Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kaikista huvittavinta ja itseäni kohtaan epämiellyttävää on se että oma mussu ei tosiaankaan halua eikä viitsi liikkua yhtään enää ja se on ikävä kyllä alkanut näkyä vaikka kuinka yrittää häntä saada liikkeelle nii kuuluu perinteiset "en minä viitsi" ja "en minä semmosesta tykkää" mutta ennen seurustelua kun tapasin mussuni nii hän juoksi tanssimassa ja rullaluistelemassa ja uimassa eli jälleen kerran WTF!?
Noudattaa logiikkaa 'sinkkuna kuntoillaan, varattuna levitään'?

Jotenki tuntuu et on se vaan niin neidosta kiinni et mistä se pitää.
Oma mussukka ei tykkää yhtään ku juoksen salilla pää kolmantena jalkana mut ei se siitä napotakkaan yhtään eli WTF ja sit ku käy kapakissa ja on pikkasenkaa tiukempaa itselläni yllä ni johan on emännät käpälöimässä ja kyselemässä...
Onkohan se asia sitten niin että sinkkuna nainen pitää lihaksikkaista miehistä ja sitte ku pääsee sellasen itelle iskemään nii kummasti muuttuu ääni kellossa ihan ku se ois jonku sortin syntin käydä salilla ku seurustelee.

Kaikista huvittavinta ja itseäni kohtaan epämiellyttävää on se että oma mussu ei tosiaankaan halua eikä viitsi liikkua yhtään enää ja se on ikävä kyllä alkanut näkyä vaikka kuinka yrittää häntä saada liikkeelle nii kuuluu perinteiset "en minä viitsi" ja "en minä semmosesta tykkää" mutta ennen seurustelua kun tapasin mussuni nii hän juoksi tanssimassa ja rullaluistelemassa ja uimassa eli jälleen kerran WTF!?

mielenkiintoista tämä parisuhde vs lihakset ja sinkku <3 lihakset
:eek:

Niin, me naiset katso tiedämme, että ne muut emännät hyökkää heti adoniksemme kimppuun kun he baariin eksyvät, negatiivisella suhtautumisella saamme ihQraksun kentien lopettamaan salilla käynnin ja tadaa, eipä enää ole palkoa että joku ihQ sinkkunainen kultamme veisi mukanaan baarireissulla. Onhan tässä onnistuessaan tietty haittapuoletkin, joutuu sitten kotona sietämään niitä ihramakkaroita jne, mutta onpahan oma... Ja mussukkasihan ilmiselvästi ajattelee sinunkin parastasi. Ajattele nyt jos se olisi timmi ja hottis, jokuhan saattaisi sen napata, nyt sitä pelkoa ei ole. Parisuhteessa pitää poistaa epäilyksiä ja hämmennystä tuottavat asiat, kuten hehkeä ulkonäkö (selkeä riski!!1!).

Anteeksi, tämä oli taas minun mukamashuumoria. En ole oikeasti tuota mieltä :D

Tuli keskustelusta mieleen havainto Suomi24 -treffipalstalta: moni nainen laittaa etsimänsä miehen minimipainoksi ja -pituudeksi sellaisen, että minimiarvot juuri täyttävän miehen tulee olla keskimääräistä lihaksikkaampi tai selvästi terveydellistä optimia rasvaisempi. Esimerkiksi pituudeksi toivotaan vähintään 170cm ja painoksi vähintään 75kg. Sen perusteella näyttäisi, että kynäniskat eivät kelpaa läheskään kaikille naisille.:(

Heh, meilläpäin toi on just toisin. :D Eli sillon ku tapasin nykysen avopuolisoni ni hän ei harrastanu melkeen mitään liikuntaa. Nyt sitten siitä asti ku ollaan seurusteltu on kiinnostus erinäisiin liikuntalajeihin lisääntynyt ja hän on laihduttanutkin muutamia kiloja. (tosin ei niitä kiloja paljoa edes ollutkaan eli luokkaa 54kg -> 50kg). Ite olin käyny jo pari vuotta salilla ennen ku tavattiin. Eli tuntuu siltä ettei toi parempi puolisko oikeen kehtaa liikkua mun kanssa jos ei itekään pidä itteään jonkinlaisessa kunnossa ku oon ite kuitenkin pikkasen atleettisemman näkönen ku normi sohvaperuna. :D

Niin, me naiset katso tiedämme, että ne muut emännät hyökkää heti adoniksemme kimppuun kun he baariin eksyvät, negatiivisella suhtautumisella saamme ihQraksun kentien lopettamaan salilla käynnin ja tadaa, eipä enää ole palkoa että joku ihQ sinkkunainen kultamme veisi mukanaan baarireissulla. Onhan tässä onnistuessaan tietty haittapuoletkin, joutuu sitten kotona sietämään niitä ihramakkaroita jne, mutta onpahan oma... Ja mussukkasihan ilmiselvästi ajattelee sinunkin parastasi. Ajattele nyt jos se olisi timmi ja hottis, jokuhan saattaisi sen napata, nyt sitä pelkoa ei ole. Parisuhteessa pitää poistaa epäilyksiä ja hämmennystä tuottavat asiat, kuten hehkeä ulkonäkö (selkeä riski!!1!).
Meilläpäin tuntuu olevan kylläkin vähän totakin syndroomaa. ;)

Noh, en nyt tiedä, lasketaanko näitä välttämättä kolmeksi, kun ovat aika samantapaisia. Kuitenkin, peruskastikehan tehdään ihan venhäjauhoilla, vedellä ja lihaliemikuutiolla. Siitä saa kaksi erilaista variaatiota: juustoinen, jolloin kastikkeeseen sotketaan vajaa 100 g Koskenlaskijaa. Toiseen lisätään puoli purkillista chilillä maustettuja papuja, jolloin tulos on meksikolainen (tjtn) kastike.

Sitten on se bolognese (italialaiset varmaan kääntyisivät kaapissaan, jos lukisivat tämän), johon ei laiteta vettä tahi suurustusainetta ollenkaan. Ruskistetun lihan päälle kaadetaan 500 g tomaattimurskaa. Lopuksi maustetaan basilikalla. Kaikkiin kastikkeisiin kuuluu tietysti myös sipuli, valkopippuri ja paprikajauhe.

tässä on katos pelimiehen elkeitä. kun ensin herätti mielenkiinnon kolmella kastikkeella niin sit vielä kertoi osaamisestaan yksityiskohtaisesti ja piti mielenkiintoa yllä. noin niitä naisia hankitaan eikä millään lihaksilla :D :thumbs:

luulenpa ettei natutreenaaja varsinkaan herää eräänä aamuna "liian isona".

Tä, miten niin ei?!?!?!
Just tuosta oma isosisko ja kaverien isosiskot sekä pissispuoliset
luokkakaverit lukiossa minua varoittelivat vakavina ja aidosti huolissaan,
kun kävi ilmi että olin alkanut käydä salilla.

Ja meikä onkin onnistuneest karttanut kokoa ja voimaa jo 16 vuotta...

Nyt oma kehittelemäni (lue: muilta kopioitu) reenisydeemi alkoi skulata huolestuttavasti, mutta onneksi iski lauantaina -tunmoinen flunssa, ja kaikki liha katoaa ihan justiinsa.

Tuli keskustelusta mieleen havainto Suomi24 -treffipalstalta: moni nainen laittaa etsimänsä miehen minimipainoksi ja -pituudeksi sellaisen, että minimiarvot juuri täyttävän miehen tulee olla keskimääräistä lihaksikkaampi tai selvästi terveydellistä optimia rasvaisempi. Esimerkiksi pituudeksi toivotaan vähintään 170cm ja painoksi vähintään 75kg. Sen perusteella näyttäisi, että kynäniskat eivät kelpaa läheskään kaikille naisille.:(

Noi painorajoitukset nyt on ihan höpönlöpöä. Tuskin monikaan nainen osaa miehen ulkomuodon perusteella painoa määritelläkään, se vaan ilmeisesti kuulostaa kivalta kun painaa sen ja sen verran. Tai mistä minä tiedän, mutta itse en ainakaan osaa tuollaisia ajatella...
edit: Ja yksi juttu on tietty se, että naiset haluaa miehen olevan itseään pitempi ja painavempi. Esim. 165 senttinen ja 70 kiloinen nainen tuskin tykkäis hyvää 170 senttisestä ja 65 kiloisesta miehestä, ihan vaan sen vaakalukeman perusteella :P No joo, edelleen, mistäs minä tiedän. :D
edit2: Emmääkään haluis miestä jolla on pienempi perse ku mulla :jahas:

Mulla ainaki kävi just tos lauantaina baarissa siten et joku gimma tuli kiehnää siihen ni kysyin silt et "miten olis pieni kuutamouinti meitsin vesisängyssä?" Ni tää muija siihen et "eihän tollaselle adonikselle voi sanoa ei" ja puristeli samal mun hanskaa! :) Sen mä voin vaan sanoo et kukaan fitti likka ei lähtis tommosen repliikin jälkeen mihinkään, minkä mä heitin, et pakko niis lihaksis on olla jotain mikä kiihottaa...:thumbs:

tässä on katos pelimiehen elkeitä. kun ensin herätti mielenkiinnon kolmella kastikkeella niin sit vielä kertoi osaamisestaan yksityiskohtaisesti ja piti mielenkiintoa yllä. noin niitä naisia hankitaan eikä millään lihaksilla :D :thumbs:
:offtopic:
Eikäs kun päinvastoin. Herätti mielenkiinnon; sai huomiota mutta "pelästyi" ja hieman häpeillen kertoi että "ei ne nyt niin kummoisia kastikkeita ole", vieläpä paljastaen reseptit sekä saaliille ja kilpaileville uroksille, kun itse asiassa olis privan pitäny laulaa päivälliskutsuja saaliille. "Tervetuloa maistelemaan ei vaan yhtä, vaan kolmea erinomaista jauhelihasoossia jne.". :D

Plat00n sanoi:
kukaan fiksu likka ei lähtis tommosen repliikin jälkeen mihinkään, minkä mä heitin, et pakko niis lihaksis on olla jotain mikä kiihottaa...
Korjattu. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
eikö sen järkiki sano että jos on muutoin samanlaiset puhelahjat ja pärstävärkki mutta toinen kaveri on esim kauhee kynis/lihava ja toinen on hyväkroppainen niin se hyväkroppainen saa paremmin naisia? eli kyllä...lihaksilla saa paremmin naisia kuin että olisit kauhee riuku. tai miettikää miehet vaikka omasta näkökulmasta...otatteko mielummin läskin naisen vai sellaisen jolla on hyvä perse? samalla lailla luulisi naisten tapauksissa olevan. tämä on toki yleistämistä koska poikkeustapauksiakin on..jotkut tykkää lihavasta toinen laihasta mut suurin osa luultavasti pitää hyväkroppasista. Lisäksi kun treenaat niin itsetuntosi pitäisi kohota. Itsekkin olen huomannut että olen saanut enemmän huomiota naisilta kun olen reenannut. tai katsokaa noita alusvaatemainosten ihimisiä niin näätte minkälainen on nykyinen ihanne.

En oo samaa mieltä.

Lihaksikkaisiin ihmisiin, tässä tapauksessa miehiin, on taviksilla huomattavasti enemmän ennakkoluuloja kuin riukuihin.

Kyllä noilla puuhelmipojilla tuntuu olevan vientiä iha eri tavoin. Poikkeuksiakin on =)

Kyllä se lihaksikkuus silmää miellyttää... mutta mutta...
on todellakin PALJON muita tärkeämpiä kriteerejä minkä perusteella (vaistomaisesti ) mies vetää puoleensa...

Sporttisuus ja hyvä yleiskunto on minulle melkein must vain siksi että tykkään kun on kullan kanssa yhteistä muutakin kun petihommat ja telkkarin kattominen. Mulla on kuitenkin käynyt flaksi että on sellainen löytynyt. Fiksu, hauska, hyvännäköinen, kuntoinen ja kokoinen vaikka ei varsinainen bodaja olekaan...

Noin 10 vuotta sitten olis vastaus ollu varmaan melkolailla toisenlainen.

Sporttisuus ja hyvä yleiskunto on minulle melkein must vain siksi että tykkään kun on kullan kanssa yhteistä muutakin kun petihommat ja telkkarin kattominen.

Niin, kyllä mä ainakin ajattelen että jos miehellä on lihasmassaa ja on kireäkin ehkä, niin se ehdottomasti plussaa muiden ominaisuuksien lisäksi, koska siitä voisi päätellä että tuo tyyppi tietää mitä tarkoittaa proteiini, ja on siten todennäköisemmin lähempänä omaa maailmaani kuin joku kynis. ;)

:offtopic: Onko teille muille ollut lihaksista apua naisten saannissa. Onko helpompi sikee nainen jos on lihasta. Ite en oo huomannu et olis. Amerikas ku olin nii siel tytöt tykkäs lihaksista mut suomes tuntuu et naiset vaan alkaa epäröidä... Onko näin? Kysynpähän vaan? Kokemuksia... Esimerkkejä... :love: Tykkääkö naiset lihaksikkaista miehistä :arvi: :haart:

No en kuulu siihen ryhmään jolta tätä oikeastaan kysytään, sillä ei ole kokemusta naisten iskemisestä:D . Mut naisen näkökulmaa miehen ulkonäöstä. Itse olin sitä mieltä että lihaa pitää olla, sillä tavalla että lihakset hahmottaa joka kohdasta suora termi olisi "jaksaa liikuttaa kahdenkäden miekkaa" muttei niitä liikaa, eli ei saa olla hallitsevin ulkomuodollinen seikka. Muutakin raflaavaa tarvitaan ja tietty sulavuus sekä nopeus yhä liikkeissä.:rolleyes:
Nimenomaan niin epämääräistä kuin kuulostaa. Enkä kyllä nähnyt hyvännäköisiäkroppia oli ihan muut asiat mitkä kiinnitti huomion, vaikka nyt puhuttaisiinkin vain ulkonäöstä.

Sitten kun pääsin kokeilemaan miltä tuntuu kunnolla lihaksikas syli ja katselemaan rauhassa niin enpä voisi kuvitella mitään muuta. :love:
Siis jos tarkoitus on vain hakea määrää niin liikalihas(:rolleyes: ) saattaapi olla hidaste, mutta jos hakee jotakin tietyn tyyppistä, niin kannattaa itse miettiä miten olisi mahdollisimman samannäköinen ominaisella sukupuolileimalla varustettuna. :thumbs:

Hyvä thread kun ei ota liian vakavasti.Hauska.

Huonoista heitoista ja niiden toimivuudesta sen verran, että ite heitin kerran ulkomailla yhelle britille: "Haluutko elämäsi parasta seksiä?", jollon hän vastas: "ei kiitos". Sitten sanoin: "Tule sitten mun mukaan", ja niinhän hän tuli:)
Aika sleezyä mutta toimivaa...
Vaikkakin Suomessa vois tulla turpaa vähemmästäkin.

mun mielipide on et naiset tykkää lihaksikkaista miehistä, mut ei liian lihaksikaista, esim. jenkkifutis/jääkiekkoilija/rugby pelaaja kiinnostaa enemmän ku pelkkä bodaaja. Näin olen ainakin monen naisen kuullut sanovan. toisinsanoen, " elämme kovia aikjoa hyvät ystäväni" :D Onneks on oma kulta :love:

Niin, kyllä mä ainakin ajattelen että jos miehellä on lihasmassaa ja on kireäkin ehkä, niin se ehdottomasti plussaa muiden ominaisuuksien lisäksi, koska siitä voisi päätellä että tuo tyyppi tietää mitä tarkoittaa proteiini, ja on siten todennäköisemmin lähempänä omaa maailmaani kuin joku kynis. ;)

Veit sanat suustani!:kippis1:

Onkohan tämä nyt ihan objektiivinen puheenaihe tälle foorumille?

Ei ne lihakset nyt kovin monen mimmin mieleen oikeasti ole. Saman asian ajaa monesti, kunhan on vähän edes mahaa eikä luikku. Naurattaa kun täälä on osa jengistä hermoissaan kun riu'ut muusikot ja sun muut laiheliinit vie naisia. :D

Hehe vastataanpa tähän parin kaljan jälkeen.. ihan pakko sanoo, et jos oisin teininä tajunnu kuin huonosti lihaksilla saa pillua, niin en ois ikinä alkanu treenaan salilla, vaan oisin valkannu jonku vähemmän lihaksia kehittävän urheilumuodon. Siis kyllä lihaksilla heruu, ei siitä ole kiinni, mutta omien kokemusten pohjalta heruisi lähinnä vaan väärältä sukupuolelta. Homobaareissa ei tarvi kauaa olla yksin! Naiset on aivan uskomattoman ennakkoluuloisia yleensä lihasten suhteen. Olen käsittänyt että naisilla joilla ei ole kokemuksia lihaksikkaista miehistä, niin keskimäärin he ajattelevat että lihakset on hyvännäköisiä, mutta vain periaatteessa. Käytännössä heidän mielestään lihaksikkaat miehet on tyhmiä ja tyhmyys on epäseksikästä ja epäseksikkyys on rumuutta ja isot lihakset ovat rumia, koska niiden omistajat ovat tyhmiä. Ja tästä päästäänkin siihen, että jos haluaa näyttää hyvältä naisten mielestä, niin täytyy ensin osoittaa että ei ole tyhmä ja se on vähän hankala varsinkin baarissa jos ei omaa kovin hyviä puhelahjoja. Eriasia tietenkin kaveriporukan sisällä olevat naiset joihin tutustuu muutenkin ja he huomaavat todellisen luonteen eikä pelkästään sitä "tyhmän" ensivaikutelmaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom