Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä vaan harmittavan monella hyvännäkösellä naikkosella on 50 kilonen sählynpelaaja pitkällä takatukalla varustettuna kainalossaan:curs:

Mitä vikaa kunnon takatukassa on ??? :D

Jaa, itse en nykykunnossa näytä mitenkään lihaksikkaalta vaatteet päällä (tai ilmankaan, nyyh, nyyh :D ) Kun taas aiemmin mielestäni jopa näytin yli 10 kg isompana. No joo olihan siinä paljon läskiä.

Asiaan. Kun on itse omasta mielestään kunnossa, eli voi olla ihan jees itsensä kanssa lihan ja tiukkuuden suhteen, jopa tyytyväinen, niin tapahtuu muutos. Eli sitä alkaa kulkea enempi sulat pörhössä ja itsevarmana. On iloinen ja ulospäin suuntautunut, niin HELLUREI! :eek: naisiakin alkaa kiinnostaa. Monesti uskoisin asian menevän näin. Ei ne isot jurot möntit siellä montaakaan naista kiinnosta.

Olen kuullut että naiset kyllä tykkäävät kohtuullisen lihaksikkaista tyypeistä kuten
jay-jay_johanson730.jpg

mutta inhoavat tolkuttomia lihaskimppuja tyyliin
desnudos%20retinales%20-keanu%20reeves-%20(3).jpg

enpä ole huomannut hyötyä.

jos baareissa on ollut 17v-19v kyniksenä on ollut aika huono flaksi (muijat olleet saman ikäisiä tai vanhempi).
nyt taasen tullut käytyä myöhemmällä iällä olisi tilaisuutta ollut, mutta baarien muijat tuntuvat olevan järjestään 17-22v. pistäisin iän ja henkisenkasvun piikkiin.
tosin saattaa näyttää vanhemmalta kun painaa enemmän kuin 60kg.

missukan pustaus kuullostaa vitun tyhmältä. :down:
joku jo aiemminkin kommentoi.

Kyllä vaan harmittavan monella hyvännäkösellä naikkosella on 50 kilonen sählynpelaaja pitkällä takatukalla varustettuna kainalossaan:curs:

Ässä kommentti:worship: Mulla aivan sama stereotypia sählääjistä, ite lajii mollaamatta. Joo kyl mä oon huomannu et kissojen päät on kääntyny esim. jossain uimalas ym. vaik meikäläisel sitä lihasta ei ookkaan kovin paljoo, vielä;)

Heti ekan viestin alkuun offtopic- lätkä, mielenkiintoista. Mitäs tällä nyt haetaan takaa? :)

En osaa oikein sanoa olisiko lihaksista hyötyä vai ei. Se on kuitenkin totuus että treenattu kroppa on paremman näköinen kun ei treenattu. (piste) Treenatulla en nyt tässä esimerkissä tarkoita mitään (edes) Classic BB tapaista runkoa, vaan sellaista mistä huomaa että jotain on tehty.

Siitä miksi sählypojat vetää kauniit naiset välistä johtuu ehkä siitä, mitä sähläreiden päässä liikkuu. Kroppa antaa ainoastaan sen ensivaikutelman, loppu tulee aivosoluista. Ehkä ne 'kuumat kissat' ei jaksa kuunnella joka päivä höpötystä "pitäis taas pudottaa 3 kiloa" "Pitäs ottaa vähän proteiinihormoonia" "Kylläpä mä oon pieni" "Missä lihakset" ;)

Harva perustaa suhdettaan pelkkään ulkoiseen olemukseen. En nyt tiedä haettiinko tällä ketjulla takaa seurustelukumppania vai yhden illan panoa. Paremmin saat naisia kun rupeat vaikka formuloita ajamaan ja ostan käyttöoppaan naiselle :thumbs:

PS. Jos löydät hyvän oppaan, laita mullekin.

Jos nyt jätetään se luonnepuoli pois, ja mietitään pelkästään ulkonäöllisiä preferenssejä, niin itselläni se luokitus menee suunnilleen näin (tärkeimmästä vähäpätöisimpään) :

- Miellyttävä naama. Jos pärstä ei miellytä niin ei sitä kyllä unelmakropallakaan korvata. Ei aina jaksa panna paperipussi päässä.
- Kropan "perusilme", eli riittävä pituus, rotevuus. Lihaksetkaan ei auta jos tyyppi on luustoltaan 160 cm ja hartiat kapeammat kuin minulla.
- Lihasten tuunaus. Eniten pisteitä saa tyyli "sopivasti lihaksia", mutta esimerkiksi sixpack näyttää ja etenkin tuntuu minusta äklöltä (jeh, olen epänormaali). Seuraava pistesija menee luokkaan "normaalit tai hieman pulskat". Kolmas sija sitten isommille lihaksille, ja viimeisenä ja jo turnoffin puolella on luiseva tikku.

Eli ehkä voisi sanoa, jotta vasta sitten kun naama ja kropan "perusrunko" ylittävät riman, on lihaksilla väliä - eikä niitä silloinkaan saisi olla liikaa, tai pisteet putoavat regular-malliin verrattuna.

Noh, noista liian isoista lihaksista ollaan kyllä vielä kaukana:rolleyes: . Liika kireys tuntuis tosiaan häiritsevän monia naisia, enkä kyllä itsekään pidä siitä että aivan joka paikka on lihassäikeillä (ei sillä että itselläni olisi joskus ollut:jahas: )

Suomalaiset naiset ei vaan kehtaa tunnustaa, että tykkää lihaksikkaista miehistä. Naiset ei voi yleensäkään myöntää, että mies olisi vähimmässäkään määrin haluttava, koska muuten nainen ei olisi enää itse niskan päällä, ja saattaisi jopa joutua tekemään jotakin omalle ylipainolleen, koska naisen kuuluu olla haluttavampi kuin miehen. Sitäpaitsi suomalainen nainen pelkää alkuvoimaista Miestä isolla M-kirjaimella.

:eek: Outo suhtautuminen, ihankuin naisen ja miehen vuorovaikutus olisi aina jotain kieroa valtataistelua. Näin ei siis kaikilla ole, ehkä sinulla :)
Minä en ainakaan haluaisi että kumpikaan on millään tavalla "niskan päällä" tai pitää kiinni henkeen ja vereen jostan naurettavasta etulyöntiasemasta...mitä helv...:david:

Anyway, aiheeseen: mulle ainakin kelpais alkuvoimainen mies iiiisolla M-kirjaimella, kunhan se ei ajattelisi siitä kuten Persetan..;) Silti isojen lihaksien ja timmiyden edelle menee miten mies puhuis mulle, kohtelis mua ja olis kiinnostunut musta.

Onneksi olen löytänyt itselleni yhden niistä äärimmäisen harvoista poikkeuksista joihin tämä ei päde.

Eipä ne taida olla sittenkään niin kovin äärimmäisen harvinaisia.

Amerikkalainen nainen on sen verran yksinkertainen, että ei ymmärrä menettävänsä tärkeän etulyöntiaseman kehuessaan miehen ulkonäköä.
Miten ihmeessä toista kehumalla voi mitään menettää???

Uskon että suurin osa naisista arvostaa sopivasti lihaksikasta kroppaa. Joku kisakuntoinen bodarikroppa taas tuskin kovin monia miellyttää. Mutta itse kroppaa enemmän varmasti auttaa mahdollinen lihaksikkuuden ja hyväkuntoisuuden tuoma itseluottamuksen kasvu.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hmmm. Enemmän oon naisilta kuullu palautetta, että menee yli tai toi ei enää näytä hyvältä kuin kehumisia. Tähän toki saattaa olla semmoinen syy, että kynnys haukkua tuntuu yleensäkin olevan ihmisillä matalampi kuin kynnys kehua.
Noin niinkuin varsinkin vähän tuntemattomammilla.

Ja en tosiaan ole mitenkään ylilihaksikas tai mitään semmoista. Pikemminkin yliläski. :)

Ei häiritse!

ja kyllä miellyttää!

Selitätkö sit miks bodaus on marginaalilaji?

tätä en pysty itsekään käsittämään. Taitaa olla oma mielipide marginaalin puolella. Vaikka onhan "kuntosali" nykyään joka toisella harrastuksissa. Siksi vähän ristiriitaista. Vähän kuin kävisi vaikka ratsastustunnilla mutta katsoisi sitten kouluratsastuksen olympiasuorituksia että "menee kyllä överiksi.." :)

tätä en pysty itsekään käsittämään. Taitaa olla oma mielipide marginaalin puolella. Vaikka onhan "kuntosali" nykyään joka toisella harrastuksissa. Siksi vähän ristiriitaista. Vähän kuin kävisi vaikka ratsastustunnilla mutta katsoisi sitten kouluratsastuksen olympiasuorituksia että "menee kyllä överiksi.." :)

Ei oikeastaan. Noin niinkuin joku kouluratsastuksen olympialaiset vaikuttaa silleen terveeltä ja luonnolliselta (vaikka se ei sitä välttämättä olisikaan) kun taas ammattilaiskehonrakennus on taviksen silmään friikkisirkusta. Ja voi olla sitä kyllä ihan asiaan perehtyneenkin silmään.

Ja vielä "kuntosali" taitaa olla nimenomaan sitä KUNTOsalilla käymistä. Kuntoilumielessä :)
Luulisin näin ainakin.

kouluratsastuksen olympialaiset vaikuttaa silleen terveeltä ja luonnolliselta
Oletko katsellut? :) on meinaan villin näkösiä joku piaffe vai mitä se mahtaa olla. Ei ny, ymmärrän pointin.

Ja vielä "kuntosali" taitaa olla nimenomaan sitä KUNTOsalilla käymistä. Kuntoilumielessä :)
Luulisin näin ainakin.
Juu näin se näyttää monella olevan. Ja saahan tietty ollakin.

Vaikuttaisi myös, että siitä ulkonäöstä kyllä pidetään, mutta siitä mitä siellä kuntosalilla tehdään, ei pidetä. Naisissa tämä on ehkä selvemmin näkyvissä. Kaikki (?) miehet tykkää timmistä treenatusta pepusta ja vatsasta, muodokkaasta kropasta, mutta kun kertoo millä se on saavutettu, niin sitten alkaa se yököttely. Naisetkin aina kyselee treeni vinkkejä, mutta kun kuulevat, että salilla on työt tehty, niin alkaa kitiseminen miten öklöä ja miehekästä se on.
Tää nyt ei koskenut mitään bodareita vaan ihan tavallisia kuntosalilla Treenajia (ei kävijöitä).

Vaikuttaisi myös, että siitä ulkonäöstä kyllä pidetään, mutta siitä mitä siellä kuntosalilla tehdään, ei pidetä. Naisissa tämä on ehkä selvemmin näkyvissä. Kaikki (?) miehet tykkää timmistä treenatusta pepusta ja vatsasta, muodokkaasta kropasta, mutta kun kertoo millä se on saavutettu, niin sitten alkaa se yököttely. Naisetkin aina kyselee treeni vinkkejä, mutta kun kuulevat, että salilla on työt tehty, niin alkaa kitiseminen miten öklöä ja miehekästä se on.
Tää nyt ei koskenut mitään bodareita vaan ihan tavallisia kuntosalilla Treenajia (ei kävijöitä).

Juu se duuni mitä homman eteen pitää tehdä, tuntuu olevan joillekin se "kirosana".

Ps. tykkään kyllä timmistä ja treenatusta pepusta, mutta enemmän tykkään semmosesta jossa on jotain mistä tarrata :)

Mulle on ainaskin ollu silleen jälkikäteen. Monet ovat kehuneet mua lihaksikkaaksi ku on nähny ilman paitaa:) Se on kyl ihan mukavaa kun kavereiden sanoessa se ei tunnu miltään, muttä kun nainen sanoo sen sulle niin tuntuu että edes jotain täs maailmassa on tehny oikein.
Täytyy kyl myöntää että on sääli että useat naiset unelmoivat jätkästä jonka kroppa vastaa Toni Wirtasen tai Ville Valon kroppaa...:(
Se on ainakin yksi asia jota en naisten eteen tee, koskaan.!

Itse oon trenaava nainen ja NAISTEN treenatut/bodatut kropat miellyttävät erityisesti silmää, vaikka hetero olenkin. Sen sijaan sillä ei ole periaattessa väliä treenaako mies, mielummin ei :eek: .
En itsekään tajua, mutta bodatut miehet ei kiinnosta... roteva saa olla ja pitkä pitää olla (mieluiten yli 180 cm vaikka itse olen 157 cm :D ).

Laiha ei saa olla eikä lihava, siis LIIAN... vaan normaalikokoinen. Hoikka tai tukeva, aivan sama. Mutta salilla käyviä miehiä en ees kattele...en tiiä mistä johtuu, oon itekki ihmetelly, mutta ei vaan sytytä ku tavikset :D .

Naamavärkki on silti se eka kriteeri ja se mistä ensin kiinnostuu.

Makunsa siis kullakin.

Missukka:
Pätee varmaan enemmänkin naisten kohdalla noissa treenivinkeissa, itseäni ei ainakaan haittaa 'bodaavat' naiset. (tavis)Miesten puolella se yököttely alkaa varmaankin siinä kun jo timmissä kunnossa oleva nainen kertoo suunnitelmistaan kasvattaa vielä suuremmat lihakset kuin mitä nyt on.

edit. tuntuu siltä että vaikka ollaan salifoorumilla, jossa moni nainen varmasti tykkää treenatusta kropasta, tykkää moni ihan taviksistakin. Joten ei-salilla treenaavien keskuudessa ei lihaksilla ole välttämättä kovin suurta merkitystä, kunhan on edes jossain määrin sopusuhtainen ja sinut kroppansa kanssa. Luulisi näissä piireissä lihasten kuitenkin suovan enemmän mahdollisuuksia yhden yön juttuihin kun taas puhutaan pidempiaikaisista suhteista, ei niillä luulisi olevan suurtakaan merkitystä(enemmistölle).

Ei kun se yököttely alkaa siinä vaiheessa kun kertoo nostelevansa salilla muutakin kuin vaaleanpunaisia vinyylipainoja :D Kokemuksella voin sanoa. Tällainen ei-lihaksiaan-kasvattava wannabe-voimailijakin saa osakseen halveksuvia katseita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom