Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Morjensta kaikille! On tässä menossa 9 viikko salitreeniä yhteen putkeen, ja korkkasin just kolmannen proteiini-purkin. Tätä jaksoa ennen kerkesin käydä 3 viikkoa, puntilla, ennen taukoa. Ajattelin esitellä tässä itseni, hyvien tapojen mukaan. Treenaan Kampin Elixiassa, ja ammatikseni soittelen levyjä 09-alueella. Olen roikkunut tallä foorumilla nyt n. 1,5kk. Toivottavasti mahdun sekaan! Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjensta vaan kaikille. Lähemmäs kolmekymppinen kaveri turusta esittäytyy. Salina toimii tällä hetkellä m-club mut muillakin turun saleilla on ravattu enemmän ja vähemmän vuosien varrella tasaisen heikoilla tuloksilla. Nyt on sit aikomuksena jättää dokailut ja muu haitallinen tekeminen syrjään ja alkaa huolehtii itsestään paremmin niin pakkohan tänne oli myös viimein rekisteröityä, että saa jauhaa junttipuntista samanhenkisten olentojen kanssa. Näillä mennään nyt aluksi.

Morjesta kaikille!
Pakkotoistossa olen jo pidemmän aikaa käynyt, joten päätinpä tehdä profiilin vihdoin ja viimein.
19 vuotias Lappeenrannassa asusteleva nuori mies. Salilla ensimmäistä kertaa kävin 13 vuotiaana ja siitä se kipinä sitten syttyi. 3 vuotta tuli harrastettua nyrkkeilyä aktiivisesti ja nyrkkeilyn ohella tuli käytyä puntilla minkä pystyi. Nyrkkeilemisen lopetin kun täytin 18v ja aloin panostamaan saliharrastukseen. Päätöstä en ole katunut vaikka kuulemma tulevan suomenmestarin ainesta olisi mussa ollut :cool:
Tällä hetkellä aktiivista treenitaustaa 1.5vuotta takana. Saliharrastuksesta on muodostunut elämäntapa. Rakastan tätä touhua! Tavoitteena on saada lihaksikas kroppa ja voimaakin saa tulla.
Tällä hetkellä olen armeijassa sotilaspoliisiksi kouluttautumassa, eli treenataan mitä pystytään ja syödään mitä tarjolla on :)

Moi vaan kaikille.
Olen 22 vuotias miehenpuolikas Etelä-Pohjanmaalta, pakkista tullut luettua jo 2011 vuodesta lähtien about päivittäin. Reenaaminen alkoi kiinnostamaan samoihin aikoihin, mutta se oli lähinnä perus penkki-hauis kerran viikossa. 2013 keväällä salihommat pyörähti 'tosissaan' käyntiin ja 170cm ja noin 60kg jantteri on muuttunut tähän päivään mennessä 82kg painavaksi hiukan lihasmassaa keränneeksi punttipentiksi joka liikkuu koulussa salihousut jalassa, gaspin paita päällä ja sheikkeri repussa.:rolleyes:

Morjens kaikille
Olen Eero liedosta, 35v Salilla olen käynyt jo 20 vuotta ja siitä viimeiset 17 vuotta olen treenannut ja kilpaillut voimannostossa. Sen homman lopetin tossa Marraskuun alussa (olis pitänyt lopettaa jo monta vuotta sitten) Nyt tässä aikuisien kynnyksellä yritän hankkia hiukan lihaksia ja koitan antaa kaikkeni ja tehdä asiat joka treenissä paremmin. Todella paljon on asioita opittavana, mikä tekee asiasta niin kivaa ja haastavaa. Nyt tässä on muodostunut uudeksi treenikodiksi Mentor Gym Turussa, missä on hyvät puitteet rakentaa lihasmassaa.

Jarski eteläpohjanmaalta terve! Parikymmentä vuotta on tullu kehonrakennusta harrastettua välillä vähän enemmän tosissaan ja nykyään jo ikämiehenä enemmän harrastuspohjalta. Useampi vuosi on tullut silloin tällöin tätä foorumia selattua ja nyt kun vapaa-aikaa on enemmän niin päätin rekisteröityä :) hyviä reenejä jengille!

Päivää,
About 3-kymppinen naisihminen Lahest :p. Salitreeniä takana enemmän ja vähemmän säännöllisesti pari vuotta. Tavoitteena, ettei lihaskunto romuttuisi kun ikää tulee ja sitä rataa. En siis tähtää kisoihin tai muuta. Muita harrastuksia mm. fillarointi ja juoksu. Aattelin rekisteröityä, kun täällä tulee toisinaan seurailtua keskusteluja.

;)Terve! :p
Olen 23v lohjalainen likka joka yrittää pitää lihaskuntoa yllä samalla kun laihduttelee valtavaa ylipainoa vähä pienemmäks. Ja oisha se kiva että rasvan alta alkais joskus kuultamaan lihakset läpi, muttei missään nimessä liikaa!:)

Täällä tuntuu että alottelijatkin on jo iha pro tason reenaajia mitä kattelee ainaki saliohjelmia mutta kai tänne mukaan mahtuu, vaikka en mä kai ihan untuvikko enää ole :D

Viimeviikolla liityn Lohjan Bodaukseen :cool:

Terve!:worship:

Mie olen kohta 23 v jässikkä Rovaniemeltä. Punttila on tullu käytyy nyt 2kk ja aikaisempaa kokemusta on jonkin verran amiksen ajoilta jolloin tuli treenattua enemmän. Tavoitteena on reipas 20 kiloa ylipainoa saaha veks ja niitten tilalle järjettömästi lihasta:D. Tällä hetkellä treenaan yksin ja oma tekoisella ohjelmalla jonka olen kasaillut itselle sopivaksi täältä pakkiksen voimailu ohjelmista..
Koti salina toimii Rovaniemen Gym Everybody ja sieltä minut löytää lähes joka päivä aikasin aamulla ennen kukon laulua tai sitten myöhään illalla :cool:

Ei muuta ku pistämä rauta nöyrtymmää!

Moi!

Olen 28v nahjus. Tukikohtana toimii UKP juna-aseman gymi. Tarkoitus oli vuosi sitten pitää vain paikat kunnossa että selviää eläkkeelle. Mutta kappas kun jäi sali vaihde päälle!

25v mimmi Jykylästä eksynyt tänne. Pakkiksen keskusteluja olen stalkkaillut jo jonkin aikaa mutta ehkä voisi koettaa liittyä itsekin mukaan, joten aloitetaan tästä matalan kynnyksen viestiketjusta. :3 Salilla käyn on/off, juoksen ulkoilen joogailen vegeilen.

Moi,

Olen jälleen täällä :)
Poistuin hetkeksi ja olen takas kovempana kuin koskaan ;)
Historia on edelleen muuttumaton, mitenpäs sitä uusiksi.
Mutta tulevaisuus näyttänee toivottavasti erilaiselta.

Aikanaan kamppailua ohjatessani, heräsi ajatus, että jos joskus voisi ohjausta tehdä ammatikseen.
Pyörittelin vakavissaan tuossa vuoden pari ajatusta, ja lopulta tein sijoituksen ja lähdin Trainer4You:n Personal Trainer koulutukseen.

Mun edesottamuksia voi käydä lukeen täältä:
https://www.facebook.com/TupoksenLiikuntaAkatemia/

Siellä on Revolutionin jakoja paljon, mutta myöskin juttua, mun ekasta PT asiakkuudesta.
Lisäksi video osuudesta löytyy mun omia, sekä kamppailu,että kuntosaliottoja.
Saa haukkua, mutta saa myös kehua ;)

Ps. Jos olet miettinyt Oulun alueella PT asiakkuuta, ota yhteyttä.
Nyt erittäin edullisesti, PT-opiskelija hinnoin ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moi, olen keski-äkäinen mies Helsingistä. Olen kausittain käynyt salilla, mutta mitenkään erityisen havaittavasti ei ole lihasta tullut. Kiloja on kyllä joutunut reenaamisen myötä lisäämään. Olen nyt käynyt pari kuukautta "laitesalilla" mutta siirryn nyt tollaiseen aika karuun "puntti"saliin.

Aiemminkin olen täällä joskus lurkkinut, mutta nyt kun yritän opetella puntinnoston perustekniikoita niin tätä sivustoa tulee varmaan enemmänkin luettua.

Moikkuli.

Noin kahdeksan vuotta tullut seurailtua forumia ja nyt jo uskaltauduin rekisteröitymään ja kirjoittamaan. Nyt kun on vauhtiin päästy, niin laitetaan ihan hurjaksi ja samaan hintaan kolme lausetta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom