Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tietenkin jos siellä puntilla käy sen takia että saisi pillua niin hommasta voi mennä maku, esim. jos ensitreffeillä kaivaa mittanauhan taskusta ja alkaa esittelemään hauiksensa ympärysmittaa tai niitä salibandyn vitosdivarin pronssimitalleja, niin saanti ei välttämättä ole taattu

Nimenomaan. Eiköhän se terve olemus ole se mikä ratkaisee... tiukassa paketissa :D

Itseäni on myös pyydetty lopettamaan, kauhean näköistä kuulemma. Wtf?, paino edes vielä seittämässäkympissä?. Kohtuu kireänä ollaan tietysti joten josko se nyt tekee siitä jotenkin kauhean näköistä...

Monet ovat kyllä tykänneetkin...

Oma näkemykseni naisena: tykkään paljonkin lihaksikkaista miehistä, mutta etenkin jos ovat kohtuu kireessä kunnos, niin tulee heti sellanen olo että ne on täysin "out of my league". Eli vaikka oonki punttimimmi niin ajattelen et hyväkroppaset miehet automaattisesti haluaa myös joko rimpulalaihan perusmuijan tai sitten punttimimmin jolla ei ole yhtään ylimäärästä.
Eli jos joku treenattu mies tulee baaris iskeen/jutteleen (no ei ny kovin usein) niin en kehtaa lähtä sen mukaan/tehdä itse alotetta koska mun pitäs olla sit yhtä kiree ku sekin. Tosi typerä ajatusmalli tiedän mut minkäs teet:(

Alkuun kroppa kiinnittää huomion,sen jälkeen pitää kyllä osata muutakin näyttää palaa:)
Eli kyllä se kroppa toimii ja tytöt tykkää,kunhan on kireä...Ei läski.Moni isokokoinen vaan näyttää läskiltä vaatteissa.Niin ja jos vaatteissa lukee kaikissa gasp ym."bodyvaatteita" niin jo se karkottaa helvetisti naisia:) Eikä treenaamisesta kannata ihan heti puhua,ellei nainen aloita...Sittenkin alkuun aika ympäripyöreitä...

Kiteytettynä:Lihaksikas,kireähkö kroppa toimii...ns.rantaleijonalook:) Normaalit vaatteet,ei salihousuja/paitoja...Ja pitää osata puhua muustakin kun salista.Hyötyä on,aivan varmasti.

Jotkut naiset tykkää, jotkut ei...makukysymys.
Pari kaveriani ei vilkasekkaan jos mies on treenattu, kun taas itsellä silmät menee varmasti sinne suuntaan. Huomion siis saa, mutta huomionhan saa nomilla muillakin tavoilla kuin ulkonäöllään. Ulkonäöllä taas ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun pitäis se suukin avata ja puhua. Eli ulosanti tärkeämpää tälle naiselle kuin ulkonäkö.
Flirtti menee kyllä yleensä vähän järeämmille miehille mun suunnalta.. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom