Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Pitkästä aikaa päädyin tälle sivustolle ja muistimpa vielä omat tunnuksenikin.
Treenaamisen olen alottanu noin 2006. Treenaaminen kuitenkin jäi vähitellen 2013 kaiken muun varjoon ja jos sitä nyt taas alottelis tälläin 30 vuotiaana kun tuli ostettua sellane kotitreenaus monitoimihärveli käsipainojen lisäks kun ei salille varmaan pian enää pääse.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro
Olen vähän iäkkäämpi harrastaja jolla kilometrejä on takana enemmän kuin edessä mutta still going strong enkä aio läpsytellä salilla niin pitkään kun sinne jaksan raahautua vaikka rollaattorilla.
Kokemusta on myös monenlaisesta muustakin lajista ja valitettavasti vähän huononmisstakin elämäntavoista.
Aikaisemmin olen vain vilkaissut näitä sivuja mutta viime aikoina olen lukenut innolla kuin parasta kirjallisuutta.
Esim.Salihuumoria kokonaan läpi.Tarkkaillen näkyykö itsestäni mainintaa:-) No en ainakaan tunnistanut.
No kyllä näillä aamuilla jo salihuumoria on kun tällainen äijän rahjus salille vääntäytyy omituisine metodioineen.
No seuraan kuitenkin aikaani ja kiroilen miten päin peetä kaikki tehtiin silloin kun proteiinina käytettiin soijajauhoa jota sitäkin piti erikseen joltain kauppiaalta tilata. Eikä ollut internettiä ja bodaus lehtikin aloitti vasta tokalla treeniurallani.
No olishan sitä juttua mutta tulis romaani tai Iijoki sarja helposti kirjoitettua joten säästän teidät lukemisen vaivalta mutta joskus voin vähän valottaa miten ennen elettiin ja olishan noita monenlaisia juttuja joita on sattunut tapahtunut,nähty ja kuultu kertoa näin jälkipolville.

Täällä aina välillä pyörinyt ja nyt taas aktivoinut. 36-vee äijä ja kympin verran tullut reenattua säännöllisen epäsäännöllisesti. Pelastusalalla päällystöhommissa.
Taas on tavoitteena saada vanhat lihat takaisin. Korona-aikana laiskistui ja kaikki lihat suli, kiitos myös pyöräilyn. Penkkiykkönen 3 vuotta sitten 110kg natukkana, nyt hyvä jos 75kg nousee.
Tavoitteena penkkikisat, mutta ans kattoo...

väärä ketju :LOL:

En edes käy kuntosalilla, mutta tykkään lukea pakkotoistolta kaikenlaisia keskusteluja. Kuntoilun saralla lenkkeilen, vedän leukoja ja yritän alentaa rasvaprosenttia.

Hepä hei

olisin tosiaan 16v ja en kyl oo kuullukkaa tästä nettisivusta, ihan kiva että täällä on paljon suamalaisia :)
Tosiaan niin toi sm-titteli kädenväännössä oli nyt tän ajan tavote...
Ei kenelläkään sattus oleen mitään tietoo hyvästä pronaation lukemasta: (kg), niinettä se nosto menee peukalon kautta ja käsi olis 90 astetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom