Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:eek: Outo suhtautuminen, ihankuin naisen ja miehen vuorovaikutus olisi aina jotain kieroa valtataistelua. Näin ei siis kaikilla ole, ehkä sinulla :)
Minä en ainakaan haluaisi että kumpikaan on millään tavalla "niskan päällä" tai pitää kiinni henkeen ja vereen jostan naurettavasta etulyöntiasemasta...mitä helv...:david:

Anyway, aiheeseen: mulle ainakin kelpais alkuvoimainen mies iiiisolla M-kirjaimella, kunhan se ei ajattelisi siitä kuten Persetan..;) Silti isojen lihaksien ja timmiyden edelle menee miten mies puhuis mulle, kohtelis mua ja olis kiinnostunut musta.

Eipä ne taida olla sittenkään niin kovin äärimmäisen harvinaisia.

Miten ihmeessä toista kehumalla voi mitään menettää???

Meinasin pistää sinne edellisen viestin loppuun sen pakollisen "ps: ;)"
Se mun viesti nyt oli lähinnä sarkastista provoilua, jonka tarkoitus oli herättää keskustelua ja se näköjään epäonnistui tarkoituksessaan, sun viestiä lukuunottamatta.

Joka tapauksessa, pitää olla aika hyvä itsetuntemus että pystyy sanomaan noudattaako tuollaisia ei-tahdonalaisia ja vaistomaisia kaavoja johon tossa edellisessä viestissäni viittasin. Ihmissuhteissa on loppujen lopuksi lähes aina jonkinlaisia valtataistelun elementtejä, se on sitten toinen juttu tajuaako niitä itse. Kuinka tärkeänä pidät esimerkiksi sitä, että toinen myöntää sinun olevan oikeassa, jos kiistelette jostakin?

Eikä ne naiset nyt tosiaan niin harvassa ole, mun exä vaan ei voinu juuri koskaan sanoa hyvää sanaa mun työn tuloksista juuri siitä syystä, että muuten olisi "myöntänyt" olevansa itse huonompi tjsp. Tämän hän minulle joskus itse tunnusti.

Lisäksi tuo mun viesti oli tarkoitettu myös niille naisille, joilla on paha tapa jeesustella tyyliin "yäk mitkä lihakset" ja samalla kuitenkin tuntuu outoa sykähtelyä jossain bikinien alaosan tietämillä (ja saattaa vähän herahtaakin ;) ) kun katsellaan sikspäkkejä uimarannalla.

Miesten katselussa on muuten mun mielestä paikallisia kulttuurieroja ihan Suomen rajojen sisälläkin; mun kokemuksien mukaan eteläsuomalaiset naiset kuolaa paljon avoimemmin miesten perään kuin esim. savolaiset. Empiriani on tosin sen verran rajoittunutta, että en pysty varmaksi yleistämään, mutta tällaisen vaikutelman olen saanut.

Itse aiheeseen vielä: Sellaiset naiset tosiaan arvostavat varmasti eniten treenattua kroppaa, jotka haluavat myös itse pysyä timmikunnossa. Toisaalta jos taas haluaa vaan saada mahdollisimman paljon pesää, sellainen trendikäs saba-look on varmasti paras vaihtoehto. Ilmeisesti alkuperäisen kysymyksen esittäjällä ei ollut edes mielessä minkään parisuhteen rakentaminen.

Niin ja mun mielestä Missukka on vaan rehellinen eikä pinnallinen. V**tuako sitä seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on sellaisia ominaisuuksia jotka on itselle täysi turn-off. Saahan sitä itseään pettää ja ajatella että toinen muuttuu tai oppii itse elämään näiden ei-toivottujen ominaisuuksien kanssa, mutta siinä pettää vain itseään. Pahimmassa tapauksessa vielä loukkaa pahasti toista kun suhde sitten aikanaan kariutuu. Menkää itteenne, s**tanan jeesustelijat :D

Jos multa ois kysytty 3.5 vuotta sitten voinko seurustella miehen kanssa joka ei treenaa niin vastaus olisi ollut ehdoton ei. Ex-poikaystävät on aina olleet tosi urheilullisia. No olen nyt sen 3.5 vuotta seurustellut miehen kanssa, joka ei harrasta liikuntaa missään muodossa. Ja oikein hyvin ollaan pärjätty. Hän tekee paljon töitä ja mä treenaan :) Yleensä kun mä tulen töiden jälkeen salilta niin hän vastaavasti tulee vasta töistä kotiin, joten yhteinen vapaa-aika alkaa vasta sitten.

Miehen pitää olla pitkä,fiksu hauska ja komea, se lihaksikkuus on siinä sitten vaan plussaa :thumbs:

Silti voin myöntää että silmä lepää salilla miesten treenatuissa vartaloissa :kuola: Mutta harvoinpa olen nähnyt sellaisen setin että koko paketti olisi kunnossa. Hyvillä rintalihaksilla ei vielä pitkälle päästä!

Ei kun se yököttely alkaa siinä vaiheessa kun kertoo nostelevansa salilla muutakin kuin vaaleanpunaisia vinyylipainoja :D Kokemuksella voin sanoa. Tällainen ei-lihaksiaan-kasvattava wannabe-voimailijakin saa osakseen halveksuvia katseita.
Itse pidän vain puoleensavetävänä, kun nainen treenaa puhtaalla tekniikalla isommilla painoilla kun minä.:kuola: Toisaalta kohtuus kaikessa. Terveyttään ei mielestäni kannata pilata voimailutulosten tai ulkonäön takia.

Tähän mennessä paino on kasvanut nelisen kiloa treenauksen alusta. Vielä en ole havainnut muutosta naisten suhtautumisessa. Pitää yrittää saada muutama lisäkilo, jos siitä olisi apua.

pitää hommata ensin lihakset,katotaan sitten miten käy...veikkaan että flaksi ei käy sen paremmin

Varmasti käy.. mä takaan:)
Ainakin kesällä ku voi pitää vaan t-paitaa. Talvella esim. hupparin läpi ei lihakset hirveesti näy...
Nyt voinkin huoletta olla bulkilla kun rasvat mahan alueella ei näy. Sit kevän tullessa taas dieettaan. Viime keväänä dieettasin 3kk 12kg, joten se ei tuota ongelmia.

Varmasti käy.. mä takaan:)
Ainakin kesällä ku voi pitää vaan t-paitaa. Talvella esim. hupparin läpi ei lihakset hirveesti näy...
Nyt voinkin huoletta olla bulkilla kun rasvat mahan alueella ei näy. Sit kevän tullessa taas dieettaan. Viime keväänä dieettasin 3kk 12kg, joten se ei tuota ongelmia.

En tajuu miten jengi saa edes rasvaa itelleen. Kun luonnostaan olen niin rasvaton itse. Sori offtopic...ei paljon diettailua oo tarvinnu...onkohan edes sellanen välttämätöntä? Tiedähäntä.

Mut asiaan. Oma tyttöystävä sano suhteemme aivan alussa kun istuin sohvalla että "vitsi sul on isot rintalihakset". Menin aivan noloksi tytön puolesta, koska eihän ne mitkään isot todellakaan ole vieläkään! :D Enkä paareissa ole ainakaan huomannut mitään ylimääräisiä katseita, voipi myös tosin johtua siitä että käyn suurinpiirtein yhdessä ainoassa pienessä kopissa tuolla Turun keskustassa. :D Ja siellä käy aina samat vanhat hippihoppariskeittarikaverit! :D Ja vaatetyylini ei ole kovin kireä, jotta "lihakset" näkysivät. Lökäpöksy

Parhaalla ystävälläni tosin on niitä misuja jokaiselle sormelle, ellei varpaallekin. Ja kropaltaan hän on sellainen tavallisen äijän kokoinen ei hoikka eikä lihava, mutta ronski kuitenkin, mutta ei siis näytä lihavalta ronskilta, ja voimaa löytyy kyllä. Luulisin että hänen kohdallaan tytöt tykästyvät johonkin luonnolliseen karismaan ja käyttäytymiseen. Ei näistä tiedä...

Mulla on tullut aika paljon katseita koulussa mun rintalihaksiin liittyen. Ja baareissa jotkut naiset on tullut koskettelemaan niit. Mä oon aina ihan otettu:)
Mulla kyllä dieettaaminen on normaalia, paino kun nousee hyvin herkästi. Ens kerralla pitää tehdä kyllä järkevämpi ratkaisu kun ryhtyy hakemaan rantakuntoa, ettei taas joudu yli 10kg pudottaa... se alkaa nimittäin olla jo pois pikkasen lihaksistostakin... varsinki jos joutuu pienellä aikavälillä suurta pudotusta tekemään.

Offtopikanteeksipyynnöt:
On se kyllä hullua ku itse yrittää bulkata kesää varten tässä ja muu jengi dieettaa! :D Ku olen nii luuviulunkieli jos siinä viulussa kieliä on. :D No en nyt varmaan ihan mutta kuitenkin MASSAA! :kuola: Kilon paketeissa kiitos! :jahas:

Mä oon kuullu sellasen jutun et naiset haluu että niille puhutaan. Kuulemma puhelahjoista ois enemmän hyöytyä ku 50cm hanskasta.....

Tuotakaan ei kannata yleistää. Onhan se tietty kiva, jos toinen joskus hempeilee ja osaa keskustelun jalon taidon. Mutta esim. itse olen tapaus, että jos sitä puhetta painotetaan liikaa, niin käy vaan ketuttamaan. Ja eritoten kaikki kliseiset lärpätilässynläät ja muut leffarepliikit voi heti jättää pois, vaikka elämä onkin laiffia. ;)

Ja vaikka lihakset ja urheilullisuus onkin rock (huomasin tänään, että jo ihan Intersportin muovikassi sisällään urheilikamaa sai mielenkiintoni heräämään :rolleyes: ), niin toisaalta mikään ei ole hotimpaa, kuin mies, jolla on kädentaitoja. :piis:

...siis esim. osaa tarvittaessa asentaa kattolampun ja vaikka nikkaroida kesämökillä hirsitalohommia. Mitä ihmettä oikein ajattelitte?! :D

Valitettavasti tyttö itse ei ole mistään liikunnallisesta kiinnostunut ja sen huomaa, joten en ennusta suhteelle kovin ruusuista tulevaisuutta :rolleyes:

Hyvä sun kannalta, eikö? :evil:

Eh, vitsi. :david:

Niinkuin erään treenaavan mimmin suusta joskus kuulin, että hän aikoo tulevaisuudessa pysyä vaan hyvännäköisenä treenaamalla. Ja aikomus löytää mies joka on vähintään ekonomi joka voi sit elättää häntä, itse vain treenaillen ja shopaten:D
No toi on kyllä jo ihan hanurista. Onnea sillekin naiselle.

Mutta miten on, naisväki; Nyt kun puhutaan siis ulkoisista seikoista - luonteen edelle ei tietenkään mene yksikään ulkonäöllinen seikka.

Aamen.

Eli, kun omasta mielestäni kauniit kasvot ovat kaiken A ja O. Ne kompensoivat huonompaa kroppaa mennen tullen, mutta ei harvemmin toisinpäin. Ajattelevatko naisetkin näin?
Ajattelen ennemminkin toisinpäin.

eräs exä aikanaan kielsi käymästä salilla jotta ei tulisi entistä "isompia" lihaksia.. hän sanoi että tytöt tykkää laihoista pojista :D

edit. ei tosin kestäny kauaa se suhde ja käyn aivan normaalisti nykyään salilla ja kasvua on silti tullut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ja vaikka lihakset ja urheilullisuus onkin rock (huomasin tänään, että jo ihan Intersportin muovikassi sisällään urheilikamaa sai mielenkiintoni heräämään :rolleyes: ), niin toisaalta mikään ei ole hotimpaa, kuin mies, jolla on kädentaitoja. :piis:

...siis esim. osaa tarvittaessa asentaa kattolampun ja vaikka nikkaroida kesämökillä hirsitalohommia. Mitä ihmettä oikein ajattelitte?! :D

Hitto, en osaa kumpaakaan. Osaan sentään vähän koodata. Riittääkö se? Olen myös vaihtanut useasti sisäkumin polkupyörään. Ja osaan tehdä kolme erilaista jauhelihakastiketta.

Tietysti monet naiset tykkäävät lihaksista, mutta en usko, että sillä on kovin paljon merkitystä, jos ajattelee pidemmän päälle. Kunhan näyttää suhteellisen normaalilta, puhetaidot lienevät ykkösasia. Ja tämähän ei tarkoita sitä, etten haluaisi tulla isommaksi. Vaikka se ei sosiaalisia taitojani parannakaan. Tulipas kumma avautuminen.

Ei ole lihaksista ollut minkäänlaista apua pariutumisessa, kun muuten on valitettavasti kirottu rumalla naamalla ja mitäänsanomattomalla persoonalla, joten tätä häviäjäarpaa ei hyvä kroppakaan pelasta(isi).
Tosin positiivisia "oletpas sinä lihaksikas / vahvan näköinen / oot näköjään viihtynyt salilla" kommentteja on kyllä saanut osakseen tutuilta naisiltakin.

Hitto, en osaa kumpaakaan. Osaan sentään vähän koodata. Riittääkö se? Olen myös vaihtanut useasti sisäkumin polkupyörään. Ja osaan tehdä kolme erilaista jauhelihakastiketta.

Justiinsa tuollainen näpeltely on tervetullutta aina, se on kiva kun mies osaa puuhastella :)

Ja siis toi kolme kastiketta on jo jotain! Mölliskö, väistä! :hyper: :lol2:

:arvi:: On se vain niin että nykyään naiset ei enää kaipaa niin paljoa turvallisuutta ku ennen vaan jännittävä elämä on valttia vissiin. Ja siihenhän ei lihaksia tarvitse. Ne ajat näyttä olevan takana jolloin nainen halusi vierelleen suht lihaksikkaan ja rotevan miehen ketä turvaa selustan aina kun tarvis...:( Taidetaan elää väärällä vuosikymmenellä.
No joo, kyllä niitä naisia vielä joitain on, ketkä arvostavat järkäleitä... vaikka ite aika pieni oonkin.... kuitenkin määrittelen itseni lihaksikkaaksi ja niin se tulee pysymään. Kai sitä arvostusta on tarjolla muustakin kun ruumiin rakenteesta.:thumbs:

Eipä oikeastaan ole lihaksista ollut naismarkkinoilla meikäläiselle hyötyä. Ulkonäkökeskeisessä "baari-pokailussa" hyväkroppaiset ja muutenkin hyvännäköiset ovat lievähkössä etulyöntiasemassa, muualla hyötyä on ehkäpä vähemmän.

Tiedän monia "kropattomia" ja "naamattomia" synnynnäisiä naistenmiehiä, joilla vientiä on aivan poskettomasti. Osa heistä on taitavia puhujia tai hauskoja naurattajia, osa taas ei oikein sitäkään. Yhdistävänä tekijänä kaikilla heillä on posketon itseluottamus ja tietynlainen suorasukaisuus, eivät suinkaan isot rintalihakset tai kiinteä perse.:)

No ite oon ainaki huomannu naisissa sen, että ei niitä sen enempää oo tullu ku on saanu vähän lihaa luitten ympärille. En tosin voi kyllä itseäni niin hirveen isoksi voi kutsua, mutta kylläkait siellä salilla on sitä kiinteää lihaa saanut vähän parinvuoden aikana aikaseksi. Se että tykkään pitää mm. vähän tavallista tiukempia paitoja jne saa vaan kaverit mainitsemaan lähinnä jotain kannustavia kommentteja "sulla on noi hartiat aikahyvin levenny" tai "kaveri on kyllä aika kovassa kunnossa" mikä nyt sentään vähän ees lohduttaa. Naisilta oon tietty saanu jotain huomautuksia kuten "tämä sun vatsa on kyllä aika kiva" tai jotain muita kehuja siis seurustelusuhteissa. Kuljen kyllä tuolla clubeilla mutta jotenkin tuntuu että naiset vaan kiertää kaukaa tjsp. Ainoastaan nämä ex-muijat tuntuvat himoitsevan vaan enemmän ja enemmän ku treenaa, ei niinkään uudet tjsp. Ja joku tais tuolla jossain aikasemmin mainitakkin sen, että ihminen haluaa samanlaisen kumppanin kuin on itse ei siis nämä pullasorsat hirveästi kiinnosta tuolla baareissa minuakaan. Olenkin tullut siihen tulokseen että ei niitä naisia välttämättä baareista löydä vaan jostain ihan muualta ne timmit urheilija tytöt :) Olen kyllä muutenkin aikapaljo huolestunu näistä suomalaisista naisista ku tuntuu tuo keskivartalopyöreys olevan jonkunsortin ongelma liian monella 20vuotiaana jo. Niin ennen noita naisia siis oli paljo enemmän minullakin kuin nykyään, eli ei pitäs tosta pärstästäkään niinpaljon olla kiinni sitten :D

Hyvä tredi! Mulla on ainakin ollut jokseenki päinvastainen kehitys tässä suhteessa. Ja en siis tosiaan mikään järkäle olekkaan vielä mutta kuitenkin.

En osaa sanoa johtuuko parempi vienti juuri lihaksista. Olen kuitenkin pään sisällä saanut niin paljon itseluottamusta lihaksista että sitä kautta vaikuttaa suoraan omakuvaan itsestä. Ja kun itseluottamus on kohdallaan niin vaikuttanut myös ihan töissäkin ja muualla kun naisten jahtaamisessa.

Kun lähtötilanne oli helvetin ujo tikkuniska ja nyt 20kg isompi ei enää niin ujo tikkuniska niin oikeeseen suuntaan ollaan menossa. :)

Tuotakaan ei kannata yleistää. Onhan se tietty kiva, jos toinen joskus hempeilee ja osaa keskustelun jalon taidon. Mutta esim. itse olen tapaus, että jos sitä puhetta painotetaan liikaa, niin käy vaan ketuttamaan. Ja eritoten kaikki kliseiset lärpätilässynläät ja muut leffarepliikit voi heti jättää pois, vaikka elämä onkin laiffia. ;)

Emmä sillä mitää turhan aikasia reploja tarkottanukkaa tai paska puheita vaan yleensä ottaen.

Itellä on tässä viimeaikoina tullu huomiota vierailta naisilta enemmän kuin koskaan aikaisemmin vaikka varattu oonkin.. Oon miettiny mistä vois johtua ja että voisko olla kiinni lihaksista, EI MUN KOHDALLA!

Oon yhen kaverin kanssa ollu paljon keitolla kun muija väänsi kouluhommia yötä päivää ja nukkuikin koulussa osan ajasta.. Mulla oli sitten liikaa aikaa itselle ja sitä oltiin monta viikonloppua kapakeissa..

Kaveri sitten tietenkin metsästi ittellensä seuraa kun sinkku on nykyään, ja mä siinä sivussa juttelin joillekin tuntemattomille likoille kun kaverilla oli muuta seuraa. Ikinä en oo ollu mikään supliikki enkä naisten ympäröimä. Mutta on se kumma että ne naiset kiinnostuu sillon ku on varattu, sit ku et oo niin ei mitään.....:itku:

No kai toi on :anssi: ja ehkä yleistystä mutta se voi selittyä sillä että tietää että tässä ei oo menossa mitään muuta kun jutustelua. Iso en oo, VIELÄ mutta on tällä hetkellä hyvä reeni päällä ja se voi selittää sen että oon vaan ollu ihan oma itteni. Kun on tullu itseluottamusta puntilta (plus että on varattu).

Se on metka tunne kun joku tuntematon likka mankuaa että lähdenkö niille yömyssylle tai että toisella kertaa mua raahataan jo narikkaan....:D :D

Siinä kaikkoaa tunne että on ihan :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom