Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan pakkotoistokin sosiaalista elämää,kun muiden kanssa täällä keskustelet ;) Tervetuloa foorumille :)

Haha, kiitos, peli ei siis ole vielä menetetty.. ;)

Ilmottaudun uudeksi pakkislaiseks, forumia seurailtu nelisen vuotta ja päätin sitte päästä käsiks kaikkiin osiohin :rock:
Pituutta löytyy 175 cm ja painoa 90kiloa,
6-7 kertaa viikossa puntilla lihoja jalostelemassa ja massaa pitäs hankkia nii paljo ku tähän kroppaa tarttuu

Terve kaikki pakkislaiset!

Uutta lihaa tulossa foorumille, joten älkää heti lynkatko jos tulee tyhmiä kysymyksia ;)

175cm 76kg 26v, melko uusi salirotta vantaalta. Kiinnostunu melkeen kaikesta urheilusta ja tavotteena saada vähän lihasta tähän varteen.

Terve vaan kaikille!
Punttitreeniä takana n.3vuotta, ennen sitä muutama vuosi kamppailulajeja.Foorumia seuraillut pari vuotta ja nyt sitten päätin itsekkin rekisteröityä

Tsau kaikille! Jo jonkin aikaa foorumia lueskelleeni sain nyt sitten minäkin aikaseksi rekisteröityä tänne. Minähän olen salireenaamiseen 'hurahtanut' 3kymppinen nainen.

Heippa! Uusi jäsen ilmoittautuu. Salia on harrastettu melko kauan, välillä pidempiä taukoja välissä mutta aina ja yhä se lempilaji. Osittain pakon sanelemana, koska aikaisemmat urheiluvammat asettavat rajoitteita lajivalikoimaan, mutta myös siksi, että pystyy spesifisesti hiomaan eri kohtia kropassa. Ja onhan se vaan niin palkitsevaa henkisesti ja fyysisesti (ainakin useimmiten).

Rekisteröidyin tänne nyt löytääkseni lisäintoa ja hyviä vinkkejä treeniin. Varsinaista treeniä tukevaa ruokavaliota en ole koskaan noudattanut, mutta nyt olen pikkuhiljaa aloitellut sitäkin. Tavoitteet ovat melko puhtaasti visuaaliset eli kiinteytyminen ja lihaserottuvuuden lisääminen ja jossa ei ihan toivottomalla tiellä olla, koska jopa nykyisellä rasvaprosentilla (28) tuloksia näkyy. Nyt siis kiinnostaisi saada rasvaprosenttia hieman alemmas ja lisää näkyviä tuloksia.

Moikka! En tiedä lukeeko näitä esittelyjä kukaan, mutta heitetään tänne anyways. Lahesta tulen ja ikää tällä neitokaisella on kertynyt jo kauhiat 25 vuotta.
Pakkotoistoa on luettu tässä jo varmaan vuoden ajan silloin tällöin, joten ajattelinpa rekisteröityä ihan käyttäjäksi. Saliharrastusta takana vaihtelevalla motivaatiolla ja panostuksella noin 3 vuotta, josta ehkä ihan oikeeta saliharjottelua viimiset 2 kuukautta :D
On tullut harrastettua vaikka mitä: potkunyrkkelyä, Muay thaita, ryhmäliikuntatunteja noin yleisesti, yleisurheilua nuorempana, tanssia ja vaikka mitä. Nyt kuitenkin pääpaino saliharjottelussa eli lihasmassan kasvattamisessa ja siinä sivussa painon pudotuksessa. Ylipainoa ei oikeastaan enää ole hirveitä: 169 cm ja 72 kiloa, mutta tämmönen lössykkä kuitenkin olen :D Rasvaprosentti on 32, joten sieltä ois tultava reilusti alaspäin. Muita tavotteita: saada edes se yksi leuka ja vähintään 10 miesten punnerrusta. (sounds lame I know!) Tavotteena siis timmi lihaksikas kroppa, jossa ois vielä naisellisia muotoja.
Huhtikuussa alotin ruokavalioremontilla ja painoa lähtikin 3,5 kg, joten hyvällä tiellä ollaan. Nyt kun on se ruokavalio kunnossa niin saliharjotteluun voi keskittyä paremmin. Täältä ajattelin kalastella vinkkejä ja vastauksia treeniin ja kaikkeen siihen liittyvään noin yleisesti.

Moro

Päätin tosiaan kanssa pistää rekisteröityen. Elikkäs 19v, voisiko sitä vielä sanoa että rimpula, ja tällä viikolla tuli saliharjoittelu aloitettua että vähän saisi sitä lihaakin tuohon luiden päälle. Mainiosti on täältä saanut ohjeita harrastuksen aloittamiseen, hienoa että tämmöinen paikka on olemassa, niin ei tarvitse omien turilla googlattujen harjoitusohjelmien kanssa elää.

Muutama viikkos sitten juuri muutin omaan kämppään helsinkiin, työasiat kondiksessa, ja muutenkin ihan jees. Mielestäni erittäin hienoa asua helsingin keskustassa, kun julkiset yhteydet ihan oikeasti toimii. Voisiko jopa sanoa että palautti hieman elämäniloa, no mene ja tiedä. Toivottavasti SS treeniohjelma tuottaa jokseenkin toivotunlaista tulosta jne jne. :)

Terve kaikille!

Päätin liittyä tänne nyt kun aion aloittaa suunnitelmallisemman ja tavoitteellisemman voimatreenin. Ikää on kertynyt 28 vuotta, ja aktiivista salitreeniä on takana reilun vuoden verran. Kaikenlaista muuta liikuntaa (hiihtoa, sulkapalloa, pyöräilyä) on tullut harrastettua vuosien varrella melko runsaasti, joskin aika vaihtelevalla intensiteetillä.

Treenaan Tampereella Poltteella, ja tähän asti olen käynyt pääasiassa ohjatuilla cross training -tunneilla. Nyt syksyllä on tarkoitus aloittaa useamman kuukauden mittainen projekti Wendlerin 5/3/1-ohjelman kanssa ja mm. siihen liittyvää keskustelua aion seurailla tiiviimmin.

Oon ollut pitkään Pakkiksella lukijan roolissa ja nyt olisi vihdoin intoa ja aikaa kirjoitellakin. Eli 25-vuotias turkulainen neitonen, liikunta tullut kunnolla elämään mukaan vasta armeijan myötä (tj0 häämöttää pian, oon silti 347-nainen) ja tätä kautta olis tarkoitus hakea lisää intoa ja motivaatiota intistä saatujen pohjien jatkamiseks. :)

Moromoro, vuos lueskeltu foorumia, ja nyt mä sitten päätin rekisteröityä tossa jokunen päivä sitten.

Tarkotuksena olis alkaa ottaa kantaa keskusteluihin, ja ruveta kyselemään tyhmiä. :D

Oon ollu jo pitkää tällä mutten oo huomannu tätä.

Oon Jontte ja asun perheeni maatilalla ja alan pitämään tätä tilaa yksin myöhemmmin. Meidän tilalla on lehmiä 1340kpl ja ensi kesänä on tarkoitus rakentaa uusi navetta johon tulee tilat 2000 lehmälle joten meillä sitten myöhemmin on lehmiä yhteensä 3340kpl ja nousemme suomen isoimmaksi maidon tuottajaksi.
Minulla on kotona punttisali ja olenkin melkoisen voimakas.
Harrastan punttailun lisäksi Xbox360 ja Lumia 1025:lla pelaamista sekä windows PC:llä pelaan myös joitain pelejä.
Vuokraan paljon elokuvia Xbox360:llä ja katson niitä paljon.
Pelaan myös Microsoft Surface Pro tabletillani.
Seuraan miltei amamttimaisesti MMA urheilua ja olen todella iso UFC fani.
Olen aika komea ja kiva joten naisien saanti ei ole vaikeaa silloin kun lähden kaupungille hurvuttelemaan tai reissuun muualle.
Aika rikaskin olen kun tosiaan perin tilan jne.

Ilmottaudun nyt tässä. En ole vuosiin ollut minkään foorumin jäsen, en varsinkaan suomalaisten, mutta ajattelin nyt kokeilla että minkälaista porukkaa täältä löytyy. Siis aikani kuluksi lueskelen ja tutkailen ja perjantain ratoksi seurailen keskusteluja. :)
Pääkaupunkiseudulta oon. Myöskin nainen. Ja treeni on oleellinen osa elämää.

Huh huh, tulipa omaperäinen ja vetävä raapustus.

Moi! Aloittelen taas foorumiraapustelua useiden vuosien tauon jälkeen tuoreelta pohjalta uuden nimimerkin turvin. Aktivoitumistani edesauttoi pitkäaikaisen suhteen kariutuminen ja paluumuutto Helsinkiin yksiöön. Nyt riittää taas aikaa naputteluun ja uusien projektien aloittamiseen. Olen suorittamassa paluuta kamppailulajien pariin ja kiipeily on kutkutellut mieltä jo pitkään. Kuntosalitreeni jatkuu taustalla, nykyään tosin kehonpaino painotteisemmaksi muuttuneena. Juokseminen maistuu myös koira seuranani. Tulen varmaan majoittumaan enimmäkseen kamppailulaji- ja sinkkualueelle:)

Moi oon jo vuodesta 2012 pakkiksella pyörinyt, treenaamisesta kiinnostunut mutta silti aina samoissa mitoissa "pyörivä" jantteri. Vähän laiska, mutta aina yritän kaikkeni kun motivaatio laskee niin hetken päästä se nousee.
Aloitin hanmoodon joskus 6-7 vuotiaana ja harrastin sitä 4-5 vuotta violitille vyölle asti, kamppailulajit on myös siis ollut pienestä pitäen mun juttu aina tykännyt kattoo bruce leetä ja jet lin elokuvia ja oon suunitellut joskus aloittavani harrastaa jotain kamppailulajia kunhan vain pääsee muuttamaan sellaiseen paikkaan jossa niitä pidetään.

Oon ollu jo pitkää tällä mutten oo huomannu tätä.

Oon Jontte ja asun perheeni maatilalla ja alan pitämään tätä tilaa yksin myöhemmmin. Meidän tilalla on lehmiä 1340kpl ja ensi kesänä on tarkoitus rakentaa uusi navetta johon tulee tilat 2000 lehmälle joten meillä sitten myöhemmin on lehmiä yhteensä 3340kpl ja nousemme suomen isoimmaksi maidon tuottajaksi.
Minulla on kotona punttisali ja olenkin melkoisen voimakas.
Harrastan punttailun lisäksi Xbox360 ja Lumia 1025:lla pelaamista sekä windows PC:llä pelaan myös joitain pelejä.
Vuokraan paljon elokuvia Xbox360:llä ja katson niitä paljon.
Pelaan myös Microsoft Surface Pro tabletillani.
Seuraan miltei amamttimaisesti MMA urheilua ja olen todella iso UFC fani.
Olen aika komea ja kiva joten naisien saanti ei ole vaikeaa silloin kun lähden kaupungille hurvuttelemaan tai reissuun muualle.
Aika rikaskin olen kun tosiaan perin tilan jne.

Vittu, tää oli hauska :D Jåntte måste vara en finladnssvensk!

Olen 35-vuotias mies Jyväskylästä. Liikunnalliset harrastukset tipahtivat pois käytännössä kokonaan parikymppisenä, ja olenkin ollut koko aikuisikäni lihava (en viitsi lukuja alkaa kertoa, pelästyisitte vain – mutta työterveydessä ovat vihjailleet jo lihavuusleikkauksestakin, päätelkää siitä) ja olen nyt aikuisemmalla iällä opettelemassa paremmille tavoille. Olen kuntouintia harrastanut nyt kolmisen vuotta (johon sisältyy noin vuoden mittainen tauko, valitettavasti) ja pitäisi ruveta myös voimaharjoittelua pohtimaan. Siitähän tämä ajatus sitten lähti.

Nettikirjoittelua olen yleensä tehnyt omalla nimelläni (aloitin muistaakseni vuonna 1995 finetissä), mutta täällä haluan temmeltää ilman sen kummempaa historian painolastia, joten korkkaan tässä samalla nimimerkin, jota en ole koskaan aiemmin käyttänyt missään. Pakkotoisto on yksi niistä forumeista, jotka googlauksissani jatkuvasti nousevat esiin laatukeskusteluillaan, ja olenkin jo kuukauden verran aktiivisemmin lueskellut eräitä keskusteluja täällä.

Siviilissä olen akateeminen (sanan varsinaisessa merkityksessä) näsäviisastelija. Koetan olla täällä vähän nöyrempi, kun ei olla ihan omalla mukavuusalueella :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom