Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Jos mäki nyt sitte.
25v Keminmaasta kotoisin ja nykyään helsinkiläinen. Jumpattu enemmän tai vähemmän n. 3,5 vuotta ja penkkaamaan opin muutama kuukausi sitten. Jumpataan omaksi ja naisten iloksi. Olen ilmeisesti saavuttanut pisteen jossa näytän jo liian hyvältä eivätkä naiset uskalla lähestyä enää. hiljaista on ollut.

Niin tai sitten selityksenä voi olla vanha lappilainen haiku: Mies voi lähteä Kemistä mutta ei Kemi lähe miehestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mies savosta ikä 35v. Koitan käynistää elämäntapa remonttia koska viimeisen vuoden aikana kroppa ruvennu reistaamaan. Tästä tosin keväällä jo työterveys lääkäri varoitteli. Mutta eihän ne mitään tiedä.. Aloitellu kevyellä liikunnalla ja salilla samalla koittanut laittaa ruokavaliota kuntoon. Viimeisen vuoden ajan ainut säänöllinen ravinne on tullu viskistä kaikki muu ollukkin epämääräistä sotkua. Täältä löytynyt alkuun hyviä ohjeita ja juttuja joten päätin rekisteröityä.

Heitetäänpä itsekin lyhyehkö esittäytyminen :) ;

Eli 23-vuotias miehenalku kyseessä, jolla tarkoitus löytää kadotettu salimotivaatio taas koulujen alkaessa. Lähtöpohjat on lähes olemattomat, mutta jostainhan se on lähdettävä liikkeelle (ns. laihaläski kyseessä :D).
Pakkista tullut luettua kohtalaisen aktiivisesti huhtikuusta alkaen, sitä ennen silloin tällöin. Rekisteröityä on pitänyt aikaisemminkin, mutta nyt sen päätin vihdosta viimein tehdä.

Kaipa tuo riittää tälle erää, eli kiitos ja anteeksi.

Hyvää iltaa pakkiksen porukka. Ajattelin esittäytyä kun nyt profiilinkin tänne tein vaikka olen jo jonkun aikaa täällä pyörinyt. Olen siis 18v nuorimies ja asustelen tällä hetkellä porvoossa ja rakastan punttien nostelua ja melkein kaikkea siihen liittyvää harrastuksia tällä hetkellä siis pelkästään punttien nostelu kokemusta 3sta eri tyylisuuntaisesta karatesta ja pikkasen nyrkkeilyä :-)

Heipä hei hei. Pakko kai alottaa jostain. Joten lähdetään liikkeelle vaikka täältä. Mies 34v (en hae seuraa) salireeniä noin 10vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Tuo työ ja reuma vähän rajottaa tuota jatkuvaa treaanaamista. Nyt päällä ihan hyvä muutaman kuukauden putki ja saanu talvella menetetyt kilot takasi eli kai se on nyt jonkillainen bulkkaus päällänsä.
Niin ja on tullu lueskeltua kyseistä foorumia jo pitkään mutta nyt vasta sain itsestäni tarpeeks irti että ajattelin osallistua keskusteluihin.
Ei mulla muuta.

Esittäydytään nyt kun semmonen osio löytyy. Elikkä moro vaa, oon 19 vuotias miehen alku, reilu kuukauden verran käynyt punttaamassa, kun ei muka aikasemmin kerinny töiden ohella, mutta sitte tuli kesäloma ja kaverit repivät mukaan ja nähtävästi vie mukanaan. Ei nyt hirveästi jaksa tähä naputella, mutta eiköhän musta kuulu täällä silloin tällöin.

Moi. Uusi alku salihommiin, nuorempana tuli jonkinverran käytyä, sittemmin pitkä tauko. Nyt tavoite saada voimatasoja nousuun, aloitin Greyskull LP tyyppisen ohjelman, katsotaan mitä tapahtuu...

Iltaa! Kolmenkympin paremmalla (?) puolella mennään ja neidiksi ainakin vielä on luultu. Tätä palstaa on tullut seurailtua epäsäännöllisesti jo kuutisen vuotta. Koska olen hitaasti lämpiävä ja erakkoluonteinen, ei ole ollut tarvetta kirjoitella aiemmin. Kunnes eräänä päivänä kiusaus kasvoi liian suureksi. Ikä tekee tehtävänsä ja ujouskin näköjään haihtuu vuosien mukana. Odottelen mitä ihanaa itsesensuurin puutetta mummoikä tuokaan tullessaan... Pääkapunkiseudulla asustelen, toistaiseksi.

Punttisaliharrastusta takana kymmenisen vuotta, välillä pienen tauon kera että saa taas kirota pienten vaaleanpunaisten painojen kanssa. Pitkänmatkanjuoksua tulee harjoitettua myös, paras meditaatiokeino. Molempia suoritetaan ilman otsaryppyjä.

Iltoja!

Nuori miehenalku Pohjois-Suomesta. Ikää ei niinkään ole, mutta voimaa sen edestä. Täysikäisyyden mittaria ei oo vielä ylitetty. Reeniä takana yli 2.5v, nykyään enimmäkseen voimaa haen. Penkki 160, mave 230. Tavote saada penkki 200kg 18-weenä. Haaveena voimamieskisat, joku päivä.. Ps. nostovideoita löytyy :)

Hei! Tuli innostuttua sali harraksuksesta hieman. Ihan tiedon ja vinkkien takia liityin tänne Pakkotoistoon. Olen 22-vuotias Etelä-Pohjalaanen kaveri. Saliin tutustuin lääkärin suosituksesta ja nyt innostuin vähän enemmän. Olen erittäin lihava kaveri. Pituutta 181 ja painoa 130 kg. Suurimmaksi osaksi läskiä siis. En hae kuntosalilla varsinaisesti niinkään painonpudotusta, vaan enemmän lihasvoimaa. Aloitin keväällä työt maatilalla. Siellä sitä voimaa tarvitaan. Mutta ehkä se painokin tippuu ja lihas kasvaa. En ole mikään sportti-ihminen mutta lääkärin suosituksesta pääti kokeilla punttista. Alussa vasta olen, eikä mitään tuloksa oikein vielä ole. Mutta ilmoittelen kyllä jos tuloksia tulee. Sellaisia mainitsemin arvoisia.

Olen siis uusi treenaaja. Täältä haen ainakin näin aluksi vinkkejä ja neuvoja. Ja tietysti nämä yleiset keskutelut on sellaisia mitä voisi lukea. Ja ehkä tänne tulee jotain kirjoitettuakin. Hauskoja salitreenejä kaikille, älkääkä aliarvioiko meitä läskejä. Samalla lailla mekin voimme kiinteytyä kuin laihat kasvaa! Iloisia punttiksia!

Morensta Pakkis! Olen kyllä seurannut foorumia ennenkin, mutta nytten, kun aloin puntilla taas käydä, niin katsoin voivani tänne jo liittyä. Olen 92 -syntynyt nuorimies. Muutin hiljattain takaisin kotikunnilleni ja aloitin koulun. Tarkoitus olisi jatkaa kotitilaa, kun omat vanhemmat eläkkeelle jäävät. Huomasin tuon Tommyn tekemän esittelyn ja yllättävän lähelle osuu. Onkohan minun humalassa tekemäni nicki? Ei kyllä yhtään muista xD.

No ei vaan, tänne liityin, että saan ottaa osaa keskusteluun. Mukava olla täällä ihan nickin takana, eikä aina vain selaamassa. Salilla on tullut käytyä aikaisemminkin pari vuotta sitten. Nyt ostin kausikortin paikalliselle uimahalli/sali kompinaatiolle. Tarkoituksena olis vähän polttaa rasvaa ja kasvattaa lihasta!

Huomenta! Sivustoa pitkään seuranneena otin ratkaisevan askeleen ja rekisteröidyin. 31 vuotias naikkonen itäisistä takametsistä, liikunnallisia harrastuksia laidasta laitaan, sali ja juoksentelu kuuluu viikko-ohjelmaan. Päälaji kouluratsastus, siinä ja esteratsastuksessa jonkinlainen kilpaurheilutausta turvallisesti takana.

Morjensta!!

Tälläsen sivuston löysin ja pakkohan rekisteröityä oli. About vuoden tehny punttitreeniä salilla ja aattelin täältä saavan vinkkejä ja neuvoja. Kuitenkin aika aloittelia täs asias. Pienes kaupungis Vakka-Suomes asustelee ja jopa kolme salia täälläkin.
Muita harrastuksia on Frisbeegolf ja lenkkeily..

Tervehdys,

21v jantteri Päijät-Hämeestä
Pakkista tullut seurailtua n. puolitoista vuotta ja salitreeniä saman verran takana. Intissä tuli kokeiltua ja sitä kautta harrastus vei mukanaan.
Kehitystäkin tullut aika hyvin omasta mielestä, paino mm noussut pienestä 62kg lähtökohdasta 20 kilolla . Treenaan 4-6 krt viikossa omaksi iloksi.

Morjesta vaan kaikille,

Täällä kirjoittelee 42-vuotias nuorimies Tampereelta. Foorumia olen seuraillut satunnaisesti ennenkin, mutta nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä. Nuorempana tuli treenailtua kuntosalilla muiden urheiluharrastusten ohella, mutta myöhemmin työ ja muut tekosyyt ovat johtaneet siihen että kroppa muistuttaa nykyisin enemmän virtahepoa kuin gepardia. No, reilu kuukausi sitten aloitin ryhtiliikkeen ja salilla on tullut nyt taas käytyä 3-4 kertaa viikossa. 10kg on painosta lähtenyt ja rautaakin on saanut lisäillä ihan mukavasti, joten eiköhän se tästä taas iloksi muutu. Foorumilta olen treenaamiseen paljon hyviä vinkkejä saanut, joten eiköhän täällä tule jatkossakin roikuttua ja jopa jotain kirjoiteltua itsekkin.

Moikka moi.

Tänävuonna 30v täyttänyt narukeppi esittäytyy, punttiksella käynnistä haaveillu pidemmän aikaa, ja aloitinkin tuossa n. vuosi sitten siellä käymään..

Naruihin tullut mukavasti täytettä (aloituspaino 73, pituus 184) ja sen huomaa treenipäiväkirjastakin... kesäloma ryssi kokotreenin kun pitihän sitä vähän Espanjassa käydä syömässä ja juomassa ittensä tuhdiksi (90kg), mutta nyt (mikäli työterveyslääkärin rasvaprosentinmittausta on uskominen) 84kg ja 16,6% rasvaprosentti taas kun on saanut salilta otetta kiinni.

Olen aktiivisesti selaillu forumeita, ja bongasin itelle täydellisen treeniohjelman..oli joku sovellettu 1-jakoinen Golden Sixistä, mm.. mavea/kyykkyä/prässiä vuorottelen.

Kiitos informaatiopläjäyksistä, on auttanut saamaan naruihin täytettä kummasti. Jos joku uusi lukee tätä, niin motivaatio on tärkein, ja uskallus lähteä toisten ihmisten pariin kuntosalille on toiseksi tärkein.. ellei omista kotipunttisalia.. :)

Ihastuin 24/7 Fitness kuntosaliin, koska on auki 24h. Vuorotyöt sotkevat välillä treeniaikoja, koska tykkään treenata heti aamusta, ja jos työt alkavat kello 6, niin tarkoittaa että salilla oltava kello 4.

Ennen ja jälkeen kuva löytyy kehityksestä jos jotakuta kiinnostaa. :)

Mutta tosissaan.. siinä hieman itsestäni. Ja kiitokset vielä informatiivisesta foorumista.

Jonkun aikaa taustalla lurkerina pyörinyt wanha nörtti yrittää nyt viimeinkin pitkästä aikaa näyttää ihmiseltä sen ryhävalaan sijaan, ehkä vielä tämän vuoden puolella. Saa nähdä kumpi pettää ensin, fysiikka vai mentaalinen puoli. Paljon hyvää asiaa täältä kyllä löytyy, vielä kun jotakin saisi oikeasti itsekin aikaan. :)

Hello Everyone.
I am Roshan from India, aged 27.
I got the reference of this forum from my friends (Clash of Clans).
I was regular gym lover but from last one year I have stopped going to gym due to my job profile. But I will be starting soon. Because No Pain..No Gain.
And sorry, I dont know Finnish so only English. But now I have a great desire to learn Finnish.
Thanks.

Varmaan kymmenen vuotta tai ylikin olen täällä epäsäännöllisesti vieraillut. Useimmiten Googlen kautta. Varmaan samat hakusanat vuodesta toiseen. :D

En kuitenkaan muista rekisteröityneeni koskaan. 92 Kg hieman epäluotettavan oloisen vaa'an mukaan ja 196 cm. Keskivertoa sporttisempi mies Helsingistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom