Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Hei! Minä täällä, Rommari. Ikää 23 vuotta, saliharrastus olisi alkava maanantaina. Välillä käynyt salilla silloin tällöin. Joku kuukausi maksimissaan kerralla. Nyt on painoa 125 kg ja pituutta 181 cm. Aikamoinen tankkeri siis olen. Tarkoitus olisi kiinteytyä ja saada lihasta. Työssä se voima vähän kehittynyt, mutta lisää tarvitaan. Tällästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku seitsemän vuotta olen salia harrastanut, pari vuotta kovempaa ja muuten sitten epäsäännöllisesti. Saman verran olen tätä foorumiakin lukenut ja täältä about kaiken tarvittavan harrastukseeni oppinut.
Ammatiltani rakennusmies, tällä hetkellä lomautettu ja sen johdosta olen ruvennut treenailemaan jälleen enemmän tosissaan, varmaan kesään mennessä viimeistään paukkuu vanhat ennätykset sarjapainoissa.

27v Itä-Helsinki vuoden alusta jälleen salitreeniä ja muuta liikuntaa painonpudotus mielessä. Pituutta 182 ja kahen miehen elopainot , mutta kova halu päästä neuvola kiloihin.. Pakkista tullu aina silloin tällöin seurattua, Nyysistä ja Mikeä jo inttivuosista 07..

5 vuoden luovan pakkis-tauon jälkeen esittäytyminen lienee paikallaan. :) Vähän oli hakemista salasanan kanssa... :D

Olen 27v nainen Oulun seudulta, Muhokselta.
Salini on liikuntakeskus Laiffi.
Treenannut olen jo monta vuotta, mutta se on ollut sellaista on-off homma puntin ja pyöräilyn välillä.
Viimei keväänä innostuin taas toden teolla punttaamaan ja nyt vuoden vaihteessa aloitin dieetin, tavoitteena pudottaa 10kg.
Opiskelen vaatetusalaa ja työskentelen koulun ohessa kaupan kassana. Kalenteri on ääriään myöten täynnä, mutta muutaman kuukauden päästä valmistun ja sitten on enemmän aikaa treeneille. :)
Teen punttia 4krt/vko ja aerobista 2-3krt/vko (yht 1:30-2:30h)
Menoa hidastamassa on liuta aineenvaihdunnallisia sairauksia: ykköstyypin diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, ärtyvä suoli ja astma. Mutta ne on hidasteita, ei esteitä.

Paikalliset varmaan mut jo tästä esittelystä tunnistaakin. :D

En tunnistanut :)

Eli Oulussa vaikutan ja viimeistä vuotta paukuttelen opintojani ammattikorkeassa ja kovasti pitäisi valmistuakin. Useamman vuoden olen lueskellut foorumia ja taisin pari vuotta sitten liittyäkin. Olen vuosimallia -90, mitat on toistaiseksi 99kg ja 172cm, joten ei nyt ihan slimmissä kunnossa olla :D Painoa pudotellaan koko kevät ja onhan tässä lähtenytkin jo pikkusen vajaat 9kg, ehkä kesällä sen 85kg. Urheilutalolla rytkyttelen menemään useampana iltana viikossa. Muita harrastuksia on metsästys ja taitaa jonkinsortin pelailukin olla, kamppailulajeihin ei enää taivu huonon polven ja olkapään vuoksi.

Ei varmaan unohtunu isompia.

Helou

Uusi pakkislainen täällä. Tarkotus olis alottaa uusi harrastus eli punttisali. Tulin tänne hakee tietoo asiasta ja mahdollisesti jotain kirjottelemaanki. Tosiaan ekaa kertaa lähdössä salille tässä lähipäivinä kun tuli hankittua 3kk kortti. Alotusohjelmaa oon tässä miettiny ja päätyny Golden sixiin. Saan kaveriks ekoille kerroille kokeneemman salilla kävijän et katotaan liikkeet ja tekniikat kohalleen. Pituuta löytyypi 177 ja painoo 78(joo läskiä löytyypi). Sen verran viel taustaa et 5 vuotta pyörin raksahommissa aikoinaan, nykyään melko nopeavauhtisessa ja raskaassa urakkatyössä tehtaassa(4vuotta). Minkäänlaista urheilua ei oo tullu harrastettua vuosiin joten eiköhän toi ois jo aika alottaa:D

Moikka!

Olen vanha/uusi pakkislainen, miten asian nyt ottaa. Joskus pari vuotta sitten rekisteröidyin ja jotain kirjoittelinkin tuonne punttimimmit-osioon, mutta sen jälkeen oon oikeestaan vaan lueskellu erinäisiä viestiketjuja. Huvittas ottaa tästä saitista enemmän irti ja löytää samanhenkistä porukkaa kun aika harva kaveri harrastaa mitään salitouhuja.

Mutta asiaan. Oon 23-vuotias opiskelijanainen, jolla takana tavoitteellista salitreeniä sellaset 2-3 vuotta. Aikaisempaa urheilutaustaa löytyy jääkiekon muodossa ja jonkin sortin punttia tullut tehtyä ehkä jostain 16-17-vuotiaasta asti, mutta salin puolelle oon kunnolla siirtynyt tosiaan vasta jokunen vuosi sitten. Lisäpotkua harrastukseen hain tänä keväänä palkkaamalla valmentajan ja kova on motivaatio treenaamiseen ja oikein syömiseen. Tällä hetkellä mulla on 4-jakonen saliohjelma ja kolme aerobista viikkoon. Sen verran oon kuitenkin jumppapirkkokin, että treeniohjelmaan sisältyy 1-2 ryhmäliikuntatuntia, mikäli aerobisten tilalle niitä haluan. Välillä tulee jumppailtua enemmän, välillä vähemmän.

Tavoitteena mulla on kiristyä, mutta kuitenkin niin ettei hommaaa tarvi tehdä hampaat irvessä. Valmentajan ohjeita ei kyllä oo ollut todellakaan vaikea noudattaa, tosi luontaiseksi osaksi elämää tuo ohjeen mukaan syöminen ja treenaaminen on tullut.

Voisiko joku kokeneempi muuten selventää, että miten tämä vastaus-politiikka täällä menee? Miten pikavastaus eroaa normaali vastauksesta? Onko jossakin ohjetta näihin asioihin, en äkkiseltään ainakaan löytänyt. Toivottavasti tää kirjoitus menee nyt oikeeseen paikkaan. :D Entä kuinka paljon porukalla on yleensä tapana laittaa tietoja itsestään tuonne profiiliin? Sinänsä voisi itsestään vaikka kuvankin kera paljastaa, sillä tätä kauttahan voisi löytää kenties vaikka uusia ystäviä tai salikaverin. :)

Mitäs vielä... Paikkakunta on tällä hetkellä Joensuu ja mitat 158cm/64kg.

Moi

Muutaman vuoden aktiivisesti (päivittäin) pakkista selanneena päätin tehdä tunnuksetkin tuossa jonkun aikaa sitten ja sitten asiaan

Olen 25-vuotias nuori mies Porvoosta. Hieman alle 40kg painonpudotuksen jälkeen(115-->76kg) puntista ja fiksusti syömisestä tuli uusi rakas elämäntapa. Kuntosalilla on tullut käytyä enemmän ja vähemmän vaihtelevasti 15-vuotiaasta asti joista viimeisimmät pari enemmän tavoite hakusesti ja täynnä loputonta motivaatiota olla paremmassa kunnossa vuosi vuodelta. Vuosien varrella on tullut aktiivisesti seurattua useita kisaajia joilta paljon on tietoa tarttunut mukaan hyvänä apuna omiin junppii.
Kiitän ja kumarran:fuckyeah:

Se on moro

Mä oon tällainen uusvanha. Ensirekisteröinti sivustolle on tullut suoritettua 1.1.2003. Viimeisein käynti tätä ennen oli vuodelta 2009. En oo myöskään turhia lörpötellyt palstalla: Reilun 12,5 vuoden aikana olen lähettänyt yhden viestin. Salilla on tullut käytyä enemmän ja vähemmän säännöllisesti (paino sanalla vähemmän). Montaa muutakin urheilulajia on tullut harrasteltua mutta n. viime 1,5 vuoden aikana kaikki liikunta on jäänyt erilaisten tekosyiden varjolla pois, tähän vielä yhdistettynä epäsäännöllinen unirytmi ja epäterveellinen ruokavalio. Pään sisäinen varoitusääni hälytti, että tarttis ruveta tekeen jotain ennen kun rupee paikat meneen tosissaan epäkuntoon.

Nyt on kuukausi paahdettu salilla 5x5:sta ja vähän siihen sekaan myös aerobista. Unirytmi on normalisoitunut ja olen katsonut mitä kurkustani alas tungen. Jos yleisolotila ennen korjausaliikettä oli 7-, niin nyt se on ainakin 9+.

Lähiaikojen tavoitteena on jatkaa samaa rataa ja vetästä toi SL 5x5 kunnialla läpi. Tasosta sen verran, että kyykyssä lähettiin pelkällä tangolla liikkeelle. No, joo täytyy sanoa, että on tullut pari kertaa lisättyä painoa enemmän kuin 2,5 kg kerrallaan.

Sen verran vielä paljastetaan että ikää on karttunut hieman yli kolmannes vuosisata ja asuinpaikkana on Helsingin seutukunta.

Uusi naispuolinen nuorukainen täällä hei! Nollatasolta ja surkeahkosta kunnosta aloitettu, tavoitteena laihtua ja parantaa kuntoa. 3krt/viikko salilla ja muut harrastukset, kuten ratsastus ja tuntien shoppailulenkit siihen päälle. Mun mielestä kun jotain tekeee niin tekee kunnolla joten saavuin tänne katselemaan taustalta näin aluksi ja etsimään vinkkejä :) Täysin amatööri vielä mutta eiköhän se tästä...

Moikka!

Olen 22-vuotias mies Tampereelta. Aktiivista ja tavoitteellista salitreenausta on nyt takana vuoden verran, jonka aikana urheilusta ja terveellisestä ruokavaliosta on tullut elämäntapa. Olen salitreenin lisäksi kiinnostunut myös kamppailulajeista.
Pakkista on tullut seurattua paljon vuosien aikana, mutta nyt vasta sain aikaiseksi tehdä tunnuksen tänne.

Terve!
Likipitäin kolme vuotta vierähtänyt poissa puntilta ja Pakkikselta, tosin aiemminkin olin lähinnä luen - en kirjoita selaaja.
Puntilla käynti hiipui Hämeenlinnaan muuton ja "muiden kiireiden" takia. Mies kuihtuu ja hermoja kiristää, nyt on pakko saada taas ittiää niskasta kiinni!

32 vuotias punttihirmu. kisanut aikoinaan amerikassa asti.

edit: tuplapostaus

juu tosiaan raskaassa sarjassa kisailu amerikassa missä tälläkin hetkellä asun.

Morjensta vaan, kolmenkympin rajan jo ylittänyt setämies täällä. Liikuntataustaa on jonkin verran, mutta monen vuoden istumatyö on alkanut silti näkyä lihasjumeina ja paikkojen prakaamisena, ja tarkoitus olisi laittaa jatkossa enemmän painoa lihaskuntoharjoittelulle. Pakkiksen surffailua on tullut harrastettua aiemmin lähinnä satunnaisesti, mutta nyt sitten ihan tunnuksen kera.

Terve.. Kuulin tästä sivustosta.. Et olis saman henkistä porukkaa... Terve siis Arska pohjosesta.. Saliharrastusta aktiivisesti 1,5 vuotta.. Kiinostaa hyvät treenivideot.. Ja mallin ottaminen toisilta voi vapaasti neuvoo.. Mikä juttu on ollut kellekkin hyvä... Eli omat mitat ja tulokset... Olis tarkoitus harrastaa voimailu bodausta.. Joten isoks ja vahvaks.. Nykyiset tulokset penkki 134 kg *4 .. Kyykky 200 kg * 4 käsi 40 cm.. Rasvaa on liikaa päällä 180 cm ja 95 kg

Hello Pakkotoisto.
Mun nimi on Jari Marjamaa.
Olen 45v vanha ex nokia insinööri.

Olen harrastanut urheilua vajaa 40v.
Josta vajaa 30v kamppailu-urheilua ja itsepuolustusta.
Olen ohjannut eri ryhmiä, eri lajeissa, noin 25v.
Nyt viime tammikuussa lopetin kamppailun ja tein paluun
kuntosalille, noin 20v jälkeen.

Treenaan edelleen salilla, niillä ohjeilla mitä olen oppinut aikanaan.
Toki lisä liikeitä on tullut :)

Juuri nyt alkoi maanantaina perusvoimakausi, eli pyramidia.
Ja tuossa "punnerrrukset" kun kävin tekemässä, niin mun 3-jaollinen
ohjelma on nyt yhden kierroksen tehty...

Mites sun puntti? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom