Mitäs meinaatte vetää aamupalaksi?
Meikäläinen = kotipizza (tilasin tänään ja pistin jääkaappiin)+frezza caramel
..sitten salille.
Pari paistettua kananmunaa ja ruispaloja kinkulla ja juustolla + kahvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikäläinen = kotipizza (tilasin tänään ja pistin jääkaappiin)+frezza caramel
..sitten salille.
Kerro tarkemmin. Mikä Sub, millä olit ite, sadekeli vai kuiva, paikaltaan vai vauhdista, jälkimmäisessä tapauksessa kuinka kovasta vauhdista jne?Joku amis yritti jätättää mut Subarullaan, kun tulin äsken duunista.
Kerro tarkemmin. Mikä Sub, millä olit ite, sadekeli vai kuiva, paikaltaan vai vauhdista, jälkimmäisessä tapauksessa kuinka kovasta vauhdista jne?
edit: aamupalaks varmaan Ruispaloja+kalkkunaleikettä ja Ehramia tietty.
Finax on loppu. :(
Moottoritielle menevältä rampilta molemmilla n. 60 km/h alkunopeus, jätkä painaa tallan pohjaan, minä perässä, kiihdytin persiiseen melkein kiinni (loppunopeus oli jo about 130 km/h).
Perässä pysyin, kun allani oli Chrysler PT Cruiser 2,4 GT (turbo :D).
Jätkä otti vielä pulttia, kun lähdin täräyttää lopuksi ohi, joten päätti ajaa meikän takapuskuriin ihan kiinni ohituksen jälkeen (vittu kun olisin jarruttanu) ja lähti meikän ohi, kun palasin oikealle kaistalle jatkaen matkaansa 150 km/h.
Yörallia turbo vs. turbo
Mä muuten morjestin, kun sälli painoi ohi, mutta takaisin ei tullu (jätkää vitutti niin paljon, kun tuli pikku ylläri)
Sillä sällillä oli sellainen pikku-Subaru (Impreza?)
Mä en jatkanut rallia enää, kun en haluaisi ajaa polliisin ohi tai yli (ok, huono vitsi) 170 km/h
Mitäs te parkkihallilla?