Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moro! Täällä kirjoittelee parikymppinen nainen, salilla käyty muutama vuosi ja melkein yhtä kauan pakkista selailtu. Itseäni kutsuisin ihan normi kuntoilijaksi, päällepäin ei huomais et salilla käyn. Tämän hetken tavoitteena on kesän puolmaraton, salilla nyt kahdesti viikkoon koko roppa tultu tehtyä. Ainiin, Somerolla vaikutetaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama stoori täälläki, kauan jo selailtu mutta nyt vasta uskalsin rekisteröityy. Salilla on tullut käytyä pari vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Moi vaan kaikille!

Moi

Pakkotoisto-foorumia jonkin verran selanneena sain tuossa jokupäivä idean luoda käyttäjätunnus tänne.
26-vuotias mies oulusta. Harrastuksiin mahtuu vapaaottelu, sali jne.

Moi

Duuniin fillarilla ja selästä salille.
Työ vaihtui ruumiillisesta koordinaatteihin niin aikaa ettii muutakin päivään kuin istumista.. :evil:

Hoi kaikki!

Tällä nimimerkillä huutelee 20-vuotias kuopiolainen, joka vihdoin ja viimein on saanut kunnon otteen saliharjoitteluun pitkän tauon jälkeen. 2010 salilla käynti alkoi, 2012 se loppui ja vihdoin tammikuussa sain raahattua itseni Kunnonsalille, jossa nyt hieman yli 2kk on tullut ähkittyä ja rehkittyä. Foorumia olen selannut vuodesta 2010 lähtien, mutta rekisteröidyin vasta hetki sitten.

Elämässä menossa suuri elämäntapamuutos, jonka tavoitteena on innostua entistä enemmän liikunnasta ja muokata omaa kehoa pitkässä juoksussa toivottuun suuntaan. Lisäksi yritän taistella mielitekoja vastaan ja pitäytyä omaksumassani terveellisemmässä ruokavaliossa. Painoa tiputettavana on eillisen punnituksen mukaan vielä 52kg.

Tervehdys!!

Olen "hetki" sitten pakkikselle rekisteröitynyt ja vuosia pakkista lukenut. Nyt kun tuli merkkipäivä liittymisen suhteen niin päätin avata sanaisen arkkuni ja kirjoittaa ensimmäisen viestin.

Olen ollut viime vuodet on-off treenaaja. Välillä tulee treenattua salilla pitkiä jaksoja 3-4 kertaa viikossa 3-4 jakoisella ja sitten voi tulla pari kuukautta, jolloin käyn kerran kahdessa viikossa pumppaamassa koko kropan kerralla. Kuulun old school ikäluokkaan (alle 40v silti), jonka johdosta kroppakin pistää välillä stopin treenaamiselle erinäisten vaivojen vuoksi. Nyt taasen vaikuttaa siltä, että kroppa on suunnilleen kunnossa ja saan kevään treenata kunnolla!

Tervehdys kaikille!

Usein rekisteröitymättä pitkät tovit Pakkotoiston juttuja lueskelleena nyt viimein sain liityttyä keskusteluun ihan oikeasti.
Omat lajit kamppailulajeja, salitreeniä tällä hetkellä ehkäpä eniten, kehonhuoltoa ja liikunta-alan hommia. Painonhallintaa sekä juurikin nyt lihasten kasvattelua pitkän tauon jälkeen. Kokeilen oikeastaan mitä vaan lajia kerran ainakin, mutta lopulta palaan aina omien perusjuttujeni äärelle. Kiinnostus myös liikuntalääketieteessä, myofasciahommeleissa ja mentaalipuolen jutuissa vahvaa tällä hetkellä. Toukokuussa taskussa pitäisi olla FISAF-Pt lisenssi. Hyviä treenejä itse kullekin. Bloginkin aloitin, löytyy osoitteesta:

https://tainatuomisto-pt.squarespace.com/

Terkuin, Taina

Terve kaikille !

Moi !

Itse olen kanssa lukenut palstaa pitkään ja hakenut täältä vinkkejä treeneihin . Tunnuksetkin näköjään hommannut jo 2011, mutta muutama vuosi piti hakea itseluottamusta, että rohkenin kirjoitella! :hyper:

Asiaan, olen siis 33 vuotias mies , joka asuu ja treenailee Länsi - Vantaalla . Harrastus on lähinnä salilla käynti 3-4 kertaa viikossa, mutta yrittänyt huonolla menestyksellä myös jotain aerobista treeniä tehdä ... Siihen olisi nyt tarkoitus löytää vinkkejä sekä innostusta!

Moi!

Oo 25-vuotias nuori nainen, liikuntaa harrastanut vaihtelevasti koko ikäni ja salilla treenannut tammikuusta lähtien, eli noin 4kk tosissaan. Pakkikselta olen hakenut vinkkejä ja viihdyttänyt itseäni saman verran, lemppariketjuni on ehdottoamasti jääkaapilla. Rekisteröidyin ja hankin VIPit, musta ei tosin varmaan aktiivista kirjoittajaa tuu mut ehkä jossain vaiheessa uskaltaudun laittamaan kuvat tänne arvosteltavaksi. Salilla käyn noin 5 kertaa viikossa, teen jotain aerobista siinä sivussa ja pyrin elämään terveellisesti. Täältä saan toivottavasti vertaistukea!

Tervehdys kaikille Pakkislaisille.

Esittäydytään ennen kuin lähdetään foorumeille mesoamaan. Olen juuri 35-vuoden iän saavuttanut punttikärpäsen purema uggeli Keski-suomesta.
Salihistoriaa on teinivuosilta jonkin verran + satunnaiset muutamat kerrat vuosien varrelta.
Nyttemmin kaksi vuotta treenattu säännöllisesti joista eka vuosi päämärätöntä hosumista ja toisena vuotena on jo treenamiseen tullut "hivenen" järkeäkin, kiitos tästä pakkiksen.

Kroppa on mallia järkyttävä fläsä. Painoa oli pahimmillaan noin 130 kg ja kahden vuoden (epä)aktiivisen pudottamisen jälkeen päästy 110 kg luokkaan. Sali ei ole ehkä parasta treeniä painonpudottamisen kannalta, mutta parasta treeniä minulle.

Jatkossa löydätte minut kyselemästä tyhmiä pääosin aloittelijoiden osiosta.

Voihan virtahepo, en ollut muistanutkaan itseäni esitellä. Jonkin verran tuolla ketjuissa jo komentoinu maailman menoa ja elämän ihmeellisiä asioita.

Ikää 34 ja Keski-Suomessa asustelen- toistaiseksi. Kesällä olisi muutto Etelä-Pohjanmaalle, kunhan keksin jonkin käypäsen mökin itseni ja eläinten sijoituspaikaksi. Nuoresta saakka olen useita lajeja harrastanut ja tässäpä sitä nyt ollaan elävänä esimerkkinä kuinka urheilija ei tervettä päivää näe. Fysiikka pakotti ammatinvaihtoon ja jos makoilee vaan sohvassa, niin eipä tarvi kohta enää liikkuakaan mihinkään. Elikkäs olosuhteiden pakosta nykyään lähinnä uintiin ja puntteihin kulminoituu kuntoilupuoli. Satunnaisesti kyllä kavereiden mukana muutakin välillä tulee konhotettua. Vakavia tavoitteita ei siis ole muita kuin pysyä toimintakuntoisena, ulkonäöllinen puoli ja muut höysteet tulkoot siinä sivussa.

Huomenta vaan kaikille. 15 kohta 16v miehenalku vantaalata kirjoittelee.
Salilla käyty aktiivisesti n. puoli vuotta. Pakkista luettu saman verra.
Ravinto-osiosta saanut paljon hyödyllistä tietoa. Kiitos ja kumarrus

moro vaan kaikille. ikää 32 ja perus suomi juntti, tai ainaki muija niin sanoo.XD
Päätin alkuvuodesta ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehdä tolla rapistuneelle rungolle jottain. Ihan motivaatio mielessä tänne liityin ja tietty mukava välis jutellakki ja tietoa hakea.
7-8 vuotta si loppu treeni ku selkä petti, ja paino nous 120kg. nytte dietin jo aloittaneena paino 113kg ja en oo muuta tehny ku ottanu kävelyn viikko ohjelmaan ja jättäny makeat poies.;)
Ja nyt aloittelen myös ihan perus treeniä varmaan yks jakoisella mennään sen aikaa et läski lähtee. näissä merkeissä tsemppiä kaikille joilla sama päämäärä.:D

Enpä ole tainnu esittäytyäkään, vaikka oon täällä roikkunu jo jonku kuukauden.

Minähän olen nainen tuolta vähä pohojosempaa eli kehä kolmosen ulkopuolelta. Ensinnä liikutaan omaksi iloksi, toiseksi painon pudottamiseksi ja kolmanneksi lihasten hankkimikseksi.

Moi. Pitkään sivusta seuranneena päätin vihdoin rekisteröityä ja kirjoittaa nyt ekan viestin.

Olen Varsinais-Suomesta ja ikää mulla on 32 vuotta. Liikuntaa olen harrastanut nyt pari vuotta intensiivisesti, 6krt viikossa joko kahvakuulailua, punttisalia tai juoksemista. Omakotitalossa asustan kissan kanssa ja joka toinen viikko kahden tyttäreni kanssa. Olen äärimmäisen introvertti, joten en luultavasti kovaa ääntä täällä tule pitämään. Yritän nyt saada itsestäni enemmän irti ja kokeilla uusia juttuja.

Oho! Esittely unohtu.
Pari vuotta jo pyöriny täällä epäsäännöllisesti, nyt vähän aktiivisemmin.
Alotin puntin huhtikuussa "vakavasti" eli otin vähän selvää asioista ja tavoitteena on tuntemattomassa järjestyksessä ulkonäkö voima terveys/hyvinvointi.

Olen 22v sälli Kuopiosta.

Päivää! Lihava, huonokuntoinen sekä ruma(hko) nelikymppinen nainen Kuopiosta.

No morjens! Viikon kuluttua tulee kuusi vuotta täyteen siitä, kun olen Pakkikseen rekisteröitynyt. Kaikki kirjoittamani postaukset (huikeat YHDEKSÄN kappaletta) koskevat autoja. Se kertookin miusta aika paljon.

Mutta mutta, long story short. Tuolloin kuusi vuotta sitten kiinnostuin omasta fyysisestä hyvinvoinnistani ja olin lähes kohtuullisessa kunnossa. Sittemmin en ollut. Kumpaakaan. Pitkä parisuhde päättyi vuosi sitten ja innostuin uudelleen laittamaan itseni kuntoon. Huhtikuussa 2014 palkkasin itselleni personal trainerin ja uusi elämäntapa on imaissut mukaansa. Into piukeena ramppaan salilla ja punnitsen parsaa. No en aina, varsinkaan jälkimmäistä.

Piditte siitä tahi ette, ajattelin aktivoitua tälläkin foorumilla. Jos vaikka viesti per vuosi, niin ette pääse kyllästymään ;)
Oon kolmekymppinen nainen Kymenlaaksosta. Tarkempia lisätietoja voi käydä tiiraamassa blogista, jota ryhdyin pitämään oman avautumistarpeeni tyydyttämiseksi. Saa käydä vakoilemassa täällä.

Jos mäki nyt sitte.
25v Keminmaasta kotoisin ja nykyään helsinkiläinen. Jumpattu enemmän tai vähemmän n. 3,5 vuotta ja penkkaamaan opin muutama kuukausi sitten. Jumpataan omaksi ja naisten iloksi. Olen ilmeisesti saavuttanut pisteen jossa näytän jo liian hyvältä eivätkä naiset uskalla lähestyä enää. hiljaista on ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom