuntuu menevän.Ihmetyttää välillä joidenkin rikkaiden ja julkkiksien muijia katsoessa, että eikö äijällä käy mielessä että se muija on kenties sen kanssa vain koska tämä on rikas ja ehkä kuuluisa.
Se on kyllä hauskaa katsoa näiden rockin eläkeläisten playboy naisia..

:eek: Kolme ERILAISTA???????

Nimet paperiin ja välittömästi!!!! :haart:

Noh, en nyt tiedä, lasketaanko näitä välttämättä kolmeksi, kun ovat aika samantapaisia. Kuitenkin, peruskastikehan tehdään ihan venhäjauhoilla, vedellä ja lihaliemikuutiolla. Siitä saa kaksi erilaista variaatiota: juustoinen, jolloin kastikkeeseen sotketaan vajaa 100 g Koskenlaskijaa. Toiseen lisätään puoli purkillista chilillä maustettuja papuja, jolloin tulos on meksikolainen (tjtn) kastike.

Sitten on se bolognese (italialaiset varmaan kääntyisivät kaapissaan, jos lukisivat tämän), johon ei laiteta vettä tahi suurustusainetta ollenkaan. Ruskistetun lihan päälle kaadetaan 500 g tomaattimurskaa. Lopuksi maustetaan basilikalla. Kaikkiin kastikkeisiin kuuluu tietysti myös sipuli, valkopippuri ja paprikajauhe.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom