Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moro! Pitkään pakkista seuranneena ja jo kolmisen vuotta sitten rekisteröityneenä päätin vihdoinkin esittäytyä. Pienestä pitäen olen pelannut jääkiekkoa ja salibandya, ja salilla aloin käydä 15 vuoden ikäisenä, jolloin aktiivista punttailua tuli tehtyä noin 4 kuukautta. Olosuhteiden muuttuessa sali jäi tauolle ja salibandy vei voiton, mutta tuo tauko päättyi nyt tänä syksynä. Näiden muutamien taukovuosien aikana ei pakkiksen lukeminen kuitenkaan jäänyt, vaan tietoa on ahmittu ja nyt se laitetaan koetukselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve, oon vähän aikaa lurkannu täällä rekisteröitymättä, päätin tänään sit rekisteröityä :)

Oon 15v jannu, käynyt n. kuukauden salilla.

Jonten esimerkin innoittamana minäkin rekisteröidyin lopulta tänne. Pakkista olen seurannut muutamia vuosia, ja vähän oudolta tuntuu että vasta nyt rekisteröidyin. No parempi myöhään kun ei milloinkaan. Olen ihan normi toimistorotta-salihiiri ja asustelen helsingissä.

Hei, olen 17-vuotias nuorimies Kouvolasta. Punttisalilla pyrin käymään vähintään joka kuukausi, painoja nostelen yms vatsoja teen joka toinen ilta. Harrastuksiini kuuluu myös esimerkiksi musiikinteko, tuottaminen sekä miksaus. Käyn myös lenkillä useasti ja puhelinten yms elektroniikan räpeltely on sydäntä lähellä :)

Hyvää iltaa(huomenta, päivää). Olen 27-vuotias tamperelainen herrasmies. Aktiivinen saliharrastukseni on kestänyt noin pari vuotta ja siihen suhtaudun nykyisellään varsin intohimoisesti. Tavoitteena tällä hetkellä on vaan kasvaa(lihasta, jos rasvat nousee liikaa en kestä katsella itseäni), hitaasti ja epävarmasti. Töiden ja salin jälkeen, loppupäivä meneekin koiran kanssa touhutessa. Tänne rekisteröidyin, jotta pääsen keskustelemaan samanhenkisten ihmisten kanssa treenaamisesta ja elämästä yleensä. Mutta kuten IRL, olen aika tuppisuu täälläkin. En tiedä johtuuko se elämäntilanteestani, mutta minua eniten kiinnostavat keskustelut tuntuu olevan tuolla Seksi - parisuhteet - deitti osiossa.:)

Pitipä rekata itseni tänne Pakkiksellekin, kun niin olen tehnyt muidenkin harrasteideni forkille! Toki täälläkin on tullut stalkkerina pyörittyä aktiivisemmin tai passiivisemmin kuntosaliharrastuksen aloittamisesta -10 alkaen. Ensimmäiset vuodet saleiluni taso oli lähinnä jumppapirkkoilua, vaikka punttis onkin aina vetänyt puoleensa enemmän kuin ohjatut jumpat. Nyt kuitenkin tuntuisi siltä, että olisi mukavaa saada jotain konkreettista aikaiseksi, ehkäpä tästä vielä ihan vakavastiotettava harrastus minulle tulee! Niin, ja speksini olivat: nainen, 21v, opiskelija, sijainti Joensuu.

Punttisalille jouduin noin niinkun pakon edessä nöyrästi menemään. Vieläkään en ole varma tykkäänkö vai en. Juokseminen on ollut se 1. juttu ja nyt pahasti näyttää siltä, että lenkkipoluille ei paluuta ole ehkä koskaan. Ja tänne pakkikselle eksyin, koska A) tarvitsen järkevämmän treeniohjelman (jos samalla löytyis tavoite), B) vertaistukea, (kaverit eivät ole kovin liikunnallisia..) ja C) täällä on paljon muitakin hauskoja juttuja :)

sali taustaa puol vuotta takana ja pakkiksella saman verran edellisellä accountilla kunnes tuli avauduttuu maahanmuutto keskusteluun....pitää nyt oppia pysymään poissa sieltä ettei veri ala taas kiehumaan

Jep eli täällä vähän aikaa jo ollut mutta nyt esittelyjen aika!
Nuori pojan kolttiainen,salia tulee tehtyä kestävyysurheilun rinnalla sen minkä pystyy,keväisin tietysti enemmän kun talvilaji kyseessä (moni voi jo arvata mikä)
Kuumiin puheenaiheisiin ja keskusteluihin tulee otettua kantaa ja kommentoitua useasti joten joistain ketjuista voi aina bongata minut hämmentämästä! :D
Hevit soimaan,magnesium pöllyämää ja rauta nousemaan!!! :puntti:

moro kaikille.

uusi naama täällä , vanha kyllä bbuildingin kanssa puuhailussa . Vaihteeksi kiva kokeilla saittihommia suomeksi . jotta ihan tältä pohjalta lähdetään , että eikö näin ( pasilasta napattu ..) ?

Heipsis! Pakkista on lueskeltu lähemmäs 10 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti niinkuin on treenattukin, treeni on tosin ollut säännöllisempää:D. Nyt vasta päätin alkaa kirjoittelemaan. 25- vuotias nainen Helsingistä olen. Ennen salitreeni oli tavoitteellisempaa, nyt paljon muutakin treeniä mukana. Tavoitteena mahdollisimman toiminnallinen keho.

Terve,

Olen joskus törmännyt netissä pakkotoiston keskusteluihin, jopa aika hyviin sellaisiin. Nyt rupesin täältä ohjeita lukemaan ja pälkähti päähän liittyä. Olen nyt joutilas ja työtä vailla jonkin aikaa joten käyn joka toinen päivä hölkyttelemässä ja joka toinen päivä salilla. Ikää on 50+, edellisestä kerrasta ainakin 10v ja kunto miten kuten, joten olen ensimmäsen viikon aikana nostiskellu lähinnä vain pelkkää tankoa ja kevyttä taljaa. Pitkiä ja varovaisia sarjoja...Toisaalta jos vaikka 5kg laittaa lisää kuukaudessa niin vuoden päästä kolkutellaan jo vanhoja enkkoja:puntti:

Hojohojo!
Välillä lurkkaillut ja lueskellut Pakkotoiston sivuilla treenivinkkejä ja muita aihealueita, sitten aattelin että itsekin vois kirjoitella tänne jotain niin sama sitten rekisteröityä.
Mjoo ja jos itestä jotain kertois niin oon vuosimallia -91 oleva tallaaja Pohojois-Pohojanmaan suunnalta, kuntosali ja muutenkin liikunta on nykyään iso osa elämää, aiemmin liikunta oli vähän semmosta on/off-meininkiä et saattoi mennä viikko tai kaksikin ettei sen kummemmin urheillut. Oikeestaan intin jälkeen rupesin lisäämään liikuntaa arkeeni ja nyt ollaankin siinä pisteessä että joka päivä haluais jotain tehä, mutta työt ja muut harrastukset välillä hieman rajoittaa menoa, tosin ihan hyvä että on muutakin äksöniä kun pelkkä saletus :)
Ja liikuntaa harrastan siksi että haluan pitää itsestäni huolta ja pysyä kunnossa. Siinä samalla itseluottamus kasvaa kun huomaa tuloksia tulevan ja jaksaa kans paljon paremmin. Lisäksi aikomuksena on hakea Pelastusopistoon pelastajakurssille niin siinä on vielä yksi motivaattori lisää harrastaa liikuntaa. Salin lisäksi muita liikuntaharrastuksia on lenkkeily, pyöräily, sulkapallo ja uinti.
Ja idolini on tietenki itse Raaka-Arska Schwarzenegger! GET TO THE CHOP...eiku TO THE GYM!!!

Yo!

Oon espoolainen (porvari) opiskelija ja välillä lueskellut näitä pakkislaisten juttuja. Nyt sitten päätin liittyä tänne motivaation nostatuksen takia ym. tosi hyvien vinkkien esim. löysin tosi hyödyllisen dieettiohjelman. Salilla oon jo käynyt useamman vuoden en edes muista enään kuinka kauan. Nyt olis tavoitteena vähän parempi kunto ja tietty vähän habaa ;).

Morjes

Pakkotoisto-foorumia jonkin verran selanneena sain tuossa jokupäivä idean luoda käyttäjätunnus tänne, aluksi vain selaillen sieltä täältä foorumia. Nyt kerätty rohkeutta lähteä kirjoittelemaankin. Elikläs olen 22-vuotias pienimies pohjois-karjalasta. Harrastuksiin mahtuu monenlaista kamppailulajia muay thaista vapaaotteluun, joista takaisin puhtaasti puntteja nostamaan. Nyt käyty noin 2v säännöllisesti salilla 4-5 kertaa viikkoon tällä hetkellä. Joensuun BB-gym tällä hetkellä treeni paikkana.

Terve!

Uus punttaaja ilmottautuu Kiimingin suunnalta, ikää löytyy 30-vuotta ja ammattina koneenkuljettaja/murskamies.

Puntin noston alottelin työkaverin kans joulukuun alussa, 3 kertaa viikossa kuljettu ja taukoja ei pahemmin ole tullu.
Yks kahden viikon tauko tuli kun ulkomailla kävin ja sen perään pukkasi heti kuumeen. Pituutta löytyy 186cm ja paino tällä hetkellä noin 100kg, vuosi sitten painoa oli noin 122-124kg.

Tuloksiin oon kyllä ollu tyytyväinen, treenien ainoa heikkous on ojentajat mitkä ei oo oikein muitten lihasten perässä pysyny.
Paino on tippunu viimeisen kuukauden aikana 8 kiloa vaikea eron takia, ite kun reagoin kaikkeen masentavaan mahalla ja ruokahalu häipyy.
Treeniinhän se on jonkin verran vaikuttanu kun ei taho energia riittää, mutta nyt on jo alkanu ruoka jotenkin maistumaan niin rautakin nousee aika hyvin.

Tavoite ois semmonen että sais painon tuonne 90-95 kilon hujakoille ja haukkariinkin sen verran lihasta että kehtais kesällä ottaa ekan tatuoinnin.
Ehkäpä tämä uusi "elämäntapa" helpottais vaikka naisen etsinnässäkin ja saannissa..:)

Moikka kaikille! Asustan Kymenläänissä, omakotitalossa aviomieheni, pienen poikamme ja kissojen + koiran kanssa.

Käyn kuntosalilla kolmesti viikossa, en kuitenkaan peräkkäisinä päivinä koskaan. Joka kerta treenaan koko kropan läpi. Edistystä on tapahtunut jo jonkin verran. Tammikuussa, kun aloitin treenauksen, mulla oli esim. "hauislaitteessa" (nolona täytyy myöntää, etten tiedä laitteen virallista nimeä, mutta siinä siis istutaan "tuolissa" ja ylhäältä vedetään jonkinmoisia "kahvoja" sivuille suht alas) painona 10kg.:D No tällä hetkellä painona samassa laitteessa 42,5kg.;) Vatsalihaslaitteessa (istutaan, lasketaan "kahvat" hartioille ja rutistetaan alas) tammikuussa painona 15kg, tällä hetkellä 42,5kg.i

Oon 170cm / 68kg, tarkotus olis laihtua (ja samalla tietysti kiinteytyä!!!) vähintään 5kg. Perse ja reidet onpi nuo ongelmakohdat mulla, niinkuin varmaan hyyyyvin monella muullakin naisella..:rolleyes:

Jopa tuli yksityiskohtainen selostus, hups. No mutta, tullaan tutuiksi.:thumbs:

-Precious-

Uudelleen täällä ja piiitkästä aikaa. Naimissa en enää oo ja lapsia on nykyään kaksi. Pituutta tuo sama, mut painoa 20kg enemmän - vielä. :P Salilla käyn viidesti viikossa (vasta alottanuy).

Salille lähdin, kun kroppa ei enää oikein kestänyt vuosia jatkunutta koneen ääressä nördäystä, ja pitkään salilla käynyt kaveri kaipas reeniseuraa, ja lupas opettaa tekniikat. Pituutta 200, ikää 28 ja painoa 81. Penkistä nousee hädin tuskin tyhjä tanko, mut tavotteena on joskus saada painojakin käyttöön :D

Pakkikselle rekkasin, kun teki mieli jauhaa paskaa, ja saada lisää tietoa harrastuksesta.

Muun muassa kehonhuollossa ja venyttelyssä on vielä paljon tekemistä. Aerobisena pitäis motivoitua käymään välipäivinä uimassa, mut ei oikein vaparikaan taivu, kun käsissä ei ole voimaa. Klassisesti vuodenvaihteessa aloitettiin, ja 3x viikkoon on tullut käytyä. Nykyään ei enää edes paikat ole aivan jumissa, joten jotain kehitystä on jo tapahtunut.

Moikka vaan, eli liikunta-alalla opiskeleva melkein pk-seudulta kotoisin oleva raskaskenkäinen juoksentelija ja säännöllisen epäsäännöllinen salilla kävijä. Voin (ylpeästi) kertoa että 'saliohjelmaan' kuuluu mm. mave, pena ja kyykky (häpeällisen pienillä painoilla kaikki) ja pitkällisen salikomedia-ketjun lueskelun pohjalta todeta näin eroavani useista nuorista salillakävijöistä. Tavoitteita en lähde tässä huutelemaan ja taidankin suunnata seuraavat postit tuonne tyhmien kysymysten - threadiin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom