Outo suhtautuminen, ihankuin naisen ja miehen vuorovaikutus olisi aina jotain kieroa valtataistelua. Näin ei siis kaikilla ole, ehkä sinulla
Minä en ainakaan haluaisi että kumpikaan on millään tavalla "niskan päällä" tai pitää kiinni henkeen ja vereen jostan naurettavasta etulyöntiasemasta...mitä helv...
Anyway, aiheeseen: mulle ainakin kelpais alkuvoimainen mies iiiisolla M-kirjaimella, kunhan se ei ajattelisi siitä kuten Persetan..;) Silti isojen lihaksien ja timmiyden edelle menee miten mies puhuis mulle, kohtelis mua ja olis kiinnostunut musta.
Eipä ne taida olla sittenkään niin kovin äärimmäisen harvinaisia.
Miten ihmeessä toista kehumalla voi mitään menettää???
Meinasin pistää sinne edellisen viestin loppuun sen pakollisen "ps: ;)"
Se mun viesti nyt oli lähinnä sarkastista provoilua, jonka tarkoitus oli herättää keskustelua ja se näköjään epäonnistui tarkoituksessaan, sun viestiä lukuunottamatta.
Joka tapauksessa, pitää olla aika hyvä itsetuntemus että pystyy sanomaan noudattaako tuollaisia ei-tahdonalaisia ja vaistomaisia kaavoja johon tossa edellisessä viestissäni viittasin. Ihmissuhteissa on loppujen lopuksi lähes aina jonkinlaisia valtataistelun elementtejä, se on sitten toinen juttu tajuaako niitä itse. Kuinka tärkeänä pidät esimerkiksi sitä, että toinen myöntää sinun olevan oikeassa, jos kiistelette jostakin?
Eikä ne naiset nyt tosiaan niin harvassa ole, mun exä vaan ei voinu juuri koskaan sanoa hyvää sanaa mun työn tuloksista juuri siitä syystä, että muuten olisi "myöntänyt" olevansa itse huonompi tjsp. Tämän hän minulle joskus itse tunnusti.
Lisäksi tuo mun viesti oli tarkoitettu myös niille naisille, joilla on paha tapa jeesustella tyyliin "yäk mitkä lihakset" ja samalla kuitenkin tuntuu outoa sykähtelyä jossain bikinien alaosan tietämillä (ja saattaa vähän herahtaakin ;) ) kun katsellaan sikspäkkejä uimarannalla.
Miesten katselussa on muuten mun mielestä paikallisia kulttuurieroja ihan Suomen rajojen sisälläkin; mun kokemuksien mukaan eteläsuomalaiset naiset kuolaa paljon avoimemmin miesten perään kuin esim. savolaiset. Empiriani on tosin sen verran rajoittunutta, että en pysty varmaksi yleistämään, mutta tällaisen vaikutelman olen saanut.
Itse aiheeseen vielä: Sellaiset naiset tosiaan arvostavat varmasti eniten treenattua kroppaa, jotka haluavat myös itse pysyä timmikunnossa. Toisaalta jos taas haluaa vaan saada mahdollisimman paljon pesää, sellainen trendikäs saba-look on varmasti paras vaihtoehto. Ilmeisesti alkuperäisen kysymyksen esittäjällä ei ollut edes mielessä minkään parisuhteen rakentaminen.
Niin ja mun mielestä Missukka on vaan rehellinen eikä pinnallinen. V**tuako sitä seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on sellaisia ominaisuuksia jotka on itselle täysi turn-off. Saahan sitä itseään pettää ja ajatella että toinen muuttuu tai oppii itse elämään näiden ei-toivottujen ominaisuuksien kanssa, mutta siinä pettää vain itseään. Pahimmassa tapauksessa vielä loukkaa pahasti toista kun suhde sitten aikanaan kariutuu. Menkää itteenne, s**tanan jeesustelijat :D